آیا احتمال دارد قیمت بیت کوین(BTC) سقوط کند؟

نوشته شده در : 1402/10/18

احتمال دارد قیمت بیت کوین(BTC) به سطوح پایین تری سقوط کند! آیا می خواهید اطلاعاتی در این زمینه کسب کنید؟ بیت کوین با چه مقاومت ها و حمایت هایی روبرو است؟ آیا رشد قیمت بیت کوین متوقف شده است؟ چه عواملی روی قیمت بیت کوین تاثیر می گذارند؟ آیا ریزش بیشتری در نمودار بیت کوین دیده می شود؟ تحلیلگران وضعیت بیت کوین(BTC) را چگونه پیش بینی کردند؟
بیت کوین یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتوکارنسی است که به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال شناخته می شود. این رمز ارز در سال 2009 عرضه بازار شد و تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. بیت کوین نوسانات زیادی دارد و شما می توانید از این نوسانات قیمت سود زیادی به دست آورید. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید وضعیت این ارز را آنالیز کنید. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی سقوط قریب الوقوع قیمت بیت کوین بپردازیم.

تجزیه و تحلیل ارز بیت کوین(BTC)

ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) به عنوان اولین و محبوب ترین ارز رمزنگاری شده در دنیا شناخته می شود. تاریخچه عملکرد بیت کوین نشان داده است که مستعد نوسانات شدیدی است و از این رو علاقه مندان به خرید و فروش بیت کوین بهتر است جدیدترین تحلیل ها و داده های قیمتی بیت کوین را در اختیار داشته باشند.
جالب است بدانید، تحلیل تکنیکال بیت کوین زمانی اعتبار خواهد داشت که بازار اثرات اخبار و عوامل فاندامنتال موجود را دریافت کرده باشد و نشان دهد که سطح فعلی قیمت ارز بیت کوین، طبق فاکتورهای موجود مشخص شده است. تریدرهای ارز دیجیتال معمولا با استفاده از تحلیل تکنیکال و روانشناسی بازار، سناریوهای مختلفی را برای بیت کوین تعریف می کنند و باور دارند که تاریخ در نمودار قیمت رمز ارزها تکرار می شود. بیت کوین در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 43900 دلار معامله می شود. اگر قدرت گاوهای بیت کوین بالا باشد، می توان انتظار داشت که بیت کوین مقاومت های پیش روی خودش را به سمت بالا بشکند و به سطوح بالاتری برسد.
بیت کوین اکنون در نزدیک ترین حمایت قوی خودش قرار دارد و اگر نتواند بالای این ناحیه باقی بماند، ریزش های قابل توجهی را تجربه خواهد کرد. گاوهای بیت کوین سعی می کنند تا روند صعودی بیت کوین را حفظ کنند تا قیمت این ارز همچنان افزایش یابد. به طور کلی، تحلیلگران و تریدرهای بزرگ آینده بیت کوین در درخشان پیش بینی می کنند.

بررسی سقوط قریب الوقوع قیمت بیت کوین

توجه داشته باشید که قیمت بیت کوین(BTC) تلاش کرد تا بالای منطقه مقاومت 43500 دلاری افزایش یابد. بیت کوین حتی منطقه مقاومت 43800 دلاری را شکست، ولی خرس ها در نزدیکی منطقه مقاومت 44500 دلار فعال بودند. چند تلاش برای به دست آوردن قدرت بالای 44500 دلار انجام شد، ولی خرس ها فعال باقی ماندند. اوج قیمت نزدیک به 44400 دلار تشکیل شد و قیمت اکنون چند نشانه نزولی را نشان می دهد.
علاوه بر این، در جهت روند صعودی یا افزایش قیمت، مقاومت فوری بیت کوین نزدیک به سطح 44000 دلار است. اولین مقاومت اصلی 44200 دلار است که اگر بیت کوین بتواند این مقاومت را به سمت بالا بشکند، می تواند تا سطوح بالاتری رشد کند. همچنین اگر بیت کوین نتواند از محدوده مقاومت 44 هزار دلار بالا رود، می تواند به حرکت نزولی خود ادامه دهد. حمایت فوری در سمت نزولی نزدیک به سطح 43200 دلار است. حمایت اصلی بعدی نزدیک به 42800 دلار است. اگر به زیر 42800 دلار حرکت کند، قیمت می تواند شتاب نزولی پیدا کند. در مورد ذکر شده، قیمت می تواند در کوتاه مدت به سمت حمایت 42150 دلار کاهش یابد. یکی از نگرانی های سرمایه گذاران بیت کوین در ایران این است که عاقبت بیت کوین در ایران چه خواهد بود؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی سقوط قریب الوقوع قیمت بیت کوین بپردازیم. همانطور که گفته شد، تاریخچه عملکرد بیت کوین نشان داده است که مستعد نوسانات شدیدی است. بیت کوین در حال حاضر در یک روند نزولی قرار دارد که اگر نتواند مقاومت 44 هزار دلاری خود را حفظ کند، به حرکت نزولی خود ادامه می دهد و به سطوح پایین تری می رسد.

 


نظرات کاربران در مورد آیا احتمال دارد قیمت بیت کوین(BTC) سقوط کند؟
سوال امنیتی :6+66 = ?