اترنیتی چین(ERN) چیست و چگونه کار می کند؟

1402/06/25

اترنیتی چین(Ethernity Chain)؛ نوعی بازار هنری دیجیتالی به منظور ساخت NFTهای معتبر! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در مورد این پروتکل به دست بیارین؟ آیا می دونین اترنیتی چین چیست؟ چه کسی پشت پلتفرم اترنیتی چین هست؟ چجوری میشه مجموعه های اترنیتی چین رو خرید؟Ethernity Chain چجوری کار می کنه؟ چرا پلتفرم اترنیتی چین منحصر به فرد هست؟

امروزه خرید و فروش توکن های غیرمثلی(NFT) در کنار خرید ارز از انواع صرافی ارز دیجیتال، رایج شده و افراد زیادی اقدام به سرمایه گذاری روی این دارایی ها سرمایه گذاری می کنند. شما هم می تونین با خرید و فروش توکن های NFT درآمد زیادی به دست بیارین. برای این کار باید با انواع پلتفرم ها و بازارهای این توکن آشنا باشین. یکی از این پلتفرم ها، اترنیتی چین هست که ویژگی ها و قابلیت های زیادی داره. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پلتفرم اترنیتی چین یا Ethernity Chain بهتون ارائه بدیم، به بررسی عملکرد پلتفرم اترنیتی چین بپردازیم و نحوه خرید مجموعه های اترنیتی چین رو به شما یاد بدیم تا بتونین باهاش کار کنین.

پلتفرم اترنیتی چین چیست؟

پلتفرم اترنیتی چین چیست؟

آیا می دونین پلتفرم اترنیتی چین چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که اترنیتی چین یا Ethernity Chain یکی از پلتفرم های محبوب مبتنی بر شبکه بلاک چینی اتریوم هست که شما می تونین با استفاده از این پلتفرم اقدام به خرید و فروش توکن های غیرمثلی یا NFT کنین. این پلتفرم به وسیله گروهی از خلاقان، هنرمندان و کارآفرینان تایید شده و می تونین با خیال راحت ازش استفاده کنین. از اونجایی که پلتفرم اترنیتی چین روی شبکه اتریوم ایجاد شده، به صورت غیرمتمرکز فعالیت می کنه و شما می تونین با اتصال کیف پول خودتون به این پلتفرم فعالیت خودتون رو شروع کنین و درآمد به دست بیارین.

جالب اینجاست که بدونین پلتفرم اترنیتی(ERN) نوعی بازار هنری دیجیتال هست که شما می تونین NFT های معتبری رو تولید کنین. در واقع این پروتکل بستری واسه فروش مجموعه ای از آثار هنری دیجیتالی و کارت های تجاری هست که به وسیله هنرمندان معروف راه اندازی شده. این پروتکل با هدف کمک به موسسه های خیریه و یا اهدای قسمتی از سود به دست اومده از حراج توکن های NFT هنرمندان به موسسه های خیریه به وجود اومده. همچنین این پلتفرم قابلیت ها و امکانات زیادی رو در اختیار کاربران قرار میده.

مقاله پیشنهادی: آموزش ساخت NFT

عملکرد پلتفرم اترنیتی چین چگونه است؟

عملکرد پلتفرم اترنیتی چین چگونه است؟

توجه داشته باشین که اول باید کیف پول مامسک خودتون رو واسه ارتباط با اترنیتی چین متصل کنین. از اونجایی که پلتفرم Ethernity Chain روی شبکه اتریوم ایجاد شده، از آپدیت جدید این شبکه که اتریوم از مدل اثبات کار به اثبات سهام منتقل شد، سود زیادی می بره. بنابراین، پلتفرم سریع تر، مقیاس پذیرتر و کارآمدتر میشه. بعد از ادغام با شبکه اتریوم، پلتفرم اترنیتی اعلام کرد که فقط توکن های غیرمثلی(NFT) سازگار با الگوریتم اثبات سهام اتریوم رو پشتیبانی می کنه. همچنین اترنیتی دارای نوعی پروتکل امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای هست که به کاربران این امکان داده میشه تا از ERN واسه سهام داری و استیکینگ ثابت استفاده کنند.

تفاوت اترنیتی با اوپن سی چیست؟

در حالی که بازار اوپن سی(OpenSea) و اترنیتی هر دو بازار خرید و فروش NFT مبتنی بر بلاک چین اتریوم هستن، این دو عملکرد متفاوتی رو واسه پذیرش NFT دارن. میشه گفت پلتفرم اوپن سی که یکی از محبوب ترین بازارهای NFT هست، از حجم معاملاتی بالایی برخوردار هست و با میلیون ها NFT پر شده. با این حال، پلتفرم اترنیتی به دلیل افزایش کلاهبرداری و سرقت توسط هکرها با واکنش شدید هنرمندان و سرمایه گذاران روبرو شده. احراز هویت در پلتفرم اوپن سی یکی از دغدغه های اصلی کاربران هست.

در مقایسه اترینیتی با اوپن سی، پلتفرم Ethernity Chain درباره اصالت بی امان هست و توکن های NFT کمیاب و محدود مثل آثار هنری دیجیتالی و کارت های تجاری ساخته شده توسط هنرمندان برتر رو تایید و پردازش می کنه. به این ترتیب، کاربران به راحتی می تونن با مهر آبی رسمی اترنیتی که در بالای مجموعه قرار داره، درستی و صحت توکن های غیرمثلی(NFT) رو تایید کنند.

نحوه خرید مجموعه های اترنیتی چگونه است؟

نحوه خرید مجموعه های اترنیتی چگونه است؟

پلتفرم اترنیتی(Ethernity) فعلا در مراحل اولیه توسعه و راه اندازی خودش قرار داره. با این وجود، توکن ها و مجموعه های موجود در این پلتفرم رو میشه توسط بازار معاملاتی توکن های غیرقابل تعویض اوپن سی خریداری کرد. به دلیل حجم زیاد تقاضا واسه یه مجموعه هنری که توسط هنرمند مارول، باس لاجیک ایجاد شده بود، این پلتفرم از دسترس خارج شد. مثل پروژه های دیگه، اترنیتی چین هم رمز ارز بومی خودش رو داره. توکن ERN در حال حاضر در صرافی های غیرمتمرکزی مثل یونی سواپ و وان اینچ فهرست شده و کاربران در این صرافی ها می تونن اقدام به خرید و فروش یا مبادله توکن ERN کنند.

مثل سایر پروژه های موجود در بازار ارزهای دیجیتال، پلتفرم اترنیتی به صورت همتا به همتا فعالیت می کنه و همین مسئله باعث شده تا به دارنده های توکن ERN امکان ارائه پیشنهادها و رای گیری درباره اکوسیستم اترنیتی داده بشه. همچنین کاربران می تونن از توکن ERN خودشون واسه فعالیت های کشت سود استفاده کنند. علاوه بر این، می تونن رمز ارز ERN خودشون رو استیک کرده و سود به دست بیارن.

مقاله پیشنهادی: کالکشن NFT چیست و دلایل ساخت آن کدامند؟

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد پلتفرم اترنیتی چین یا Ethernity Chain بهتون ارائه بدیم، به بررسی عملکرد پلتفرم اترنیتی چین بپردازیم و نحوه خرید مجموعه های اترنیتی چین رو به شما یاد بدیم تا بتونین باهاش کار کنین. همونطور که گفتیم، اترنیتی چین یا Ethernity Chain یکی از پلتفرم های محبوب مبتنی بر شبکه بلاک چینی اتریوم هست که شما می تونین با استفاده از این پلتفرم اقدام به خرید و فروش توکن های غیرمثلی یا NFT کنین. این پلتفرم قابلیت ها و خدمات زیادی رو به کاربران ارائه می کنه.


نظرات کاربران در مورد اترنیتی چین(ERN) چیست و چگونه کار می کند؟
سوال امنیتی :7+74 = ?