مزایا و معایب ترید ارز دیجیتال با گوشی یا موبایل

1402/05/10

مزایا و معایب ترید ارز دیجیتال با گوشی؛ آیا می خواهین تا اطلاعاتی در این زمینه به دست بیارین؟ ترید ارز دیجیتال با موبایل چجوریه؟ ویژگی های یه برنامه مناسب برای ترید رمز ارزها چیست؟ بهترین برنامه های ترید ارز دیجیتال با گوشی های هوشمند کدامند؟ نکاتی که باید قبل از معامله رمز ارزها در گوشی بدونین، کدامند؟ ترید رمز ارزها با موبایل چه مزیت ها و مشکلاتی به دنبال داره؟

در حال حاضر، به دلیل رشد و توسعه قابل توجه بازارهای مالی به ویژه بازار ارزهای دیجیتال، کاربران گوشی های هوشمند به نرم افزارهای مختلفی برای ترید در بازار فارکس و رمز ارزها دسترسی دارن. این برنامه ها به شکل منحصر به فردی واسه سیستم عامل های اندروید و ios ایجاد شدن تا کاربران خیلی ساده بتونن با استفاده از موبایل های خودشون در بازارهای مالی فعالیت کنند. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد معامله ارز دیجیتال با موبایل بهتون ارائه کنیم، به بررسی مزایا و معایب ترید ارز دیجیتال با گوشی بپردازیم و نکات مهم ترید رمز ارزها با گوشی های هوشمند رو مورد بررسی قرار بدیم.

معامله ارز دیجیتال با موبایل چگونه است؟

معامله ارز دیجیتال با موبایل چگونه است؟

آیا می دونین معامله ارز دیجیتال با موبایل چجوریه؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که معامله رمز ارزها با گوشی های هوشمند نسبت به معاملات سنتی که توسط کامپیوترها انجام میشد، پیشرفته تر، سریع تر و راحت تر هست. کاربران می تونن با استفاده از برنامه های مختلف، رمز ارزهای مورد نظر خودشون رو خرید و فروش کنند و پرتفوی ارز دیجیتال خودشون رو در گوشی های هوشمند کنترل کنند. واسه اینکه بتونین با استفاده از گوشی های هوشمند ترید انجام بدین، باید نرم افزارهای مربوطه رو دانلود و نصب کنین.

جالب اینجاست که بدونین نحوه معامله در بازار رمز ارزها تغییر کرده. معامله گر نمی تونه فقط پشت سیستم رایانه بشینه و بازار ارزهای دیجیتال رو زیر نظر بگیره. این روزها، تریدرها واسه ایجاد استراتژی معاملاتی خودشون از کامپیوتر یا لپ تاپ استفاده می کنند، ولی بهترین گزینه واسه مانیتور کردن قیمت ها و انجام دادن معاملات، استفاده از گوشی های هوشمند هست. شما می تونین با استفاده از گوشی های هوشمند، هرجا که باشین به بازار ارزهای دیجیتال دسترسی داشه باشین و معاملات پرسودی انجام بدین.

مقاله پیشنهادی: آموزش ترید در ارزهای دیجیتال

اقدامات امنیتی برای ترید در گوشی

توجه داشته باشین که گوشی های هوشمند، راحت ترین راه برای خرید و فروش رمز ارزها به ویژه بیت کوین هست، ولی موبایل های هوشمند همیشه در معرض خطرات و تهدیدهایی هستن. واسه اینکه بتونین امنیت دارایی ها و ارزهای دیجیتال خودتون رو در گوشی های هوشمند حفظ کنین، باید این موارد رو زیر نظر بگیرین:

  • استفاده از پسوورد قوی برای موبایل.
  1. اطلاعات شخصی خودتون رو در اختیار هیچکس قرار ندین.
  • از اینترنت عمومی واسه انجام معاملات استفاده نکنین.
  • اپلیکیشن های مورد نیاز رو فقط از منابع معتبر نصب کنین.
  • اطلاعات مهم و حساس رو در گوشی های هوشمند نگه ندارین.
  • همیشه موبایل خودتون رو قفل کنین و ازش مراقبت کنین.

مزایا و معایب ترید ارز دیجیتال با گوشی

مزایا و معایب ترید ارز دیجیتال با گوشی

همونطور که گفتیم، استفاده از گوشی های هوشمند واسه خرید و فروش یا ترید رمز ارزها بین کاربران این بازار بزرگ هر روز افزایش پیدا می کنه و لازمه با درک مزیت ها و محدودیت های استفاده از اون بتونیم معاملات پرسودی انجام بدیم و همیشه در جریان بازار باقی بمونیم. ترید رمز ارزها با گوشی های هوشمند مزیت ها و مشکلات خاصی به دنبال داره. در ادامه برخی از مزایا و معایب ترید ارز دیجیتال با گوشی رو بررسی می کنیم:

مقاله پیشنهادی: آیا برای ترید کردن باید آموزش دید؟

مزایای ترید با گوشی موبایل

ابتدا مزیت های فوق العاده ترید رمز ارزها با گوشی موبایل رو بررسی می کنیم:

  • ترید بدون محدودیت مکانی و زمانی

یکی از مزایای ترید با گوشی موبایل این هست که شما می تونین رمز ارزها رو بدون محدودیت مکانی و زمان معامله کنین. در حال حاضر بیشتر تریدرها به دلیل داشتن موبایل های هوشمند که در هر مکان و زمانی با خودشون به همراه دارن، می تونن به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازن و یا در هر لحظه بتونن سبد سرمایه گذاری خودشون رو مدیریت کنند. این موضوع باعث شده تا بیشتر صرافی ها از مزیت های فوق العاده ترید با گوشی موبایل مطلع بشن و برنامه های اندروید و ios خودشون رو عرضه بازار کنند.

  • کاربرپسند بودن

یکی دیگه از مزایای ترید با گوشی موبایل این هست که معامله ارزهای دیجیتال با استفاده از گوشی های هوشمند کاربرپسند هست. با رشد و توسعه اپلیکیشن های موبایلی، تریدرها به ترید رمز ارزها با استفاده از موبایل ها علاقه نشون دادن، چون برنامه های موبایل تریدینگ به دلیل قابلیت ها و ویژگی های خاص خودشون، انجام معاملات ارزهای دیجیتال رو خیلی آسون تر از گذشته کردن. همچنین تریدرها می تونن نرم افزارهای مورد نظر خودشون رو شخصی سازی کنند و در حالت بهینه ازشون استفاده کنند.

  • اعلان های سریع و به موقع

دریافت اعلان های سریع  و به موقع هم یکی دیگه از مزایای ترید ارز دیجیتال با گوشی های هوشمند هست. در صورتی که حتی یروز تجربه معامله داشته باشین، حتما می دونین که نوسان در بازار رمز ارزها امر طبیعی و اجتناب ناپذیر هست. ممکنه در هر لحظه بازار روند برعکسی به خودش بگیره و شما به عنوان تریدر از روند بازار عقب بمونین. در ترید با گوشی های هوشمند، شما می تونین با فعال کردن نوتیفیکشن ها، از هر تغییر و نوسانی در بازار رمز ارزها و آخرین اخبار مربوط به بازارهای مالی مطلع بشین.

مقاله پیشنهادی: سوئینگ تریدینگ Swing Trading چیست؟

معایب ترید ارز دیجیتال با گوشی

معایب ترید ارز دیجیتال با گوشی

علاوه بر مزیت هایی که ترید با گوشی موبایل اشاره کردیم، معامله ارز دیجیتال با گوشی های هوشمند معایبی هم به دنبال دارن. برخی از این معایب عبارت هستن از:

  • اختلالات اینترنتی

یکی از معایب ترید با گوشی های هوشمند، مشکلات اینترنتی هست. خرید و فروش رمز ارزها با استفاده از گوشی های هوشمند به اتصال قوی و پایدار اینترنت نیاز داره تا خریداران و فروشنده ها بتونن به حساب های خودشون به راحتی دسترسی داشته باشن. واسه تریدرهایی که فعالیت های خودشون رو با کمک لپ تاپ ها انجام میدن، ممکنه این مشکل کمتر باشه، چون در حال حاضر بیشتر خونه ها به اینترنت وای فای متصل هستن. ممکنه اینترنت موبایل در جاهایی کیفیت خوبی نداشته باشه و معامله گر نتونه پوزیشن های خودش رو مدیریت کنه.

  • صفحه نمایش کوچک

یکی دیگه از معایب ترید ارز دیجیتال با موبایل این هست که گوشی های هوشمند صفحه نمایش کوچیک تری دارن و تریدرها در زمان خرید و فروش رمز ارزها با مشکلاتی روبرو میشن. در موبایل همه چیز قابل مشاهده نیست و نمیشه همه چیز رو به صورت همزمان در یه صفحه دید. به عبارت دیگه، صفحه نمایش کوچیک در موبایل ها باعث میشه تا معامله گران به بخش های مهمی مثل داده و جزدیات دسترسی نداشته باشن.

  • مشکلات امنیتی

مشکلات امنیتی هم یکی دیگه از معایب ترید ارز دیجیتال با گوشی های هوشمند هست. موبایل ها از امنیت کافی برخوردار نیستن. وقتی در خونه هستین، می تونین اتصال اینترنتی خودتون رو رمزنگاری کنین و از داده ها و اطلاعات حساس خودتون مراقبت کنین. ولی در صورت استفاده از وای فای(Wifi سرقت اطلاعات و داده های مهم شما وجود داره و ممکنه هکرها بتونن به حساب شما دسترسی پیدا کنند و رمزارزهای شما رو به سرقت ببرن.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد معامله ارز دیجیتال با موبایل بهتون ارائه کنیم، به بررسی مزایا و معایب ترید ارز دیجیتال با گوشی بپردازیم و نکات مهم ترید رمز ارزها با گوشی های هوشمند رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، معامله رمز ارزها با گوشی های هوشمند نسبت به معاملات سنتی که توسط کامپیوترها انجام میشد، پیشرفته تر، سریع تر و راحت تر هست. ترید ارزهای دیجیتال با تلفن های همراه مزایا و معایب زیادی به دنبال داره. قبل از استفاده از گوشی های هوشمند واسه معامله رمز ارزها، باید این موارد رو زیر نظر بگیرین.


نظرات کاربران در مورد مزایا و معایب ترید ارز دیجیتال با گوشی یا موبایل
سوال امنیتی :2+39 = ?