پیش بینی قیمت شیبا اینو برای ماه فوریه 2024

پیش بینی قیمت شیبا اینو برای ماه فوریه 2024

نوشته شده در : 1402/11/17

هوش مصنوعی قیمت شیبا اینو(SHIB) را برای 29 فوریه 2024 پیش بینی می کند. اگر قصد سرمایه گذاری و خرید شیبا را دارید، باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش شیبا اینو را شناسایی کرده و معاملات پرسودی انجام دهید.
از آنجایی که بیشتر دارایی ها در بازار ارزهای دیجیتال وارد هفته جدید می شوند، هنوز در مورد اینکه قیمت هایشان در چه مسیری می تواند حرکت کند، تصمیم گیری نشده است، الگوریتم های یادگیری ماشین و هوش مصنوعی محتاطانه نسبت به قیمت شیبا اینو(SHIB) تا پایان خوش بین هستند. همچنین به طور خاصی، الگوریتم های پیشرفته ای که توسط پلتفرم نظارت بر ارزهای دیجیتال و سهام CoinCodex به کار گرفته شده اند، افزایش جزئی را برای شیبا اینو پیش بینی می کنند و بر اساس آخرین داده های بازیابی شده توسط فینبولد در 5 فوریه قیمت آن را در 29 فوریه 2024 حدود 0.00000936 دلار تعیین کرده است.
در واقع، اگر پیش بینی های بالا که هوش مصنوعی طبق حرکت های قیمت تاریخی ارز دیجیتال شیبا اینو و سایر پارامترها به آن رسیده است، محقق شود نسبت به زمانی که قیمت آن در زمان انتشار قرار داشت، 4.46 درصد سود خواهد داشت. در همین حال، جدیدترین داده های کاوشگر اکوسیستم شیباریوم نشان می دهد که شبکه Shiba Inu اخیرا از نقطه عطف عظیم 3 میلیون بلوک تولید شده فراتر رفته است و هر پنج ثانیه یک بار یک بلوک جدید اضافی می شود.
علاوه بر این، در حال حاضر 1.35 میلیون کیف پول ارز دیجیتال در زنجیره وجود دارد. شیباریوم در مجموع بیش از 335 میلیون تراکنش را ثبت کرده است که در مجموع نشان دهنده رشد چشمگیر بلاک چین و ایجاد یک مورد صعودی برای ارز دیجیتال بومی شبکه است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پیش بینی قیمت شیبا اینو برای ماه فوریه 2024
سوال امنیتی :7+94 = ?