کیف پول BAT چیست؟| بهترین کیف پول بیسیک اتنشن توکن کدام است؟ | آموزش ساخت کیف پول بت

1402/06/26
کیف پول BAT چیست؟| بهترین کیف پول بیسیک اتنشن توکن کدام است؟ | آموزش ساخت کیف پول بت


تو مقاله قبلی ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن رو بهتون معرفی کردیم و هر چیزی که باید در موردش میدونستین رو باهاتون در میون گذاشتیم. امروز میخوایم به شما نحوه ذخیره درست و ایمن این ارز بعد از خرید ارز دیجیتال بت رو یاد بدیم. بهترین وسیله ای که هر سرمایه گذار برای نگهداری ارزهاش از اون استفاده میکنه، کیف پول ارز دیجیتال هستش. تو این مقاله بهترین کیف پول BAT رو بهتون معرفی میکنیم.

توجه کنین که پیدا کردن یه کیف پول مناسب برای ارز Basic Attention Token اصلا سخت نیست؛ ولی نباید به هر کیف پولی اعتماد کرد. به همین خاطر تو این مقاله چند مورد از بهترین ها رو بهتون پیشنهاد میدیم. همچنین تو انتهای این مطلب آموزش ساخت کیف پول BAT رو براتون میزاریم. امیدواریم که با استفاده از این مطالب بتونین بدون هیچ مشکلی، اقدام به ساخت کیف پول بت کنین.

کیف پول ارز BAT چیست؟

کیف پول بت چیست؟ | کیف پول BAT

کیف پول ارز دیجیتال یه پلتفرم برای ذخیره و نگهداری رمز ارز ها هستش. همونطور که ما برای ارز های فیزیکیمون از حساب بانکی با کیف پول استفاده میکنیم، برای کریپتوکارنسی ها هم به یه بستر مناسب احتیاج داریم. چون ارز های دیجیتال، به شکل دیجیتالی هستن، نمیشه اونا رو تو بستر های فیزیکی ذخیره کرد. کیف پول های دیجیتالی به همین خاطر بوجود اومدن. در حال حاضر بهترین راه ممکن برای حفاظت از ارز های دیجیتال، چنین کیف پول هایی هستن.

تو مقاله ای که اختصاصا در مورد چیستی ارز بیسیک اتنشن توکن نوشته بودیم، در مورد ماهیت این رمز ارز صحبت کردیم. این ارز دیجیتال روی شبکه اتریوم ساخته شده و از استاندارد ERC20 پیروی میکنه. با توجه به این مسئله میتونیم بگیم که، هر کیف پولی که از این شبکه پشتیبانی کنه برای نگهداری ارز دیجیتال BAT مناسبه. قبل از خرید بت باید یه کیف پول مناسب براش پیدا کنین. به همین خاطر تو انتهای این مقاله آموزش ساخت کیف پول بت رو براتون میذاریم.

کدام کیف پول برای ارز Basic Attention Token مناسب است؟

کیف پول BAT چیست؟ | کیف پول مناسب برای ارز Basic Attention Token

هزاران کیف پول مختلف وجود دارن، که از شبکه های BEP2، BEP20 و ERC20 پشتیبانی میکنن. به همین خاطر پیدا کردن یه کیف پول مناسب برای ارز بت، مثل پیدا کردن سوزن تو انبار کاه هستش. اما همونطور که قبلا اشاره داشتیم، استفاده از هر ولتی برای این ارز مناسب نیست.

به طور کلی کیف پول های دیجیتالی به دو دسته زیر تقسیم میشن:

  1. کیف پول های گرم: برای استفاده از چنین کیف پول هایی، باید به اینترنت وصل باشین. همین مسئله باعث میشه که، احتمال هک و سرقت از این نوع ولت ها زیاد باشه. کیف پول گرم بیشتر برای مبالغ کم و یا سرمایه گذاری های کوتاه مدت مناسبه. از طرفی اگه دستگاهی که چنین کیف پول هایی رو روش نصب کردین، هک بشه؛ سرمایه ی دیجیتالی شما هم به سرقت میره.
  2. کیف پول های سرد: این کیف پول ها بیشترین امنیت ممکن رو دارن. تا به الان هیچ گزارشی در مورد هک یا سرقت از چنین کیف پول هایی گزارش نشده. تو این کیف پول ها فقط برای خارج کردن ارز به اتصال اینترنتی احتیاج دارین. این کیف پول ها به خاطر سختی استفاده و قیمت بالا، به اندازه کیف پول های نرم افزاری طرفدار ندارن.

ولت های سرد شامل کیف پول های سخت افزاری و کاغذی هستن. همچنین کیف پول های تحت وب، موبایلی، دسکتاپ و کیف پول های نرم افزاری تو دسته کیف پول های گرم طبقه بندی میشن.

علاوه بر اتصال اینترنتی، ذخیره کلید های خصوصی هم تاثیر زیادی روی امنیت کیف پول ها میذاره. کلید خصوصی دقیقا مثل رمز کارت بانکی شماست. هکر ها با بدست آوردن این کلید میتونن، کیف پول افراد دیگه رو هک کنن. تو کیف پول های سخت افزاری این کلید ها روی یه وسیله فیزیکی آفلاین ذخیره میشه. به همین دلیله که امنیت این کیف پول ها بسیار بالاست.

چرا باید از کیف پول BAT استفاده کنیم؟

کیف پول ارز Basic Attention Token چیست؟ | چرا باید از کیف پول بت استفاده کرد

با توجه به اینکه استخراج توکن BAT امکان پذیر نیست، تنها راهی که برای بدست آوردن این ارز وجود داره خریدن اونه. البته با فعالیت تو مرورگر بریو (Brave) هم میتونین مقداری از این ارز رو بدست بیارین. اما این مقدار بسیار ناچیزه. تو بیشتر صرافی ها بعد از خرید بت، میتونین تو همونجا ارز هاتون رو نگهدارین. اما این انتخاب میتونه به یک اشتباه مهلک و زیان بار تبدیل بشه. چون صرافی های ارز دیجیتال یه بستر آنلاین هستن و هر روز، هکر های مختلف به اون ها حمله میکنن. در صورتی که یه خلا امنیتی تو چنین صرافی هایی وجود داشته باشه، بخش بزرگی از سرمایه های مشتریان اون صرافی به سرقت میره.

بیشتر صرافی های معتبر دنیا چنین تجربه ای رو داشتن. جالبه بدونین که بیشتر اون ها در قبال چنین حملاتی، هیچ مسئولیتی رو به عهده نگرفتن و فقط تعداد کمی از اونا بخشی از سرمایه های کاربرانشون رو برگردوندن. در صورتی که چنین اتفاقی برای سرمایه شما هم اتفاق بیفته، احتمالا سرنوشت مشابهی در انتظار شماست. به همین دلیل باید از کیف پول دیجیتالی استفاده کنین. البته این کیف پول ها هم امنیت صد درصدی به سرمایه شما نمیدن؛ ولی در مقایسه با صرافی های آنلاین، روش مناسب تری هستن.

ویژگی های کیف پول BAT

کیف پول BAT یکی از وسایل مورد نیاز برای استفاده از برنامه مرورگر اینترنتی Brave است. این کیف پول با استفاده از فناوری بلاکچین، کاربران را قادر می سازد تا با مطالعه و تماشای تبلیغات اینترنتی، توکن های BAT را بدست آورند و از آنها به عنوان پاداش برای استفاده از خدمات و محتواهای دیجیتالی پرداخت نمایند. یکی از ویژگی های برجسته این کیف پول، امنیت بالای آن است. بلاکچین به عنوان یک سیستم عمومی و غیرمتمرکز، اطلاعات تراکنش های کاربران را در دسترس قرار نمی دهد و از امکان تقلب و تغییر دادن اطلاعات جلوگیری می کند. همچنین، کیف پول BAT کاربران را قادر می سازد تا کنترل کاملی بر دارایی های خود داشته باشند و در هر زمان بتوانند به آنها دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، این کیف پول برای کاربران آسان و قابل فهم است و از طریق رابط کاربری ساده اش، امکان انتقال و استفاده از توکن های BAT را فراهم می کند. در نهایت، کیف پول BAT به کاربران امکان می دهد تا از تبلیغات ناخواسته جلوگیری کنند و تنها تبلیغاتی را که می خواهند ببینند را مشاهده کنند. این ویژگی می تواند تجربه مرورگر اینترنتی را برای کاربران بهبود بخشد و در عین حال به تولیدکنندگان محتوا کمک کند تا به خوانندگان و مخاطبان موردنظر خود دسترسی داشته باشند.

بهترین کیف پول Basic Attention Token

حالا که با انواع کیف پول های دیجیتالی و سطح امنیتی اون ها آشنا شدین؛ وقتش رسیده که بهترین کیف پول بت رو بهتون معرفی کنیم. البته پیدا کردن ولتی که بتونه لایق چنین عنوانی باشه، بسیار سخت هستش. هر کیف پول از یه سری مزایا و امکانات استفاده میکنه که باعث جذابیت و محبوبیت بیشترش میشه. البته هر فرد نیاز ها و انتظارات متفاوتی رو داره، به همین خاطر نمیتونیم برای همه یه نسخه بپیچیم.

خوشبختانه کیف پول های مختلف و متنوعی وجود دارن که از این ارز پشتیبانی میکنن. با توجه به این توضیحات میخواین به جای بهترین کیف پول بیسیک اتنشن توکن، چند مورد از برترین کیف پول های این ارز رو بهتون معرفی کنیم. امیدواریم که کیف پول مناسبی برای نیاز های شما تو این لیست وجود داشته باشه.

کیف پول ترزور (Trezor Wallet)

بهترین کیف پول Basic Attention Token | کیف پول ترزور

یکی از بهترین ولت های دیجیتالی که از ارز دیجیتال BAT پشتیبانی میکنه، ترزور هستش. این کیف پول از نوع سخت افزاریه و بیشترین امنیت رو برای سرمایه شما به ارمغان میاره. برای کسایی که میخوان تو بلند مدت از افزایش قیمت بت سود کسب کنن، این کیف پول بهترین گزینه ممکن میباشد. از طرفی قیمت پایینی که در مقایسه با نسخه های مشابه داره، این مدل رو به یکی از پرفروش ترین نسخه های بازار تبدیل کرده. البته این ارزونی به خاطر کیفیت یا امنیت پایینش نیست.

این کیف پول ها تو دو تا نسخه مختلف ترزور مدل وان (Trezor Model One) و مدل تی (Trezor Model T) منتشر شده. از نظر امنیت و کارایی فرق زیادی بین این دو مدل وجود نداره. تو هر دوی این ولت های جای رمز ارز های شما کاملا امنه. از طرف دیگه تو هر دو مدل امکان ذخیره ی بیشتر ارز های بازار وجود داره. البته از نظر ظاهری، این کیف پول ها با هم تفاوت زیادی رو دارن. همچنین تو مدل تی که جدیدتره، از صفحه نمایشی بزرگتر با قابلیت لمسی بودن، استفاده شده.

کیف پول مای اتر ولت (MyEtherWallet)

بهترین کیف پول Basic Attention Token | کیف پول مای اتر ولت

وقتی که در مورد بهترین کیف پول بت صحبت میکنیم، نمیشه در مورد مای اتر ولت یا MEW حرفی نزد. همونطور که از اسم این کیف پول معلومه، برای ذخیره اتریوم طراحی شده. ولی چون از شبکه ERC20 پشتیبانی میکنه، توکن هایی که رو بستر Ethereum ساخته شده باشن، تو مای اتر ولت قابل ذخیره هستن. خیلی ها فکر میکنن که این کیف پول تحت وب هستش، ولی اینطور نیست. این کیف پول به شکل یه رابط کاربری طراحی شده. برای استفاده از این ولت دیجیتالی، کافیه که کیف پولتون رو تو شبکه اتریوم بسازین و بعد اونو تو کامپیوترنتون ذخیره کنین.

تو این ولت کلید های خصوصی هر کاربر در اختیار خودش قرار میگیره. علاوه بر دسکتاپ، این کیف پول از گوشی های موبایل هم پشتیبانی میکنه. در کل این کیف پول گزینه مناسبی برای نگهداری ارز بیسیک اتنشن توکن هستش. تو مای اتر ولت قابلیت های دیگه ای هم وجود داره که کاربرد های بیشتری رو به این ارز داده. برای مثال توسعه دهنده ها میتونن با استفاده از سایت این کیف پول به بلاک چین اتریوم دسترسی پیدا کنن.

رابط کاربری که برای این کیف پول طراحی شده، بسیار ساده و جذاب هستش. این موضوع یکی دیگه از مواردیه که طرفدارای زیادی رو برای این کیف پول بوجود آورده. برای دانلود این کیف پول تو نسخه های اندروید و آی او اس، بهتره که از گوگل پلی یا اپ استور استفاده کنین.

کیف پول متامسک (MetaMask Wallet)

بهترین کیف پول Basic Attention Token | کیف پول متامسک

معروفترین نسخه کیف پول متامسک، افزونه اونه. این کیف پول برای گوشی های موبایل هم منتشر شده ولی با این وجود، افزونه متامسک کاربرای بیشتری رو داره. همه ی مرورگر ها از جمله گوگل کروم (Chrome)، بریو و موزیلا فایرفاکس (Firefox) از این افزونه پشتیبانی میکنن. این ولت مثل یه پل بین مرورگر های معمولی و بلاک چین اتریوم عمل میکنه. توسه دهنده ها با اتصال به شبکه اتریوم میتونن برنامه های غیر متمرکزش (DApps) یا قرارداد های هوشمندشون رو طراحی کنن و بسازن.

این کیف پول کاملا اُپن سورس هستش. یعنی همه ی کد های برنامه نویسی این کیف پول به شکل رایگان در اختیار همه گذاشته شده. اینطوری برنامه نویس ها و توسعه دهنده های دیگه، میتونن ایرادات و باگ هایی که تو کد های اون وجود دارن رو گزارش بدن. این کیف پول از یه تیم پشتیبانی قوی برخورداره، که به شکل بیست و چهار ساعته به کاربرای این ولت خدمات میدن. یکی دیگه از مزیت های بسیار جذاب متامسک، ارتباط اون با صرافی های کوین بیس و شیپ شیفت هستش. با استفاده از این امکان، کاربر ها میتونن اتر یا توکن های اتریوم مثل BAT رو خریداری کنن.

کیف پول بریو (Brave Wallet)

بهترین کیف پول Basic Attention Token | کیف پول بریو

یکی از بهترین انتخاب ها برای ذخیره و نگهداری یه ارز، استفاده از کیف پول هاییه که به طور رسمی توسط تیم اون ارز معرفی شده باشن. بریو دقیقا چنین کیف پولی برای ارز BAT است. این کیف پول توسط تیم اصلی مرورگر بریو ساخته شده. اگه مقاله " ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن چیست؟ " رو خونده باشین، باید بدونین که با استفاده از این مرورگر و تماشای تبلیغات تو اون، ارز دیجیتال بت بهتون پاداش داده میشه. این کیف پول هم به همین منظور ساخته شده.

درسته که درآمد زیادی با اینکار عایدتون نمیشه، ولی با استفاده از این روش میتونین گیفت کارت و اشتراک های مختلفی رو خریداری کنین. تو این کیف پول از ارز های دیگه ای هم پشتیبانی شده و شما میتونین آلت کوین هایی مثل اتریوم و لایت کوین رو تو اون ذخیره کنین. البته به این نکته باید توجه کنین که، این کیف پول یه طرفه است. یعنی میتونین بهش ارز واریز کنین ولی امکان برداشت از اون وجود نداره.

کیف پول تراست ولت (Trust wallet)

بهترین کیف پول Basic Attention Token | کیف پول تراست ولت

از بین کیف پول هایی که تا به الان بهتون معرفی کردیم، تراست ولت بهترین انتخاب ممکن برای شماست. این کیف پول نرم افزاری به طور رایگان برای گوشی های اندرویدی و آی او اس عرضه شده. این کیف پول اعتبار بسیار زیادی رو بین سرمایه گذارای کریپتوکارنسی داره. علت چنین اعتباری به مالک این ولت دیجیتالی برمیگرده. تو سال 2018 تراست ولت به وسیله بایننس خریداری شد. همین مسئله به نقطه عطفی برای افزایش محبوبیت این کیف پول تبدیل شد.

با توجه به محدودیت هایی که ایرانی ها برای استفاده از این صرافی بین المللی دارن، شاید فکر کنین که ایرانی ها نمیتونن از این کیف پول استفاده کنن. اما این موضوع صحت نداره. همه افراد تو هر کجای دنیا که باشن، بدون هیچ محدودیتی میتونن از امکانات اولیه تراست ولت استفاده کنن. البته برای استفاده از برخی برنامه های غیر متمرکز ممکنه که به فیلتر شکن احتیاج داشته باشین.

امنیت تو تراست ولت دست کمی از کیف پول های سخت افزاری نداره. کلید های خصوصی کاربرایی که از این ولت استفاده میکنن، روی گوشی خودشون ذخیره میشه. اینطوری به جز صاحب اصلی کیف پول، شخص دیگه ای نمیتونه به ارز های داخلش دسترسی پیدا کنه. البته در صورتی که کاربر بی دقتی کنه و گوشی موبایلش به بد افزار آلوده بشه، به احتمال زیاد ارز هایی که تو این کیف پول وجود دارن هم در خطر هستن. در صورتی که چنین اتفاقی براتون افتاد، باید هر چه سریعتر نسبت به خالی کردن کیف پولتون اقدام کنین.

رابط کاربری تراست ولت خیلی ساده و روان طراحی شده. حس لذت بخشی که تو استفاده از این کیف پول وجود داره رو نمیتونین تو ولت دیگه ای پیدا کنین. مخصوصا اگه به تازگی وارد دنیای رمز ارز ها شدین و آشنایی چندانی با این حوزه ندارین، بهتره که چنین کیف پولی رو انتخاب کنین. البته تو این کیف پو از امکانات پیشرفته ای استفاده شده که اونو برای حرفه ای ترین افراد هم مناسب میکنه. این کیف پول چند ارزی از بیشتر ارز های معتبر و مطرح پشتیبانی میکنه. با استفاده از این کیف پول، دیگه نیازی به پلتفرم های مشابه ندارین.

تا وقتی که امنیت سرمایه تون تامین باشه، فرقی نمیکنه که از چه کیف پولی استفاده کنین. البته ما با توجه به امکانات بی نظیری که تو این کیف پول وجود داره، پیشنهاد میدیم که از تراست ولت برای ذخیره ارز بیسیک اتنشن توکن استفاده کنین. تو ادامه همین مطلب بهتون آموزش نصب کیف پول بت تو تراست ولت رو میگیم. همچنین مطلبی در این مورد تو قسمت راهنمای استفاده از صرافی ارز دیجیتال براتون گذاشتیم که دیدنش خالی از لطف نیست.

ممکنه که شما انتخاب دیگه ای رو برای ذخیره ارز دیجیتال Basic Attention Token داشته باشین. تو چنین شرایطی، با توجه به این مسئله که ساخت کیف پول بت تو نرم افزار ها و پلتفرم های مختلف بهم شباهت زیادی داره، میتونین از نکاتی که تو این آموزش براتون گذاشتیم استفاده کنین.

آموزش ساخت کیف پول BAT در تراست ولت

بهترین کیف پول Basic Attention Token |آموزش ساخت کیف پول تراست والت

ساختن یه کیف پول جدید کار خیلی ساده ایه. اگه از قبل تراست ولت رو تو گوشیتون دارین، نیازی به مطالعه این قسمت ندارین ولی بهتره آموزش اضافه کردن بت به تراست والت رو بخونین. برای ساخت کیف پول بیسیک اتنشن توکن، اولین قدم دانلود نرم افزار Trust Wallet هستش. در صورتی که سیستم عامل گوشیتون اندرویده، گوگل پلی بهترین پلتفرم برای دانلود این کیف پول هستش. اگه هم از آیفون استفاد میکنین، بهتره که از اپ استور استفاده کنین.

البته این کیف پول یه سایت رسمی هم داره که یک لینک مستقیم برای دانلود این اپلیکیشن، در اون قرار داده شده. شما میتونین از هر روشی که براتون آسون تره، این کیف پول رو دانلود کنین. بعد از نصب این برنامه، باید مراحل آموزش ساخت کیف پول Basic Attention Token رو با دقت و مرحله به مرحله انجام بدین.

تو اولین مرحله از ساخت کیف پول Basic Attention Token، بعد از اجرای تراست والت، دو گزینه مختلف به شما داده میشود. گزینه اول Create A New Wallet هستش که برای ساخت یه کیف پول جدید کاربرد داره. گزینه دوم هم برای بازیابی کیف پول های قبلی کاربر ها هستش.

آموزش ساخت کیف پول بت در تراست والت

تو مرحله بعد ازتون خواسته میشه که شرایط استفادده از این نرم افزار رو مطالعه کنین. با فعال کردن تیکی که پایین صفحه وجود داره، دکمه ادامه براتون فعال میشه. با زدن این گزینه به گام بعدی ساخت کیف پول بیسیک اتنشن توکن، منتقل میشین. همونطور که تو تصویر زیر مشاهده میکنین، نرم افزار ازتون میخواد که یه نسخه پشتیبانی از کیف پولتون تهیه کنین. این مرحله اهمیت بسیار زیادی رو داره. درواقع این نسخه پشتیبان تنها راه بازیابی اطلاعات و سرمایه ی شماست.

کیف پول BAT چیست؟ | آموزش ساخت کیف پول بت در تراست والت

تو این قسمت از آموزش ساخت کیف پول بیسیک اتنشن توکن که بهش فاز ریکاوری هم گفته میشه، عبارت های بازیابی حسابتون به شما داده میشه. این عبارت ها 12 مورد هستن که باید به ترتیب روی یه برگه کاغذ یادداشتشون کنین. نکته مهم اینه که هیچ کس جز شما نباید به این عبارت ها دسترسی پیدا کنه. به همین خاطر بهتره که کاغذی که این عبارات رو روش نوشتین، تو صندوق امانات بانک یا گاو صندوق نگهدارین.

توجه: تو بعضی از کیف پول ها تعداد کلمات بازیابی بیشتر از 12 کلمه است. امنیت چنین کیف پول های بیشتره.

کیف پول بت چیست؟ | آموزش ساخت کیف پول BAT  در تراست والت

مرحله بعدی آموزش ساخت کیف پول بت، برای تایید و ثبت نهایی عبارت های بازیابی اکانتتونه. تو این قسمت شما باید عبارت های بازیابی حسابتون رو به ترتیب انتخاب کنین. اگه بتونین اینکار رو به درستی انجام بدین، گزینه ادامه براتون فعال میشه. در غیر اینصورت باید به مرحله قبل ساخت کیف پول بت برگردین و ترتیب درست رو یادداشت کنین. با زدن عبارت Continue به مرحله بعد منتقل میشین.

کیف پول بت چیست؟ | آموزش ساخت کیف پول BAT در تراست والت

تو این قمست باید یکم صبر کنین تا کلید های عمومی و خصوصی حساب شما ساخته بشه. بعد از اون عبارتی مبنی بر اینکه کیف پول شما با موفقیت ساخته شد، بهتون نمایش داده میشه. شما از همین لحظه به بعد میتونین از این کیف پول استفاده کنین. برای پیدا کردن ارز دیجیتال Basic Attention Token، گزینه ای که تو گوشه راست صفحه اول کیف پولتون وجود داره رو بزنین. سپس تو قسمت سرچ، اسم این ارز رو ینویسین. همونطور که تو عکس پایین میبینین، این ارز و شبکه هایی که از اون پشتیبانی میکنن رو براتون میاره.

کیف پول بت چیست؟ | آموزش ساخت کیف پول BAT در تراست والت

البته گاهی وقتا، ممکنه که ارز مورد نظر شما پیدا نشه. تو چنین شرایطی باید خودتون اون توکن رو به تراست ولت اضافه کنین. تو قسمت بد به طور کامل نحوه انجام اینکار رو بهتون آموزش میدیم.

آموزش اضافه کردن ارز بت به تراست ولت

برای اضافه کردن ارز به تراست والت، باید به قسمت جستجو ارزها برید. تو این قسمت در انتهای لیست، گزینه ی Add Custom Token رو بزنین. تو صفحه ای که براتون باز میشه، باید اطلاعات اون ارز رو وارد کنین. سایت هایی وجود دارن که این اطلاعات رو به طور کامل در اختیارتون میزارن.

آموزش اضافه کردن ارز بت به تراست ولت | کیف پول بت چیست؟

با توجه به اینکه این ارز تو شبکه های BEP2، BEP20 و ERC20 عرضه شده، شما هم باید یکی از این شبکه ها رو برای ذخیره ارزتون انتخاب کنین. اگه میخواین از شبکه اتریوم استفاده کنین، باید به سایت EtherScan برین و این ارز رو جستجو کنین. البته هزینه ی کارمزد شبکه Ethetreum بسیار بالاست و به همین خاطر ما این شبکه رو بهتون پیشنهاد نمیکنیم. به جای اون میتونین از بایننس اسمارت چین استفاده کنین.

برای این کار کافیه که عبارت bat bsc contract رو تو مرورگرتون سرچ کنین و یا به سایت BSCScan برین. همه ی اطلاعات و داده هایی که احتیاج دارین، تو صفحه این ارز وجود داره.

آموزش اضافه کردن ارز بت به تراست ولت | کیف پول BAT چیست؟

حالا کافیه که Contract این ارز رو به کیف پولتون منتقل کنین. تو بیشتر موارد بقیه اطلاعات خود به خود کامل میشن. ولی اگه چنین چیزی نشد، باید اون ها رو به طور دستی وارد کنین. دقت کنین که شبکه ارز رو به اسمارت چین تغییر داده باشین. در نهایت با زدن گزینه Done این ارز به کیف پولتون اضافه میشه.

جمع بندی

سعی کردیم که تو این مقاله، به طور کامل و جامع در مورد کیف پول ارز دیجیتال بت صحبت و بهترین کیف پول هایی که برای این ارز مناسبن رو بهتون معرفی کنیم. همچنین تو انتهای این مطلب، آموزش ساخت کیف پول BAT رو براتون گذاشتیم تا بی هیچ دردسری، بتونین اونو بسازین. در نهایت هم در مورد اضافه کردن این ارز به تراست ولت صحبت کردیم. امیدواریم که از این مقاله نهایت استفاه رو ببرین.


نظرات کاربران در مورد کیف پول BAT چیست؟| بهترین کیف پول بیسیک اتنشن توکن کدام است؟ | آموزش ساخت کیف پول بت
سوال امنیتی :8+58 = ?