بنیاد حقوق بشر 500000 دلار به 18 پروژه بیت کوین اختصاص داد

بنیاد حقوق بشر 500000 دلار به 18 پروژه بیت کوین اختصاص داد

نوشته شده در : 1402/09/29
طبق خبرهای منتشر شده، بنیاد حقوق بشر 500 هزار دلار به 18 پروژه بیت کوین در سراسر دنیا اعطا می کند. دریافت کنندگان از این کمک ها برای تمرکز بر آموزش جهانی بیت کوین، توسعه هسته بیت کوین، تمرکززدایی ماینینگ و موارد دیگر استفاده می کنند. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید خبرهای مهم پیرامون ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را مطالعه کنید.
امروز، بنیاد حقوق بشر آخرین دور کمک های مالی صندوق توسعه بیت کوین را بر اساس بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین اعلام کرد. این پول به 18 پروژه اعطا می شود که بر آموزش جهانی و توسعه پروژه های بیت کوین و امکان شرکت در ارائه در کنفرانس های صنعتی به توسعه دهندگان در جوامع بسته امکان پذیر است.
این اعلامیه تنها چند ماه بعد از آخرین دوره اهدای کمک های مالی از طرف بنیاد حقوق بشر منتشر شد. در این اعلامیه آورده شده است که بنیاد حقوق بشر از ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) حمایت می کند و 500 هزار دلار در پروژه های جدید بیت کوین سرمایه گذاری می کند. این مسئله می تواند روی آینده بیت کوین تاثیر بگذارد. با این حال HRF میزان دقیق سرمایه های داده شده به پروژه های بیت کوین را اعلام نکرده است. برخی از پروژه هایی که از طرف بنیاد حقوق بشر کمک های مالی دریافت کرده اند، عبارت هستند از:
• Mostro: یکی از پروژه هایی که کمک مالی دریافت کرده است، صرافی غیرمتمرکز Mostro است که شما می توانید با استفاده از این صرافی معاملات ارز دیجیتال را انجام دهید.
• Mi Promer Bitcoin: یک سازمان غیرانتفاعی ارائه دهنده آموزش متن باز بیت کوین در آمریکا مرکزی است که اخیرا مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران و معامله گران قرار گرفته است.
• Arabic Hodl: این پروژه که بیت کوین را برای بیش از 400 میلیون عرب زبان در سراسر دنیا قابل دسترسی تر می کند. صندوق ها از ایجاد راهنماهای نحوه انجام، آموزش های حفظ حریم خصوصی، پادکست های آموزشی و کتاب های اساسی درباره اصول بیت کوین به زبان عربی و همچنین بهترین روش ها و نحوه شروع استفاده از شبکه و مشارکت در آن حمایت خواهند کرد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد بنیاد حقوق بشر 500000 دلار به 18 پروژه بیت کوین اختصاص داد
سوال امنیتی :7+99 = ?