همستر کامبت چگونه رکورد تعداد کاربران را شکست؟

نوشته شده در : 1403/05/22

جستجو

طبق بررسی های انجام شده، بازی همستر کامبت رکورد تعداد کاربران را می شکند! همستر کامبت یکی از محبوب ترین بازی های کریپتویی روی تلگرام است که کاربران می توانند با شرکت در این بازی و کلیک روی صفحه موبایل خود، سکه هایی را جمع آوری کنند.
همستر کامبت ستاره نوظهور در دنیای بازی های تلگرامی است که کاربران می توانند با شرکت در آن سکه های دیجیتالی به دست آورند. این بازی در شبکه تلگرام راه اندازی شده و شاهد هستیم که این روزها بسیاری با هدف به دست آوردن ارز دیجیتال همستر به این شبکه می پیوندند. در این مطلب، توضیحاتی در مورد بازی همستر کامبت و معاملات آن در صرافی ارز دیجیتال ارائه شده و به بررسی رکورد شکنی کاربران بازی همستر کامبت پرداخته شده است.

بازی همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت Hamster Kombat یکی از بهترین بازی های کریپتویی و جزء فناوری ارز دیجیتال است که کاربران در آن می توانند در ابتدا با ضربه زدن روی نمایشگر گوشی و با گذشت زمان با افزایش پروفیت سکه های مجازی کسب کنند. سکه هایی که احتمال دارد به ایردراپ و در نهایت به پول واقعی تبدیل شوند. هرچند در حال حاضر همستر کامبت فقط یک بازی است، احتمال ایردراپ آن وجود دارد. یعنی ممکن است افرادی که سکه های داخل بازی را جمع آوری می کنند، در طول رویداد ایجاد توکن واجد شرایط ایردراپ شوند.
به طور کلی، شباهت بازی همستر کامبت با بازی تلگرامی نات کوین امید زیادی را در دل بازیکنان همستر ایجاد کرده و این افراد امیدوار هستند که با انجام این بازی بتوانند به درآمد بالایی برسند که قبل از این بازیکنان نات کوین به آن رسیده اند. همستر کامبت در حال حاضر فقط نوعی بازی جذاب و البته اعتیاد آور است که روزانه نزدیک به 40 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. بر اساس ادعای سازندگان همستر کامبت، این بازی ممکن است به یک ایردراپ تبدیل شود و مسیری را طی کند که در نهایت همستر را در قالب یک ارز دیجیتال در صرافی ها و کیف پول ها لیست کند. بررسی تاثیر نوسانات بازار ارز دیجیتال بر سرمایه گذاری خیلی مهم است.

رکورد شکنی کاربران بازی همستر کامبت

نکته قابل توجه این است که همستر کامبت ادعا می کند که سومین اپلیکیشن سریع تاریخ است که به 150 میلیون کاربر رسیده است. در اینجا چیزی است که باید در مورد بازی مبتنی بر تلگرام بدانید. در دنیای فناوری، رسیدن به 150 میلیون کاربر یک نقطه عطف منحصر به فرد است. تنها موفق ترین پلتفرم ها به این شاهکار دست می یابند و ظهور همستر کامبت را به یکی از جذاب ترین داستان های سال 2024 تبدیل می کند.
Pokemon GO یک بازی موبایل واقعیت افزوده 2016 است که 33 روز طول کشید تا به 150 میلیون کاربر برسد. این رکورد تا تابستان 2023 حفظ شد، زمانی که Threads رقیب اینستاگرام برای X تنها در شش روز به رکورد خود رسید. Threads سطح فوق العاده بالایی را تعیین کرده است، ولی بازی همستر کامبت که اخیرا بر پایه تلگرام راه اندازی شده است، ادعا می کند که سومین اپلیکیشن سریع تاریه است که روی آنبورد است و از 150 میلیون کاربر فراتر می رود.
سباستین بورگت، یکی از بنیانگذاران The Sandbox Metaverse به کوین تلگراف می گوید که رشد چشمگیر بازی های مبتنی بر تلگرام گواهی بر سرعت نوآوری است و بازی هایی مانند همستر کامبت در حال ابداع رویکردی بازی برای کسب درآمد هستند.
تیم سازنده این بازی معمولی عنوان عجیب و غریب آن را به عنوان شبیه ساز مدیر صرافی ارز دیجیتال و نه یک بازی کلیکر یا تاپر توصیف می کند. پایگاه بازیکنان بازی در طی سه ماه با استفاده از بازی های مختلف و مکانیک های اجتماعی به طور تصاعدی رشد کرده است. هدف بازی، چه از طریق ضربه زدن سخت گیرانه و چه از طریق مدیریت استراتژیک، کسب بیشترین تعداد سکه یا امتیاز مجازی است. کاربران امیدوار هستند که وفاداری آنها با ایردراپ های آینده پاداش داده شود، مشابه پاداش هایی که نات کوین سلف معنوی همستر کامبت ارائه می کند. در اینجا لاز مبه ذکر است که یکی از مسائل مهم در ارزهای دیجیتال بررسی کاربرد بلاک چین در امور مالی و بانکداری است.

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی در مورد بازی همستر کامبت ارائه شده و به بررسی رکورد شکنی کاربران بازی همستر کامبت پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، همستر کامبت یکی از محبوب ترین بازی های کریپتویی مبتنی بر تلگرام است که می توان با شرکت در این بازی و کلیک کردن، سکه های مجازی را جمع آوری کرد. همستر کامبت در حال شکست رکورد کاربران خود است.

لینک مقاله: kucoin

 

نظرات کاربران در مورد همستر کامبت چگونه رکورد تعداد کاربران را شکست؟
سوال امنیتی :6+70 = ?