سیگنال خرید برای دو ارز در این هفته

نوشته شده در : 1403/03/25
سیگنال خرید برای دو ارز در این هفته

جستجو

این هفته برای دو ارز دیجیتال سیگنال خرید صادر شده است! امروزه افراد زیادی نسبت به خرید ارز دیجیتال اقدام می کنند تا از این طریق درآمد بالایی کسب کنند. می توان با استفاده از سیگنال ها و سایر ابزارهای معاملاتی، ارزهای مستعد رشد را شناسایی و روی آنها سرمایه گذاری کرد.

بازار رمز ارزها بعد از انتشار داده های شاخص قیمت مصرف کننده، نشانه هایی از بهبود را نشان می دهد. در میان این بهبود بالقوه، دو ارز دیجیتال با شتاب قوی قابل توجهی برجسته می شوند. Finbold نقشه حرارتی شاخص قدرت نسبی کوین گلس را در 12 ژوئن تجزیه و تحلیل کرد تا سیگنال های خرید احتمالی را شناسایی کند. بعد از شناخت انواع روش های خرید ارز دیجیتال می توان معاملات پرسودی انجام داد.

میانگین RSI هفتگی یک چشم انداز خنثی 50 را نشان می دهد که تاکید می کند بازار می تواند در هر جهتی حرکت کند. با این حال، میانگین RSI روزانه در حال حاضر زیر 43.90 است که منعکس کننده شرایط اخیر بازار است. این وضعیت یک موقعیت ایده آل برای ادامه روند صعودی ایجاد می کند و این دارایی ها را به عنوان کاندیدای اصلی برای حرکت صعودی قوی در این هفته تبدیل می کند. بنابراین، سیگنال خرید معاملاتی واضحی را ارائه می دهد.

• ارز دیجیتال Injective(INJ)

ارز دیجیتال Injective در حال حاضر سیگنال های خرید قوی را بر اساس عملکرد و شاخص های فنی اخیر خود نشان می دهد. RSI 24 ساعته همراه با افزایش قابل توجه قیمت 21.43 درصد نشان دهنده حرکت صعودی قوی است. این نشان می دهد که INJ فشار خرید قابل توجهی را تجربه می کند و احتمالا روند صعودی خودش را ادامه خواهد داد.

مقادیر RSI در بازه های زمانی کوتاه تر به ویژه 15 دقیقه تا 12 ساعت به طور مداوم بالای 60 باقی می ماند. این امر علاقه خرید فوری و پتانسیل سودهای سریع را تقویت می کند و ارز دیجیتال INJ را به گزینه ای جذاب برای معامله گران و تریدرهای کوتاه مدت و سرمایه گذاران بلند مدت تبدیل می کند که به دنبال رشد هستند.

• ارز دیجیتال Oasis

این ارز دیجیتال نیز عملکرد قوی را نشان می دهد. ارز Oasis با RSI 24 ساعته افزایش قیمت و عملکرد قوی را نشان داده است. مقادیر مثبت RSI در بازه های زمانی مختلف از 15 دقیقه تا 12 ساعت، فشار خرید مداوم را برجسته می کند. این نشان دهنده اعتماد پایدار بازار به این ارز دیجیتال است. نکته قابل توجه این است که RSI هفتگی 59.13 بیشتر از ایده تداوم احساسات مثبت حمایت می کند و ROSE را به گزینه ای جذاب برای سرمایه گذاران و تریدرها تبدیل می کند که به دنبال دارایی هایی با پتانسیل رشد قوی هستند.

لینک خبر: https://finbold.com/buy-signal-for-two-strong-cryptocurrencies-this-week-5/

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد سیگنال خرید برای دو ارز در این هفته
سوال امنیتی :6+54 = ?