بانک republic توسط رگولاتورهای ایالات متحده بسته شد

بانک republic توسط رگولاتورهای ایالات متحده بسته شد

نوشته شده در : 1403/02/09

بانک republic توسط رگولاتورهای ایالات متحده بسته شد. جامعه کریپتو نسبت به این موضوع واکنش نشان داد. طبق گزارش های منتشر شده، 32 شعبه بانک republic در سراسر ایالات متحده تحت نظر بانک فولتون از 27 آوریل بازگشایی خواهند شد. اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید، باید وضعیت کلی بازار کریپتو را تحلیل کنید.
توجه داشته باشید که رگولاتورهای ایالات متحده، بانک republic را در کشور فیلادلفیا تعطیل کردند که به عنوان اولین شکست بانکی در این کشور محسوب می شود. این خبر باعث شد تا بسیاری از کاربران بازار ارز دیجیتال احساس نگرانی کنند و دارایی های خودشان را نقد کنند. همچنین این موضوع بحث هایی را در میان کاربران فعال بازار ارز دیجیتال برانگیخته است.
اتریوم و چند آلت کوین دیگر بعد از انتشار این خبر، ریزش کمی را تجربه کردند. یک بانک دیگری اخیرا سقوط کرده است که آن بانک republic است. ماریوس مارتوکسان، مدیر عامل Zesh در پستی در 26 آوریل در Z اظهار داشت که می تواند به بیت کوین متصل شود. توصیه می کنیم تا تاثیر ارزهای دیجیتال در سیستم های مالی جهانی را بررسی کنید تا متوجه این موضوع شوید.
Pillage Capital یکی از معامله گران ارز دیجیتال با اسم مستعار در پستی در تاریخ 26 آوریل در X ادعا کرد که شکست بانک Republic First ارزش نگاه کردن را دارد، چون ورشکستگی بانک ها بهترین روایت ممکن برای کریپتو است. بعد از اینکه بانک republic توسط دپارتمان بانکداری و اوراق بهادار پنسیلوانیا در 26 آوریل توقیف شد، شرکت بیمه سپرده فدرال به عنوان گیرنده آن منصوب شد.
بر اساس گزارش های منتشر شده، رگولاتورهای ایالات متحده تمام سپرده های مشتریان بانک Republic را آزاد کرده و تمام دارایی های این بانک را در دست گرفته است. این بانک تا 31 ژانویه تقریبا 6 میلیارد دلار دارایی و 4 میلیارد دلار سپرده نقدی در اختیار داشت که در حال حاضر تمامی این دارایی ها در اختیار رگولاتورهای ایالات متحده قرار دارد و به نظر می رسد این دارایی ها به مشتریان برگردانده شوند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بانک republic توسط رگولاتورهای ایالات متحده بسته شد
سوال امنیتی :8+56 = ?