باگ موجود در کیف پول های صرافی KOX مشکل ساز شد!

باگ موجود در کیف پول های صرافی KOX مشکل ساز شد!

نوشته شده در : 1402/09/30

بهتر است بدانید، صرافی ارز دیجیتال OKX بعد از فاش شدن باگ کیف پول، به کاربران توصیه می کند تا کیف پول های خودشان را بروزرسانی کنند. در حالی که صرافی OKX اصرار دارد که هیچ سرمایه ای از کاربران تحت تاثیر این آسیب پذیری قرار نگرفته است، مدیریت آن با این مشکل انتقاداتی را برانگیخته است.
توجه داشته باشید، صرافی ارز دیجیتال OKX و شرکت امنیتی بلاک چین CertiK یک آسیب پذیری مهم در کیف پول OKX نسخه ios فاش کردند که تماس های فوری را برای کاربران برای بروزرسانی برنامه هایشان ایجاد می کند. اعلامیه 19 دسامبر جنجال هایی را در مورد زمان افشای آن به راه انداخته است، چون نگرانی ها در مورد به خطر افتادن بالقوه داده های کاربران و دارایی های رمزنگاری افزایش یافته است.
علاوه بر این، در یک اطلاعیه جداگانه، صرافی ارز دیجیتال OKX تاکید کرد که بروزرسانی را نصب کرده است که این مشکل را حل کند. همچنین ادعا کرد که این اشکال بر سرمایه و دارایی های کاربران تاثیری ندارد. برای درک درست این خبر توصیه می کنیم تا مطلب مشهورترین حملات هکری به صرافی ها را مطالعه کنید.
به نظر می رسد این مشکل با حمله قبلی به صرافی غیرمتمرکز OKX ارتباطی نداشته باشد که منجر به زیان 2.7 میلیون دلاری در حدود 12 دسامبر شد. درباره زمان انتشار بروزرسانی هیچ اطلاعیه ای منتشر نشده است. همچنین OKX گفت که بروزرسانی در نسخه 6.45.0 مستقر شده است. جزئیات موجود در فروشگاه App Store نشان نمی دهد که کدام بروزرسانی واقعا حاوی این مشکل است.
صرف نظر از این، این باگ کیف پول بیشتر از 8 روز بعد از انتشار اصلاحیه فاش نشده است و کاربرانی را که بلافاصله بروزرسانی نمی کنند در معرض خطر قرار می دهد. به نظر می رسد، کاربران در این باگ کیف پول دارایی های خودشان را از دست نداده اند.

 


نظرات کاربران در مورد باگ موجود در کیف پول های صرافی KOX مشکل ساز شد!
سوال امنیتی :4+98 = ?