استراتژی خرید شت کوین ها( نکات مهم خرید شت کوین ها)

1400/12/21
استراتژی خرید شت کوین ها( نکات مهم خرید شت کوین ها)

خرید ارز دیجیتال در بازار رمزارزها، یکی از بهترین راه  برای سود آوری هستش، البته اگه بدونیم کی چه رمز ارزی رو بخریم. البته خب هر ارز دیجیتالی که وارد این بازار میشه، بنا به یک دلیل خاصی وارد شده و کارایی خاص خودش رو داره. یکی از اصطلاحاتی که شاید این روزها زیاد به گوش تون خورده باشه، شت کوین Shitcoin هستش. در اصل شت کوین ها یکی از بهترین مورد های بازار ارز های دیجیتال هستن که اگه بدونین کی باید روی اونا سرمایه گذاری کنین و چه زمانی اون ها رو بفروشین.

چند روز پیش خبری در مورد ارز شیبا منتشر شد که حسابی سرو صدا کرد و اون این بود که یک شخصی در حدود 400 روز پیش مبلغ 8000 دلار توکن شیبا اینو خریده بود و الان در زمان نوشتن این مقاله، ارزش سرمایه گذاری 8000 دلار این شخص به 4.45 میلیارد دلار رسیده است. این نشون میده که شاید شت کوین ها از نظر ذاتی ارزش خاصی نداشته باشن، ولی وقتی سود اوری بالایی دارن ما چیکار به ارزش شون داریم. مهم سود آوری در این بازار هستش که میخوایم کسب کنیم. حالا هر ارزی که باشه.

این مقاله شما رو با استراتژی خرید شت کوین ها و سرمایه گذاری روی اون ها بیشتر اشنا میکنه. مقاله رو تا انتها بخونین و در این مورد بیشتر اطلاعات کسب کنین. همچنین در انتهای مقاله هم راه های خوبی که می تونین در سریع ترین زمان از طریق اون خرید شت کوین ها رو هم انجام بدین رو بهتون رو معرفی خواهیم کرد. حتما این مقاله رو تا انتها مطالعه کنین.

شت کوین چیست؟

استراتژی خرید شت کوین | شت کوین چیست؟

در مقاله ی استراتژی خرید شت کوین اول بریم سراغ اینکه شت کوین چیه؟  باید بهتون بگم که اصطلاح شت کوین برای اولین بار در سال های اولیه بعد از پیدایش بیت کوین رواج پیدا کرد. طبق بررسی هایی که انجام دادیم به این نتیجه رسیدیم که این اصطلاح در تاریخ 2 نوامبر 2010 در یک تالار گفت و گو بنام Bitcoin Talk استفاده شده. اونموقع ارزهایی که بعد بیت کوین بوجود اومدن رو شت کوین می گفتن. ولی امروزه این اصطلاح به کلی فرق کرده و در جامعه کریپتو کارنسی، ارز ها یا توکن هایی رو شت کوین میگن که هیچ هدف خاصی رو دنبال نمی کنن و بیشتر بخاطر یک شوخی یا سرگرمی بوجود اومدن. دلیل بالا رفتن قیمت شت کوین ها هم بخاطر تبلیغات و جوهای روانی هستش که در بازار بوجود میان. بنابراین باید اول این رو بدونیم وقتی در مورد یک رمز ارز از اصطلاح شت کوین استفاده میشه یعنی اون ارز ارزش خاصی نداره و کلا بدون استفاده هستش و تیم پشتیبانی شناخته شده ای هم نیستش که بخواد اون رو ارتقا بده. در مورد ارزهای معتبر بازار مثل بیت کوین و اتریوم و کاردانو و باینننس کوین و امثال این ها از این اصطلاح استفاده نمیشه چون این ارزها کاربرهای زیادی دارن و شت کوین به حساب نمیان.

مزیت های خرید و فروش شت کوین ها

استراتژی خرید شت کوین

اگه بتونید تو خرید و فروش به موقع شت کوین ها مهارت کسب کنین، میتونین سود خیلی بالایی در این بازار کسب کنین. بینید مهارت واقعی یک تریدر به تعداد زیاد معامله هایی که می کنه نیستش، بلکه به این هستش که چند معامله خوب و سود ده تونسته انجام بده. بنابراین شاید حتی یک معامله خوب در ماه سودی رو بهتون بده که چندین معامله دیگه نتونه همچین سودی رو بهتون بده. در مورد شت کوین ها هم همینطوری هستش و خرید و فروش اون ها مزیت های زیادی دارن که در ادامه اون ها رو بهتون توضیح میدیم.

سود آوری بالای شت کوین ها

خرید و فروش درست و به موقع یک شت کوین می تونه سود هایی رو بهتون بده که بقیه ارزها نمی تونن همچین سود اوری رو بهتون بدن. مثلا در مورد ارز دیجیتال شیبا باید بهتون بگم که در زمان نوشتن این مقاله این توکن در یک ماه 826 درصد رشد، در 6 ماه 4126 درصد رشد و در یک سال 91 میلیون و 630 هزار و 400 درصد رشد داده. یعنی خرید 1000 دلار از این رمز ارز سرمایه شما رو در یک ماه به 8000 دلار و در شش ماه به 41000 دلار و در یک سال به 900 میلیون دلار می رسوند. این سود دهی فقط به شیبا منتهی نمیشه مثلا ارز دوج کوین در یک سال 10 هزار درصد رشد کرده و کسایی که یک سال پیش روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کردن، سود خوبی ازش بردن. یا توکن Dogeelon Mars در یک ماه 3720 درصد رشد کرده و کمتر ارزی تو یک ماه بهتون همچین سودی رو میده. مثال های خیلی زیادی رو در این مورد میشه زد، ولی بنظر من همین ها کافی هستن.

پشتیبانی صرافی ها 

یکی دیگه از مزیت هایی که شت کوین ها دارن، اینه که برای خرید و فروش خیلی از اون ها کار سختی نخواهین داشت و این روزها خیلی از صرافی ها خرید و فروش اون ها رو انجام میدن. همین الان که دارم این مقاله رو می نویسم صرافی بزرگ بایننس Binance اعلام کرده که میخواد خرید دوج کوین و فروش دوج کوین و شیبا رو با هم انجام بده. یعنی می تونین حتی با خود دوج کوین شیبا بخرین. یا با شیبا خرید دوج کوین داشته باشین. این حرکت باحتمال خیلی زیاد بخاطر بالا بودن حجم معاملات روزانه این دو شت کوین هستش و می تونه روی قیمت اون ها هم تاثیر مثبتی بزاره.

معایب خرید شت کوین ها

استراتژی خرید شت کوین | معایب شت کوین

هر چیزی که دور و برمون هستش، اگه چند تا خوبی داره مسلما بدی های خودشون رو هم دارن و هیچ چیزی رو نمیشه مطلقا خوب دونست. خرید و فروش شت کوین ها هم در کنار سود هایی که دارن، معایبی هم دارن که در ادامه اون ها رو بهتون میگیم.

احتمال افت قیمت و بی ارزش شدن شت کوین ها 

معمولا اگه نمودارهای رشد شت کوین ها رو در بازه های زمانی دیده باشین، می بینین که در یک بازه ای رشد های چند صد درصدی داشتن و بلافاصله بعد اون یک سقوط خیلی بدی داشتن. دلیل این کار شیطنت و بازی نهنگ هایی هستش که خرید و فروش این توکن ها رو انجام میدن. در چنین شرایطی در ابتدا گروه های خاصی شروع می کنن به خرید زیاد شت کوین ها و این کار باعث بالا رفتن قیمت اون ها شده و توجه خیلی ها رو بهش جلب می کنه. در چنین شرایطی درست در جایی که مردم شروع به خرید این ارزها میکنن، این گروه ها ارز های خریداری شده خودشون رو میفروشن و سود شون رو از بازار می برن و این حرکت اون ها باعث افت ناگهانی و ریزش قیمت این شت کوین ها میشه. بنابراین باید دقت کنیم که درگیر همچین تله هایی در بازار نشیم.

احتمال کلاهبرداری در شت کوین ها 

اگه اهل تماشای فیلم و سریال باشین، احتمالا سریال اسکویید گیم Squid Game رو دیدین یا در موردش شنیدین. اگه این سریال رو ندیدین باید بهتون بگم که سریال داستان 456 نفر رو در کره جنوبی روایت می کنه که مشکلات شدید مالی دارن و این باعث میشه، دعوت یکسری افراد رو قبول کنن و وارد یک چالش بشن. این چالش شامل شش بازی هستش که در کودکی در این کشور بچه ها انجام میدادن. بازی به این شکل هستش که در هر مرحله هر کسی نتونه طبق قانون های بازی، جلو بره و ببازه کشته میشه و در ازای کشته شدن هر کسی مقداری پول به یک صندوق ریخته میشه. این داستان مخاطب های خیلی زیادی رو از سراسر دنیا جذب کرد و 130 میلیون نفر اون رو تماشا کردن و خود نتفلیکس 900 میلیون دلار از این سریال پول بدست آورد.

از اونجایی که این سریال این روز ها محبوب ترین سریال نتفلیکس هستش، یکسری از افراد اومدن ازاین فرصت استفاده کردن و یک توکنی رو به همین نام وارد بازار کردن. با وارد شدن این توکن و جوهایی که در مورد این سریال در شبکه های اجتماعی بود این توکن بالای 250 هزار درصد رشد کرد. ولی چند روز بعد کسایی که اون رو خریدن 99.98 درصد از ارزش سرمایه خودشون رو از دست دادن و دلیل اون هم بخاطر این بود که این توکن کلاهبرداری در اومد. بنابراین باید مراقب همچین تله هایی هم باشین.

چه زمانی یک شت کوین رشد چند برابر قیمت را تجربه می کند؟

سوالی که شاید برای شما پیش بیاد این هستش که چطوری یک شت کوین خوب رو تو بازار پیدا کنیم؟ در ادامه دلایلی رو که باعث میشن شت کوین ها مورد توجه قرار بگیرن رو برای شما توضیح میدیم که می تونه برای پیدا کردن شت کوین های آینده بهتون کمک کنه.

حمایت افراد مهم مثل بازیگران و کار آفرین ها و غیره

چه زمانی یک شت کوین رشد چند برابر قیمت را تجربه می کند؟ | استراتژی خری شت کوین

یکی از اصلی ترین دلایل افزایش قیمت شت کوین ها بخاطر حمایت افراد مهم در سطح دنیا از اون ها هستش. در چنین شرایطی این ارزها مورد توجه مردم قرار می گیرند و شروع میکنن به خرید و فروش اون ها. ببینید شت کوین ها بخاطر یک دلیل خاصی مورد توجه مردم در سرتاسر دنیا قرار می گیرن و این توجه باعث میشه خیلی از مردم شروع کنن به خرید اون شت کوین و همین کار باعث میشه قیمتش، رشد چند برابری رو تجربه کنه. بطور مثال ایلان ماسک کارآفرین موفق و ثروتمند ترین فرد حال حاضر جهان با حمایت هایی که از دوج کوین کرد، عکس هایی که از نماد این ارز توی توییتر خودش قرار داد، باعث رشد چند برابری این شت کوین شده و رشد اصلی این ارز بخاطر حمایت های این میلیاردر هستش. به دنبال این کار رپر معروف آمریکایی اسنوپ داگ هم بارها از دوج کوین حمایت کرده و وقتی همچین افرادی از یک رمز ارز بطور علنی حمایت کنن، اماده رشد قیمتی اون باشید. این اتفاق می تونه در اینده برای سایر رمز ارز ها هم اتفاق بیفته و باید در بازار منتظر همچین فرصت هایی باشید.

یا مثلا در یک توییتی دیگه ایلان ماسک اعلام کرد که قراره سگی از نژاد شیبا اینو برای خانواده خودش خریداری کنه و همین حرکت باعث رشد سیصد درصدی این ارز دیجیتال شد. پس یکی از کارهایی که میشه برای شناسایی شت کوین هایی که قراره رشد چند برابری داشته باشند انجام داد، این هستش که اخبار بازار ارزهای دیجیتال رو پیگیری کنیم و منتظر همچین حمایت هایی باشیم.

البته این رو هم بگم این حرکات فقط به شت کوین ها مربوط نیست و حتی روی قیمت سایر ارزهای دیجیتال هم تاثیر داره. بطور مثال چند روز پیش اقای مارک زاگربرگ بنیان گذار و مدیر عامل فیس بوک اعلام کرد که اسم این شبکه اجتماعی رو به متا Meta تغییر داده و قراره به مرکز تکنولوژی دنیا تبدیل بشه. این حرکت باعث شده ارزهای دیجیتالی مثل دسنترالند (Decentraland) و ارز دیجیتال اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) که در زمینه متاورس فعالیت دارند، رشد قابل توجهی کنن. 

تاثیر رشد یک شت کوین بر روی زیر مجموعه های آن 

نکته بعدی که باید بهش توجه کرد این هستش که وقتی یک شت کوین زیاد مورد توجه قرار گرفت، زیر مجموعه ها و توکن هایی که شبیه اون هم هستن مورد توجه قرار می گیرن. باید در این زمینه هم حواستون باشه. بطور مثال وقتی دوج کوین مورد توجه ایلان ماسک و افراد مهم دیگه قرار گرفت و در مورد شیبا توییت های زیادی منتشر شد، بعد اون توکن هایی مثل کیشو اینو Kishu Inu که خودش رو قاتل دوج کوین در شبکه های اجتماعی معرفی کرد و از زیر مجموعه های همین خانواده بود، مورد توجه قرار گرفت و در دو هفته اخیر 95 درصد و در یک ماه 1174 درصد رشد داشته است. مسلما اگه با این شعار نبود و از زیر مجموعه های دوج کوین نبود، همچین رشد قیمتی رو هیچوقت تجربه نمی کرد. یا مثلا در یک دوره ارزهای زیادی که دوباره مربوط می شدن به دوج کوین سرو صدای زیادی به پا کردن. مثل بیبی دوج و غیره که اگه تو بازار حواستون به همچین چیزهایی باشه می تونین سود خوبی از رشد شون بدست بیارین.

استراتژی خرید شت کوین ها

استراتژی خرید شت کوین |

در ادامه مقاله  استراتژی خرید Shitcoin شما رو با نحوه خرید شت کوین ها اشنا می کنیم که بدونین چه زمانی باید یک شت کوین رو بخرین و چه زمانی نباید خرید یک شت کوین رو انجام بدین. چون همیشه در هر موقعیتی خرید شت کوین ها سود اور نیست و اگه در زمان مناسب خرید اون ها رو انجام ندین، می تونین کلی هم ضرر کنین.

شت کوین ها و سرمایه گذاری بلند مدت

اولین نکته ای که باید مد نظر داشته باشین، این هستش که شت کوین ها، مخصوصا شت کوین هایی که تازه وارد بازار ارزهای دیجیتال میشن رو هیچوقت برای سرمایه گذاری و نگهداری بلند مدت نخرید. چون رشد قیمتی شت کوین ها لحظه ای هستش و بلافاصله بعد اینکه سود خوبی ازشون کردید باید شروع به فروختن اون ها کنید و دوباره منتظر فرصت مناسب باشید که می خوان افزایش قیمت داشته باشن. این نکته یکی از مهمترین نکاتی هستش که باید مد نظر داشته باشین. بنابراین وقتی می خواین شت کوینی رو بخرین، بعد کسب سود بلافاصله اون رو بفروشین. چون که همه شت کوین ها بعد هر پامپ قیمتی، یک دامپ و ریزش سنگینی رو هم تجربه می کنن.

خرید شت کوین قبل از پامپ شدن

نکته بعدی که شاید خیلی از افراد بهش توجه ندارن، این هستش که سود یک شت کوین به این هستش که قبل اینکه پامپ کنه و رشد چند برابری رو تجربه کنه باید بخرین. اشتباه خیلی از افراد در این هستش که بعد اینکه قیمت یک شت کوین بطور کامل بالا رفت و سود خودش رو کرد، شروع میکنن به خرید اون و این دقیقا زمانی هستش که یک شت کوین می خواد ریزش قیمت داشته باشه و ضرر خیلی از افراد در خرید شت کوین ها دقیقا بخاطر این کار هستش.

زیر نظر گرفتن شت کوین های معروف بازار

نکته بعدی که باید بهش توجه کرد اینه که اگه یک شت کوین قبلا پامپ قیمت داشته یعنی قیمتش خیلی بالا رفته و ریزش داشته، نباید کامل اون رو فراموش کرد. چون احتمال اینکه دوباره این اتفاق برای اون شت کوین بیفته هست. مثلا در مورد شت کوین هایی مثل دوج کوین و شیبا بارها شاهد پامپ قیمت شون بودیم و کسانی که حرکات و اخبار بازار در مورد اون ها رو زیر نظر داشتن، احتمال قوی چند بار از این رمز ارزها سود های خوبی گرفتن. مقاله ارز دیجیتال دوج کوین چیست؟ شما رو کامل با دوج اشنا خواهد کرد

خرید شت کوین با بخش کمی از سرمایه

یکی دیگه از کارهایی که باید در هنگام خرید شت کوین ها خیلی بهش توجه داشته باشین، این هستش که بخاطر طمع و کسب سود بیشتر، هیچوقت همه سرمایه خودتون رو به خرید اون ها اختصاص ندین. همیشه مبلغ کم در حدود 10 تا 20 دلار از سرمایه خودتون رو به خرید یک شت کوین اختصاص بدید. فقط زمانی می تونین مبلغ بیشتری رو به خرید اون ها اختصاص بدین که مطمئن باشین قراره پامپ قیمتی داشته باشن و قبل از جهش قیمت موفق بشین اون ها رو بخرین.

راه های پیدا کردن شت کوین های خوب برای خرید

استراتژی خری شت کوین ها | راههای پیدا کردن شت کوین های آینده دار

اگه دوست دارین شت کوین های اینده دار و جدید رو برای خرید پیدا کنین در ادامه مقاله استراتژی خرید Shitcoin راه هایی که می تونین از طریق اون ها، این شت کوین ها رو پیدا کنین رو بهتون معرفی می کنیم.

مراجعه به وب سایت BscScan

یکی از راه های پیدا کردن شت کوین های جدید این هستش که به وب سایت BscScan برین و در بالای صفحه گزینه Tokens  رو مطابق شکل زیر بزنین. وقتی موس رو روی اون گزینه ببرین، چند گزینه دیگه رو بهتون نشون خواهد داد که باید گزینه View Bep20 Transfers رو بزنین.

استراتژی خرید شت کوین |  راههای پیدا کردن شت کوین آینده دار

حال در صفحه جدیدی که براتون باز میشه، در قسمت Tokens دنبال ارزهای بگردین که هنوز لوگویی براشون تعریف نشده. این نشون میده که این توکن تازه وارد بازار شده. البته در صفحه باز شده توکن های زیادی رو خواهید دید که هنوز لوگو براشون تعریف نشده و سپس روی یکی از اون ها کلیک کنین تا صفحه مربوط به اون توکن براتون باز بشه.

راههای شناختن شت کوین خوب برای سرمایه گذاری| استراتژی خری شت کوین

مثلا ما روی شت کوینی بنام Sakura Neko کلیک کردیم و وارد قسمت اطلاعات مربوط به اون شدیم. در صفحه مربوط به اون ارز تعداد هولدرها و تراکنش هایی که انجام شده رو مشاهده خواهید کرد. همچنین کانترکت ادرس اون شت کوین رو هم بهتون نشون میده.

راههای شناخت شت کوین خوب برای سرمایه گذاری| استراتژی خری شت کوین

میتونید کانترکت ادرس اون ارز رو کپی کرده و به وب سایت poocoin.app رفته و در اونجا مطابق شکل زیر در قسمت مربوطه وارد کرده تا اطلاعات مربوط به اون شت کوین رو در اختیارتون بزاره به همراه نمودار رشد اون شت کوین و سایر اطلاعاتی که در ادامه اون رو بهتون توضیح میدیم.

 چگونه شت کوین آینده دار را شناسایی کنیم؟ | استراتژی خری شت کوین

همانطور که در بالا مشاهده می کنید این ارز همین زمانی که ما داریم این مقاله رو می نویسیم، در حال پامپ شدن هستش. می تونید کمی وقت بزارید و خیلی از توکن های جدیدی که وارد بازار میشن رو قبل از اینکه پامپ بشن، زیر نظر داشته باشید. فقط در مورد خرید این شت کوین ها دقت داشته باشین که در قسمت سمت چپ تصویر بالا مارکت کپ و نقدینگی اون ها رو مد نظر داشته باشین. ارزهایی که نقدینگی کمتر از 50 هزار دلار دارن و سراغ شون نرین.

مهمترین نکته در پیدا کردن شت کوین های جدید این هستش که باید قشنگ وقت بزارین و خیلی از اون ها رو با حوصله بررسی کنین. چون بالای 200 صفحه در BscScan مشاهده خواهید کرد که این شت کوین ها رو معرفی کرده. اگه بتونین خوب وقت بزارین و ارزهای خوب رو قبل رشد قیمتی پیدا کنین، خیلی راحت می تونید تو این بازار سود داشته باشین.

نحوه خرید شت کوین ها

مطلب مهم دیگه ای که شاید در مقاله استراتژی خرید شت کوین براتون سوال باشه این هستش که از کجا این شت کوین ها رو بخریم؟ چون شاید خیلی از شت کوین های جدید رو خیلی از صرافی ها در سبد شون لیست نکرده باشن. برای این کار چند راه دارین و اولین راهش این هستش که چند صرافی که از ارزهای زیادی پشتیبانی می کنن رو مد نظر داشته باشین و ارزهای اون ها رو بررسی کنین. شت کوین هایی که صرافی ها پشتیبانی میکن رو به راحتی مثل خرید سایر ارزها میشه خرید کرد. یکی از بهترین صرافی ها در همین زمینه، صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس در داخل کشور هستش که می تونین خرید و فروش بیش از 600 ارز دیجیتال رو از طریق اون انجام بدین و خیلی از ارزهایی که در هیچ یک از صرافی های داخلی نمی تونین اون ها رو پیدا کنین رو به راحتی از طریق این صرافی خرید کنین.

 و اما ارزهایی که هنوز در لیست خرید صرافی ها وجود نداره: خرید این شت کوین ها از طریق کیف پول تراست ولت هستش که در داخل این کیف پول به قسمت DApps رفته و از صرافی های غیر متمرکز یا DEX مثل پنکیک سواپ اقدام به خرید اون ها بکنید. در مقاله ای جداگانه مفصل راجع به نحوه ی سوآپ کردن شت کوین ها از پنکیک سواپ صحبت کردیم که میتونین با مراجعه به اون مقاله به راحتی شت کوین مورد نظر خودتونو بخرید.

از کجا شت کوین بخریم؟

انتهای این مقاله رو میخوایم با پاسخ دادن به این سوال تموم کنیم که اگه قصد سرمایه گذاری روی شت کوین ها رو دارید، بهترین و کم دردسر ترین راه خرید شت کوین ها چه راهی هستش؟ در جواب باید گفت که صرافی های بزرگ و بین المللی به سرعت شت کوین ها رو در پلتفرم خودشون ثبت نمی کنن و یکی از بهترین راه ها خرید از صرافی های غیرمتمرکز یا DEX هستش.
امروزه صرافی های غیرمتمرکز زیادی هستن که خرید و فروش شت کوین ها رو انجام میدن. تنها مشکل این هستش که کشور ما جزو کشورهایی هستش که در عرصه بین المللی تحریم بوده و این پلتفرم ها هم خدماتی رو به کاربران ایرانی نمیدن. همین اواخر صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ هم ایران رو در لیست تحریم های خودش قرار داد و شما نمی تونین با آی پی ایران از خدمات این صرافی استفاده کنین. بنابراین شاید این سوال برای شما پیش بیاد که بهترین راه خرید شت کوین ها بعد از این اتفاقات چی می تونه باشه؟
در جواب باید بگیم در حال حاضر در داخل کشور خرید شت کوین از صرافی ایران بایننس بهترین و سریع ترین راهی هستش که می تونین ازش برای سرمایه گذاری در این حوزه استفاده کنین. در اصل در ایران بایننس شما می تونین با کمترین کارمزد و با ریال ایران و در سریع ترین زمان شت کوین خودتون رو بدون نیاز به آی پی ثابت و غیره خریداری کنین.
صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس در حال حاضر خرید و فروش بیش از 200 شت کوین رو برای کاربران داخل کشور فراهم کرده و در آینده هم تعداد ان را افزایش خواهد داد.

حرف پایانی

مقاله استراتژی خرید Shitcoin، شما رو بطور کلی با شت کوین ها و نحوه خرید شت کوین ها و همچنین نحوه پیدا کردن شت کوین ها قبل از پامپ شدنشون آشنا خواهد کرد. یاتون باشه هر چقدر دانش و آگاهی شما در این زمینه بیشتر باشه، سود بهتری از این بازار خواهید برد. در مورد خرید شت کوین ها باید خیلی دقت کنین و سرمایه کمی به خرید اون ها اختصاص بدین. موفق و سربلند باشین.


نظرات کاربران در مورد استراتژی خرید شت کوین ها( نکات مهم خرید شت کوین ها)
  • مطالب فوق برای من که تازه کارم خیلی آموزنده بود

    عالی بود ممنون بابت مطلب

سوال امنیتی :5+74 = ?