معرفی بهترین سایت های استخراج ابری ارز دیجیتال

1402/03/03

معرفی بهترین سایت های استخراج ابری ارز دیجیتال؛ آیا دوست دارین با این سایت ها آشنا بشین؟ اصلا می دونین استخراج ابری چیست؟ آیا استخراج ابری واقعیت داره؟ استخراج ابری چه خطرات احتمالی داره؟ بهترین سایت های استخراج ابری ارز دیجیتال کدامند؟ مدل های استخراج ابری چیست؟ استخراج ابری ارز دیجیتال چه مزایا و معایبی به همراه داره؟ چجوری استخراج رمزارزها رو به صورت ابری شروع کنیم؟در مباحث آموزش استخراج بیت کوین این نوع استخراج چه جایگاهی دارد؟

استخراج ارزهای دیجیتال فرایند سخت و پرهزینه ای هست و همچنین در همه فصول سال سودآور نیست، ولی سایت های استخراج ابری می تونن این مشکل رو برطرف کنند. این سایت ها به کاربران این امکان رو میدن که قدرت پردازش در یه استخر ماینینگ رو اجاره کرده و فقط در زمان هایی استخراج کنند که سودآور باشه. این روش از استخراج خیلی کم هزینه و بهینه هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله معرفی بهترین سایت های استخراج ابری ارز دیجیتال، اطلاعاتی درباره استخراج ابری یا Cloud Mining به شما ارائه کنیم و به معرفی 5 مورد از بهترین سایت های کلود ماینینگ بپردازیم تا با این سایت ها آشنایی داشته باشین.

استخراج ابری چیست؟

استخراج ابری چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که استخراج ابری چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که استخراج ابری یا Cloud Mining فرایندی هست که شما در اون به یکی از استخرهای استخراج پیوسته و با خرید مقدار مشخصی هش پاور در استخراج رمزارزها شرکت می کنین. سود حاصل از میان اعضای شرکت کننده متناسب با مقدار Hash Power خریداری شده تقسیم میشه. شرکت های زیادی وجود دارن که در صورت دلخواه فرایند استخراج رو برای شما انجام میدن و با هزینه ای پایین به جای شما در استخراج ابری مشارکت می کنند.

جالب اینجاست که بدونین استخراج ابری یا کلود ماینینگ مکانیسمی برای استخراج رمزارزهاست که با استفاده از سیستم های کامپیوتری ابری و بدون نصب و اجرای مستقیم سخت افزارها و نرم افزارها به ماینینگ ارزهای دیجیتال می پردازه. این روش استخراج هزینه های نگهداری تجهیزات و یا مصرف انرژی رو هم کاهش میده. ماینرهای ابری هم در استخرهای استخراج مشارکت می کنند. افراد در این استخرها به خرید قدرت هش می پردازن. کلود ماینینگ با بکارگیری محاسبات کامپیوتری ابری به دنبال تولید رمزارزهای مبتنی بر بلاک چین هست.

مقاله پیشنهادی: هیدرو ماینینگ چیست؟

معرفی 5 مورد از بهترین سایت های کلود ماینینگ

معرفی 5 مورد از بهترین سایت های کلود ماینینگ

همونطور که گفتیم، استخراج ابری به معنی استفاده از یه مرکز داده راه دور و قدرت رایانش اجاره ای برای ماین کردن رمزارزهاست. برای کلود ماینینگ شما با شرکت های استخراج ابری قرارداد می بندین و با پرداخت یه مبلغ ماهانه، بیت کوین یا سایر رمزارزها رو استخراج می کنین. شما برای شرکت در کلود ماینینگ به سایت هایی در این زمینه نیاز دارین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به معرفی بهترین سایت های استخراج ابری ارزهای دیجیتال بپردازیم تا با این سایت ها آشنایی داشته باشین.

مقاله پیشنهادی: استخراج ابری یا cloud mining چگونه است؟

  • جنسیس ماینینگ(Genesis Mining)

یکی از بهترین سایت های استخراج ابری ارزهای دیجیتال، سایت جنسیس ماینینگ یا Genesis Mining هست که به دلیل آسون بودن مراحل سپرده گذاری و برداشت ارز دیجیتال در زمان استخراج ابری بیت کوین و یا سایر رمزارزها محبوبیت زیادی به دست آورده. این سایت در سال 2013 شروع به فعالیت کرد و الان از استخراج بیت کوین، دش، لایت کوین و بیشتر از 7 رمزارز دیگه پشتیبانی می کنه.

  • ای سی او اس(ECOS)

یکی دیگه از بهترین سایت های استخراج ابری ارزهای دیجیتال، سایت ای سی او اس یا ECOS هست که دارای مجوزهای قانونی برای این کار هست. این سایت در سال 2017 در منطقه آزاد ارمنستان راه اندازی شد و بیشتر از 100.000 کاربر در سراسر دنیا داره. سایت ECOS از استخراج بیت کوین، بیت کوین کش و لایت کوین پشتیبانی می کنه. همچنین شما می تونین از ماشین حساب استخراج این سایت برای محاسبه سود ماینینگ استفاده و بهترین قرارداد رو برای استخراج ارزهای دیجیتال انتخاب کنین.

  • آی کیو ماینینگ(IQ Mining)

آی کیو ماینینگ یا IQ Mining هم یکی دیگه از بهترین سایت های استخراج ابری ارزهای دیجیتال هست که در سال 2016 راه اندازی شده. این سایت علاوه بر ارز دیجیتال بیت کوین(BTC) یکی از بهترین سایت های کلود ماینینگ لایت کوین(LTC) هست. توجه داشته باشین که سایت آی کیو ماینینگ روی همه قراردادهای استخراج خودش 35 درصد تخفیف میده. می تونین کوین های استخراج شده خودتون رو به صورت روزانه به کیف پول ارز دیجیتال مورد نظر خودتون انتقال بدین.

  • هش شاینی(HashShiny)

هش شاینی یا HashShiny هم یکی دیگه از بهترین سایت های کلود ماینینگ رمزارزهاست که به دلیل امنیت بالای خود محبوبیت زیادی به دست آورده. این سایت در سال 2017 به وجود اومده و 1.5 درصد از کل هش ریت ارز دیجیتال بیت کوین رو در دنیا ارائه میده. سایت هش شاینی در حال حاضر علاوه بر ارز دیجیتال بیت کوین، از استخراج ابری رمزارزهای لایت کوین(LTC) و دش(DASH) هم پشتیبانی می کنه.

  • فری ماینینگ(FreeMining)

یکی دیگه از بهترین سایت های استخراج ابری ارزهای دیجیتال، سایت فری ماینینگ یا FreeMining هست که بیشتر از 50 هزار کاربر داره. این شرکت در سال 2018 راه اندازی شده، به دلیل شفافیت خودش در لیست بهترین سایت های کلود ماینینگ رمزارزها قرار می گیره. فری ماینینگ پایگاه های داده ای در سراسر دنیا داره و از آخرین ماینرها و ریگ های ASIC استفاده می کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله معرفی بهترین سایت های استخراج ابری ارز دیجیتال، اطلاعاتی درباره استخراج ابری یا Cloud Mining به شما ارائه کنیم و به معرفی 5 مورد از بهترین سایت های کلود ماینینگ بپردازیم تا با این سایت ها آشنایی داشته باشین. همونطور که گفتیم، استخراج ابری یا Cloud Mining فرایندی هست که شما در اون به یکی از استخرهای استخراج پیوسته و با خرید مقدار مشخصی هش پاور در استخراج رمزارزها شرکت می کنین. از جمله از سایت های استخراج ابری میشه به فری ماینینگ، هش شاینی، آی کیو ماینینگ، جنسیس ماینینگ و.... اشاره کنیم.


نظرات کاربران در مورد معرفی بهترین سایت های استخراج ابری ارز دیجیتال
سوال امنیتی :5+44 = ?