راه اندازی شبکه opBNB تا دو هفته دیگر توسط بایننس!

1402/05/26
راه اندازی شبکه opBNB تا دو هفته دیگر توسط بایننس!

راه اندازی شبکه opBNB تا دو هفته دیگر توسط بایننس! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در مورد این شبکه به دست بیارین؟ آیا می دونین شبکه لایه دوم opBNB چیست؟ این شبکه چه کمکی به تریدرها و معامله گران بازار رمز ارزها می کنه؟ هدف بایننس از ایجاد شبکه opBNB چیست؟

جالب اینجاست که بدونین، بزرگ ترین صرافی ارز دیجیتال دنیا یعنی بایننس(Binance) در حال آماده کردن خود واسه پیاده سازی و راه اندازی شبکه لایه دوم opBNB ایجاد شده به منظور بهبود قابل توجه توان عملیاتی پلتفرم اسمارت کانترکت های لایه اول خودش یعنی زنجیره بایننس هست. کاربران اولیه می تونن توکن های غیرمثلی(NFT) پیدایش این شبکه رو از بایننس دریافت کنند.

توجه داشته باشین که در تاریخ 10 آگوست، صرافی ارز دیجیتال بایننس(Binance) اعلام کرد که می خواد این شبکه لایه دوم رو در ماه جاری روی بلاک چین فعلی خودش پیاده سازی کنه. یعنی حدودا در دو هفته آینده فعالیت این شبکه شروع میشه. صرافی بایننس واسه اولین بار در تاریخ 19 ژوئن شبکه لایه دوم opBNB رو در کنار ایجاد شبکه بلاک چینی آزمایشی اون معرفی کرده بود.

نکته قابل توجه این هست که صرافی ارز دیجیتال بایننس در تاریخ 9 آگوست از شروع یه کمپین تبلیغاتی به اسم اودیسه خبر داد که کاربران و افراد اولیه با شرکت در این کمپین توکن های NFT ظهور شبکه لایه دوم opBNB رو به دست میارن و شانس برنده شدن قسمتی از جایزه های این کمپین به ارزش 50 هزار دلار رو به دست میارن. صرافی بایننس اعلام کرد که NFT های ظهور این شبکه مجموعه ای مزیت ها و کاربردهای مختلفی رو واسه دارنده های اون ها و سرمایه گذاران ارائه میده.

کاربران واسه اینکه شرایط دریافت توکن NFT پیدایش شبکه opBNB رو داشته باشن، باید برخی از وظایف خودشون رو انجام بدن که از جمله اون ها میشه به بریج زدن رمز ارزها بین شبکه های آزمایشی opBNB و زنجیره BNB و ایجاد توکن غیرقابل تعویض خودشون با استفاده از opBNBScan اشاره کرد.

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد راه اندازی شبکه opBNB تا دو هفته دیگر توسط بایننس!
سوال امنیتی :6+99 = ?