ارز دیجیتال فگ توکن چیست؟ (معرفی کامل ارز FEG)

1402/06/29
ارز دیجیتال فگ توکن چیست؟ (معرفی کامل ارز FEG)


ما می خواهیم در مقاله ارز دیجیتال فگ چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال فگ، آینده FEG برای شما ارائه کنیم. با توجه به اینکه قراره در این مقاله به بررسی ارز دیجیتال فگ بپردازیم، بهتره مقدمه ای در مورد ارزهای دیجیتال داشته باشیم تا بتونین مفهوم ارز دیجیتال فگ رو به راحتی درک کنین. ارزهای دیجیتال شکل دیجیتالی پول های رایج هستن که به صورت دیجیتالی در فضای اینترنت وجود دارن و کاربردهایی مثل پول های کاغذی دارن. همچنین ارزهای دیجیتال ویژگی های زیادی دارن که باعث میشه تا محبوبیت این ارزها نسب به پول های رایج بیشتر بشه و مردم به سمت استفاده از ارزهای دیجیتال رو بیارن.

همونطور که گفتیم، ارزهای دیجیتال ویژگی های زیادی دارن و به همین دلیل افراد زیادی به سمت خرید ارز دیجیتال و بخصوص خرید شت کوین ها رو میارن. همچنین بازار ارزهای دیجیتال به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، باعث شده تا افراد زیادی در این بازار سرمایه گذاری کنند و سودهای زیادی به دست بیارن. البته توجه داشته باشین که بازار ارزهای دیجیتال نیز مثل بقیه بازارهای مالی نوسانات قیمتی زیادی داره و همین امر باعث شده تا ریسک معاملاتی نیز در این بازار وجود داشته باشه. بنابراین افراد می تونن به اون اندازه که در این بازار سود به دست بیارن، به همون اندازه نیز ممکنه در این بازار ضرر کنند.

با گسترش بازار کریپتوکارنسی، ارزهای دیجیتال زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از این ارزهای دیجیتال با داشتن ویژگی ها و کاربردهای خاصی که دارن، در جایگاه و دسته بندی متفاوتی قرار می گیرن. بهتره بدونین که برخی از این ارزهای دیجیتال با داشتن ویژگی های خوبی که دارن، سرمایه زیادی به دست آوردن و در رتبه های بالایی قرار گرفتن. شاید در این میان اسم ارز دیجیتال فگ رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این ارز دیجیتال به دست بیارین. به همین منظور ما در مقاله ارز دیجیتال FEG چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال فگ و آینده FEG برای شما ارائه کنیم.

ارز دیجیتال feg token چیست؟

 ارز دیجیتال FEG یه ارز دیجیتال غیر تورمی دیفای هستش. پروژه ی فگ توکن با هدف ایجاد یه بستر غیر متمرکز بر روی بستر اتریوم و بایننس اسمارت چین وارد بازار کریپتوکارنسی شده. نوسانات بازار رو مسیری که ارز FEG در پیش میگیره، میتونه مشخص کنه اما اگه به نحوه ی عملکرد کارکرد این رمز ارز و شبکه اش دقت کنیم، میتونیم موفقیت توکن فگ رو دو چندان ببینیم.

مکانیزم این توکن به گونه ای هستش که مالکین ارز فگ رو به هولد کردنش تشویق می کنه. گردش حساب FEG معادل صد کوادریلیونه و در هر تراکنش، یه درصد کارمزد بین طرفین تقسیم و یه درصد توکن هم سوزونده میشه. این روش باعث کاهش عرضه جانبی و بالا رفتن ارزش رمز ارز در آینده میشه.

البته باید بگیم که، ارز دیجیتال FEG هیچ محدودیتی در سوزاندن نداره. از مزایای این عمل میتونه این باشه که در طی گذشت زمان، تعداد توکن فگ کاهش پیدا میکنه که باعث کمیاب شدن اون و در عین حال به بالا رفتن ارزش پروژه و ارز  FEG در بازار کمک می کنه.

نکته جالبی اینجا وجود داره و اون اینه که پروژه فگ به صورت کامل غیرمتمرکز هستش و هیچ کس مالک اصلی فگ نیست. به همین خاطر تمام تصمیمات به نفع جوامع اتخاذ میشه. هر معامله میزان سوختگی ۱ درصد را به وجود میاره که موجب کاهش تامین وقت اضافه  FEG میشه. این طور برنامه ریزی شده تا با انتشار محصولات نوآورانه که پایداری این رمزارز رو تضمین می کنه، پیشرفتی به مراتب بیشتر از قبل به فضای ارز دیجیتال هدیه داده بشه.

تاریخچه ارز دیجیتال فگ توکن

این توکن، برای اولین ‌بار در ماه فوریه سال ۲۰۲۱ در زنجیره هوشمند بایننس و اتریوم مورد مبادله قرار گرفت. با توجه ‌به اینکه حداکثر عرضه در گردش این رمزارز معادل ۱۰۰ کوادریلیون تخمین زده شده ، هر کوین FEG ارزش کمی داره و با وجود رشد مداوم قیمت این ارز، الان با قیمتی معادل کسر کوچکی از یک دلار آمریکا به فروش میرسه.

در مورد تیم بنیانگذار ارز دیجیتال FEG باید عرض کنیم که این تیم از افراد ناشناس تشکیل شده که البته این موضوع برای تعدادی از سرمایه گذاران یه هشدار تلقی میشه. علتش هم اینه که چون این ارز از هویت نامشخصی برخورداره اگه روزی این پتلفرم از بین بره دیگه کسی برای پاسخگویی وجود نداره.

از زمانی که این ارز معرفی شده تا بحال، بسیاری از توکن ‌هاش سوزانده شده. بر اساس اطلاعات وب‌ سایت  FEGtoken، تقریباً ۵۸ کوادریلیون توکن در شبکه اتریوم و ۵۶ کوادریلیون توکن در شبکه بایننس اسمارت چین در طی فرآیند توکن سوزی، سوزانده و از دور خارج شدن. این موضوع باعث شده که حداکثر عرضه ۴۲ کوادریلیون توکن در شبکه ارز دیجیتال اتریوم و حدود ۴۴ کوادریلیون توکن در BSC باقی بمونن.

ویژگی های ارز دیجیتال فگ توکن

ارز دیجیتال فگ توکن چیست؟ |معرفی کامل ارز دیجیتال FEG | بررسی قیمت و آینده feg token

ارز دیجیتال فگ توکن یکی از ارزهای دیجیتال بسیار جذاب و مورد توجه است. این ارز دیجیتال با استفاده از تکنولوژی بلاکچین به طور آنلاین تجارت و معاملات را بهبود می بخشد. یکی از ویژگی های برجسته این ارز دیجیتال امنیت بالا آن است. با استفاده از الگوریتم های رمزنگاری پیشرفته، انتقال و ذخیره سازی فگ توکن امنیت بسیار بالایی دارد و امکان هک شدن یا تقلب در تجارت های مرتبط با آن را به حداقل می رساند. همچنین، سرعت بالای تراکنش ها یکی دیگر از ویژگی های مهم این ارز دیجیتال است. با استفاده از فناوری بلاکچین، تراکنش ها به صورت فوری و بدون نیاز به واسطه های مالی انجام می شوند. این امر باعث می شود تا تجارت ها و معاملاتی که با فگ توکن انجام می شوند، سریع تر و به صورت صریح به انجام برسند. ارز دیجیتال فگ توکن همچنین به عنوان یک ابزار سرمایه گذاری جذاب به حساب می آید. قیمت این ارز دیجیتال در طول زمان افزایش یافته است و به عنوان یک منبع درآمد قابل توجه برای سرمایه گذاران عمل می کند. در نهایت، فگ توکن را به عنوان یک ارز دیجیتال با قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد می توان در آینده ای نزدیک به یکی از ارزهای مهم و تاثیرگذار دنیای دیجیتال تبدیل دیدارز FEG بر روی هر دو شبکه های ERC-20  و BEP-20  در دسترس هستش.

چه پروژه هایی با ارز فگ توکن همکاری می کند؟

پروژه FEG  با تعدای از پروژه های دیفای که از پشتوانه قوی برخوردارن و خدمات ویژه ای رو ارائه میدن همکاری استراتژیک داره. از جمله ی این همکاری ها میشه به سه پروژه اصلی اشاره کرد:

  • GoldFarm
  • TRY finance 
  • Fomolabs

توسعه دهندگان TRY وظیفه راه اندازی اولیه FegEx  رو بر عهده دارن و 5 درصد از فروش توکن های موجود در استخرهای ارز FEG به استخرهای استیکینگ TRY انتقال داده میشن.

اما پروژه GFarm هم یه پروژه ی بین زنجیره ای دیفای هستش که به کمک اون کاربران میتونن به گسترش مزرعه رمز ارز و ان اف تی بدون نیاز به کد، بر روی اتریوم و بایننس مشغول باشن.

در مورد همکاری Fomolabs هم باید بگیم که این همکاری به بخش NFT ارتباط داره و تمرکز بیشترش بر روی NFT های ورزشی هستش.

اسمارت دیفای در ارز دیجیتال فگ توکن چیست؟

مفاهیم اصلی ارز feg

اسمارت دیفای الگویی برای نسل جدید پروژه‌ های دیفای  هستش که استفاده از صرافی ‌هایی مانند یونی سواپ یا پنکیک سواپ رو برای میزبانی نقدینگی غیرممکن رو غیرضروری می‌کنه و این امکان رو برای همه سایت ‌های صرافی ارز دیجیتال فراهم می‌کنه تا ضمن استفاده از استخر نقدینگی توکن، در معاملات یه توکن ادغام بشن. همه کدهای توکنومی و صرافی بر روی DEX در خود توکن در نظر گرفته شده. شما به سادگی باید یک رابط کاربری (UI) برای توکن تهیه ، توابع قرارداد اون رو پیکربندی کرد و بعد قبل معامله است. مردم در سراسر جهان قادر به ایجاد UI برای توکن‌هایین که از این فناوری استفاده می‌کنن.

توکن ROX

توکن ROX یک توکن انقلابیه و اولین توکن SmartDeFi در جهانه. 2٪ از هر معامله (خرید، فروش یا انتقال) بلافاصله و به طور خودکار بین دارندگان توزیع می‌شود. ROX دارای تمام ویژگی‌های متمایز FEGex هستش که همراه با SmartSwap، مسیریابی خودکار (بسته بندی / باز کردن خودکار) و موارد دیگر را در خود تعبیه کرده.! FEGex میزبان توکن ROX است که در لیست توکن‌های قابل معامله ظاهر میشه و مانند سایر توکن‌ها قابل معامله هستش.

SmartDeFi  چگونه از اکوسیستم ارز feg سود می‌برد؟

تمام توکن‌ های اسمارت دیفای 0.12٪ از معاملات فروش خودشونو به استخر پاداش FEG Token ارسال می‌کنن، حتی اگه توکنی هرگز در FEGex لیست نشده باشه.

برای ROX Token مقدار 0.5 درصد از هر معامله فروش با اعمال فشار مثبت، ارز feg رو خریداری و می‌سوزونن. هنگام راه اندازی، 100 ROX در یک فاست دائم سوزانده شد و فقط میشه پاداش‌ های کارمزدی حاصل از فاست رو دریافت کرد. 100٪ این پاداش‌ ها صرف هزینه توسعه بیشتر اکوسیستم FEG Token میشه.

افزودن توکن ‌هایی به FEGex که از این فناوری استفاده می‌کنن روندی یکپارچه هستش. پیچیدگی‌های این قرارداد در خود قرارداد وجود داره و برای اضافه کردنشون به صرافی، حداقل اقدامات ادغام مورد نیازه. این اقدام ترغیب کننده توکن‌های بیشتر به منظور تجربه صحیح‌ترین شکل DeFi هستش.

فاست ارز  feg

تیم ارز FEG برای شروع 20 تریلیون از توکن‌ های FEG خودشو  به FEGfaucet اختصاص داده. ارز دیجیتال FEGfauce قفل شده است و فقط می‌توان جوایز حاصل از 1 درصد کارمزد فروش تولید شده رو درخواست کرد.

هرکسی می‌تونه پاداش ارز feg دریافت کنه. هر بار پاداش‌ ها به روشی که اولین بار ارائه و خدمات اولیه ارائه میشه، مطالبه شود، مبلغ قابل مطالبه به صفر میرسه. هر کیف پول می‌تونه حداکثر یک بار در هر 24 ساعت از FEGfaucet درخواست کنه. برای درخواست از  FEGfaucetنیازی نیست FEG داشته باشید. FEGfaucet  پاداش‌هایی ایجاد می‌کنه و به گسترش کاربران کمک می‌کنه!

بررسی قیمت فگ توکن

قیمت FEG  در ابتدای ماه فوریه سال 2021 که در واقع همزمان با ورود این توکن به بازار ارز دیجیتال، کمتر از 0.00000000002 دلار بود. قیمت ارز دیجیتال feg token با روندی آهسته تتا می امسال افزایش داشت ولی در نهایت در 12 می به اولین و البته چشمگیرترین پیک قیمتی خودش دست یافت و به قیمتی حدود 0.00000003793 دلار رسید.

این افزایش قیمت پایدار نبود و بعد از اون تاریخ روند نزولی به خودش گرفت در 23 همون ماه تا قیمت 0.000000005485 دلار سقوط کرد.

قیمت ارز دیجیتال feg token بعد از این سقوط شاهد نوسانات شدید و متعدد بود تا اینکه در ابتدای ماه اگوست 2021 به ارزش 0.000000004407 دلار رسید.

آینده فگ توکن

آینده feg token منوط به انتشار محصولات نوآورانه به منظور پایداری بیشتر این رمزارز که از اهداف اصلی این پروژه ست که نهایتا به پیشرفت عرصه کریپتوکارنسی هم منجر میشه، هستش.

در حال حاضر، FEG Token  در حال توسعه به عنوان یکی از بزرگترین ارزهای رمزنگاری شده در سراسر جهان هستش. تا حدودی به دلیل مشارکت با تعدادی از شرکت های بزرگ و همچنین مورد پذیرش قرار گرفتن ارز feg توسط مردم، آینده  FEG Token روشن به نظر می‌رسه. این دو عامل باعث شده‌ که پیش بینی قیمت ارز feg برای سال 2021 بسیار خوب باشه. قیمت ارز fegدر حال افزایشه و دلیلش هم اینه که افراد بیشتری بر روی این ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می کنن.

خیلی از پیش بینی ها، از صعودی بودن آینده قیمت ارز فگ خبر میده که با توجه به اینکه این ارز جزء میم کوین ها هستش، و با توجه به ماهیت این ارز، باید با دقت، مطالعه و محاسبات کافی به سرمایه گذاری روی ارز دیجیتال فگ پرداخته بشه. تعدادی از تحلیلگران قیمت ارز فگ رو تا پایان سال 2021  معادل 0.00000004  دلار پیش بینی کردن.

خرید FEG  | ارز دیجیتال فگ توکن را از کجا بخرم؟

ارز دیجیتال فگ توکن چیست؟ |معرفی کامل ارز دیجیتال FEG | بررسی قیمت و آینده feg token

به ‌طور کلی دو راه عمده برای خریداری توکن FEG وجود داره. برای خرید فگ میتوان از هر یک از صرافی‌های غیرمتمرکز پنکیک سواپ روی زنجیره بایننس یا صرافی یونی سواپ در شبکه اتریوم استفاده کرد. این صرافی‌ها تا حد زیادی مشابه یکدیگر عمل می‌کنن و فقط نحوه ی دسترسی به پلتفرم ‌های این دو صرافی با هم متفاوته.

این ارز دیجیتال رو بر خلاف سایر رمزارزها نمیشه به صورت مستقیم و با پول فیات خرید کنین. البته خرید فگ پیچیدگی خاصی نداره و تنها کافیه تتر، اتریوم و یا بیت کوین رو از هر صرافی ارز دیجیتال خریداری کنین و در ادامه به صرافی هایی که گفته شد انتقال بدین و ارز فگ دریافت کنین.

اگر قصد دارین از صرافی یونی سواپ که روی شبکه اتریوم هستش، استفاده کنین، بایستی خودتونو برای پرداخت کارمزدی سنگین برا انجام تراکنش‌آماده کنین. از اونجایی ‌که اتریوم یه بلاکچین با گواهی اثبات کاره، کارمزدش بسیار بیشتر از زنجیره هوشمند بایننس با گواهی استیک هستش. برای خرید توکن اف ای جی در صرافی یونی سواپ، به توکن‌های اتر احتیاج پیدا میکنین.

اما اگر قصد دارید در هزینه کارمزد تراکنش‌ها صرفه‌جویی کنید در این صورت بایننس اسمارت چین باید انتخاب شما باشه. برای خرید FEG در پنکیک سواپ، نیاز به توکن‌های BNB و یک کیف پول نرم‌افزاری با قابلیت اتصال به صرافی پنکیک سواپ خواهین داشت.

کیف پول های FEG 

قبل از خرید فگ توکن، برای ذخیره  ارز دیجیتال FEG Token حداقل نیاز به یه کیف پول ارز دیجیتال نرم‌ افزاری با امکان دسترسی به یونی سواپ یا پنکیک سواپ خواهید داشت.

کیف پول های نرم افزاری متعددی برای این کار وجود دارن که میشه به کیف پول هایی مانند متامسک، تراست والت، کوین بیس و … اشاره کرد.

اما اگه قصد دارین سرمایه ‌های رمزارزی خودتونو با بیشترین درجه امنیت نگهداری کنین، باید کیف پول سخت ‌افزاری کریپتوکارنسی انتخاب کنین. کیف پول ‌های سخت‌ افزاری به شکل دستگاه‌های فیزیکی به فروش می‌رسن و داده‌ های مربوط به ارزهای دیجیتال شما را به صورت آفلاین ذخیره می‌کنن. این امر باعث میشه که هکرهای مجازی به‌ هیچ‌ وجه نتونن به ارزهای شما دستبرد بزنن.

راهنمای خرید ارز دیجیتال FEG Token از طریق تراست والت

خرید ارز فگ با کیف پول تراست والت کار ساده ایه. فقط کافیه مقدار مشخصی BNB در کیف پولتون داشته باشین تا بتونین ارز خودتونو سواپ کنین.

پس از انتقال مقدار BNB مشخص به کیف پول تراست ولت، BNB  روانتخاب کنین و سپس بر روی More کلیک کنین.

راهنمای خرید ارز دیجیتال FEG Token از طریق تراست والت

اکنون در منو باز شده بر روی Swap to Smart Chain کلیک کنین و در صفحه باز شده از فیلد بالا BNB رو انتخاب کنین و از فیلد پایین BSC که همان Binance Smart Chain هستش را انتخاب و در آخر بر روی Swap کلیک کنین.

راهنمای خرید ارز دیجیتال FEG Token از طریق تراست والت

پس از انتخاب Swap در گام بعدی بایستی اطلاعات رو تأیید کنین. مقابل عبارت Network Fee میزان کارمزد شبکه نشون داده میشه که آخر سر از حساب BNB شما کسر میشه.

راهنمای خرید ارز دیجیتال FEG Token از طریق تراست والت

پس از این که تأیید تراکنش رو انجام دادین، تبدیل ارز انجام میشه و برای دیدن جزئیات میتونین بر روی More Details کلیک کنین. به قسمت Wallet کیف پول برین و بر روی DApps یا Browser کلیک کنین.

راهنمای خرید ارز دیجیتال FEG Token از طریق تراست والت

در این مرحله باید وارد DEX پنکیک سواپ PancakeSwap بشین. اگه برای بار اوله که به این صرافی مراجعه می‌کنین از سمت راست بر روی Connect کلیک کنین تا کیف پول تراست ولت را به صرافی پنکیک سواپ متصل بشه.

به بخش Swap رفته و مطابق تصویر ابتدا ارز دیجیتال BNB رو انتخاب کنین و در کادر پایین که عبارت Select a Currency  قرار داره باید ارز feg را انتخاب کرد.

راهنمای خرید ارز دیجیتال FEG Token از طریق تراست والت

آدرس قرارداد هوشمند رو کپی کرده و در قسمت Select a token قرار بدین. به صورت خودکار نام ارز FEG رو مشاهده خواهین کرد.

راهنمای خرید ارز دیجیتال FEG Token از طریق تراست والت

زمانی که مقدار BNB رو وارد می‌کنین تعداد دریافتی ارز feg بهتون نمایش داده میشه. پس از تایید نهایی بر روی Swap کلیک کنین. بر روی Confirm Swap کلیک کنین.

راهنمای خرید ارز دیجیتال FEG Token از طریق تراست والت

در آخر بر روی گزینه ی Send  کلیک کنین. به کیف پول خودتون بازگردین و از گوشه بالا بر روی دکمه مشخص شده کلیک کنین تا ارز feg (FEG TOKEN) را به لیست قیمت کیف پول اضافه کنین.

راهنمای خرید ارز دیجیتال FEG Token از طریق تراست والت

در کادر جستجو نام feg (FEG TOKEN) رو سرچ کنین و در نتایج نمایش داده شده، FEG Token  با شبکه BEP20 را تایید کنین.

راهنمای خرید ارز دیجیتال FEG Token از طریق تراست والت

کنون شما موفق شدین ارز دیجیتال فگ رو در تراست والت خریداری کنین. 

آیا سرمایه گذاری در ارز دیجیتال FEG TOKEN فکر خوبیست؟

دونستن این نکته جالبه که هزینه فعلی FEG صفر دلار هستش. مطابق با این تجزیه و تحلیل، در حال حاضر سرمایه گذاری بر روی توکن فگ دارای ۳٫۵ درصد از ۱۰ رتبه ایمنی و ۲۰٫۸ سود پیش بینی شده با ارزش انتقال صفر دلار هستش. عامل اصلی رتبه بندی برای این ارز دیجیتال، رای گیری کاربرانه. به منظور تعیین بازدهی که می‌ توان از سرمایه گذاری توکن فگ در سال ۲۰۲۱ کسب کرد، سیستمی در نظر گرفته شده تا قیمت های روزانه ارزهای دیجیتال رو در ۶ ماه گذشته مورد بررسی قرار بده.

رمزارزها از نظر کاراکتر در حال کاهش هستن و این مطلب این رو میرسونه که احتمال داره که توکن فگ بتونه در آینده به یه مقدار همیشگی نزدیک بشه. میشه توکن FEG رو مورد بررسی قرار داد که آیا سرمایه گذاری بر روی این سکه و توکن ارزشش رو داره یا نه؟ و این که این سرمایه گذاری تا چه اندازه مورد اعتماده و یا با ریسک همراه هستش. این ابزار تجزیه و تحلیل توکن فگ را در رتبه حدودی ۵۰۰ امین ارز دیجتال برتر قرار داده.

آموزش خرید فگ در سریع ترین زمان

بعد از اینکه اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال فگ به دست آوردین و قیمت و اینده فگ رو مورد بررسی قرار دادین، احتمالا قصد سرمایه گذاری و خرید ارز دیجیتال فگ رو داشته باشین. بهتره بدونین که ارز دیجیتال فگ نوعی شت کوین هست و می تونین این رمز ارز رو با وارد شدن به تکیف پول نرم افزاری تراست ولت و اتصال به پنکک سواپ، این ارز دیجیتال رو خریداری کنین.
همونطور که می دونین صرافی غیر متمرکز پنکک سواپ امروزه کشور ایران رو در لیست تحریم خودش قرار داده و کاربران ایرانی نمی تونن به راحتی به این سایت اتصال داشته باشن و خرید خودشون رو انجام بدن. به این ترتیب این موضوع باعث میشه تا در خرید فگ دچار مشکل بشین. ولی خبر خوب ما برای شما این هست که شما می تونین ارز دیجیتال فگ رو از طریق صرافی ایران بایننس خریداری کنین. جالب اینجاست که صرافی ایران بایننس تنها صرافی ایرانی هست که خرید شت کوین با ریال رو برای کاربران خود فراهم کرده. به این ترتیب شما می تونین ارز دیجیتال فگ رو با ریال از طریق صرافی ایران بایننس خریداری کنین. راهنمای خرید شت کوین از ایران بایننس در این سایت قرار داره و شما می تونین این راهنما رو مشاهده کنین و بتونین ارز دیجیتال فگ و سایر شت کوین ها رو از این سایت خریداری کنین.

 

سخن پایانی

در مقاله "ارز دیجیتال FEG چیست؟" ارز FEG رو مورد بررسی قرار دادیم. در واقع پروژه ی فگ در ردیف یکی از پیشرفته ترین پروژه های دیفای بازار رمزارزها قرار داره که در موردش کامل توضیح دادیم. همچنین در مورد قیمت فگ توکن، آینده FEG و روش خرید FEG TOKEN هم اطلاعات جامع و کاملی در اختیارتون گذاشتیم. اگه قصد سرمایه گذاری در این پروژه رو دارین بهتره تا جنبه های مختلف این ارز رو با دقت زیاد بررسی کنین و سرمایه زیادی رو در این ارز قرار ندین.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال فگ توکن چیست؟ (معرفی کامل ارز FEG)
  • به نظرم ارز خوبی من سرمایه خوبی رو فگ گذاشتم

    برای بلندمدت فوق العاده هستش شک نکنید هر شخصی که ۵۰ میلیارد واحد داشته باشه درآینده نچندان دور ثروتمند واقعی هستش حتما روی فگ تحقیق کنید .

    ارز خوبیه بخرین بلندمدت

    من خریدم ولی برای فروش اجازه فروش یا تبدیل به bnb رو نمیده

    • بجای bnb باید smart chain رو انتخاب کنین. چون این ارزها بر بستر bep 20 هستن و به اسمارت چین باید تبدیل کنید نه bnb

    احتمال کی بره بالا دارز فکر

    سلام ببخشید بنده تازه وارد هستم و اطلاعات قوی ندارم میشه حدودی و تخمینی بگید من که الان ۵۰۰ میلیارد واحد دارم بصورت تقریبی در آینده اگه رشد بکنه به ارزش تومن اگه رشد بکنه حدودا میشه چند تومن و در چه محدوده زمانی امکان رشدش هست میخوام حدودی بگید ممنو

    • اگه هر واحدش بشه یک تومن به پول ما تعداد توکن های شما ارزششون به 500 میلیارد تومن می رسه که البته فعلا محاله چون اگه هر توکن این شت کوین بشن 1 تومن مارکت کپش از کل مارکت کپ بازار ارزها بیشتر میشه

    ارز بیخود صفر اضافه کرد

    الان ۵۰۰ دلارذازش بخر بنداز گوشه ولت برای سه سال بعد .... # نظر شخصی

    هی بدک نیست شاید به یک صد هزارم یک تومن برسه 😝😝

    ما که خریدم بدبخت شدیم

    من درتراست ولت فگ داشتم تعدادزیادی ازش خوددبخودکم شده کسی دلیلش رومیدونه

    چون از ورژن قدیمی به جدید ارتقا دادن تعدادش کم شده

    ارز فگ تو تراست ولتم دارم تعدادش تغییری نکرده ولی ارزش دلاریش صفر شده . اگهکسب دلیلشو میدونه لطفا راهنمایی کنه و چنانچه مربوط به تغییر ورژنه کی ارزشش دوباره به دارایی ولتم اضافه میشه؟

    چرا توکن فگ تو تراست ولت صفر شده ؟

    سلام به همه من هم ارز فگ توی تراست ولت داشتم الان هم تعدادش هست ولی قیمتی نداره و نشان یا همون عکس میمون رو هم نشون نمیده اگر کسی میدونه داستان چیه به من هم بگه

    دوستانیکه ارز feg رو دارند ولی به ورژن ۲ نقل مکان نکردن ،توی تراست والت تعداد رو نشون میده ولی قیمت نداره باید به سایت زیر سر بزنن و با صرف هزینه کمی نقل مکان کنند،هر یک میلیون توکن به ۱ توکن تبدیل میشه http://Migrate.fegtoken.com

    سلام ما به امید اینکه روزی یک تومن بشه اومدیم چند ملیارد توکن خریدیم و متاسفانه ارز فگ‌ با حیله نیرنگ ارز فگ‌ هر یک ملیون توکن یک عدد توکن تبدیل کرد و کل ارزوهای مشتری هاش نابود کرد دیگ فایده نداره

    سلام من مقداری فگ داشتم روی تراس ولت ورژن که عوض شد من تبدیل نکردم گوشیم رو میخاستم عوض کنم تراس ولت رو روش پاک کردم روی گوشی جدیدم که نصب کردم همه ارزام آمد ولی فگ نمیاد بالا کسی میدونه راهنماییم کنه

    • با کانترکت فگ میتونین مجدد بیارین روی ولت

سوال امنیتی :1+97 = ?