5 صرافی برتر دنیا از لحاظ کارمزد معاملات

1402/05/09

5 صرافی برتر دنیا از لحاظ کارمزد معاملات؛ آیا دوست دارین با این صرافی ارز دیجیتال آشنا بشین؟ کدوم صرافی ها کمترین کارمزد معاملات رو دارن؟ چرا صرافی های ارز دیجیتال با کارمزد کم؟! چجوری کارمزد صرافی ها رو کاهش بدیم؟ کدوم صرافی ایرانی کمترین کارمزد رو از کاربران دریافت می کنه؟ به نظر شما کارمزد صرافی های خارجی بیشتر هست یا صرافی های ایرانی؟

کارمزد واریز و برداشت در پلتفرم های معاملاتی یکی از اصلی ترین فاکتورها و پارامترهایی هست که کاربران واسه مقایسه صرافی های رمز ارز در نظر می گیرن، چون در مقایسه با سایر معیارهای دیگه خیلی راحت قابل تشخیص و مقایسه هست. معامله گران و سرمایه گذاران همواره به دنبال صرافی هایی هستن که کمترین کارمزد رو بابت انجام معاملات دریافت می کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کارمزد معاملات در صرافی ها بهتون ارائه بدیم، به معرفی صرافی های برتر دنیا از لحاظ کارمزد معاملات بپردازیم و نحوه کاهش کارمزد صرافی های ارز دیجیتال رو به شما یاد بدیم.

چرا صرافی های ارز دیجیتال با کارمزد پایین؟!

5 صرافی برتر دنیا از لحاظ کارمزد معاملات

چرا باید صرافی های ارز دیجیتال با کارمزد پایین رو انتخاب کنیم؟ بهتره بدونین استفاده از امکانات و قابلیت های صرافی های با کارمزد کم از اهمیت زیادی برخوردار هست. بیشتر صرافی های معتبر، میزان متغیری رو واسه کارمزد معاملات خودشون در نظر می گیرن. این کارمزد با توجه به حجم معاملات و نوع امکانات درخواستی متفاوت هست. مثلا ممکنه یه صرافی کارمزد 3 درصد رو واسه خدمات برداشت از کاربران دریافت کنه. در این صورت، هرچقدر میزان برداشت شما بیشتر باشه، مقدار کارمزدی که باید پرداخت کنین هم افزایش پیدا می کنه.

جالب اینجاست که بدونین کار کردن با صرافی های رمز ارز با کارمزد کم فقط به اینجا محدود نمیشه. بعضی از صرافی ها واسه برداشت ها و تراکنش های بزرگ، تخفیف هایی برای کاربران در نظر می گیرن. بعضی از صرافی ها هم بابت تعدادی ازخدمات، کارمزدهای پایین تری رو دریافت می کنند. به این ترتیب، فقط با توجه به پایین بودن میزان کارمزدها، معیار خوبی واسه انتخاب یه صرافی ارز دیجیتال نیست. بلکه باید همه قابلیت ها و امکاناتی که یه صرافی ارائه میده رو در کنار امنیت و اعتبار اون بررسی کنین.

مقاله پیشنهادی: کارمزد معاملات در صرافی های ارز دیجیتال چیست؟

معرفی صرافی های برتر دنیا از لحاظ کارمزد معاملات

معرفی صرافی های برتر دنیا از لحاظ کارمزد معاملات

با داغ شدن موضوع رمز ارزها در دنیا، همه افراد به دنبال پیدا کردن بهترین صرافی ها واسه انجام معاملات ارزهای دیجیتال هستن. معیارهای مختلفی به منظور انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال می تونن مطرح بشن، از جمله امنیت صرافی یا تعداد ارزهای دیجیتال لیست شده در اون و کارمزد معاملات. صرافی های ارز دیجیتال کارمزدهای متفاوتی بابت معاملات از کاربران دریافت می کنند. در ادامه برخی از صرافی های برتر دنیا از لحاظ کارمزد معاملات رو واستون معرفی می کنیم تا با این صرافی ها آشنایی داشته باشین.

  • بایننس(Binance)

یکی از صرافی های برتر دنیا از لحاظ کارمزد معاملات، صرافی بایننس(Binance) هست. کارمزد برداشت در این صرافی طبق شبکه ای که ازش استفاده می کنین، مشخص میشه. این عدد متغیر هست. همچنین به ازای هر معامله، صرافی بایننس کارمزد 0.1 درصد از حجم معاملات رو از حساب شما کم می کنه. کارمزد معاملات فیوچرز در صرافی بایننس هم بر اساس نوع معامله مشخص میشه و بین 0 الی 0.02 درصد متغیر هست.

  • کوکوین(Kucoin)

کوکوین هم یکی دیگه از بهترین صرافی ها از لحاظ کارمزد معاملات هست. این صرافی در سال 2017 شروع به کار کرد و از اون موقع تا الان تونسته مورد استفاده خیلی از تریدرها و سرمایه گذاران قرار بگیره. کارمزد برداشت در این صرافی متغیر هست و متوسط اون کمتر از 0.1 درصد هست. همچنین کارمزد معاملات کوکوین هم طبق حجم معاملات مشخص میشه. معمولا نرخ این کارمزد 0.1 درصد هست. کارمزد معاملاتی آتی در صرافی کوکوین هم با توجه به حجم و وضعیت معامله مشخص میشه و مقدار اون بین صفر تا 0.3 درصد نوسان داره.

مقاله پیشنهادی: مقایسه کارمزد معاملات در صرافی های OTC و P2P

  • کوینکس(Coinex)

یکی دیگه از صرافی های برتر دنیا از لحاظ کارمزد معاملات، کوینکس(Coinex) هست. بهتره بدونین میزان کارمزد برداشت در پلتفرم معاملات کوینکس، بر اساس نوع رمز ارز مورد نظر شما مشخص میشه. این نرخ ها متغیر هستن. علاوه بر این، کارمزد صرافی ارز دیجیتال کوینکس 0.2 درصد از حجم معاملات مشخص شده هست، ولی در صورت انجام معاملات با حجم خیلی بالا، میزان کارمزد کمتر میشه و کاربران می تونن از تخفیفات داده شده استفاده کنند.

  • کریپتو دات کام(Crypto.com)

صرافی Crypto.com تونسته در مدت زمان کوتاهی، توسعه و گسترش چشمگیری رو تجربه کنه. این پلتفرم معاملاتی هم توسط وبسایت و هم به وسیله اپلیکیشن مخصوص صرافی قابل دسترسی هست. کریپتو دات کام از بیشتر از 140 ارز دیجیتال پشتیبانی می کنه. کارمزد برداشت صرافی کریپتو دات کام پایین هست و واسه رمز ارزهای مختلف متغیر هست. همچنین بابت انجام هر معامله، صرافی کریپتو دات کام 0.4 درصد از حجم کلی معامله رو به عنوان کارمزد از کاربران و معامله گران دریافت می کنه.

  • کوین بیس(Coinbase)

یکی دیگه از صرافی های برتر دنیا از لحاظ کارمزد معاملات، صرافی کوین بیس هست که امکان معامله بیش از 70 ارز دیجیتال رو واسه کاربران ارائه کرده. بهتره بدونین کارمزد برداشت در کوین بیس معلوم نیست و بر اساس نوع ارز دیجیتال و میزان برداشت تعیین میشه. همچنین نرخ کارمزد معاملات در صرافی کوین بیس زیاد و تقریبا 5 درصد هست. در صورت انتخاب صرافی کوین بیس، نرخ کارمزد صرافی به 0.5 درصد کاهش پیدا می کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد کارمزد معاملات در صرافی ها بهتون ارائه بدیم، به معرفی صرافی های برتر دنیا از لحاظ کارمزد معاملات بپردازیم و نحوه کاهش کارمزد صرافی های ارز دیجیتال رو به شما یاد بدیم. همونطور که گفتیم، در حال حاضر صرافی های ارز دیجیتال مختلفی در بازار کریپتو وجود دارن که هر کدوم از این صرافی های نرخ کارمزدهای متفاوتی رو از کاربران دریافت می کنند. صرافی ها با توجه به نوع ارز دیجیتال و حجم معاملات، کارمزدهای معاملات رو تعیین می کنند و شما باید برای انجام معاملات این کارمزدها رو پرداخت کنین.


نظرات کاربران در مورد 5 صرافی برتر دنیا از لحاظ کارمزد معاملات
سوال امنیتی :1+49 = ?