Matrixport می گوید به احتمال 95 درصد ETF بیت کوین در ژانویه تایید می شود

Matrixport می گوید به احتمال 95 درصد ETF بیت کوین در ژانویه تایید می شود

نوشته شده در : 1402/09/29

توجه داشته باشید، Matrixport می گوید 95 درصد شانس ETF بیت کوین در ژانویه قیمت بیت کوین را هدف تعیین می کند. انتظارات درباره تایید احتمالی یک ETF بیت کوین هنوز در بین سرمایه گذاران ارز دیجیتال زیاد است. این پیش بینی یکی از محرک های اصلی افزایش قیمت بوده است که طی دو ماه گذشته شاهد آن بوده ایم. اگر قصد خرید بیت کوین را دارید، باید خبرهای مهم پیرامون این رمز ارز را مطالعه کنید.
علیرغم اینکه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یا همان سازمان SEC تصمیم خودش را درباره پرونده های چندگانه ETF نقطه ای به تعویق انداخته است، کارشناسان صنعت بسیار مثبت هستند که رگولاتور در آستانه تایید اولین ETF بیت کوین است.
عرضه بیت کوین اسپات ETF در ژانویه 2024
بهتر است بدانید، بسیاری از کارشناسان انتظارات خود را درباره اینکه آیا و چه زمانی SEC یک ETF بیت کوین نقطه ای را تایید می کند، تجدید نظر کرده اند. ابتدا انتظارات پایین بود. ولی با گذشت زمان، انتظارت به سرعت افزایش یافت و تحلیلگران Matrixport بخشی از اردوگاهی هستند که باور دارند ETF بیت کوین نقطه ای در راه است.
در گزارشی که در روز دوشنبه، 18 دسامبر منتشر شد، مارکوس تیلن رئیس تحقیقات Matrixport گفت که 95 درصد احتمال دارد که یک ETF Spot BTC در ژانویه 2024 تایید شود. ژانویه آخرین مهلت برای اکثر 13 پرونده تاکنون است و Thielen انتظار دارد که کمیسیون بورس و اوراق بهادار در 10 ژانویه یک ETF را تایید خواهد کرد. تیلن اهمیت جلسه تنظیم کننده با بلک راک را توضیح می دهد و می گوید SEC هرگز به طور فعال با مسائل احتمالی ETF درگیر نشده است و به نظر می رسد به همه صادرکنندگان ETF که با آنها بحث و گفتگو داشته است، دستورالعمل های مشابهی داده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد Matrixport می گوید به احتمال 95 درصد ETF بیت کوین در ژانویه تایید می شود
سوال امنیتی :7+56 = ?