آموزش فعال کردن ارزها در شبکه BEP20 در تراست والت | چطور توکن BEP20 را به تراست والت اضافه کنیم؟

1402/07/01
آموزش فعال کردن ارزها در شبکه BEP20 در تراست والت | چطور توکن BEP20 را به تراست والت اضافه کنیم؟

 

تراست والت یکی از محبوب ترین ولت های دیجیتالی هستش که مالکیت اون متعلق به صرافی ارز دیحیتال بایننس است. این کیف پول امنیت بسیار بالایی رو داره و از بیشتر ارزها پشتیبانی میکنه. به همین خاطر تعجبی نداره که تو لیست محبوب ترین کیف پول های ارز دیجیتال برای خرید ارز دیجیتال قرار بگیره. با وجود تنوع و آزادی عمل زیادی که تو Trust Wallet برای ذخیره ارزهای مختلف وجود داره، باز هم عده ای نمیتونن رمز ارز مورد نظرشون رو برای خرید بیت کوین، خرید اتریوم و باقی ارزهای دیجیتال تو این کیف پول پیدا کنن.

به همین منظور تصمیم گرفتیم که یه بار برای همیشه به این موضوع شفافیت بدیم. تو این مقاله قراره در مورد اضافه کردن ارز به تراست والت صحبت کنیم. همچنین آموزش فعال کردن ارزها در شبکه BEP20 رو هم براتون قرار میدیم. البته گاهی اوقات یه ارز به طور پیش فرض تو این کیف پول دیجیتالی وجود نداره، به همین خاطر باید خودتون اونو به تراست والت اضافه کنین. اینکار بسیار ساده است و تو قسمت اضافه کردن توکن به تراست والت در موردش توضیح دادیم.

چرا باید از تراست والت استفاده کنیم؟

آموزش فعال کردن ارزها در شبکه BEP20 در تراست والت | چطور توکن BEP20 را به تراست والت اضافه کنیم؟

ذخیره و نگهداری ارز دیجیتال به شیوه ای امن، یکی از سخت ترین کارهای دنیاست. اما ابزار های بسیاری به این منظور طراحی و ساخته شدن که بهشون کیف پول ارز دیجیتال گفته میشه. قبلا تو یه مقاله ی جدا به شکل کامل در مورد انواع کیف پول ها صحبت کرده بودیم. همچنین بهترین گزینه ها رو بهتون معرفی کردیم. برای کسب اطلاعات بیشتر، توصیه میکنیم حتما مقاله (کیف پول ارز دیجیتال چیست؟) رو مطالعه کنین.

 تراست ولت یه کیف پول نرم افزاری مناسب برای گوشی های اندروید و IOS هستش که اعتبار و محبوبیت زیادی رو داره. درسته که این ولت یه کیف پول گرم حساب میشه و امنیتش در حد یه کیف پول سخت افزاری نیست؛ اما تو این کیف پول برای ذخیره ی کلید های خصوصی هر کاربر از دستگاه اون فرد استفاده میشه. به همین خاطر سطح امنیتی قابل قبولی رو داره. طبق آخرین آپدیت کیف پول تراست ولت، قابلیت احراز هویت دو عاملی و تعیین رمز برای ورود به کیف پول، به این ولت اضافه شده. در مجموع میتونیم این کیف پول رو از نظر امنیت بسیار قابل اتکا بدونیم.

یکی دیگه از مزایای کیف پول Trust Wallet که این ولت رو بسیار کاربردی و مفید کرده، قسمت DApps هستش. با استفاده از این قسمت میتونین به برنامه و صرافی های غیر متمرکز دسترسی پیدا کنین. به عبارت دیگه زبانه ی برنامه های غیر متمرکز، مثل یه مرورگر برای استفاده از DApp ها هستش. این قابلیت تو کیف پول های زیادی وجود نداره. مهمترین استفاده از این قسمت مربوط به صرافی های غیر متمرکز هستش. در واقع با استفاده از این گزینه میتونین شت کوین ها رو از صرافی هایی مثل پنکیک سوآپ، یونی سوآپ و. . . بخرین. قبلا تو یه مقاله ی جدا در مورد خرید شت کوین ها توضیح دادیم.

قابلیت مهم دیگه ای که لازمه قبل از آموزش فعال کردن ارزها در شبکه BEP20 بدونین، صرافی داخلی تراست والت است. بین زبانه های پایین، گزینه ای به نام DEX وجود داره. این قسمت بهتون اجازه میده ارز و توکن هایی که دارین رو با کاربرهای دیگه مبادله کنین. به لطف این قابلیت دیگه نیازی نیست برای خرید و فروش و تغییر ارزهاتون، از صرافی های آنلاین استفاده کنین. البته این نکته رو نباید فراموش کرد که خرید و فروش به این روش کارمزدهای بالایی داره و زیاد به صرفه به نظر نمیرسه.

آموزش فعال کردن ارزها در شبکه BEP20 در تراست والت

آموزش فعال کردن ارزها در شبکه BEP20 در تراست والت | چطور توکن BEP20 را به تراست والت اضافه کنیم؟

بعد از نصب و ساخت کیف پول تراست والت روی گوشی موبایلتون، فقط چهار ارز اصلی و برتر دنیای کریپتوکارنسی ها بهتون نمایش داده میشه. اگه نمیدونین چطور تراست ولت رو راه اندازی کنین، بهتره سری به محتوایی که تو قسمت راهنمای سایت قرار دادیم بزنین. ویدیویی که تو اون قسمت وجود داره، به طور کامل نحوه ساخت و راه اندازی این ولت رو بهتون آموزش میده.

شاید بعد از دیدین صفحه اول کیف پول تراست ولت، فکر کنین ارز مورد نظر شما تو این ولت وجود نداره. ولی در صورتی که اون ارز یا توکن روی شبکه های BEP2،BEP20 ، ERC20 و. . . باشه، میتونین از این ولت برای ذخیره و نگهداریش استفاده کنین. البته نباید این نکته رو جا انداخت که بعضی از ارزها، بلاک چین اختصاصی خودشون رو دارن و به همین خاطر باید از پشتیبانی از اون شبکه اختصاصی مطلع بشین.

راه های مختلفی وجود داره که یه ارز رو به تراست ولتتون اضافه کنین. اما ساده ترین راه برای فعال کردن ارزها در شبکه BEP20، استفاده از قسمت جستجو هستش. برای اینکه به این قسمت دسترسی داشته باشین، باید گزینه ای که تو تصویر اول نشون دادیم رو بزنین. به این ترتیب لیستی از ارزهایی که تراست ولت ازشون پشتیبانی میکنه (تصویر دوم)، بهتون نمایش داده میشه. البته بیشتر ارزهایی که تو این لیست هستن، بلاک چین اختصاصی و منحصر به فرد خودشون رو دارن.

آموزش فعال کردن ارزها در شبکه BEP20 در تراست والت | چطور توکن BEP20 را به تراست والت اضافه کنیم؟

در صورتی که ارز مورد نظر شما یه توکن تو بستر بلاک چینی بایننس اسمارت چین، اتریوم و. . . باشه، به احتمال زیاد تو لیست بالا نمیتونین پیداش کنین. به همین خاطر بهتره از قسمت جستجو برای پیدا کردن توکن مورد نظرتون استفاده کنین. البته تو قسمت قبل هم میتونستیم برای راحتی کار، از این قابلیت بهره ببریم. ما تو این مثال ارز دیجیتال BAT رو سرچ کردیم. همین طور که مشاهده میکنین، تمامی شبکه های این ارز بهتون نمایش داده شده. البته توکن های دیگه ای که از نظر اسم و نماد به این ارز شباهت دارن هم تو این قسمت دیده میشه.

برای آموزش فعال کردن ارزها در شبکه BEP20، کافیه به شبکه ارز مورد نظر توجه کنین. مثلا اگه میخواین از بلاک چین بایننس اسمارت چین برای انتقال ارز دیجیتال بیسیک اتنشن توکن استفاده کنین، کافیه گزینه یا که در مقابل BAT BEP20 وجود داره رو فعال کنین. حالا اگه به صفحه ی اول تراست والت برگردیم، مشاهده میکنین که BAT تو شبکه ی BEP20، به صفحه اول کیف پول اضافه شده.

آموزش فعال کردن ارزها در شبکه BEP20 در تراست والت | چطور توکن BEP20 را به تراست والت اضافه کنیم؟

روش دوم برای فعال کردن ارزها در شبکه BEP20 تو کیف پول تراست والت ، استفاده از گزینه ی ارسال هستش. برای اینکار باید تو صفحه اول روی گزینه ی Receive کلیک کنین. توجه داشته باشین که این گزینه آدرسی منحصر به فرد رو در اختیارتون میذاره که از اون برای دریافت رمز ارز استفاده میشه. همونطور که میبینین مجددا لیستی از کوین ها و توکن های پشتیبانی شده در تراست والت بهمون نمایش داده میشه. این قسمت هم قابلیت سرچ رو داره و میتونین با این گزینه راحت و سریعتر، رمز ارز مورد نظرتون رو پیدا کنین.

آموزش فعال کردن ارزها در شبکه BEP20 در تراست والت | چطور توکن BEP20 را به تراست والت اضافه کنیم؟

با جستجوی اسم BAT، دوباره میتونیم شبکه های مختلف این ارز رو مشاهده کنیم. تو این مرحله از فعال کردن ارزها در شبکه BEP20، باید توکنی رو انتخاب کنین که روی شبکه ی BEP20 پیاده سازی شده. با انتخاب بیسیک اتنشن توکن روی شبکه BEP20، صفحه ای مثل تصویر زیر بهتون نمایش داده میشه. حالا کافیه این آدرس رو در اختیار صرافی یا فرد مورد نظرتون بذارین تا با استفاده از اون توکن BAT رو براتون بفرستن. با دریافت ارز بت، به شکل اتوماتیک این رمز ارز به صفحه اول کیف پولتون اضافه میشه.

چطور یک کیف پول دیجیتالی امن پیدا کنیم؟

یک کیف پول دیجیتالی امن از اهمیت بسیاری برخوردار است، زیرا این کیف پول نقش اصلی در محافظت از ارزهای دیجیتال شما و اطلاعات حساس دارد. در ادامه، چند مورد از مراحلی که برای پیدا کردن یک کیف پول دیجیتالی امن باید انجام دهید را معرفی می‌کنم:

1. تحقیق و آگاهی از انواع کیف پول‌ها: اولین گام برای پیدا کردن کیف پول دیجیتالی امن، تحقیق و آگاهی از انواع مختلف کیف پول‌های دیجیتال است. انواع اصلی شامل کیف پول‌های نرم‌افزاری (Software Wallets)، کیف پول‌های سخت‌افزاری (Hardware Wallets)، و کیف پول‌های کاغذی (Paper Wallets) هستند. هر نوع کیف پول دارای ویژگی‌ها و مزایای خود است.

2. منابع معتبر: برای دریافت کیف پول دیجیتال امن، به منابع معتبر و رسمی مراجعه کنید. سایت‌ها و منابع معتبری مثل وب‌سایت رسمی کیف پول، انجمن‌های معتبر ارزهای دیجیتال، و نمایندگان معتبر توصیه می‌شوند.

3. اعتبار و نظرات: نظرات و بازخوردهای دیگران که از کیف پول دیجیتال استفاده کرده‌اند را مطالعه کنید. این نظرات می‌توانند به شما در انتخاب کیف پول مناسب کمک کنند.

4. امنیت: بیشترین توجه را به امنیت کیف پول دیجیتال خود بپردازید. بررسی کنید که کیف پول از ویژگی‌های امنیتی مانند احراز هویت دو مرحله‌ای (2FA)، کلیدهای خصوصی رمزگذاری شده (Encrypted Private Keys) و محافظت از تراکنش‌ها دارد.

5. سازگاری با ارزهای دیجیتال مورد نظر: مطمئن شوید که کیف پول انتخابی شما با ارزهای دیجیتالی که قصد نگهداری آنها را دارید، سازگار است.

6. نسخه‌های رسمی: کیف پول را از منبع رسمی و از سایت رسمی یا اپلیکیشن‌های معتبر دانلود کنید. از دانلود کیف پول از منابع غیررسمی و نسخه‌های مشکوک خودداری کنید.

7. تهیه کیف پول سخت‌افزاری: اگر دارای میزان قابل توجهی ارز دیجیتال هستید، تهیه یک کیف پول سخت‌افزاری امن به شما توصیه می‌شود. این نوع کیف پول‌ها به عنوان یکی از امن‌ترین روش‌ها برای نگهداری ارزهای دیجیتال معتبر هستند.

8. منابع آموزشی: قبل از استفاده از کیف پول دیجیتال، وقتی را بگذارید تا منابع آموزشی مرتبط با کیف پول خود را مطالعه کنید. اطلاعات و مهارت‌های لازم برای استفاده امن از کیف پول را کسب کنید.

9. پشتیبانی: بررسی کنید که کیف پول دارای خدمات پشتیبانی قوی و مؤثری است تا در صورت بروز مشکلات یا سوالات به سرعت به شما پاسخ داده شود.

10. نسخه‌های به‌روز: مطمئن شوید که نسخه‌های کیف پول و سیستم عامل دستگاهتان به‌روز هستند. به‌روز بودن نرم‌افزارها مهم‌ترین عامل امنیتی است.

چطور یک ارز یا توکن را به تراست والت اضافه کنیم؟

 بعضی وقت ها ممکنه که ارز مورد نظر شما با استفاده از روشی که تو آموزش فعال کردن ارزها در شبکه BEP20 بهتون گفتیم، پیدا نشن. تو چنین شرایطی باید خودتون به شکل دستی اون ارز رو به کیف پولتون اضافه کنین. برای این کار باید به قسمت سرچ ارزها که تو فعال کردن ارزها در شبکه BEP20 به طور کامل بهتون در موردش توضیح دادیم، برید. تو انتهای لیست ارز ها گزینه ای به اسم Add Custom Token وجود داره.

البته اگه اسم ارز مورد نظرتون رو تو این قسمت سرچ کنین ولی اون ارز دیجیتال تو ولتتون وجود نداشته باشه هم این گزینه بهتون نمایش داده میشه. با انتخاب این گزینه، صفحه ای مثل عکس زیر براتون باز میشه. تو این صفحه (عکس دوم) باید به طور کامل مشخصات فنی قرارداد هوشمندی که توکن بر اساس اون ساخته شده رو وارد کنین. اما نکته ی مهم قبل از ورود اطلاعات، انتخاب شبکه و بلاک چینی هستش که توکن روی اون ساخته شده. همونطور که تو تصویر میبینین بلاک چین های مختلفی وجود دارن که تراست والت ازشون پشتیبانی میکنه. تو این مرحله هم نحوه اضافه کردن ارز TLM روی شبکه ی بایننس اسمارت چین رو بهتون آموزش میدیم.

آموزش فعال کردن ارزها در شبکه BEP20 در تراست والت | چطور توکن BEP20 را به تراست والت اضافه کنیم؟

برای پیدا کردن اطلاعات مربوط به قرارداد هوشمند یه ارز میتونین از سه روش مختلف استفاده کنین. اولین روش مراجعه به سایت کوین مارکت کپ به آدرس Coinmarketcap.com هستش. همونطور که میدونین همه ی ارزهای دیجیتال تو این سایت لیست و اطلاعات تکمیلی در مورد هر کدوم منتشر میشه. حالا باید ارز TLM رو سرچ کنین و به صفحه ی اختصاصی این ارز برین. تو این صفحه قسمتی به اسم آدرس کنترکت (Contract Address) وجود داره که در واقع همون آدرس قرارداد هوشمنده. البته این داده به تنهایی برای اضافه کردن توکن BEP20 به تراست والت کافی نیست. با کلیک روی این آدرس به سایت دیگه ای منتقل میشین که تمامی اطلاعاتی که لازم دارین، تو اون وجود داره.

روش دوم اینه که عبارت TLM BSC Contract رو تو اینترنت سرچ کنین. البته این ارز دیجیتال روی شبکه اتریوم هم عرضه شده که برای اضافه کردن این شبکه باید به جای BSC از عبارت ETH استفاده کرد. حالا کافیه نتیجه مربوط به سایت بایننس اسکن رو باز کنین. روش آخر استفاده ی مستقیم از سایت BSC Scan هستش. این سایت تمامی اطلاعات مربوط به توکن هایی که روی شبکه ی بایننس اسمارت چین ساخته شده باشن رو در اختیار کاربراش میذاره. این سایت یک قسمت برای سرچ ارزها داره که باید تو اون TLM رو جستجو کنین.

مهم نیست که از کدوم یک از روش های بالا استفاده میکنین، چون در نهایت به صفحه ای مشابه با عکس زیر میرسین. تو این صفحه، تمامی اطلاعات مربوط به ارز دیجیتال TLM، از جمله آدرس کنترکت، اسم، سمبل ارز و Decimals وجود داره. حالا کافیه که این اطلاعات رو به کیف پول تراست والت منتقل کنین. برای اینکه این فرآیند راحت تر و سریعتر انجام بشه، پیشنهاد میکنیم تمامی این مراحل رو با گوشی موبایلتون انجام بدین.

آموزش فعال کردن ارزها در شبکه BEP20 در تراست والت | چطور توکن BEP20 را به تراست والت اضافه کنیم؟

قبلا شبکه ی مورد نظرمون یعنی بایننس اسمارت چین رو انتخاب کردیم. حالا تو قدم اول از اضافه کردن توکن BEP20 به تراست والت ، باید آدرس کنترکت رو وارد کنیم. برای اینکار کافیه که تو سایت BSC Scan روی این آدرس بزنین تا اتوماتیک براتون کپی بشه. معمولا بعد از وارد کردن Contract ارزهای دیجیتال، بقیه ی اطلاعات مربوط به اون ارز به شکل اتوماتیک کامل میشه. اما اگه این اتفاق برای شما نیفتاد، باید داده های رو به شکل دستی وارد کنین.

حالا کافیه که گزینه ی Done رو که گوشه ی بالا قرار گرفته بزنین تا ارز TLM با موفقیت به ولتتون اضافه بشه. از این به بعد میتونین از تراست والت برای ذخیره و نگهداری ارز تریلیوم استفاده کنین. البته با گذروندن این مراحل ممکنه ارز تریلیوم به صفحه اول کیف پول تراست والت اضافه نشه. تو چنین شرایطی باید مراحلی که تو آموزش فعال کردن ارزها در شبکه BEP20، بهتون گفتیم رو روی این ارز انجام بدین.

آموزش فعال کردن ارزها در شبکه BEP20 در تراست والت | چطور توکن BEP20 را به تراست والت اضافه کنیم؟

کلام پایانی

یکی از متداول ترین سوالاتی که برخی از سرمایه گذارها و کاربران صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس از ما میپرسن، مربوط به اضافه کردن ارز به تراست والت هستش. به همین دلیل تصمیم گرفتیم، تو یه مقاله ی کامل و جامع بهتون توضیح بدیم که اضافه کردن ارز به تراست والت به چه شکلی انجام میشه. همچنین فعال کردن ارزها در شبکه BEP20 در تراست والت هم یکی از سوالاتی بود که اکثر کاربران داشتن که تو این مطلب بهش پاسخ جامع و کاملی رو دادیم.

امیدواریم که این مقاله براتون مفید بوده باشه. در صورتی که مشکلی رو در این خصوص داشتین، میتونین از قسمت نظرات با ما در میون بذارین تا راه حل مناسبی رو براتون ارائه بدیم.


نظرات کاربران در مورد آموزش فعال کردن ارزها در شبکه BEP20 در تراست والت | چطور توکن BEP20 را به تراست والت اضافه کنیم؟
  • سلام ممنون از توضیح و اموزش جامع.و کاملتون با این همه حال یه نکته هست ک نه شما نه هیچ آموزش دیگه ای بهش اشاره ای نکرده

    ببخشیددرمتامسک چطوری میشه اضافه کرد

    • شما باید شبکه اسمارت چین smart chain رو به متامسک اضافه کنین. همین

    سلام من داخل dapp. بایننس سولانا خریدم ولی توی شبکه ی bep20 فقط قابل انتقال هستش شبکه ی سولانا باز متوقف شده چجوری میتونم انتقال بدم سولاناهامو؟

    • خب اگه سولانا خریداری شده رو شبکه خودش باشن صبر کنید تا شبکه اش پایدار بشه اگه رو شبکه BEP 20 هستن، ادرس سولانا روی همون شبکه رو بدید و انتقالش بدید

    سلام من داخل dapp. بایننس سولانا خریدم ولی توی شبکه ی bep20 فقط قابل انتقال هستش شبکه ی سولانا باز متوقف شده چجوری میتونم انتقال بدم سولاناهامو؟

    • برای انتقال ارزهای bep20 به تراست ولت لازمه که شما مقدار بایننس اسمارت چین در ولتتون داشته باشین تا بتونین انتقال بدین.

      برای خرید اسمارت چین میتونین از پنل کاربری صرافی ارز دیجیتال اینانس بهره ببرید.

    سلام من ی تعدادی ارز دیجیتال bep20 خریداری کردم حالا میخوام با بی آن بی چنج کنم نمیتونم ممنون میشم جواب بدید و کارمو انجام بدید مژدگانی میدم

    سلام من ی تعدادی ارز دیجیتال bep20 خریداری کردم حالا میخوام با بی آن بی چنج کنم نمیتونم ممنون میشم جواب بدید و کارمو انجام بدید مژدگانی میدم

    • میتونین از پنل کاربری برای فروش ارز دیجیتال اقدام کنین و پس از آن ارز دیجیتال دلخواه خودتون رو خرید کنین.

    ببخشید من از سایت ایرانی کارت مقداری اتریوم خریدم و بر روی بلاک چین bep20درخواست ارسال زدم به تراست والت، علی رغم اینکه لینک ارسال و اتمام خرید و ارسال از ایرانیکارت برام ارسال شده اما هنوز توی تراست والت ننشسته؟

    • لطفا به پشتیبانی همون صرافی مراجعه کنید.

       

    سلام من میخوام یه کیف پول گاغذی رو به تراست ولت اضافه کنم که بتونم بفروشم چطوری این کار رو بکنم؟

    برای واریزشیبا درتراست ولت کدام قسمت وارد بشم BP20

    سلام من 1 عدد اتریوم کلاسیک روی شبکه انتقال بایننس خرید کردم که در بخش فرستادن آدرس کیف پول به اشتباه آدرس اتریوم کلاسیک روی بلکچین خودش رو برا سایت فرستادم و الان هیچ ارزی دریافت نکردم ،خواستم بدونم چطور میشه ارزمو برگردونم ،

    سلام قسمت send در تراس والت برای من غیر فعال است چه کاری باید انجام بدهم که فعال شود توضیح اینکه استریو را از کیف دیگری منتقل کردند،

    • اگر موجودی داشته باشین فعال میشه حتما

      آپدیت بکنین ولتتون رو 

    سلام من مقدار ارز الون میخوام به صرافی کوکین انتقال بدم ولی نمیشه لطفا اگر امکانش هست راهنمایی کنید باتشکر

    • دقت کنید که شبکه انتقالی رو در هر دو طرف یکی انتخاب کرده باشید و ادرس کیف پول رو هم درست زده باشید. بجز این ها موقع انتقال وی پی ان هم روشن کنید از کیف پول اگه میخواید انتقال بدید. 

    سلام من مقداری ارز از صرافی پینکک سواپ خریدم که فکرکنم هنوز جایی لیست نشده حالا میخوام تو تراست ولتم به bnbتبدیل کنم و جستجوی ارز میزنم نماد ارز نمیاد 'چکاری باید کنم لطفا راهنمایی کنید

    سلام چطور میشه ارز ارسال شده از سایت کریپتو که جلوی send آن در تراست ولت بسته است فعال کنیم تا بتونم مبلغ موجود در حساب تراست ولت رو به حساب نوبیتکس ازسال کنم

    سلام ، من یه مقدار ارز وی چین دارم تو تراست ولت و میخواستم انتقالش بدم به یه کیف پول ایرانی یا تبدیلش کنم به یه ارز دیگه که بتونم برداشتش کنم ولی خب نه امکان تبدیلش هست نه امکان انتقالش به کیف پولی که الان دارم چون آدرس مستقیم نداره ، باید چیکارش کرد

    • به یک صرافی که این ارز رو خرید و فروش میکنه بفروشید. البته باید کارمزد شبکه اش رو هم که ارز ویتور هستش رو داخل کیف پولتون داشته باشید

      فروش و خرید وی چین در اینانس

       

    من ۷۲ هزار گالا داشتم تو صرافی نوبیتکس اینا انتقال دادم به کیف پول تراس والت الان خود به خود حذف شدند کسی میدونه چرا

    • از پشتیبانی صرافی نوبیتکس بپرسید احتمالا راهنمایی تون کنند

    سلام من توی تراست ولتم دو تا ولت دارم که توی یکی از ولت هام به اندازه ۳۵۰۰ دلار bnb دارم که از یه جایی برام واریز شده.ولی گزینه send ان فعال نیست تا برداشت کنم .قضیه چیه چطور میشه فعالش کرد

    سلام. من از کیف پول سیف پال ارز مانا رو تو شبکه bep20. فرستادم تو کیف پول تراست ولت انتقال هم پیدا کرده اما مقدار دلاریشو نشون نمیده و فقط زده فلان تعداد انتقال یافته امابه کیف پولم مقدار دلاریش اضافه نشده و انگار پولی در کیف پول نیست و فقط تعدادشه!؟

    سلام خسته نباشید .من میخاستم اتریوم رو به بیتکوین تبدیل کنم چکار باید کنم؟؟؟ممنون

    • اگه هر دو رو یه شبکه باشن داخل کیف پول هایی مثل تراست ولت با سوپ داخل dex ها میتونی این کار رو بکنی. در غیر انصورت اتریوم رو میفروشی به یه صرافی و بیت کوین ازش میخری

    سلام من در کیف تراست والت مقداری ارز چیلیز در شبکه bep2 دارم که قابل تبدیل به ارز دیگری نیست. همچنین وقتی می خواهم این ارز را به صرافی انتقال دهم صرافی برای دریافت توکن چیلیز فقط از شبکه erc20 پشتیبانی میکند. لطف میکنید اگر راهنمایی بفرمائید.

    سلام من توکیف پولم مقداری توکنtupبربسترbep20دارم میخواهم بفروشم ولی نمیتوانم خواهشا راهنمایی کنی

    • تو کوین مارکت کپ اسم ارزتون رو بزنین ببینید کدوم صرافی های خارجی خرید و فروشش رو انجام میدن. شاید بتونید به اونا بفروشید

    سلام من تو تراست ولتم یه ارز خریدم بعد چند ماه اون ارز قیمت نشون نمیده فقط تعداد سکه ها رو میاره به نظرتون مشکل چیه؟

    • مشکل خاصی نیست اپدیت کنین کیف پول تون رو حل میشه 

    سلام من رو بستر خود کاردانو از صرافی ایرانی به کیف پولم تراست والت ارز رو انتقال دادم الان نمیتونم اون ارز رو مجددا برگردونم صرافی و نقدش کنم ارور میده و نمیتونم از داخل خود کیف پول بستر کاردانورو bep20بکنم که بتونم اون رو به ارز دیگری سواپ کنم

    • احتمالا بخاطر پرداخت کارمزدش هست. ببینید روی چه شبکه ای هستش. ارز اصلی شبکه رو برای پرداخت باید داخل کیف پولتون داشته باشید.

    سلام وقتتون بخیر، گزینه samrt chain اصلا در تراست ولت من نیست فقط BNBش هست، من BEP رو میخوام چیکار باید انجام بدم؟ توی سرچ هم smart chain فقط Bnb موجوده

    • bnb smart chain  رو سرچ کنین میاره براتون

    سلام برای انتقال تتر trc20از کیف پول تراست ولت چه گسی یا چه سوختی باید داشته باشیم که این تراکنش صورت بگیره

    • باید ارز ترون داشته باشید داخل کیف پولتون

    درود بر شما وقت بخیر تتر خریداری کردم و انتقال دادم به تراست ولت ، نمایش میده تراکنش انجام شده ولی صفر نشون میده . رمز کیف پول تراست ولت را روی گوشی دیگه اجرا کردم اونجا نشون میده. ؟؟؟ باید چیکار کنم ؟؟

    • شاید کیف پولتون اپدیت بخواد. اگه روی گوشی دیگه نصب کردین و نشون میده مشکلی نداره

    سلام چطور میشه یک تعداد اتریوم کلاسیک که روی شبکه اتریوم کلاسیک است را به bep20 تبدیل کرد .ممنون کمک کنید

    اتریوم داخل کیف پول تراست ولت خود دارم ولی گزینه send فعال نیست که بتوانم انتقال بدهم. لطفا راهنمایی بفرمایید

    سلام ،من یک سال پیش باتراست ولت، چندتا ارز پیش‌خرید کردم،قراربوده لیست بشه ،ولی نشده،باید چکار بکنم...

    • در پنکیک سوپ به اسمارت چین تبدل کنید و بفروشید

    سلام من تو کیف تراست ولت واسم توکن veritaseum(veri) برام واریز شده ولی بش‌کل bep20هسدش و مقدار دلاریش شو نشون نمیده و نمدونم‌چطوری متونم بفروشم و تبدیل ب تتر کنم؟؟ خیلی تو گوگل مطالب مزتبط وخوندم ولی نتونستم ،،ایا راهی هست بتونم تتر کنم؟

    • بله در پنکیک سوگ میتونید این کار رو بکنید. منتها در کیف پولتون باید اسمارت چین هم داشته باشید

    با سلام و سپاس از توضیحاتتون من گوشی جدید گرفتم الان موجودی صفر نشون میده چیکار کنم

    • از فیلترشکن استفاده کنید یا کیف پول تون رو اپدیت کنید

    سلام وقت بخیر من ارز bnb ارسال کردم به تراست ولت بر بستر اتریوم ولی الان میخوام بردارم خطا میده انگار میگه اتریوم بریزید داخل کیف پول تا برداشت کنین میشه راهنمایی فرمایید ممنون

    • چون شبکه اش اتریوم هست، باید کارمزد شبکه رو بپردازید که خود ارز اتریوم هستش و باید مقدار کمی داخل کیف پول تون موجود باشه

    سلام من توکن voxel دارم که بر پایه bep20 هست ولی در صرافی بایننس این ارز بر پایه پالیگان هست چطوری میتونم این توکن هارو انتقال بدم به صرافی که بتونم بفروشم

    سلام،میخواستم بدونم توی تراست ولت گزینه ای هست که متوجه بشیم چه ارزهایی رو داخلش داریم؟ من تراست ولت رو پاک کردم و دوباره نصب کردم و متاسفانه یادم نمیاد دقیقا چه ارزهایی داشتم ،و فکر کنم اکثرشو دستی بالا آوردم اما مطمعن نیستم که همشون اومده یا نه،

    سلام من در کیف تراست والت مقداری ارز چیلیز در شبکه bep2 دارم که قابل تبدیل به ارز دیگری نیست. همچنین وقتی می خواهم این ارز را به صرافی انتقال دهم صرافی برای دریافت توکن چیلیز فقط از شبکه erc20 پشتیبانی میکند. لطف میکنید اگر راهنمایی بفرمائید.

    با سلام بنده یک توکن جدید را در صرافی پنکیک سواپ خریدم به کیف پول تراس ولت اضافه کردم ولی ارزش آن در کیف پولم صفر نشان داده میشه ولی در کوین مارکت کپ نگاه میکنم قیمتش صفر نیست

    به شدت این مطالب کمکم کرد. ارزی رو بر بستر BEP-20 از صرافی به تراست ولتم انتقال داده بودم و ۲ روز فکر می کردم که گم شده و نشسته روی تراست ولت، بعد از فعال سازی همون ارز در بستر bep20 در تراست ولت دیدم که موجود هستش و نفس راحت کشیدم.

    سلام من چندین تا توکن رو بر بستر اتریوم اضافه کردم با کانترکت آدرسشون و وقتی اضافه کردم مثلاً نوشت 1000تا از این توکن رو دریافت کردین ولی به موجودی کیف پولم که اون بالای تراست ولت نشون میده صفر هستش میشه بگین چجوری این ارز هارو تبدیل به پولشون کنم مم

    باسلام بنده از صرافی ارز ماسک رو انتقال دادم به تراست ولت انتقال هم ثبت شده ولی تو ولت نشون نمیده انتقال بر بستر bep20 میباشد

    سلام دوست عزیز من تو یه سایت دارم ویدئو تبلیغاتی میبینم بهم دلار میده یه کیف پول تراست ولت درست کردم برای اینکه بخوام پول رو به کیف پولم انتقال بدم نمیدونم چطور میشه انجام داد چند روش برداشت نوشته امامن نمیدونم چجوری روش کارت بانکی روش حساب بانکی چکا

    سلام عزیز میشه منو راهنمایی کنید گیر کردم من توکن opaig رو رو شبکه bep20 توی تراست ولتم دارم الآن می‌خوام انتقالش بدم به صرافی mexc ولی این صرافی این توکن رو روی شبکه matic فقط پشتیبانی می‌کنه الآن من چیکار باید بکنم؟

    • اگه اون صرافی از شبکه ای که الان ارز شما بر روی اون قرار داره پشتیبانی نکنه، امکان انتقال به اون صرافی وجود نداره 

    سلام من مبلغی داخل تراست usdt BEP20 واریز کردم ،الان برای انتقالش میگه باید BNB smart داشته باشی ، الان به مشکل خوردم راه حلش چیه ک بتونم ارزمو بفرستم تو ص افی

    سلام ارزهای مختلف داشتم که با بایننس چین به تراست ولت انتقال داده بودم حالا واچ اونلی شده تیکت زدم گفتند با کلمات بازیابی کیف رو مجدد نصب کنم انجامش دادم حالا کلا مقادیر صفر نشون میده در متاماسک هم اسمارت رو نصب کردم میزنه قادر به لود بالانس نیست

    سلام وقت بخیر، من ارز nlink رو در پیش فروش خرید کردم و الان ی مدتی میشه ک لیست شده ولی در تراست ولتم مقدار دلاریش رو نشون نمی ده ک الان چقدر سود یا ضرر کردم و موجودی ولتم صفر دلار هستش ممنون میشم کمکم کنید راه حلی داره خیلی در این مورد ناراحت هستم😔

    سلام من داخل تراست ولت مینی په په دارم میخوام به کیف پولم داخل صرافی داخلی انتقال بدم ولی موقع انتقال این ارور رو میده و نمیشه انتقال داد مشکلش چیه؟ Transaction will likely fail (execution reverted: Failed: Invalid balance)

    سلام خسته نباشید من امروز به تراس ولتم ۲۰ دلار bnb انتقال دادم الان چک کردم که به آدرس دیگه یه مقدار کمی ازش ارسال شده و ۱۹/۵۴ دلار به عنوان کارمزد کم شده ممنون میشم راهنمایی کنید

    • در هر بلاک که تراکنش ها ثبت میشه همچین مواردی هست بله و برای کارمزد تراکنش ها کسر میشه

    در تراست ولت دوتا ارز تتر bep20 وجود دارد ، که یکی قیمت داره و دیگری نه . در قسمت رسیو ، هردو دارای یک آدرس یکسان هستن . میخواستم تفاوت این دو را بدانم . آیا قابل انتقال هستن به همدیگر؟

    من کمی usdtbep20 انتقال دادم به تراست والت ولی نشون نمیده وقتی روی usdt bep20 اکسپلور سرچ را میزنم تایید انتقال رو داده ولی تو کیفم نمییاد چیکار کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    • داخل ولتتون تتر رو در این شبکه فعال کنین نمایش میده

    سلام من تو کیف پولم شیبا BEB20دارم میخام انتقال بدم به صرافی ایرانی نمیشه چرا؟

    • شبکه اسمارت چین برای این ارز از صرافی ها جمع شده و نیست

      شاید بتونین در بایننس و یا پنکیک سواپ تبدیلش کنین

    سلام و وقت بخیر من گالا با شبکه bep20خریدم اما نمیتونم بفروشم یا تبدیل کنم ظاهرا جمع شد این ارز روی شبکه bep20 ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام

      از بین صرافی ها باید پیدا کنین که پشتیبانی میکنن

    • سلام

      از بین صرافی ها باید پیدا کنین که پشتیبانی میکنن

سوال امنیتی :2+82 = ?