صرافی و ارز دیجیتال سوشی سواپ چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال SUSHI)

1401/06/13
صرافی و ارز دیجیتال سوشی سواپ چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال SUSHI)


صرافی و ارز دیجیتال سوشی سواپ چیست؟ ما سعی می کنیم در این مقاله اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال SushiSwap، صرافی سوشی سواپ، کیف پول سوشی سواپ و آینده SUSHI برای شما ارائه کنیم. بهتره قبل از اینکه بحث اصلی رو شروع کنیم مرور کلی بر دنیای ارزهای دیجیتال داشته باشیم. امروزه افراد مختلفی به سراغ بازارهای مالی برای سرمایه گذاری میرن. یکی از این بازارها نیز، بازار ارزهای دیجیتال هست. متاسفانه بیشتر افراد آشنایی کافی در زمینه ی رمزارزها و خرید ارز دیجیتال ندارن و این موضوع باعث میشه تا کمی از دنیای تکنولوژی عقب بمونن.

ارزهای دیجیتال یا کریپتوکرانسی ها رو میشه گونه ای جدیدی از پول حساب کرد که تحت شبکه بلاک چین توسعه پیدا کردن. ارزهای دیجیتال کاربردهای متفاوتی دارن، از جمله از این کاربردها این هست که میشه اون ها رو با ارزهای دیگه مبادله کرد و یا برای خرید کالا و خدمات ازشون استفاده کرد. ارزهای دیجیتال روی تکنولوژی دفتر کل توزیع شده ایجاد شدن که تکنولوژی بلاک چین یکی از محصولات این فناوری محسوب میشه. همچنین اکثر ارزهای دیجیتال از شبکه بلاک چین استتفاده می کنن که استفاده از بلاک چین باعث شده تا این ارزهای دیجیتال ویژگی هایی مثل غیر متمرکز بودن، شفافیت و غیر قابل تغییر بودن داشته باشن.

تقریبا در سال 2009 بود که اولین ارز دیجیتال وارد بازار کریپتوکارنسی ها شد. بعد از اون نیز ارزهای دیجیتال بسیار زیادی وارد بازار شدن ولی هیچ کدوم نتونستن به اندازه اولین ارز دیجیتال محبوب بشن. شاید در این میان اسم ارز سوشی سواپ رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این ارز دیجیتال به دست بیارین. همونطور که گفتیم ما سعی می کنیم در این مقاله شما رو با ارز دیجیتال SUSHI، کیف پول سوشی سواپ، خرید سوشی سواپ و آینده SushiSwap آشنا بکنیم.

ارز دیجیتال سوشی سواپ چیست؟

ارز دیجیتال سوشی سواپ چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال SUSHI)

در پاسخ به سوال ارز دیجیتال سوشی سواپ چیست؟ می تونیم این پاسخ رو بدیم که سوشی سواپ با نماد اختصاری SUSHI یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال هست که در زمان نوشتن این مقاله با داشتن ارزش بازار حدود 1.6 میلیارد دلار و سهم 0.04 درصدی از کل بازار، در رتبه 88 بازار کریپتو کارننسی قرار داره. ارز سوشی سواپ یکی دیگه از ارزهای دیجیتال محبوب در دنیای ارزهای دیجیتال هست که توسط آشپز نومی ساخته شده.

پروژه سوشی سواپ یک بازارساز خودکار هست که راه اندازی شده. در این پلتفرم کاربران می تونن با اضافه کردن نقدینگی خودشون به یک استخر خاص، به یک تامین کننده نقدینگی تبدیل شده و در قالب توکن های سوشی، پاداش به دست بیارن. این فرآیند مشابه عملکرد صرافی غیر متمرکز یونی سواپ هست، ولی تفاوت این دو پلتفرم این هست که در سوشی سواپ حتی اگه یک کاربر نقدینگی خودش رو از استخرها خارج کنه، همچنان سود به دست میاره. همچنین به منظور تشویق کاربران برای تامین نقدینگی در سوشی سواپ، طرح های تشویقی نیز ایجاد شدن. ولی در یونی سواپ چنین نیست. به عبارت دیگه، کاربران فقط زمانی پاداش به دست میارنن که وجوه خودشون رو به استخرهای نقدینگی اضافه کرده باشن.

ارز SUSHI یک مبادله غیر متمرکز مجهز به قراردادهای هوشمند سازنده بازار خودکار اختصاصی خودش هست که توسط آشپز نومی ایجاده شده و با بلاک چین اتریوم اجرا میشه. همچنین ارز دیجیتال SushiSwap با قرار گرفتن در لیست بایننس شروع شگفت انگیزی داشت و قیمت اون به شدت افزایش پیدا کرد. این ارز دیجیتال به دلیل اینکه همه توکن های اون به یکباره عرضه شدن، قابل استخراج نیست ولی مثل هر ارز دیجیتال دیگه ای ویژگی های جالبی دارهه که در ادامه این مقاله هر کدوم از ویژگی ها رو بررسی می کنیم.

بنیانگذارن ارز دیجیتال SUSHI:

ارز دیجیتال سوشی سواپ چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال SUSHI)

در سال 2020 با روی کار اومدن پروژه های غیر متمرکز و پیشرفت روز افزون اون ها استفاده از بازارهای خودکار یا ANM ها رواج پیدا کرد. سوشی سواپ نیز از جمله پروژه های مطرح در زمینه بازارهای خودکار هست و در واقع پلتفرمی هست که کاربران توکن های خاصی رو به ازای سرمایه گذاری در استخرهای مخصوص سوشی سواپ به دست میارن. تقریبا میشه گفت که سوشی یک توکن نوپا هست که توسط شخصی به نام Chef Nomi در سال 29 آگوست سال 2020 وارد بازار ارزهای دیجیتال و همچنین توکن ها شد. همونطور که گفتیم توسعه دهنده این توکن در اقدامی عجیب خودش رو یک سرآشپز خطاب کرده.

پروژه سوشی سواپ حدود 28 اوت 2020 زمانی که کاربران در توییتر شروع به صحبت درباره امکان کسب سود بیشتر از طریق انتقال نقدینگی یونی سواپ به یک پلتفرم فورک شده کردن، توجه های زیادی رو به خودش جلب کرد. این اتفاق باعث شد تا لیکوئیدیتی از سوی UniSwap به سوی این پلتفرم جدید سرازیر بشه. همچنین بعد از راه اندازی سوشی سواپ در ماه سپتامبر، این صرافی غیر متمرکز فقط دارای 3 استتخر نقدینگی بود. علاوه بر این، پلتفرم سوشی سواپ تنها با ارائه ویژگی های اصلی دیفای زودتر از یونی سواپ تونست نقدینگی بالایی رو به خودش به دست بیاره.

این پروژه بلافاصله بعد از راه اندازی، کاربران زیادی رو به خودش جلب کرد و در تاریخ 1 سپتامبر 2020 در لیست صرافی بایننس قرار گرفت. مدیر عامل شرکت مبادله مشتقات صرافی FTX و شرکت بازرگانی Alameda Research، شخصی به نام سام بانکمن فرید، در 6 سپتامبر به طور عملی کنترل پلتفرم SushiSwap رو به دست گرفت و در 9 سپتامبر انتقال توکن ها رو از Uniswap به سیستم عامل SushiSwap انجام داد. همچنین او پس از اخذ مدرک فیزیک از دانشگاه mit، به شرکت های تجاری کمی جین استریت پایتخت پیوست.

نحوه کار پلتفرم SushiSwap:

ارز دیجیتال سوشی سواپ چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال SUSHI)

در این بخش از مقاله ارز دیجیتال SUSHI چیست؟ نحوه کار پلتفرم سوشی سواپ رو مورد بررسی قرار می دیم. همونطور که گفتیم محصول اصلی سوشی سواپ، صرافی غیر متمرکز هست. این صرافی مثل یونی سواپ به عنوان یک بازارساز خودکار عمل می کنه، یعنی افراد می تونن جفت توکن ها رو در استخرهای پلتفرم ثبت کرده و الگوریتم های سوشی سواپ از اون استخرها برای تسهیل معامله ها استفاده می کنن. به عنوان مثال اگه شما بخواهین ETH رو با USDC سواپ کنین، ممکنه برای انجام این معامله از طریق توکن های مختلفی عمل کنه. به عبارتی این صرافی می تونه ETH رو در ازای SUSHI فروخته و سپس از اون برای خرید مقدار USDC مربوطه استفاده کنه.

همه این کارها بدون وجود یک دستگاه حاکم مرکزی مثل بانک یا دولت انجام میشه و کار پروتکل متوقف نمی شه. اکثر افراد تیم توسعه دهنده ناشناس هستن و استفاده از استخرهای نقدینگی باعث میشه نیازی به اورد بوک های رایج صرافی های رمز ارز معمول و صرافی های سهام نباشه. همچنین این استخرها معامله ها رو با بقیه کاربران تنظیم کرده و برای تضمین نقدینگی به بازیگران بزرگ متکی هست.

معامله گرها و تریدرها در بازارسازهای خودکاری مثل سوشی سواپ برای راحتی بیشتر، کارمزدها رو به تامین کننده ها نقدینگی پرداخت می کنه و سوشی سواپ در ازای اون به عنوان پاداش اضافه توکن سوشی می پردازه. پلتفرم سوشی سواپ همچنین لایه سهامداران رو نیز به پروژه اضافه می کنه، چون از این توکن برای رای گیری درباره مسئله های حاکمیتی استفاده میشه.

ویژگی های صرافی سوشی سواپ:

ارز دیجیتال سوشی سواپ چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال SUSHI)

در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال SUSHI چیست؟ برخی از ویژگی های صرافی سوشی سواپ رو مورد بررسی قرار می دیم. نوآوری اصلی صرافی SushiSwap معرفی توکن SUSHI بود. به این ترتیب ارائه دهنده های نقدینگی در صرافی سوشی سواپ توکن های SUSHI رو به عنوان پاداش به دست میارن. همچنین توکن هایی که صرافی سوشی سواپ معرفی می کنه به کاربران این امکان رو میده تا بعد از توقف ارائه نقدینگی، سهمی از کارمزد تراکنش ها رو دریافت کنند. علاوه بر این صرافی SushiSWAP از کتاب های سفارش مثل اکثر DEX های سنتی استفاده نمی کنه.

همچنین یکی دیگه از ویژگی های صرافی سوشی سواپ، عدم وجود سیاست شناخت مشتری هست. این ویژگی باعث میشه تا هر کسی بتونه در استخرهای نقدینگی مشارکت کرده و به ترید مشغول بشه. استفاده از این پلتفرم نیز نیازی به کسب مجوز نداره، بنابراین هر کسی می تونه تا میلیون ها دلار پول رو بدون اینکه نیاز به اجازه فرد یا سازمانی داشته باشه وارد اون کنه. همونطور که گفتیم بازار سازهای خودکار در صورت داشتن بیشترین نقدینگی تا حد ممکن، بهترین عملکرد رو دارن ولی با وجود همه این گفته ها، توزیع نقدینگی میان پروتکل های مشابه ایده ال نیست. به این ترتیب در صورتی که لیکوئیدیتی زیادی بین پروتکل های AMM مختلف دیفای توزیع بشه، باعث بدتر شدن تجربه کاری میشه.

علاوه بر ویژگی های هایی که گفتیم، صرافی سوشی سواپ عمدتا شبیه صرافی یونی سواپ کار می کنه. همچنین استفاده از صرافی SushiSwap نیز راحت هست و به عبارتی رابط کاربرپسندی داره. ویژگی های اصلی و محوری صرافی سوشی سواپ، توکن سواپ و ییلد فارمینگ هست. توکن سواب برای ترید و معامله کاربرد داره، ولی ییلد فارمینگ جهت کسب سود از دارایی های موجود استفاده میشه. به این ترتیب اگه به مدت 5 دقیقه در حساب های کریپتویی توییتر چرخ بزنین، متوجه نحوه کار این مفاهیم خواهین شد.

کاربرد ارز دیجیتال SUSHI در پروتکل سوشی سواپ:

ارز دیجیتال سوشی سواپ چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال SUSHI)

صرافی سوشی سواپ فورکی از صرافی یونی سواپ هست. ولی برخی تفاوت هایی با اون داره. یکی از مهم ترین این تفاوت ها، ارز دیجیتال SUSHI هست. همچنین این توکن دو کاربر اصلی داره و به موضوع جذابی تبدیل شده. دلیل این هست که حاکمیت جامعه در دل ویژگی های محوری دیفای قرار داره و رشد استخراج نقدینگی یا همون لیکوئیدیتی ماینینگ که به اسم ییلد فارمینگ نیز شناخته میشه، به عنوان روشی جهت توزیع توکن ها، باعث ظهور و خلق طبف وسیعی از توکن های جدید میشه. به این ترتیب توکن هایی که از طریق راه کارهای تامین نقدینگی توزیع میشن، حق حاکمیت و کنترل رو در اختیار هولدرهای اون قرار میدن.

علاوه بر این ها، همچنین هولدرهای ارز دیجیتال SUSHI بخشی از کارمزدهای پرداختی به پروتکل توسط تریدرها رو دریافت می کنن. حالا هولدرهای توکن ها با این حقوق حاکمیت چه کاری می تونن انجام بدن؟ هر کسی می تونه یک طرح پیشنهادی بهبود سوشی سواپ(SushiSwap Improvement Prpoposal) ثبت کنه که بعدا هولدرهای ارز دیجیتال SushiSwap می تونن با توکن های خود به اون ها رای بدن.

این طرح های پیشنهادی می تونن از تغییرات جزئی یا بزرگ در پروتکل سوشی سواپ شامل بشن. همچنین به جای وجود یک تیم سنتی تر همانند یونی سواپ، توسعه صرافی و پروتکل سوشی سواپ در دست هولدرهای توکن SUSHI خواهد بود. به این ترتیب وجود یک جامعه قوی، دارایی قدرتمندی در هر پروژه ای میشه، ولی این کار در کل در پروژه های سیستم مالی غیر متمرکز پر رنگ تر هست.

بررسی آینده SushiSwap:

ارز دیجیتال سوشی سواپ چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال SUSHI)

در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال SushiSwap چیست؟ به بررسی آینده سوشی سواپ می پردازیم. برای پیش بینی آینده سوشی سواپ و سایر ارزهای دیجیتال باید فاکتورها و عوامل اثر گذار بر اون ها رو زیر نظر داشته باشین. عوامل زیادی وجود دارن که می تونن بر ِآِینده سوشی سواپ و قیمت این ارز دیجیتال تاثیر بذارن. وضعیت اقتصادی کشورها، اهداف پروژه ارز SUSHI، افزایش یا کاهش تقاضا برای ارز سوشی سواپ و... از جمله از مواردی هستن که بر ِآینده SUSHI تاثیر می ذارن.

همونطور که گفتیم یکی از عوامل اثر گذار بر آینده SushiSwap، اهداف پروژه این ارز هست. هدف های مختلفی برای ساخت صرافی سوشی سواپ بیان شده که از جمله از این هدف ها تبدیل شدن به بهترین اپلیکیشن غیر متمرکز رمزارزهای دیجیتال، ایجاد تنوع در بازارهای مالی AMM، امکان پرداخت برای خدماتی خاص با توکن های دریافتی و استفاده از زبان های بیشتر هست که با اجرایی شدن این اهداف، محبوبیت این ارز دیجیتال بیشتر میشه و در نتیجه باعث افزایش تقاضای خرید میشه. با توجه این نکته میشه آینده SushiSwap رو درخشان پیش بینی کرد.

ارز SUSHI در زمان نوشتن این مقاله در سایت کوین مارکت کپ دارای رتبه 88 و ارزش بازار 1.6 میلیارد دلار هست. پیش بینی آینده سوشی سواپ نیز مثل بقیه ارزهای دیجیتال بستگی به رفتار کاربران و جو حاکم بر بازار ارزهای دیجیتال داره. همونطور که می دونین هیچ چیز در دنیای ارزهای دیجیتال قطعی نیست ولی بر اساس پیش بینی های برخی سایت ها از جمله سرویس پیش بینی دیجیتال کوین پرایس و کاربران اون، ممکنه آینده سوشی سواپ درخشان باشه و قیمت SUSHI به 30 تا 40 دلار برسه.

کیف پول سوشی سواپ:

ارز دیجیتال سوشی سواپ چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال SUSHI)

شاید بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد ارز SUSHI قصد سرمایه گذاری و خرید سوشی سواپ رو داشته باشین، ولی بهتره قبل از هر اقدامی با کیف پول هایی که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنن، آشنا بشین. به این منظور، در این قسمت از مقاله ارز دیجیتال SUSHI چیست؟ برخی از کیف پول سوشی سواپ رو برای شما معرفی می کنیم.

شما می تونین برای ذخیره و نگهداری از ارز سوشی سواپ، از کیف پول های سخت افزاری و آفلاین استفاده کنین. این کیف پول ها قابل اعتمادترین گزینه هستن. همچنین لجر و ترزور نمونه هایی که کیف پول های سخت افزاری محبوب در بازار کریپتوکارنسی ها هستن. اما این کیف پول ها ارزون نیستن و استفاده از اون ها تا حدودی به مهارت نیاز داره. به همین دلیل ما استفاده از این کیف پول های سخت افزاری رو برای کاربران با تجربه که مایل به ذخیره مقادیر زیادی توکن sushi هستن، توصیه می کنیم.

در مقابل کیف پول های نرم افزاری و آنلاین نیز وجود دارن که معمولا رایگان هستن و استفاده ازشون نسب به والت های سخت افزاری راحت تر هست. این کیف پول ها ممکنه حضانتی یا غیر حضانتی باشن و میشه اون ها رو در رایانه یا تلفن هوشمند دانلود کرد. برخی از نمونه های این محصولات که با پلتفرم SushiSwap سازگار هستن، متامسک، تراست ولت و... هستن. کارکرد این محصولات راحت تره و به همین دلیل برای کاربرانی که تجربه کافی ندارن و تعداد کمتری توکن SUSHI دارن، مناسب هستن. البته کیف پول های نرم افزاری امنیت کمتری نسبت به والت های سخت افزاری دارن.

کیف پول نرم افزاری تراست ولت(Trust Wallet):

ارز دیجیتال سوشی سواپ چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال SUSHI)

یکی از کیف پول سوشی سواپ، والت نرم افزاری تراست ولت هست. Trust Wallet یک برنامه کیف پول دیجیتال هست که امکان ارسال، دریافت و ذخیره ارزهای دیجیتال رو برای کاربران فراهم می کنه. همچننین این کیف پول با ظاهری ساده طراحی شده و بستری رو فراهم کرده تا تنظیم و استفاده از اون راحت باشه. صرافی بایننس نیز در سال 2018 تراست ولت رو تحت مالکیت خود در آورده تا سرویس بهتری رو ارائه کنه. علاوه بر این، تراست ولت قابل نصب بر روی سیستم های ios و اندروید هست.

از اون جایی که کیف پول تراست ولت یک کیف پول ارز دیجیتال غیر متمرکز هست، برای ایجاد اون نیازی به وارد کردن ایمیل و شناسه کاربری ندارین. از اون جایی که این کیف پول بر روی تلفن همراه شما نصب میشه، با حذف برنامه، خرابی یا شکستن تلفن همراه دیگه قبال دسترسی نیست. برای جلوگیری از این مشکل می تونین از همون ابتدا از کیف پول خودتون یک نسخه پشتیبان تهیه کنین. منظور از تهیه نسخه پشتیبان، یادداشت 12 کلمه بازیابی هست که در زمان نصب کیف پول به شما نمایش داده میشه. برای اطلاعات بیشتر میتونین به مقاله ی آموزش نصب تراست والت مراجعه کنین.

کیف پول نرم افزاری متامسک(MetaMask):

ارز دیجیتال سوشی سواپ چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال SUSHI)

یکی دیگه از کیف پول SUSHI، والت نرم افزاری متامسک هست. MetaMask یک کیف پول نرم افزاری متن باز و مبتنی بر مرورگر وب هست. متن باز بودن این کیف پول یکی از ویژگی های مهم برای یکی کیف پول ایمن هست. به این ترتتیب همه کدهای این کیف پول به صورت آنلاین و شفاف در اختیار همه قرار می گیره. همچنین این کیف پول توسط جامعه ای از کدنویسان و توسعه دهنده ها به صورت مدام بروزرسانی میشه که باعث بهبود عملکرد اون میشه.

کیف پول متامسک یک افزونه بر روی مرورگرهای اینترنت مثل کروم، فایرفاکس و بریو هست و از این نظر برای استفاده در اپلیکیشن های غیر متمرکز مبتنی بر وب بسیار راحت هست. علاوه بر این، متامسک نسخه تلفن همراه خودش رو ارائه داده تا طیف گسترده ای از کاربران فعال در حوزه ارزهای دیجیتال رو راضی نگه داره. همچنین یکی از مزایای کیف پول MetaMask در عین سادگی، امکانات بسیار پیشرفته ای رو برای کاربران خودش فراهم کرده.

کیف پول نرم افزاری اتمیک ولت(Atomic Wallet):

ارز دیجیتال سوشی سواپ چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال SUSHI)

یکی دیگه از کیف پول SUSHI، والت نرم افزاری اتمیک ولت هست. Atomic Wallet در سال 2017 توسط شخصی به نام کنستانتین گلادیچ که نابغه در حوزه فناوری مالی هست، بنیانگذاری شد. یکی از کیف پول های نرم افزاری محبوب در بین فعالان حوزه ارز دیجیتال هست و طبق گفته کارشناس ها ارائه خدمات منحصر به فرد در زمینه تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگه و همچنین پشتیبانی از امور مالی غیر متمرکز دلیل اصلی محبوبیت اتمیک ولت در بین کاربران هست.

اتمیک ولت نیز مثل سایر کیف پول های نرم افزاری با بکارگیری کلیدهای خصوصی، مدیریت دارایی های دیجیتال رو برای کاربران راحت می کنه. کیف پول اتمیک ولت این قابلیت رو در اختیار شما قرار میده که دارایی های دیجیتال موجود در حسابتون رو به صورت مستقل کنترل و مدیریت کنین. همچنین کیف پول اتمیک ولت برخی از خدمات صرافی های ارز دیجیتال رو نیز تحت پوشش قرار میده. در سایت ایران بایننس مقاله آموزش نصب و استفاده کیف پول اتمیک ولت موجود هست و در صورت لزوم می تونین ازش استفاده کنین.

کیف پول نرم افزاری سیف پل(SafePal):

ارز دیجیتال سوشی سواپ چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال SUSHI)

والت نرم افزاری سیف پل نیز یکی دیگه از کیف پول های ارز دیجیتال SUSHI هست. Safepal یک پلتفرم قدرتمند و راحت برای ایمن سازی، ذخیره و مدیریت دارایی های دیجیتال هست که جزء اولین کیف پول های پشتیبانی شده توسط بایننس هست. سیف پل دارای طیف وسیعی از سرویس هاست که همین باعث شده تا بیش از یک میلیون کاربر در 140 کشور مختلف داشته باشه. همچنین این کیف پول قابلیت پیوند دارایی ها به چندین کیف پول ارز دیجیتال رو ارائه میده. علاوه بر این، Safepal نه تنها به کاربران اجازه میده تا از ارزهای دیجیتال مراقبت کنن، بلکه معامله و مبادله توکن رو نیز تسهیل می کنه.

سیف پل یک تجربه کاربری کامل از کیف پول ارزهای دیجیتال رو برای شما رقم می زنه. فعالیت های شما در این کیف پول از انتقال کوین ها گرفته ا محافظت از کلیدهای خصوصی، با امنیت بالایی انجام میشن. همچنین از طریق نگهداری توکن بومی این کیف پول می تونین درآمد مازاد برای خودتون داشته باشین. شما می تونین اپلیکیشن سیف پل رو از فروشگاه های مختلف دانلود و نصب کنین تا از ایرادراپ های سیف پل بهره ببرین.

کیف پول سخت افزاری لجر(Ledger):

ارز دیجیتال سوشی سواپ چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال SUSHI)

یکی دیگه از کیف پول سوشی سواپ، والت سخت افزاری لجر هست. Ledger شرکت فرانسوی هست که در سال 2014 ساخت سخت افزارهای امنیتی برای نگهداری رو شروع کرد. در حال حاضر نیز بیش از 2 میلیون نسخه از این کیف پول در جهان به فروش رسیده و محبوب ترین محصولات این شرکت لجر نانو اس و لجر نانو ایکس هست. همچننین کیف پول لجر، یک والت سخت افزاری هست که افراد می تونن به منظور ذخیره دارایی ارز دیجیتال و کلیدهای خصوصی خود، از اون استفاده بهره ببرن.

لجر به عنوان یک کیف پول سخت افزاری همچنان در حال توسعه فناوری خودش هست و بالاترین امنیت رو برای دارایی های شما به ارمغان میاره. این کیف پول از محبوبیت بالایی در جامعه کاربران، به خصوص هولدرهای ارز دیجیتال برخوردار هست. یکی از دلایلی که هولدرها معمولا ترجیح میدن از این کیف پول به جای سایر کیف پول های دیگه استفاده کنن این هست که، می تونن اون رو به صورت آفلاین و بدون اتصال به هیچ شبکه ای نگهداری کنند.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال SushiSwap چیست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال سوشی سواپ، کیف پول SUSHI برای شما ارائه کنیم. همونطور که گفتیم، پروژه سوشی سواپ یک بازارساز خودکار هست که توسط شخصی به نام Chef Nomi در سال 2020 راه اندازی شد. همچنین اگه قصد سرمایه گذاری و خرید SUSHI رو دارین، می تونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس استفاده کنین.


نظرات کاربران در مورد صرافی و ارز دیجیتال سوشی سواپ چیست؟ (معرفی کیف پول های ارز دیجیتال SUSHI)
سوال امنیتی :4+67 = ?