چرا ریزش بیت کوین باعث لیکوئید شدن 256 میلیون دلار شد؟

1403/01/27

ریزش بیت کوین باعث لیکوئید شدن 256 میلیون دلار ارز دیجیتال شد! بیت کوین یکی از ارزهای پرنوسانی است که اخیرا افت 7 درصدی را تجربه کرده و این مسئله باعث شد تا معامله گران فریب بخورند و جمعا 256 میلیون دلار ارز دیجیتال را از دست بدهند.
اگر قصد سرمایه گذاری و خرید بیت کوین را دارید، ابتدا باید وضعیت این ارز را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین موقعیت های خرید و فروش این ارز را شناسایی کنید. بیت کوین اکنون نوسانات شدیدی را تجربه می کند و روز به روز به رویداد هاوینگ بیت کوین نزدیک می شویم. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی ریزش بیت کوین و لیکوئید شدن 256 میلیون دلار بپردازیم.

تحلیل و بررسی ارز بیت کوین(BTC)

ارز بیت کوین(Bitcoin) در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 65500 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 1.73 درصد افزایش یافته است. همچنین ارز بیت کوین با توجه به رشد نرخ صدور استیبل کوین ها در سطح بازارهای ارز دیجیتال، ظاهرا برای یک مرحله رشد دیگر آماده می شود. ولی اصلاح اخیر بیت کوین باعث لیکوئید نسبتا سنگین پوزیشن های معاملاتی این ارز و همچنین آلت کوین ها در بازار مشتقات شد. ETFهای اسپات بیت کوین نیز شاهد خروج سرمایه از این بازار هستند و نوسانات مثبت و منفی قیمت طی روزهای اخیر، فعالان بازار را به نوعی گیج کرده است. شما باید آینده بیت کوین را زیر نظر داشته باشید.
جالب است بدانید، قیمت تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال به خصوص بیت کوین(BTC) شب گذشته بعد از حمله ایران به اسرائیل افت شدیدی را تجربه کردند. قیمت بیت کوین بعد از این اتفاق بیش از 8 درصد ریزش کرد و با یک شادو به محدوده 61 هزار دلار رسید و اکنون قیمت آن 65500 دلار است. اتریوم نیز روز گذشته با افت 10 درصدی به 2800 دلار رسید و امروز در محدوده 3 هزار دلاری خرید و فروش می شود.

ریزش بیت کوین و لیکوئید شدن 256 میلیون دلار

توجه داشته باشیدکه معامله گران پیش بینی می کنند که اگر بیت کوین(BTC) به قیمت روز قبل خود برگردد، نزولی بیشتری را پیش بینی می کنند و تقریبا 1.05 میلیارد دلار در موقعیت های فروش در معرض خطر هستند. کاهش بیش از 7 درصدی قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته منجر به زیان 256 میلیارد دلاری برای معامله گران دارای موقعیت خرید شده است. با این حال، تحلیلگران بر این باور هستند که با وجود تشدید تنش های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه، هیچ چیز غیرعادی نیست. مایکل سیلور نیز در پستی در 13 آوریل در X اعلام کرد که آشوب برای بیت کوین خوب است.
در همین حال، معامله گر ارز دیجیتال با اسم مستعار Rekt Capital به قیمت بیت کوین اعتقاد دارد. به نظر می رسد که بیت کوین روند صعودی خودش را از سر خواهد گرفت، اگرچه نه قبل از اینکه ابتدا درد کوتاه مدتی را تجربه کنید. رکت توضیح داد که بیت کوین به اندازه کافی عمیق خواهد شد که شما را متقاعد کند که بازار گاوی به پایان رسیده است. در 13 آوریل، قیمت بیت کوین به سرعت به 60900 دلار کاهش یافت، قبل از اینکه حمایت 62000 دلار را پیدا کند و با آن روبرو شود. یکی از سوالات اساسی در مورد بیت کوین این است که عاقبت بیت کوین در ایران چه خواهد بود؟

جمع بندی و نتیجه:
ما خواستیم در این مطلب، وضعیت ارز بیت کوین(BTC) را تجزیه و تحلیل کنیم و به بررسی ریزش بیت کوین و لیکوئید شدن 256 میلیون دلار بپردازیم. همانطور که گفته شد، بیت کوین یکی از ارزهای محبوبی است که اکنون با قیمت 65500 دلار معامله می شود. ریزش اخیر بیت کوین باعث لیکوئید شدن 256 میلیون دلار موقعیت معاملاتی ارز دیجیتال شده است. یکی از دلایل اصلی ریزش اخیر بیت کوین، حمله ایران به اسرائیل است.

 


نظرات کاربران در مورد چرا ریزش بیت کوین باعث لیکوئید شدن 256 میلیون دلار شد؟
سوال امنیتی :1+69 = ?