صرافی بیت استمپ(Bitstamp) چیست؟

1402/04/22

صرافی بیت استمپ(Bitstamp)؛ یکی از انتخاب های خوب برای خرید ارز دیجیتال و فروش رمزارزها! آیا تا الان چیزی درباره این صرافی شنیدین؟ آیا می دونین صرافی بیت استمپ چیست؟ صرافی Bitstamp چه امکاناتی رو واسه تریدرها ارائه می کنه؟ کارمزد معاملات در صرافی بیت استمپ چقدره؟ امنیت پلتفرم بیت استمپ چجوریه؟ مزایا و معایب کار با صرافی ارز دیجیتال بیت استمپ چیست؟

واسه پا گذاشتن در بازار رمزارزها، اول باید کمی از ارزهای دیجیتال رو بخرین. صرافی های رمزنگاری بهترین جا برای انجام این کار هستن. صرافی های ارز دیجیتال پلتفرم هایی هستن که کاربران می تونن به وسیله اون ها اقدام به خرید و فروش رمزارزها کنند. صرافی های زیادی در دنیا وجود دارن که هر کدوم از اون ویژگی های خاص خودشون رو دارن. بیت استمپ هم یکی از این صرافی هاست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی ارز دیجیتال بیت استمپ یا Bitstamp بهتون ارائه بدیم، به بررسی امکانات صرافی بیت استمپ بپردازیم و کارمزد معاملات در صرافی Bitstamp رو مورد بررسی قرار بدیم.

صرافی بیت استمپ چیست؟

صرافی بیت استمپ چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که صرافی بیت استمپ چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که صرافی بیت استمپ یا Bitstamp یکی از انواع صرافی رمزارز در زمینه تبدیل رمزارزها و ارزهای فیات به همدیگه هست که کاربران زیادی از این صرافی استفاده می کنند. در صرافی بیت استمپ شما می تونین با پول های رایج خیلی از کشورها مثل دلار، یورو، پوند و... به معامله یا خرید و فروش مشغول بشین. استفاده از ارزهای رایج کشورها به وسیله صرافی بیت استمپ اون رو به گزینه خوب واسه افرادی تبدیل کرده که اخیرا وارد بازار رمزارزها شدن و می خوان تا روی ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند.

جالب اینجاست که بدونین شرکت صرافی بیت استمپ(Bitstamp) در لوکزامبورگ تاسیس شده. توجه داشته باشین که این صرافی بر اولویت کیفیت بر کمیت تاکید داره و امکانات و خدمات معاملاتی زیادی رو واسه تعداد کمی ارز رمزارزها ارائه میده و در واقع یه تجربه کاربری خوبی رو واسه کاربران و معامله گران ارائه میده. همچنین در سال 2011 بود که صرافی Bitstamp فعالیت خودش رو شروع کرد و در مدت زمان کوتاهی به دلیل داشتن ویژگی های منحصر به فرد تونست از رقیب های خودش جلو بزنه و کاربران زیادی رو به سمت خودش جذب کنه.

صرافی Bitstamp چه امکاناتی دارد؟

صرافی Bitstamp چه امکاناتی دارد؟

همونطور که گفتیم، بیت استمپ(Bitstamp) یکی از قدیمی ترین صرافی های ارز دیجیتال محسوب میشه که تریدرها و معامله گرانی که به دنبال خرید و فروش رمزارزهای محبوب بازار با کارمزد معاملاتی پایین هستن، می تونن از این صرافی استفاده کنند. صراف بیت استمپ امکانات مختلفی رو واسه کاربران و معامله گران ارائه میدن. در ادامه برخی از امکانات صرافی Bitstamp بپردازیم.

  • Bitstamp.Net

یکی از امکانات صرافی بیت استمپ، بخش Bitstamp.Net هست که به شما کمک می کنه تا اقدام به انجام معاملات فوری،مارکت، لیمیت و توقف خرید و فروش ارز دیجیتال کنین. علاوه بر این، امکان خرید با کارمزد اضافی از موجودی بیت استمپ یا اتصال به یه کارت اعتباری هم وجود داره. توجه داشته باشین که صرافی بیت استمپ دارای یه چارت اصلی واسه تجزیه و تحلیل رمزارزها، پیشنهادات خرید و فروش فعلی و یه فرم از معامله ساده هست.

  • ترید ویو(TradeView)

یکی دیگه از بهترین امکانات صرافی بیت استمپ، بخش TradeView هست که معامله گران حرفه ای از این بخش استفاده می کنند. قابلیت این قسمت از پلتفرم معاملاتی بیت استمپ(Bitstamp)، چارت کامل و پیشرفته برای تجزیه و تحلیل، نمایش سفارش های آپدیت شده به صورت لحظه ای، چارت عمق بازار و فرم های معاملاتی سریع هست. شما به عنوان کاربر صرافی بیت استمپ هم از طریق ترید ویو و هم توسط Bitstamp.Net می تونین انواع خرید و فروش رو در این صرافی انجام بدین.

  • Bitstamp Mobile

بهتره بدونین صرافی ارز دیجیتال بیت استمپ یه نسخه خوب واسه گوشی های هوشمند داره که قابلیت نصب روی دستگاه های اندروید و ios رو داره. این اپلیکیشن رو می تونین توسط فروشگاه های گوگل پلی و App Store دانلود و نصب کنین. این نسخه موبایل همه ویژگی های موجود روی نسخه سایت صرافی رو داره. یعنی شما هر نوع خرید و فروشی که با نسخه وب انجام میدین رو می تونین با نسخه موبایل هم انجام بدین.

مقاله پیشنهادی: صرافی بیت هامب(Bithumb) چیست؟

کارمزد معاملات در صرافی بیت استمپ چقدر است؟

کارمزد معاملات در صرافی بیت استمپ چقدر است؟

توجه داشته باشین کارمزد معاملات در صرافی بیت استمپ از 0.5 درصد واسه خرید و فروش های معمولی با همه جفت ارزهای معاملاتی شروع میشه. این مقدار کارمزد رو نمیشه خیلی ارزون یا خیلی گرون در نظر گرفت، ولی می تونه با صرافی های ارز دیجیتال دیگه برابری کنه. همچنین اگه حجم معامله شما بیشتر از 10 هزار دلار باشه، کارمزد معاملات اون کاهش پیدا می کنه. به عبارت دیگه، هرچقدر چقدر معاملات تریدرها بیشتر باشه، باید کارمزد معاملات زیادی پرداخت کنند تا معامله هاشون انجام بشه. صرافی Bitstamp فقط قابلیت استیکینگ 2 رمزارز رو داره و اگه شما می خواهین این ارزها رو استیک کنین، 15 درصد در درآمد سپرده گذاری رو به دست میارین. البته یادتون باشه که به ازای این 15 درصد، دیگه هیچ کارمزدی از شما گرفته نمیشه.

بررسی امنیت صرافی Bitstamp

نکته قابل توجه این هست که صرافی Bitstamp از تکنیک هایی که افزایش سطح امنیت حساب کاربری بهره می بره. یکی از این اقدامات امنیتی، احراز هویت چند عاملی هست که به وسیله یه برنامه احراز هویت شخص ثالث صورت می گیره. شما هم در زمان ایجاد حساب کاربری باید از رمز عبور خاصی استفاده کنین تا امنیت حساب کاربری شما افزایش پیدا کنه. از سایر اقدامات امنیتی صرافی بیت استمپ میشه به نگهداری و ذخیره آفلاین ارزهای دیجیتال کاربران اشاره کرد.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی بیت استمپ یا Bitstamp بهتون ارائه بدیم، به بررسی امکانات صرافی بیت استمپ بپردازیم و کارمزد معاملات در صرافی Bitstamp رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، صرافی بیت استمپ یا Bitstamp یکی از بهترین پلتفرم معاملاتی متمرکز در زمینه تبدیل رمزارزها و ارزهای فیات به همدیگه هست که کاربران زیادی از این صرافی استفاده می کنند. این صرافی امکانات زیادی رو واسه کاربران فراهم می کنه که باعث میشه تا محبوبیت زیادی به دست بیاره.


نظرات کاربران در مورد صرافی بیت استمپ(Bitstamp) چیست؟
سوال امنیتی :2+63 = ?