بهترین شت کوین ها برای نوسان گیری( Shitcoin های مناسب برای نوسان گیری)

1402/07/01
بهترین شت کوین ها برای نوسان گیری( Shitcoin های مناسب برای نوسان گیری)


در این مقاله آموزش ترید در ارزهای دیجیتال به معرفی بهترین شت کوین ها برای نوسان گیری خواهیم پرداخت. بنظر شما چرا مردم به بازار ارزهای دیجیتال و مخصوصا خرید و فروش شت کوین ها در خرید ارزهای دیجیتال علاقه دارن؟ مگر نه اینکه سود هایی که از این راه می توان در مدت زمان کم کسب کرد رو نمیشه در هر بازاری بدست آورد؟ در اصل اگه بدونیم چه زمانی باید خرید شت کوین رو انجام بدیم و چه زمانی اقدام به فروش اون کنیم، می تونیم در مدت زمان کوتاهی سرمایه خودمون رو چند برابر کنیم.

در این بخش از سری مقالات ایران بایننس به شما شت کوین هایی رو معرفی خواهیم کرد که می تونین با پیدا کردن نقاط مناسب خرید و فروش اون ها سود های خوبی رو کسب کنین. در انتخاب این شت کوین ها محبوبیت، مارکت اون ها و صرافی هایی که خرید و فروش اون ها رو انجام میدن مورد بررسی قرار گرفته است. تنها چیزی که شما باید به اون توجه داشته باشین، این هستش که با بررسی های تکنیکالی و فاندامنتالی درست زمان های درست خرید و فروش این شت کوین هایی که به شما معرفی می کنیم رو پیدا کنین.

این مقاله رو تا انتها بخونین و شت کوین هایی که می تونن به شما در بالا بردن ارزش سرمایه تون کمک کنن رو پیدا کنین. همچنین در انتها روش های مناسب خرید و فروش این شت کوین ها رو هم به شما معرفی خواهیم کرد که بتونین به راحتی و با کمترین کارمزد اقدام به خرید و فروش اون ها کنین.

نوسان گیری چیست و چطور انجام میشود؟

معرفی بهترین شت کوین ها برای نوسان گیری | نوسانگیری چیست؟

همونطور که تو مقدمه گفتیم، بازار ارز های دیجیتال از نظر قیمتی، بالا و پایین های زیادی رو داره. برخی از فعالین مارکت های مالی به خصوص کریپتوکارنسی، از این نوع نوسانات خوششون نمیاد؛ البته لازم به ذکره که با آگاهی نسبت به این موضوع تو این مارکت سرمایه گذاری میکنن. از طرف دیگه، افرادی هم وجود دارن که از این نوسانات به نفع خودشون استفاده میکنن و تو هر شرایطی که ممکنه بقیه سود یا سرمایه شون رو از دست بدن، از این بازار ها پول درمیارن.

شاید براتون سوال باشه که این افراد چطور سود کسب میکنن؟ در جواب باید بگیم که این دسته از سرمایه گذاران که بهشون تریدر هم گفته میشه، از ارز های مختلفی که دارن نوسان گیری میکنن. نوسان گیری فرآیندی هستش که طی اون افراد در مورد آینده ی قیمتی یه ارز پیش بینی هایی رو میکنن و با توجه به اون معاملاتی رو روی ارز مورد نظر انجام میدن. مثلا اگه انتظار رشد قیمت شت کوین یا ارز دیجیتالی رو داشته باشین، اون رو خریداری میکنن. همچنین اگه نشانه هایی رو از سقوط یا اصلاح قیمت ببینن، دارایی هاشون رو میفروشن و تو قیمت های پایین تر مجددا وارد بازار میشن.

شاید خیلی ساده به نظر بیاد ولی وقت عمل که برسه، متوجه پیچیدگی ها و حساسیت هایی که تو این روش وجود داره میشین. معامله گر هایی که از این روش برای کسب سود تو این بازار استفاده میکنن، معمولا تغییرات قیمت شت کوین یا ارز دیجیتال مورد نظرشون رو تو تایم فریم های کوتاه تا متوسط بررسی میکنند. همچنین این افراد معاملاتشون رو به شکل روزانه یا هفتگی انجام میدن. تو مقاله ی آموزش نوسان گیری در ارزهای دیجیتال به طور کامل در این مورد صحبت کردیم.

بهترین Shitcoin ها برای نوسان گیری کدامند؟

شت کوین ها پر نوسان ترین ارزها تو دنیای کریپتوکارنسی ها هستن. به همین خاطر میتونن گزینه ی مناسبی برای نوسان گیری باشن. تو این قسمت از مقاله قصد داریم برخی از بهترین شت کوین هایی که بیشترین نوسانات قیمتی رو دارن، بهتون معرفی کنیم. امیدواریم که با نوسان گیری شت کوین ها، بتونین سود های کلانی بدست بیارین.

ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu)

معرفی بهترین شت کوین ها برای نوسان گیری  | شیبا اینو

ارز اولی که برای نوسان گیری شت کوین ها معرفی می کنیم، ارز دیجیتال شیبا اینوست. این ارز تو دسته ی میم کوین ها قرار گرفته و با وجود تازه وارد بودنش، گرد و خاک زیادی رو تو دنیای کریپتوکارنسی ها بوجود آورده. این ارز تو تابستون سال 2020 منتشر شد. یکی از مسائلی که باعث ایجاد تمایز بین این ارز و پلتفرم های مشابه شده، قوانین عجیبی هستش که خالق (یا خالقین) این ارز براش گذاشتن. طبق این قوانین همه ی توکن های شیبا به شکل عمومی عرضه شدن و حتی تیم سازنده و توسعه دهنده ی این ارز هم باید مثل بقیه، از صرافی ارز دیجیتال ها خرید شیبا رو انجام بدن.

جالبه بدونین که برای ساخت و بوجود آوردن این ارز، هیچ هزینه ای توسط تیم شیبا پرداخت نشده. بیشتر طرفدارای ارز دیجیتال شیبا اینو، از این رمز ارز به عنوان قاتل دوج کوین یاد میکنن. یکی از دلایلی که باعث دیده شدن این ارز شد، توییت های جنجالی ایلان ماسک بود. در حال حاضر میتونیم بگیم که این ارز تونسته به هدف خودش برسه، چون از نظر مارکت کپ و ارزش بازار جایگاه بهتری رو نسبت به دوج داره.

بی بی دوج کوین (Baby Doge Coin)

معرفی بهترین شت کوین ها برای نوسان گیری  | بیبی دوج

بی بی دوج کوین (Baby Doge Coin) یک رمز ارز دیجیتال جدید است که به تازگی در بازار به وجود آمده است. آن بر اساس تکنولوژی بلاک چین مانند دوج کوین معروف است، اما با تغییراتی کوچک. بی بی دوج کوین به عنوان یک الگوی متمایز برای ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می شود، زیرا هدف آن ایجاد ارزی با قیمتی مناسب برای همه است. بی بی دوج کوین یکی از ابتکارهای خیریه است که درآمد حاصل از معاملات خود را برای کمک به حیوانات بی سرپرست و محتاجان در سراسر جهان به کار می گیرد. بازار بی بی دوج کوین در حال رشد است و جذب علاقه مندان بیشتری می شود. این رمز ارز دیجیتال جدید قابلیت رشد و توسعه را دارد و ممکن است در آینده به یکی از ارزهای معتبر و موفق تبدیل شود.

ارز دیجیتال دوج کوین (DogeCoin)

معرفی بهترین شت کوین ها برای نوسان گیری  | دوج کوین

 معروفترین شت کوینی که در نوسان گیری شت کوین ها معرفی میکنیم، ارز دوج کوین هستش. میم کوینی که تو بازار ارزهای دیجیتال وجود داره، دوج کوین هستش. این رمز ارز بعد از اینکه بیت کوین تونست برای اولین بار به 1000 دلار برسه، به منظور شوخی و دست انداختن طرفدار های BTC ساخته شد. نماد این ارز دیجیتال عکسی از یه سگ با نژاد شیبا اینو هستش که تو همون سال ها به شکل یه میم بین کاربرای شبکه های اجتماعی دست به دست میشد.

درسته که این ارز در ابتدا فقط برای شوخی منتشر شده بود، اما خیلی زود بین کاربرای شبکه های اجتماعی تو سراسر دنیا محبوب شد. ارز دیجیتال دوج کوین در حال حاضر توسط جامعه ی متعصب و افراد مشهوری مثل ایلان ماسک و ویتالیک بوترین حمایت میشه. تا قبل از سال 2021 از این ارز بیشتر برای انعام دادن به تولید کننده های محتوا و جمع آوری کمک های بشر دوستانه برای کمک به حیوانات خیابانی و افراد کم توان استفاده میشد؛ اما تو یکی دو سال گذشته، به لطف افراد مهمی که ازش حمایت میکنن، اهداف دوج کوین ارتقا پیدا کرده.

حرف و حدیث های زیادی تو دنیای مجازی در مورد پتانسیل های دوج کوین برای تبدیل شدن به یه استیبل کوین وجود داره. اگه نگاهی به نمودار این ارز بندازیم، نوسانات بسیار زیادش توجهمون رو به خودش جلب میکنه. شاید به همین خاطر تصور استیبل کوین شدن DogeCoin برامون سخت باشه. جالبه بدونین که این ارز یکی از پرسود ترین های بازاره که معمولا بین بیست ارز برتر بازار قرار گرفته. افرادی که دنبال یه شت کوین برای نوسانات روزانه هستن، باید ارز دوج کوین رو تو واچ لیستشون قرار بدن؛ همچنین برای گرفتن بهترین نتایج، اخبار و توییت های مربوط به این ارز رو دنبال کنن.

سیف مون (Safemoon)

معرفی بهترین شت کوین ها برای نوسان گیری  | سیف مون

سیف مون (Safemoon) یک رمزارز دیجیتال است که در حال بالا رفتن قابلیت ها و شهرت است. سیف مون یک ارز دیجیتال با تکنولوژی بلاکچین است که به عنوان یک جایگزین برای بیت کوین و اتریوم در حال ظهور است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد سیف مون، روشی است که برای پاداش دهی به صاحبان ارز استفاده می شود. هر بار که یک تراکنش با استفاده از سیف مون صورت می گیرد، یک درصد از مبلغ تراکنش به صاحبان موجود در شبکه اختصاص داده می شود. این سیستم پاداش دهی باعث شده است که جامعه ای پرشور و عاملیتی در جایگاه خود بین صاحبان سیف مون ایجاد شود. همچنین، سیف مون دارای ظرفیت بالقوه برای رشد و صعود قیمت بیشتر است که به صاحبان این ارز امیدواری می دهد. با توجه به روند رشد سیف مون و امکانات منحصر به فرد آن، این رمزارز همچنان به عنوان یک گزینه جذاب در بازار رمزارزها در حال نمو باقی می ماند.

تورئوم (Thoreum)       

معرفی بهترین شت کوین ها برای نوسان گیری  | فگ توکن | ارز تورئوم

شت کوین بعدی برای نوسان گیری شت کوین ها، تورئم هستش. برخلاف اکثر شت کوین هایی که تو بازار وجود دارن، ارز دیجیتال تورئوم در ابتدا فقط 500 میلیون واحد از اون عرضه شد. لازم به ذکر هستش که، در کل دو میلیارد واحد ارز تورئوم وجود داره که 5/1 میلیارد واحد از اون با استفاده از استخراج بدست میاد. در واقع تو این پروژه از همون الگوریتمی بهره برده شده که تو بیت کوین، اتریوم و. . . وجود داره. البته روش ماین تو این ارز دیجیتال، برخلاف بیت کوین آسیبی به طبیعت نمیرسونه.

در تورئوم از Liquidity Mining برای استخراج استفاده میشه. یکی از مزیت های این روش اینه که میتونین ارزهایی مثل ETH، BUSD، BNB و. . . رو تو این سیستم قفل کنین و به ازای اون ارز تورئوم دریافت کنید. این شت کوین هم نوسانات بسیار زیادی رو داره و به همین خاطر برای نوسان گیری مناسبه.

فگ توکن (Feg Token)

معرفی بهترین شت کوین ها برای نوسان گیری  | فگ توکن

این ارز دیجیتال تو حوزه ی دیفای فعالیت داره. نکته ای که باعث منحصر به فرد شدن پروژه ی فگ توکن شده، ساختار غیر تورمی ارز FEG هستش. نکته ی مثبت دیگه ای که میتونه این ارز رو تو لیست بهترین شت کوین ها برای نوسان گیری قرار بده، ینه که با انجام هر معامله و تراکنش تو بستر این پروژه، بخشی از ارز فگ توکن سوخته میشه. همچنین بخشی از کارمزد هایی که به ازای انجام تراکنش ها تو این شبکه دریافت میشه، متعلق به هولدر های این ارز دیجیتال است.

با نگاهی به نمودار فگ توکن میتونیم از هیجانات زیاد معامله گر های اون مطلع بشیم. این ارز تا به الان فراز و نشیب های قیمتی زیادی رو داشته. هر کدوم از این پامپ و دامپ ها موقعیت مناسبی برای سود سازی از این ارز دیجیتال بوده اند. شاید نتونیم فگ توکن رو تو لیست شت کوین های آینده دار قرار بدیم، اما مطمئنا میشه سود های زیادی رو از نوسانات قیمتی اون بدست آورد.

گلکسی هیروز کوین (Galaxy Heroes Coin)

معرفی بهترین شت کوین ها برای نوسان گیری  | فگ توکن | ارز گلکسی هیروز کوین

رمز ارز بعدی که در نوسان گیری شت کوین ها بهتون معرفی میکنیم، گلکسی هیروز کوین هستش. پروژه ی گلکسی هیروز کوین روی توکن های غیر مثلی (NFT) متمرکز شده. این پلتفرم به خوبی چالش هایی که تو مسیرش وجود داشتن رو پشت سر گذاشته و امنیت و کارایی بالایی رو تو زنجیره اش بوجود آورده. همچنین فناوری های بکار رفته تو این پروژه، راه حل هایی برای مشکلات مختلفی که تو حوزه ی توسعه دنیا های مجازی وجود دارن، ارائه کرده.

همه ی آیتم های بازی هایی که تو این پلتفرم ارائه شدن، به شکل یه توکن غیر مثلی منتشر میشن. زمین، آواتارها، لباس بازیکنان، سلاح ها و. . . از جمله NFT های ارائه شده تو این پلتفرم ها هستن. همونطور که میدونین، تو یکی دو سال گذشته انفتی ها به یکی از محبوب ترین حوزه های سرمایه گذاری تبدیل شدن. به همین خاطر پلتفرم گلکسی هیروز میتونه رشد قابل توجهی رو داشته باشه.

همچنین کاربرد های جدید و گسترده ای برای این فناوری در دنیای امروز در نظر گرفته شده که عملی شدنشون دور از انتظار نیست. به همین خاطر این پروژه رو باید زیر نظر بگیرین. اخباری که در مورد NFT ها و معاملاتشون منتشر میشه، میتونن تاثیر زیادی رو روی قیمت گلکسی هیروز کوین بذارن.

چگونه از شت کوین ها نوسان بگیریم؟

نوسان گیری در ارزهای دیجیتال یکی از روش های کسب سود تو این مارکت هستش. برای اینکه بتونین از این روش استفاده کنین، باید مهارت هایی رو تو حوزه تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ارزهای دیجیتال داشته باشین. قبلا تو مقاله آموزش نوسان گیری در ارزهای دیجیتال به طور کامل در مورد چگونگی استفاده از مهارت های مختلف برای کسب سود از بازار صحبت کردیم. برای نوسان گیری شت کوین ها هم میتونین از همون استراتژی ها استفاده کنین.

پیشنهاد ما اینه که سطوح مهم حمایتی و مقاومتی که تو اون شت کوین وجود داره رو مشخص کنین. سپس منتظر یه شکست تو این سطوح باشین. بعد از اینکه شکست رخ داد و پولبکی به اون سطح زده شد، با مدیریت ریسک و سرمایه تون وارد معامله بشین. برای نوسان گیری شت کوین ها میتونین از اندیکاتور های مختلفی مثل مکدی، آر اس آی، میانگین متحرک، بولینگر بند و. . . هم بهره ببرین. توجه داشته باشین که اندیکاتور ها به تنهایی نمیتونن نتیجه درستی رو بهتون ارائه بدن. برای نتیجه گیری بهتر، باید از این شاخص ها برای تایید گرفتن برای ورود به یک معامله استفاده کنین.

سایت معرفی شت کوین | چطور شت کوین پیدا کنیم؟

معرفی بهترین شت کوین ها برای نوسان گیری  | فگ توکن | سایت های معرفی شت کوین ها

پیدا کردن یه شت کوین مناسب برای خرید و فروش یا نوسان گیری میتونه یکی از سخت ترین قسمت های سرمایه گذاری باشه. درمقاله  نوسان گیری شت کوین، بهترین شت کوین ها برای نوسان گیری رو بهتون معرفی کردیم، همچنین قبلا مقاله ای رو در مورد پیدا کردن شت کوین های انفجاری براتون نوشتیم و روی سایت قرار دادیم.

برای پیدا کردن یه شت کوین مناسب برای سرمایه گذاری یا نوسان گیری، ابتدا به سایت کوین مارکت کپ احتیاج داریم. این سایت ارز های مختلفی رو لیست کرده. همچنین صرافی شت کوین های مختلف رو برای خرید اون ارز معرفی کرده. سپس با استفاده از سایت poocoin.app میتونین میزان نقدشوندگی و اعتبار اون ارز رو مورد بررسی قرار بدین. همچنین سایت dextools.io هم بستر مناسبی برای معرفی شت کوین جدید هستش. این پلتفرم تمامی شت کوین های جدیدی که به بازار عرضه میشن رو به شکل لحظه ای بهتون نمایش میده.

روش های خرید شت کوین ها

در انتهای این مقاله شاید دوست داشته باشین بدونین که چطوری میشه این شت کوین ها رو خریداری کرد یا فروش اون ها رو انجام داد؟ در جواب باید بگیم که شت کوین ها رو نمیشه به راحتی مثل ارزهای دیجیتال معروف بازار در هر صرافی پیدا کرد. در اصل یکی از راه های خرید و فروش شت کوین ها استفاده از صرافی های غیرمتمرکز هستش که قبلا کاربران ایرانی به راحتی می تونستن اون ها رو از طریق پلتفرم پنکیک سواپ خریداری کنن. اما تحریم های کشور ما بر این بازار هم تاثیر گذاشته و صرافی پنکیک سواپ هم اجازه فعالیت به کاربرانی که با آی پی ایران بخوان از پلتفرم این صرافی برای خرید و فروش رمز ارزها استفاده کنن رو نمیده. برای همین یکی از پلتفرم های مناسب این روزها پلتفرم وان اینچ هستش که می تونین ازش استفاده کنین.

خرید شت کوین با ریال از ایران بایننس

بهترین راهی که می تونیم به شما معرفی کنیم تا خرید شت کوین های مد نظر خودتون رو از اون طریق انجام بدین، خرید از صرافی ایران بایننس هستش. این روزها میتونین خرید و فروش بیش از 200 شت کوین رو با ریال در ایران بایننس بدون نیاز به تغییر آی پی و پرداخت کارمزد های بالا انجام بدین. ویدیوی آموزش خرید شت کوین با ریال رو تماشا کنین و در سریع ترین زمان خرید شت کوین ها رو در ایران بایننس انجام بدین.

کلام پایانی

نوسان گیری شت کوین ها یکی از پر سودترین راه های کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال هستش. در این مقاله در مورد نوسان گیری شت کوین صحبت کرده و بهترین شت کوینها برای نوسان گیری رو بهتون معرفی کردیم. در صورتی که نمیدونین چطور شت کوین بخرین؟ اصلا جای نگرانی نیست. چون قبلا مقاله ای در مورد خرید شت کوین ها نوشتیم. البته برخی از ارزهایی که تو این مقاله بهتون معرفی کردیم، تو صرافی ایران بایننس وجود دارن و به همین خاطر خریدشون بسیار راحته.


نظرات کاربران در مورد بهترین شت کوین ها برای نوسان گیری( Shitcoin های مناسب برای نوسان گیری)
سوال امنیتی :2+61 = ?