کراس چین رنگو چیست و چگونه کار میکند؟

نوشته شده در : 1403/07/27

جستجو

کراس چین رنگو یک تجمیع کننده DEX متقابل زنجیره ای است که می تواند توسط هر کاربر ارز دیجیتال در چندین بلاک چین استفاده شود. آموزش کار با crosschain dex Rango به یادگیری نحوه استفاده از این پلتفرم می پردازد. ما می دانیم که انتقال داده ها از یک شبکه به شبکه دیگر سخت است، حتی فقط برای خرید یک توکن. اما Rango می‌خواهد با استفاده از قابلیت DeFi کار را آسان‌تر کند. این بررسی تحلیل تکنیکال به نکات مثبت استفاده از Rango و $rango Token، هزینه استفاده از آن و کارهایی که می تواند انجام دهد می پردازد. با ما همراه باشید تا درباره این موضوع جذاب در سری مقالات صرافی ارز دیجیتال بیشتر به شما بگوییم.

کراس‌چین دکس رنگو Rango چیست؟

از آنجا که ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز هستند، جابه‌جایی بین پلتفرم‌ های مختلف هنگام سرمایه‌گذاری آسان نیست، برای مثال کیف پول ‌های رمزنگاری، راه‌ حل‌ های زنجیره ایکس و غیره. این باعث می‌شود صنعت کریپتو برای مبتدیان مناسب نباشد. ابزاری وجود دارد که به شما امکان می دهد از ابزارهای مالی مختلف در یک مکان استفاده کنید. رنگو یکی از این نمونه هاست. این نوع عملیات شامل چندین پل بلاک چین، چندین کیف پول رمزنگاری و حتی یک صرافی مرکزی با کارمزدهای مختلف خواهد بود. با صرافی Rango، می‌توانیم با یک برنامه مبتنی بر بلاک چین و یک کیف پول چند زنجیره ‌ای مانند Metamask، یک ارز دیجیتال را در یک بلاک چین متفاوت خریداری کنیم. بهترین اندیکاتورها در تحلیل تکنیکال برای معامله گری وجود دارد که می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید.

عملکرد کراس‌چین دکس رنگو Rango

کراس چین رنگو

Rango یک اپلیکیشن مبتنی بر بلاک چین است. Rango اولین تجمیع کننده DEX است که با همه محبوب ترین بلاک چین ها کار می کند. Rango از 20 بلاک چین، 10 پل DEX و شش ارز دیجیتال مختلف پشتیبانی می کند. Rango همه این ویژگی ها را در یک برنامه ترکیب می کند که استفاده از آن آسان است. هنگامی که توکن ها را از زنجیره BNB به شبکه Polygon مبادله می کنید، نیازی به استفاده از برنامه های آنها ندارید. Rango تنها چیزی است که برای انجام این عملیات نیاز دارید. Rango جمع کننده های مختلف را با راه حل های X-Chain مانند Thorchain ترکیب می کند. در حال حاضر، Rango بهترین اپلیکیشن برای تجارت ارزهای دیجیتال در میان بلاک چین‌های مختلف و مورد علاقه افرادی است که به ارزهای دیجیتال علاقه دارند.

ویژگی ‌های کراس‌چین دکس رنگو Rango

کراس چین رنگو

Rango مزیت اصلی استفاده از Rango است زیرا استراتژی های سرمایه گذاری روی چندین بلاک چین را ساده می کند. اینجا جایی است که می توانید وارد دنیای ارزهای دیجیتال شوید. با Rango، می توانید یک ارز دیجیتال را در یک بلاک چین مختلف خریداری کنید و کل فرآیند را بسیار سریعتر کنید. ابتدا کیف پول خود را با چندین زنجیر (مانند متامسک) به زنجیره متقابل Rango متصل کرده و  به تفاوت تحلیل تکنیکال با تحلیل بنیادی توجه کنید.

کلام آخر:
واضح است که آینده DeFi به هم متصل و Rango در این امر مهم است. Rango Exchange توسط افراد ناشناس اداره می شود. Rango ایمن است و می توانید از آن برای جابجایی پول دیجیتال خود استفاده کنید. آموزش کراس چین رنگو را جدی بگیرید زیرا Rango بهترین ابزار در بین DEX های زنجیره ای متقابل است. Rango مکان خوبی برای شروع برای سرمایه گذاران جدید است زیرا استفاده از آن آسان است.

منبع: https://docs.rango.exchange/

 

نظرات کاربران در مورد کراس چین رنگو چیست و چگونه کار میکند؟
سوال امنیتی :5+89 = ?