شرکت رسانه فوربس: تایید ETF قیمت بیت کوین را به 80000 دلار می رساند

شرکت رسانه فوربس: تایید ETF قیمت بیت کوین را به 80000 دلار می رساند

نوشته شده در : 1402/10/19

شرکت رسانه جهانی فوربس می گوید که تایید ETF بیت کوین می تواند قیمت این رمز ارز را تا 80 هزار دلار برساند! اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید قیمت این ارز دیجیتال را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین نقاط خرید و فروش ارز بیت کوین را تشخیص دهید.
توجه داشته باشید که شرکت رسانه جهانی فوربس ستونی را منتشر کرده است که در آن به دنبال تصویب ETF های بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده(SEC) افزایش قیمت قابل توجه 80 هزار دلاری بیت کوین را پیش بینی کرده است.
بیت کوین تا 80 هزار دلار افزایش می یابد!
مجله تجاری آمریکایی و شرکت رسانه جهانی فوربس اخیرا گزارشی منتشر کرده است که در آن بر تاثیر گسترده تایید ETF بیت کوین تاکید می کند. طبق این نشریه، قیمت بیت کوین تا پایان سال 2024 می تواند تا 80 هزار دلار افزایش یابد. این تحلیل توسط MarketWatch تحلیلگران ارزهای دیجیتال در یکی از بزرگ ترین شرکت های سرمایه گذاری ارز دیجیتال افشا شد.
کارشناسان ارز دیجیتال همچنین عوامل دیگری را که می تواند قیمت بیت کوین را به 80 هزار دلار برساند، از جمله رویداد نصف شدن بیت کوین در ماه آوریل و افزایش تقاضا از سمت شرکت ها، برجسته کردند. ما انتظار داریم سال 2024 یک سال پرشتاب برای رمز ارزها باشد. به گفته تحلیلگران، افزایش جریان ETF بیت کوین می تواند تدریجی باشد، ولی متقاضیان به سختی می جنگند تا در این بازی انباشت دارایی عظیم پیشروی کنند، تبلیغات و برندینگ بیت کوین را تنظیم کنند که منجر به اثر گلوله برفی می شود.
کارشناسان ارزهای دیجیتال AllianceBernstein همچنین پیش بینی کردند که در نیمه اول سال 2024 تقریبا 5 میلیارد دلار به ETFهای بیت کوین سرازیر می شود. تجزیه و تحلیل آنها نشان می دهد که در نیمه دوم ممکن است شاهد ورود دو برابری 10 میلیارد دلاری باشیم و پیش بینی ها نشان می دهد که بیت کوین می تواند تا قبل از سال به ارزش بازار 1.5 تریلیون دلاری برسد.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد شرکت رسانه فوربس: تایید ETF قیمت بیت کوین را به 80000 دلار می رساند
سوال امنیتی :4+62 = ?