بررسی ابعاد اتهام Consensys به دلالی از متامسک

نوشته شده در : 1403/05/22

جستجو

طبق خبرهای منتشر شده، SEC از Consensys به دلیل اتهام دلالی متامسک شکایت کرد! Consensys یک شرکت فناوری بلاک چین است که ابزارهای توسعه دهنده را در کنار راه حل های سازمانی ارائه می دهد. هدف اصلی آنها این است که توسعه دهندگان، شرکت ها و حتی افراد در مقیاس جهانی را قادر به ساختن نسل بعدی برنامه ها و راه اندازی زیرساخت های مالی مدرن در حین دسترسی به وب غیرمتمرکز کنند.
بازار ارزهای دیجیتال یکی از پرنوسان ترین بازارهای مالی در دنیاست که می توان با مراجعه به صرافی ارز دیجیتال و انجام معاملات متعدد سود زیادی از خرید و فروش رمز ارزها به دست آورد. با دنبال کردن اخبار و رویدادهای مهم بازار کریپتو می توان هرگونه نوسانات احتمالی را تشخیص داد. در این مطلب، توضیحاتی در مورد Consensys ارائه شده و به بررسی شکایت SEC از Consensys به دلیل اتهام دلالی متامسک پرداخته شده است.

آشنایی با Consensys

Consensys یک شرکت فناوری بلاک چین است که ابزارهای توسعه دهنده را در کنار راه حل های سازمانی ارائه می دهد. مهم ترین هدف آنها این است که توسعه دهندگان، شرکت ها و حتی افراد در مقیاس جهانی را قادر به ساختن نسل بعدی برنامه ها و راه اندازی زیرساخت های مالی مدرن در حین دسترسی به وب غیرمتمرکز کنند. این شرکت توسط جوزف لوبین راه اندازی شد و دفتر مرکزی آن در بروکلین، نیویورک و همچنین دفاتر دیگری در واشنگتن دی سی و همچنین سانفرانسیسکو دارد.
به طور کلی، Consensys در اکتبر 2014 تاسیس شد و خدمات نرم افزاری غیرمتمرکز را در کنار برنامه هایی که روی شبکه اتریوم کار می کنند توسعه داد. یکی از مشهورترین پروژه های آنها متامسک است که یک برنامه کیف پول ارز دیجیتال اتریوم است که به شما به عنوان یک کاربر امکان ذخیره و انتقال ارزهای دیجیتال و توکن ها را می دهد و همچنین می توانید به برنامه های غیرمتمرکز ساخته شده روی اتریوم دسترسی داشته باشید و با آنها تعامل داشته باشید. با شناخت محبوب ترین ارزهای دیجیتال در سال 2024 می توان معاملات پرسودی انجام داد.

شکایت SEC از Consensys به دلیل اتهام دلالی متامسک

نکته قابل توجه این است که SEC ایالات متحده ادعا می کند که Consensys به عنوان یک کارگزار ثبت نشده از طریق متامسک فعالیت می کند. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه Consensys شرکت مادر متامسک شکایت کرده است. طبق یک شکایت در 28 ژوئن این شرکت به عنوان یک کارگزار ثبت نشده فعالیت می کند و از سال 2020 در عرضه و فروش اوراق بهادار ثبت نشده از طریق سواپ متامسک فعالیت می کند.
این شکایت ادعا می کند که Consensys بیش از 250 میلیون دلار کارمزد با واسطه گری معاملات دارایی های کریپتو و ارائه خدمات سهامداری بدون ثبت نام مناسب جمع آوری کرده است و در نتیجه سرمایه گذاران را از حمایت های حیاتی محروم کرده است. SEC به دنبال حکم دائمی، مجازات های مدنی و سایر تخفیف های عادلانه علیه Consensys برای این موارد ادعایی نقض قوانین اوراق بهادار فدرال است. علاوه بر این، تنظیم کننده ادعا می کند که با تسهیل سرمایه گذاری در برنامه های سهام Lido و Rocket Consensys و Pool به عنوان یک واسطه در معاملات ثبت نشده عمل کرده و از حمایت های ضروری سرمایه گذاران خودداری می کند. در اینجا لازم به ذکر است که یکی از اولین قدم ها برای انجام معاملات ارز دیجیتال ساخت کیف پول ارز دیجیتال است.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد Consensys ارائه شده و به بررسی شکایت SEC از Consensys به دلیل اتهام دلالی متامسک پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا از Consensys به دلیل اتهام دلالی متامسک شکایت کرد. در این شکایت گفته شده که Consensys مرتکب جنایت هایی شده که باید جریمه آن را بپردازد.

لینک مقاله: coinmarketcap

 

نظرات کاربران در مورد بررسی ابعاد اتهام Consensys به دلالی از متامسک
سوال امنیتی :2+50 = ?