به نظر می رسد سولانا می تواند 170 دلار را پس بگیرد

نوشته شده در : 1403/03/25
به نظر می رسد سولانا می تواند 170 دلار را پس بگیرد

جستجو

به نظر می رسد که سولانا(SOL) می تواند 170 دلار را پس بگیرد. دو شاخص نشان می دهند که خرید مشتقات SOL و شبکه سولانا ثابت مانده اند که نشان می دهد معامله گران و کاربران آماده تسلیم شدن نیستند. خرید ارز دیجیتال یکی از بهترین روش های کسب درآمد در بازار رمز ارزهاست.
نکته قابل توجه این است که ارز دیجیتال سولانا(SOL) در 11 ژوئن به پایین ترین حد چهار هفته ای خود رسید که سطح حمایت 145 دلار را آزمایش کرد. در عرض چهار روز، سولانا با کاهش شدید 15.8 درصدی روبرو شد که عملکرد کمتری در بازار گسترده تر رمز ارزها داشت که شاهد کاهش 10 درصدی در کل سرمایه در همان دوره بود. با این حال، بر اساس دو شاخص کلیدی بی ثباتی اقصاد کلان ممکن است فرصت خرید برای سولانا ایجاد کرده باشد.
سرمایه گذاران نگران هستند که بازار سهام ممکن است خود را به دنبال سیگنال های اقتصادی متفاوت اصلاح کند و فدرال رزرو ایالات متحده را وادار کند تا کاهش نرخ بهره را به تاخثیر بیندازد. ابزار CME FedWatch نشان می دهد که معامله گران اکنون 48 درصد شانس ثابت ماندن نرخ ها تا سپتامبر را می بینند که افزایش چشمگیری نسبت به 39 درصد در ماه قبل است. بعد از رسیدن به رکورد در 7 ژوئن، شاخص S&P 500 سقوط کرد و سرمایه گذاران منتظر اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در 12 ژوئن هستند. در زمان انجام معامله در بازار رمز ارزها، باید نکات مهم در زمان خرید ارز دیجیتال رعایت شوند.
استوارت کایزر، رئیس استراتژی معاملات سهام ایالات متحده سیتی گروپ، پیشنهاد می کند که افزایش شاخص قیمت مصرف کننده بالاتر از 0.4 درصد نسبت به ماه قبل می تواند باعث فروش گسترده بازار شود و به طور بالقوه S&P 500 را 1.5 درصد به 2.5 درصد کاهش دهد. کایزر همچنین هشدار داد که S&P 500 ممکن است بزرگ ترین حرکت یک روزه خودش را از مارس 2023 تجربه کند.

لینک خبر: https://cointelegraph.com/news/can-sol-reclaim-170-two-indicators-scream-buy

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.

نظرات کاربران در مورد به نظر می رسد سولانا می تواند 170 دلار را پس بگیرد
سوال امنیتی :2+86 = ?