چرا ورودی ETF بیت کوین بلک راک صفر شد؟

نوشته شده در : 1403/02/08

طبق گزارش های منتشر شده ورودی ETF بیت کوین بلک راک برای اولین بار صفر شد! ETF نوعی صندوق سرمایه گذاری در بورس ایالات متحده است. سرمایه گذاران بزرگ می توانند در صندوق ETF به صورت غیرمستقیم روی ارز بیت کوین سرمایه گذاری کرده و از نوسانات قیمت آن سود به دست بیاورند.
امروزه افراد زیادی تمایل به خرید بیت کوین دارند. بیت کوین یکی از ارزهای رمزنگاری شده در بازار کریپتو است که نوسانات زیادی دارد و شما می توانید از بالا و پایین شدن قیمت بیت کوین سود زیادی به دست آورید. اخیرا ورودی ETF بیت کوین بلک راک به صفر رسید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF بلک راک برای شما ارائه کنیم و به بررسی صفر شدن ورودی ETF بیت کوین بلک راک بپردازیم.

آشنایی با صندوق ETF بلک راک

بلک راک BlackRock به عنوان یک شرکت سهامی عام، خدمات سرمایه گذاری و فناوری ارز دیجیتال را به مشتریان سازمانی و خرده فروشی در سراسر دنیا ارائه می دهد. این شرکت انواع وجوه و سبدهای سرمایه گذاری را برای تریدرها در دارایی هایی مانند سهام، بازار پول و درآمد ثابت ارائه می دهد. مشتریان این شرکت برای دستیابی به خدماتی مانند صندوق های سرمایه گذاری متقابل، سرمایه گذاری های متمرکز بر اهداف مربوط به درآمد بازنشستگی، پس انداز دانشگاه و صندوق های ETF مراجعه می کنند.
جالب است بدانید بلک راک یکی از شرکت های پیشرو در زمینه ETF بیت کوین است که صندوق سرمایه گذاری خودش را راه اندازی کرده. این صندوق توانست خیلی زود توجه بسیاری از سرمایه گذاران و کاربران فعال بازار ارز دیجیتال را به سمت خود جلب کند. با این حال، ورودی ETF بیت کوین این صندوق برای اولین بار به صفر رسید. این مسئله باعث نگرانی بسیاری از کاربران بازار ارز دیجیتال شد. به نظر می رسد، کاربران تمایلی برای خرید ETF بیت کوین بلک راک ندارند. ولی تحلیلگران نسبت به آینده بیت کوین و صندوق ETF بلک راک خوش بین هستند. ورودی صندوق ETF بلک راک دوباره می تواند افزایش یابد.

صفر شدن ورودی ETF بیت کوین بلک راک

توجه داشته باشید که طبق داده های Farside بعد از اینکه IBIT هیچ جریانی در آن روز ثبت نکرد، جریان ورودی بیت کوین ETF BlackRock در 24 آوریل پایان یافت. از زمان راه اندازی در 11 ژانویه، IBIT به طور مداوم روزانه میلیون ها دلار سرمایه گذاری را جذب کرده است و تنها در 71 روز نزدیک به 15.5 میلیارد دلار به دست آورده است. جریان ورودی برای بلک راک در 24 آوریل بعد از ثبت 0 دلار ورودی به پایان رسید. این مسئله باعث شد تا بسیاری از سرمایه گذاران و کاربران فعال ارز دیجیتال نگران شوند.
بیشتر شرکت کنندگان دیگر بیت کوین ETF نیز شاهد یک طلسم بودند. از 11 ETF بیت کوین ثبت شده در ایالات متحده تنها دو مورد 5.6 و 4.2 میلیون دلار ورودی را ثبت کردند. علاوه بر این، صندوق ETF گری اسکیل همچنان به ریزش ادامه داد. در 24 آوریل، 130.4 GBTC میلیون دلار خروجی ثبت کرد. در نتیجه، ETFهای بیت کوین به خروجی خالص 120.6 میلیون دلاری در روز پی بردند. در حالی که فقدان جریان ورودی اولین مورد برای IBIT است، در میان سایر شرکت کنندگان ETF غیرمعمول نیست. برای مثال، FBTC فیدلیتی در دو هفته گذشته 0 دلار ورودی داشت. تا به امروز، بازار ETF بیت کوین در ایالات متحده 12.3 میلیارد دلار بیت کوین انباشته کرده است.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صندوق ETF بلک راک برای شما ارائه کنیم و به بررسی صفر شدن ورودی ETF بیت کوین بلک راک بپردازیم. همانطور که گفته شد، بلک راک یکی از شرکت های سرمایه گذاری پیشرو در زمینه ETF بیت کوین است. میزان ورودی ETF بیت کوین بلک راک برای اولین بار صفر شد. این مسئله باعث نگرانی بسیاری از کاربران فعال بازار ارز دیجیتال شد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا ورودی ETF بیت کوین بلک راک صفر شد؟
سوال امنیتی :1+40 = ?