صرافی هانی سواپ(HoneySwap) چیست؟

1402/06/01

صرافی هانی سواپ(HoneySwap)؛ یکی از معتبرترین صرافی های غیرمتمرکز رمز ارزها! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در مورد این صرافی به دست بیارین؟ آیا می دونین صرافی هانی سواپ چیست؟ هانی سواپ چه ویژگی هایی داره؟ صرافی ارز دیجیتال HoneySwap چجوری کار می کنه؟ کارمزد صرافی هانی سواپ چقدر هست؟ نحوه کار با صرافی غیرمتمرکز هانی سواپ چوریه؟

در بین خیلی از صرافی های غیرمتمرکز، کارمزدهای پیش بینی نشده، تغییرات قیمت شدید در زمان معامله و تراکنش هایی با سرعت پایین باعث شده تا بیشتر کاربران خرید و فروش رمز ارزها در صرافی های متمرکز رو ترجیح بدن. با این حال، صرافی های غیرمتمرکزی وجود دارن تا خلاف این کار رو به ما ثابت کنند. هانی سواپ هم نمونه ای از این صرافی های غیرمتمرکز هست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی هانی سواپ یا HoneySwap بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های هانی سواپ بپردازیم و کارمزدهای صرافی هانی سواپ رو مورد بررسی قرار بدیم تا با این پلتفرم آشنا بشین.

صرافی هانی سواپ چیست؟

صرافی هانی سواپ چیست؟

آیا می دونین صرافی هانی سواپ چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که هانی سواپ یا HoneySwap یکی از بهترین صرافی های غیرمتمرکز در بازار ارزهای دیجیتال هست که به منظور کاهش هزینه های کارمزد در شبکه بلاک چینی اتریوم راه اندازی شده. این صرافی به وسیله شرکت 1Hive که ساختارش به عنوان سازمان خودگردان هست، ایجاد شده. رمز ارز اصلی این پلتفرم، HONEY هست و عملکرد اصلی اون به عنوان یه ارز دیجیتال، واسطه ای واسه مبادلات، ذخیره ارزش و واحد محاسبات هست.

جالب اینجاست که بدونین هانی سواپ(HoneySwap) نوعی پلتفرم غیرمتمرکز برای مبادله رمز ارزها در زنجیره xDAI هست که مثل صرافی های غیرمتمرکز دیگه مثل پنکیک سواپ یا یونی سواپ از مدل بازارساز خودکار بهره می بره. همچنین صرافی غیرمتمرکز هانی سواپ به طور کلی 50 هزار توکن xComb رو به LPها یا تامین کننده های نقدینگی در شبکه هانی سواپ روی زنجیره xDai ایردراپ می کنه. ایردراپ هایی که افراد به دست میارن، با توجه به مدت زمان و ارزش نقدینگی هست که در هانی سواپ ارائه کرده باشه.

بهترین ابزارهای هانی سواپ کدامند؟

بهترین ابزارهای هانی سواپ کدامند؟

همونطور که اشاره کردیم، صرافی غیرمتمرکز هانی سواپ(HoneySwap) علاوه بر قابلیت خرید و فروش رمز ارزها، ابزارها و امکانات مختلفی رو هم به کاربران خودش ارائه میده که بعضی از اون ها به عنوان بخش جدایی ناپذیر سیستم بازارساز خودکار فعالیت می کنند. شما می تونین از این ابزارها استفاده کرده و نیازهای خودتون رو برآورده کنین. در ادامه بهترین ابزارهای هانی سواپ رو واستون معرفی می کنیم تا باهاشون آشنا بشین:

بخش تجزیه و تحلیل

یکی از بهترین ابزارهای هانی سواپ، بخش تجزیه و تحلیل رمز ارزهاست. شما می تونین با مراجعه به بخش Chart، اطلاعات کلی رمز ارزها و جفت ارزهای لیست شده در این صرافی رو به همراه نقدینگی و حجم معامله ببینین. این ابزار داده های مهم استخرهای نقدینگی موجود در زنجیره GNOSIS و پالیگان رو به صورت مجزا به کاربران ارائه میده. اگه می خواهین مقدار زیادی رمز ارز بخرین، می تونین با کمک این ابزار، از وجود میزان نقدینگی مطمئن بشین.

بخش استخرها(Pool)

بخش استخرها هم یکی دیگه از بهترین ابزارهای هانی سواپ(HoneySwap) هست. در این قسمت شما می تونین یه استخر جفت ارز جدید ایجاد کنین و یا به استخرهای موجود نقدینگی اضافی کنین. ایجاد استخر جفت ارز جدید به معنی ایجاد بازار جدید در صرافی هانی سواپ هست که کاربران شبکه مورد نظر توانایی خرید و فروش ارزهای دیجیتال اضافی شده رو دارن.

کشت سود(Farm)

یکی دیگه از بهترین ابزارهای صرافی هانی سواپ، کشت سود یا ییلد فارمینگ هست. با استیک جفت ارزهای فهرست شده در قسمت Farm می تونین رمز ارز Comb رو به عنوان پاداش به دست بیارین. این رمز ارز در صرافی HoneySwap به ارزهای دیجیتال قابل تبدیل هست و در اصل نوعی پاداش محسوب میشه. البته توجه داشته باشین که میزان پاداش و ریسک متغیر هستن.

کارمزدهای صرافی هانی سواپ چقدر است؟

کارمزدهای صرافی هانی سواپ چقدر است؟

توجه داشته باشین که در پلتفرم های معاملاتی غیرمتمرکز مثل هانی سواپ(HoneySwap)، خرید و فروش ارزهای دیجیتال شامل دو کارمزد مختلف میشه که هر کدوم از این کارمزدها رو باید به صورت جدا بررسی کرده و پرداخت کنیم. قبل از استفاده از یه صرافی غیرمتمرکز باید اطلاعاتی در مورد کارمزدهای اون داشته باشین، چون در زمان معامله با حجم پایین می تونه به ضرر شما تموم بشه.

نکته قابل توجه این هست که در صرافی غیرمتمرکز HoneySwap، کارمزد معاملات اون به صورت Flat Fee، 0.25 درصد در هر تراکنش یا مبادله هست. کارمزد فلت یعنی شما چه تیکر باشین و چه میکر، کارمزدهای یکسانی پرداخت می کنین. البته این کارمزدها رو نباید با کارمزد سواپ یا تبدیل ارزهای دیجیتال اشتباه بگیرین. این صرافی با توجه به توافق نظر تیم اون، کارمزدی رو به عنوان کارمزد نقدینگی از کاربران دریافت می کنه که به عنوان یه مشوق اصلی به تامین کننده های نقدینگی پرداخت میشه. ولی این فقط یکی از کارمزدهایی هست که صرافی هانی سواپ از کاربران و معامله گران دریافت می کنه. اون یکی کارمزد صرافی بستگی به این داره که معاملات روی شبکه پالیگان انجام میشه یا روی شبکه Gnosis. در شبکه پالیگان کارمزد انجام تراکنش ها بیشتر هست.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی هانی سواپ یا HoneySwap بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های هانی سواپ بپردازیم و کارمزدهای صرافی هانی سواپ رو مورد بررسی قرار بدیم تا با این پلتفرم آشنا بشین. همونطور که گفتیم، هانی سواپ یا HoneySwap یکی از بهترین صرافی های غیرمتمرکز در بازار ارزهای دیجیتال هست که به منظور کاهش هزینه های کارمزد در شبکه بلاک چینی اتریوم راه اندازی شده. شما می تونین با استفاده از این صرافی، رمز ارزهای مورد نظر خودتون رو سواپ کرده و به همدیگه تبدیل کنین.


نظرات کاربران در مورد صرافی هانی سواپ(HoneySwap) چیست؟
سوال امنیتی :6+56 = ?