نهنگ های گیگا اتریوم یک خرید تاریخی داشته اند

نهنگ های گیگا اتریوم یک خرید تاریخی داشته اند

نوشته شده در : 1402/10/18

طبق بررسی های انجام شده، نهنگ های گیگا اتریوم(ETH) در یک تراکنش خرید تاریخی و بزرگی را ثبت کرده و مقدار زیادی ارز دیجیتال اتریوم را خریداری کرده اند. اگر قصد خرید اتریوم را دارید، باید وضعیت این رمز ارز را تجزیه و تحلیل کنید و تحرکات نهنگ های این ارز را زیر نظر بگیرید.
توجه داشته باشید که نهنگ های اتریوم مدتی است که خرید خود را شروع کرده اند که نشان دهنده حمایت پایدار آنها از پادشاه آلت کوین ها است. این خرید نهنگ به ویژه در چند هفته گذشته افزایش یافته است. داده های زنجیره ای از Santiment نشان می دهد که بزرگ ترین کیف پول های خصوصی اتریوم در حال حاضر دارای بالاترین رقم 56.25 میلیون اتریوم هستند که 46.8 درصد از کل عرضه ارز دیجیتال در گردش را نشان می دهد.
جمع آوری مقادیر زیادی ارز اتریوم توسط نهنگ ها
بهتر است بدانید اتریوم در حال حاضر در محدوده ای معامله می شود، چون اکشن قیمت نشان می دهد که معاملات ارز دیجیتال بین انتهای بالاتر 2434 دلار و انتهای پایین 2127 دلار در 30 روز گذشته انجام شده است. با این حال، کریپتو اکنون بعد از بهبود اخیر قیمت، نشانه هایی از بهبود را نشان می دهد و اکنون در حال ایجاد حرکت قوی بالای 2200 دلار است. در میان قیمت ها نهنگ ها اتریوم بیشتری را در کیف پول خود می خرند تا تعدد کل را به بالاترین قیمت های جدید برسانند. در همان زمان این نهنگ ها از مبادلات خارج شده اند که باعث شده است اتریوم در آدرس های متعلق به صرافی به پایین ترین سطح خود در بیش از پنج سال گذشته کاهش یابد.
طبق داده های پلتفرم تحلیل زنجیره ای Santiment، رکورد 65.71 میلیون اتریوم که 54.67 درصد از کل عرضه در گردش را نشان می دهد، اکنون توسط آدرس های برتر نگهداری می شود. از این رقن، 56.25 میلیون اتریوم متعلق به 150 کیف پول برتر خود سرپرستی است. در نتیجه 150 کیف پول برتر مرتبط با صرافی اکنون 9.46 میلیون اتریوم دارند که به پایین ترین سطح خود از ژوئن 2018 نزدیک شده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد نهنگ های گیگا اتریوم یک خرید تاریخی داشته اند
سوال امنیتی :7+57 = ?