چرا صرافی FTX در هر ساعت 58 هزار دلار ضرر می کند؟

نوشته شده در : 1402/09/28

صرافی FTX در هر ساعت حدود 58 هزار دلار ضرر می کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما صرافی ورشکسته FTX باز هم می تواند به فعالیت خود ادامه دهد؟ به نظر شما این صرافی چه اقداماتی را برای رسیدگی به پرونده خود انجام داده است؟ صرافی ارز دیجیتال اف تی ایکس(FTX) تاکنون چقدر هزینه پرداخت کرده است؟ صرافی FTX چگونه دارایی های کاربران را پس می دهد؟
بازار کریپتو یکی از نوظهورترین بازارهای مالی در دنیا است که نوسانات زیادی دارد و شما می توانید از تغییرات قیمت رمز ارزها سود زیادی کسب کنید. با گسترش بازار کریپتو، صرافی های زیادی نیز ایجاد شدند که هر کدام از آنها مزایا و معایب خاص خودشان را دارند. صرافی FTX نیز یکی از بزرگ ترین صرافی هایی بود که نتوانست خیلی دوام بیاورد و خیلی زود اعلام ورشکستگی کرد. صرافی اف تی ایکس هنوز هم ضرر می کند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی درباره ورشکستگی صرافی اف تی ایکس(FTX) برای شما ارائه کنیم و به بررسی ضرر 58 هزار دلاری صرافی FTX در هر ساعت بپردازیم.

ورشکست شدن صرافی اف تی ایکس(FTX)

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که چرا صرافی اف تی ایکس(FTX) ورشکست شد؟ ما می توانیم در پاسخ به این سوال بگوییم که صرافی FTX یکی از انواع صرافی های رمزارز در دنیا بود که شما می توانستید در این صرافی علاوه بر خرید و فروش رمز ارزها، اوراق مشتقه را نیز معامله کنید. سرعت انجام معاملات در صرافی اف تی ایکس بالا بود و هزینه هایی پایینی از کاربران دریافت میشد. این صرافی زیاد نتوانست دوام بیاورد و خیلی زود از صحنه رقابت صرافی های ارز دیجیتال مطرح بازار کناره گیری کرد.
جالب است بدانید، صرافی FTX که در سال 2021 بیش از 1 میلیون کاربر فعال داشت، در 11 نوامبر سال 2022 بنا بر دلایلی اعلام ورشکستگی کرد و فعالیت خودش را متوقف کرد. برخی از کاربران و مشتریان این صرافی، دارایی ها و ارزهای دیجیتال خودشان را از دست دادند. این صرافی اخیرا اعلام کرده است، کاربرانی که دارایی های خودشان را از دست داده اند، به زودی می توانند به رمز ارزهای خود دسترسی پیدا کنند. البته ارزهای دیجیتال کاربران با قیمت رمز ارزها در سال 2022 محاسبه می شود که این به ضرر کاربران تمام می شود.

ضرر 58 هزار دلاری صرافی FTX در هر ساعت

توجه داشته باشید، صرافی ارز دیجیتال اف تی ایکس(FTX) که در 11 نوامبر سال 2022 اعلام ورشکستگی کرده بود، اکنون در هر ساعت بیش از 58 هزار دلار ضرر می کند. این صرافی برای دفاع از خود در دادگاه به مشاوران حقوقی و وکلای زیادی پول پرداخت می کند. معلوم شده است بخش بزرگی از هزینه های این صرافی مربوط به پرداخت هزینه شرکت حقوقی آلوارز است. بهتر است بدانید، صرافی FTX از 11 نوامبر 2022 تاکنون بیش از 35.8 میلیون دلار به این شرکت حقوقی پول پرداخت کرده است نا راهنمایی های لازم را دریافت کند.
علاوه بر این، شرکت جهانی سالیوان و کرامول نیز در رتبه دوم قرار گرفت و معلوم شد که صرافی ارز دیجیتال FTX بیش از 31.8 میلیون دلار به این شرکت پول پرداخت کرده است. شرکت مشاوره جهانی AlixPartners نیز 13 میلیون دلار بابت مشاوره های پزشکی قانونی از صرافی ارز دیجیتال اف تی ایکس(FTX) دریافت کرده است. کوین امانوئل اورکوهارت و سالیوان نیز 10.4 میلیون دلار دریافت کردند تا به صرافی FTX در رسیدگی به پرونده خود کمک کنند. به طور کلی، می توان گفت صرافی FTX تاکنون مبالغ زیادی را برای شرکت های مشاوره حقوقی و وکلای خود پرداخت کرده است. یکی از راهای موفقیت در معاملات ارز دیجیتال شناخت نحوه کار انواع صرافی های ارز دیجیتال میباشد.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی درباره ورشکستگی صرافی اف تی ایکس(FTX) برای شما ارائه کنیم و به بررسی ضرر 58 هزار دلاری صرافی FTX در هر ساعت بپردازیم. همانطور که گفته شد، صرافی FTX در 11 نوامبر سال 2022 اعلام ورشکستگی کرد و بسیاری از کاربران دارایی ها و رمز ارزهای خودشان را از دست دادند. با بررسی پرونده های صرافی FTX معلوم شده است که این صرافی تاکنون در هر ساعت 58 هزار دلار به شرکت های مشاوره حقوقی و وکلای دادگاه پرداخت کرده است.

 


نظرات کاربران در مورد چرا صرافی FTX در هر ساعت 58 هزار دلار ضرر می کند؟
سوال امنیتی :5+60 = ?