دستگیر شدن زن متهم به کلاهبرداری 6 میلیارد دلاری کریپتویی در چین

نوشته شده در : 1403/02/10

یک زن چینی به دلیل کلاهبرداری 6 میلیارد دلاری کریپتویی دستگیر شد! اخیرا با گسترش بازار رمز ارزها، هک و کلاهبرداری در بازار ارزهای دیجیتال نیز افزایش یافته است. ممکن است شما نیز در دام یک کلاهبرداری بیفتید و دارایی های خودتان را از دست دهید.
وضعیتی که ارزهای دیجیتال خودتان را در یک چشم به هم زدن از دست بدهید، خیلی دردناک است. کلاهبرداری در بازار کریپتو بسیار گسترده است و مشکلات زیادی را برای کاربران فعال بازار رمز ارزها به وجود می آورد. این مشکلات دلهره آور و احتمالا عاملی بازدارنده در صرافی ارز دیجیتال هستند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کلاهبرداری در بازار ارز دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی کلاهبرداری 6 میلیارد دلاری کریپتویی توسط یک زن در چین بپردازیم.

کلاهبرداری در بازار ارز دیجیتال

کلاهبرداری در بازار ارز دیجیتال رایج شده است. با انواع روش های کلاهبرداری در رمز ارزها و نحوه جلوگیری از آنها آشنا شوید. برای این کار بهتر است با چشمانی کاملا باز در بازار کریپتو فعالیت کنید و با شنیدن داستان زندگی افرادی که به واسطه سرمایه گذاری در انواع ارز دیجیتال مخصوصا بیت کوین طی مدت کوتاهی ثروتمند شوید. این روزها افراد با کلاهبرداری، دارایی های کاربران بازار را به سرقت می برند. اگر قصد فعالیت در بازار کریپتو را دارید، باید امنیت در ارزهای دیجیتال را بررسی کنید.
جالب است بدانید، تعداد زیادی از کاربران مبتدی با وعده کسب درآمد ثابت و سودهای قابل توجه وارد پروژه های کلاهبرداری می شوند و سرمایه خودشان را در این راه از دست می دهند. در حال حاضر کلاهبرداران، روش های مختلفی را برای گول زدن کاربران به کار می برند. از آنجایی که تراکنش های با ارز دیجیتال در بسیاری از مواقع قابل پیگیری توسط نهادهای قانونی نیست، استفاده از این روش ها برای کلاهبرداران امن تر از روش های دیگر به شما می رود.

کلاهبرداری 6 میلیارد دلاری کریپتویی توسط یک زن در چین

توجه داشته باشید که یک شهروند چینی از 5.94 میلیارد دلار بیش از 130 هزار سرمایه گذار چین را کلاهبرداری کرده و از بیت کوین برای شستوی درآمد خود استفاده کرده است. یادی ژانگ توسط مقامات بریتانیا دستگیر شد  در عین حضور خود در دادگاه وست مینستر در 20 آوریل از طریق مترجمی نشان داد که می خواهد در دو اتهام در اختیار داشتن ارز دیجیتال مجرمانه اعتراف کند. در قضاوت در این مورد نباید عجله کرد. خانم ژانگ ادعا می کند که او کاملا بی گناه است.
قبل از این، دستیار او، ون جیان یک کارگر 42 ساله فست فود در شرق لندن به اتهام پولشویی اعتراف کرده بود. در سال 2018 پلیس لندن بعد از یورش به خانه ای که دو زن در آن زندگی می کرند، بیش از 61 هزار بیت کوین به ارزش 4 میلیارد دلار را کشف و ضبط کرد. ژانگ که از طریق شرکت Blue Sky Grid فعالیت می کرد، ظاهرا یکی از بزرگ ترین طرح های پانزی در چین را با بیش از 130 قربانی مدیریت کرد. Blue Sky Grid در سال 2014 در تیانجین تاسیس شد. با شعارهایی مانند توصعه حفاظت از محیط زیست، مراقبت از سالمندان هوشمند و استخراج بیت کوین این شرکت از تخفیف های بدون ریسک و با بهره بالا به عنوان طعمه استفاده می کند. شناخت انواع حملات ارزهای دیجیتال یکی از راه های جلوگیری از کلاهبرداری ارز دیجیتال است

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کلاهبرداری در بازار ارز دیجیتال برای شما ارائه کنیم و به بررسی کلاهبرداری 6 میلیارد دلاری کریپتویی توسط یک زن در چین بپردازیم. همانطور که گفته شد، با گسترش بازار رمز ارزها، کلاهبرداری در بازار ارزهای دیجیتال نیز افزایش یافت. اخیرا یک زن در کشور چین به دلیل کلاهبرداری 6 میلیارد دلاری کریپتویی دستگیر شد.

 


نظرات کاربران در مورد دستگیر شدن زن متهم به کلاهبرداری 6 میلیارد دلاری کریپتویی در چین
سوال امنیتی :5+45 = ?