پیش بینی قیمت XRP؛ آیا افزایش قیمت 700 درصدی در راه است؟

پیش بینی قیمت XRP؛ آیا افزایش قیمت 700 درصدی در راه است؟

نوشته شده در : 1403/02/09

پیش بینی قیمت ریپل(XRP)؛ یکی از تحلیلگران کریپتو می گوید افزایش قیمت 700 درصدی برای ریپل در راه است. اگر قصد خرید ارز دیجیتال ریپل را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را پیدا کنید.
توجه داشته باشید که پیش بینی های صعودی برای قیمت ریپل بازگشته است، حتی در شرایطی که گاوها در تلاش برای افزایش قیمت رمز ارزها هستند. EGRAG یک کارشناس ارز دیجیتال یکی از این پیش بینی های مثبت را انجام داده است و آن این است که یک جهش قیمت بسیار زیاد خواهد بود. طبق پست اخیر این تحلیلگر در رسانه های اجتماعی، ریپل می تواند در طولانی مدت به سطح قیمت 4 دلار برسد.
XRP طی چند روز گذشته با ادغام کل بازار کریپتو در قیمت گذاری، کاهش کمی در ارزش خود تجربه کرده است. حرکت قیمت ریپل در سال جاری تا حد زیادی باعث ناامیدی بسیاری از مشتاقان پرشور آن شده است، به ویژه با توجه به این واقعیت که هنوز طبق پیش بینی بسیاری از تحلیلگران به مرز 1 دلار نرسیده است. اگر قصد ترید در ارزهای دیجیتال را دارید، ریپل می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.
داده های کوین مارکت کپ نشان می دهد که ریپل بعد از آزمایش مجدد 0.435 دلار در 13 آوریل اکنون خودش را در قیمت 0.51 دلار می بیند. با این حال، طبق گفته EGRAG این وضعیت به زودی تغییر می کند. EGRAG که به دلیل این موضع بسیار صعودی در مورد ریپل شناخته می شود، اخیرا در تحلیل خود خاطرنشان کرد که حرکت فعلی قیمت ریپل شبیه حرکت سال 2021 است که تا سقف 1.8 دلار شکسته شد.
بر اساس تحلیل خود، EGRAG چشم انداز قیمت را به دو بخش آبی و زرد تقسیم کرد که هر کدام تصاویر آینه ای از حرکت قیمت در سال 2021 را به تصویر می کشند. بخش آبی بیشتر یک مسیر قیمتی باریک است که نشان می دهد ریپل می تواند تا ژوئن یا جولای به 1.4 دلار برسد، با محدوده قیمتی بین 1.2 تا 1.8 دلار.
در همین حال، بخش زرد یک مسیر قیمتی صعودی تر است. به گفته این تحلیلگر، اگر ریپل از بخش زرد حرکت سال 2021 پیروی کند، می تواند تا ژوئن یا جولای به سطح قیمت 4 دلار برسد. جالب اینجاست که افزایش به سطح قیمت 4 دلار، قیمت ریپل را در بالاترین حد خود قرار می دهد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی قیمت XRP؛ آیا افزایش قیمت 700 درصدی در راه است؟
سوال امنیتی :1+39 = ?