چرا قیمت بیت کوین بیش از 5 درصد افزایش یافت؟

نوشته شده در : 1402/10/19

قیمت بیت کوین بیش از 5 درصد افزایش یافته است! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ به نظر شما قیمت بیت کوین می تواند به سطح 48 هزار دلار برسد؟ چه عاملی باعث شد تا قیمت بیت کوین رشد قابل توجهی را تجربه کند؟ بیت کوین چگونه توانست مقاومت های 44500 و 44700 دلاری خودش را به سمت بالا بشکند؟ چه خبرهایی درباره ETF بیت کوین منتشر شدند؟
بیت کوین اولین ارز دیجیتالی است که در سال 2009 توسط شخص یا گروه ناشناسی به اسم ساتوشی ناکاموتو عرضه بازار شد. اگر می خواهید نسبت به خرید بیت کوین اقدام کنید، بهتر است تا قیمت بیت کوین را پیش بینی کرده و بهترین نقاط ورود و خروج معاملات را شناسایی کنید. اخیرا بیت کوین یک افزایش 5 درصدی را تجربه کرده است که دلیل این افزایش قیمت، انتشار اخبار مثبتی درباره ETF است. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد خبرهای مثبت درباره ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش 5 درصدی قیمت بیت کوین و احتمال رسیدن آن به 48 هزار دلار بپردازیم.

خبرهای مثبت درباره ETF بیت کوین

اگر در بازار رمز ارزها فعالیت داشته باشید، بدون شک می دانید که این روزها بسیاری از سرمایه گذاران و کاربران فعال در حوزه کریپتو، منتظر تایید شدن ETF بیت کوین هستند تا از افزایش قیمت این رمز ارز سود زیادی به دست آورند. از طرف دیگر، اخیرا خبرهای مثبت زیادی درباره صندوق قابل معامله بیت کوین در بورس یا ETF منتشر می شود که این اخبار باعث می شوند تا بیت کوین بتواند رشد چشمگیری را تجربه کند.
از جمله از خبرهای مثبت درباره ETF بیت کوین می توان به احتمال تایید ETF بیت کوین در سه ماهه ابتدای سال 2024 اشاره کرد. تحلیلگران و کارشناسان بازار کریپتو پیش بینی کردند که ETF بیت کوین می تواند به زودی تایید شود. کارشناسان بازار تاکید کردند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC) در حال تصمیم گیری نهایی در مورد ETF بیت کوین است. اگر ETF بیت کوین تایید شود، سر و صدای زیادی در بازار کریپتو به پا می شود و ما شاهد افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین خواهیم شد.

افزایش 5 درصدی قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین(BTC) افزایش جدیدی را در بالای منطقه مقاومت 43500 دلاری شروع کرد. بیت کوین شتاب صعودی بالاتر از سطوح 44000 دلار و 44500 دلار به دست آورد تا به منطقه مثبت حرکت کند. در نمودار ساعتی جفت بیت کوین یک شکست در بالای مثلث انقباض کلیدی با مقاومت نزدیک به 44 هزار دلار وجود داشت. گاوها قیمت را به بالاترین حد چند روزه جدید در 47300 دلار رساندند و قیمت اکنون در حال تثبیت سود است.
در جهت صعودی، مقاومت فوری نزدیک به سطح 47000 دلار است. اولین مقاومت اصلی 47200 دلار است. حرکت واضح به بالای مقاومت 47200 دلاری می تواند قیمت را به سمت مقاومت 48 هزار دلاری سوق دهد. مقاومت بعدی اکنون در نزدیکی سطح 48800 دلار در حال شکل گیری است. بسته شدن بالاتر از سطح 48800 دلار می تواند قیمت را بیشتر افزایش دهد. مقاومت اصلی بعدی 49250 دلار است. هرگونه سود بیشتر از سطح 49250 دلار می تواند درها را برای حرکت به سمت سطح 50 هزار دلار باز کند.
در صورتی که ارز دیجیتال بیت کوین نتواند به بالای منطقه مقاومت 47200 دلاری صعود کند، می تواند شروع به نزول جدیدی کند. حمایت فوری در نزولی نزدیک به سطح 46400 دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به 45900 دلار است. اگر به زیر 45900 دلار حرکت کند، قیمت می تواند شتاب نزولی پیدا کند. در مورد ذکر شده قیمت می تواند به سمت حمایت 45250 دلار یا سطح 50 درصدی فیب اصلاحی حرکت صعودی از 43200 دلار به سمت بالاترین 47300 دلار در کوتاه مدت کاهش یابد. یکی از فاکتورهای مهم در ارزهای دیجیتال و بیت کوین این است که عوامل تاثیر گذار بر قیمت بیت کوین را بشناسیم و زیر نظر داشته باشیم.

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد خبرهای مثبت درباره ETF بیت کوین برای شما ارائه کنیم و به بررسی افزایش 5 درصدی قیمت بیت کوین و احتمال رسیدن آن به 48 هزار دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، اخیرا خبرهای مثبت زیادی در مورد ETF بیت کوین منتشر شد که این خبرها باعث شدند تا بیت کوین وارد یک روند صعودی شود و بیش از 5 درصد افزایش یابد. به نظر می رسد بیت کوین می تواند به سطح 48 هزار دلار برسد.

 


نظرات کاربران در مورد چرا قیمت بیت کوین بیش از 5 درصد افزایش یافت؟
سوال امنیتی :6+53 = ?