کیف پول OMG چیست؟ | معرفی بهترین کیف پول اومیسگو یا اومیسه گو | آموزش ساخت کیف پول OMG Network

1402/06/27
کیف پول OMG چیست؟ | معرفی بهترین کیف پول اومیسگو یا اومیسه گو | آموزش ساخت کیف پول OMG Network

 


اومیسگو یه پروژه بلاک چینی هستش که با از یه ایده ناب نشات گرفته. بیشترین تمرکز ارز دیجیتال OMG Network روی قرارداد های هوشمند است. البته تیم این پروژه فناوری رو ساختن که با استفاده از اون، هر شخص میتونه یه کیف پول انحصاری برای خودش بسازه. ارز اومیسه گو پروژه گسترده و پیچیده ایه که قبلا تو مقاله " ارز OmiseGo چیست؟ " مفصلا در مورد نکات فنی و خرید ارز دیجیتال OMG صحبت کردیم.

همونطور که میدونین بهترین راه نگهداری رمز ارز ها استفاده از کیف پول ارز دیجیتال هست. به همین دلیل قراره تو این مطلب بهترین کیف پول اومیسه گو رو بهتون معرفی کنیم. با توجه به این که آینده ارز OMG بسیار روشن پیش بینی شده، نگهداری بلند مدت این ارز سود های زیادی رو نصیبتون میکنه. تنها راه برای ذخیره ارز دیجیتال اومیسه گو، استفاده از کیف پول هستش. پیشنهاد میکنیم که این مقاله رو تا آخر بخونین و از آموزش ساخت کیف پول اومیسه گو که تو انتهای مقاله براتون گذاشتیم، استفاده کنید.

ارز اومیسگو چیست؟

کیف پول OMG چیست؟ | معرفی بهترین کیف پول اومیسگو

شرکت Omise که تو حوزه پردازش تراکنش های مالی فعالیت میکنه، از سال 2015 بخشی رو برای تحقیق روی فناوری های بلاک چینی بوجود آورد. بعد از سال ها تحقیق و آزمون و خطا بالاخره این کمپانی تونست پلتفرم OmiseGo رو بسازه. اومیسه گو تو بستر بلاک چین ساخته شده بود و بیشترین کاربردش تو کیف پول ها است. با استفاده از این خدمت، افراد میتونن بدون هیچ محدودیتی به سراسر دنیا ارز بفرستن.

نکته ای که باعث تمایز OMG نسبت به پلتفرم های مشابه شده، امکان استفاده از اون تو کسب و کار هاست. بیشتر رقبای ارز دیجیتال اومیسگو به نحوی طراحی شدن که برای معاملات کلان قابل استفاده نیستن. از دیگر مزایایی که این پروژه داره، همکاری های متعدد اونه. بیشتر کمپانی های بزرگ مثل مک دونالد و Alipay از این پلتفرم برای نقل و انتقال پول استفاده میکنن. چنین همکاری های خرید OMG و نگهداری از اون رو ارزشمند میکنه.

بهترین کیف پول OMG Network کدام است؟

کیف پول OMG چیست؟ | معرفی بهترین کیف پول اومیسگو

افزایش قیمت اومیسگو میتونه سود زیادی رو نصیبتون کنه، اما باید صبور باشین و سرمایه تون رو تو یه جای امن نگهدارین. کیف پول های زیادی وجود دارن که از این رمز ارز پشتیبانی میکنن. اما کدام یک از آن ها بهترین کیف پول OmiseGo است؟

برای پیدا کردن پاسخی برای این سوال، باید کیف پول های مختلف رو مورد بررسی قرار بدیم. اما قبل از اون باید تصمیم گرفت که چه ویژگی و قابلیت هایی تو کیف پولمون وجود داشته باشه. مثلا در صورتی که دنبال امنیت حداکثری هستین، تنها گزینه مناسب کبف پول سخت افزاری است. ولی اگه راحتی استفاده و دسترسی ساده رو بخواین، به هیچ عنوان سمت این کیف پول ها نرید و به جای اون از کیف پول های نرم افزاری موبایلی استفاده کنین.

مهم نیست که از چه کیف پولی استفاده میکنین، تو هر پلتفرمی باید به کلید های خصوصی اون ولت توجه کنین. کلید خصوصی دقیقا مثل رمز حساب بانکی شماست و هرکس بهش دسترسی پیدا کنه، میتونه وارد حسابتون بشه. موقع انتخاب و ساخت کیف پول اومیسه گو توجه کنید که این کلید ها در اختیار خودتون قرار بگیرن. تو بعضی از کیف پول Private Key تو بستر های آنلاین ذخیره میشه، که همین مسئله کیف پول شما رو در برابر هک و نفوذ آسیب پذیر میکنه.

حقیقتا پیدا کردن ولتی که لایق لقب بهترین کیف پول OMG باشه کار بسیار سختیه. از طرفی هر کس با توجه به معیار ها و نیاز های خودش باید کیف پول مناسبی رو انتخاب کنه. به همین جهت تصمیم داریم که لیستی از برترین کیف پول هایی که از ارز OmsieGo پشتیبانی میکنن رو در اختیارتون بزاریم. امیدواریم که بتونین کیف پول مورد نظرتون رو پیدا کنید.

لازم به ذکره که با توجه به محبوبیت و امکانات بسیار زیادی که تو Trust Wallet وجود داره، ما تصمیم گرفتیم که آموزش ساخت کیف پول اومیسگو رو تو این کیف پول بهتون شرح بدیم. البته با توجه به جامع بودن این آموزش میتونین ازش برای کیف پول ای دیگه هم استفاده کنین. همچنین ویدیویی رو با همین مضمون تو قسمت راهنمای استفاده سایت براتون گذاشتیم که دیدنش کمک زیادی رو تو این زمینه بهتون میکنه.

ویژگی های کیف پول OMG

کیف پول OMG یکی از کیف پول های محبوب و مطرح در دنیای رمزارزها است که برخی ویژگی های بارز و متمایز را داراست. اولین ویژگی که می توان به آن اشاره کرد، امنیت بالای آن است. این کیف پول از رمزنگاری قوی استفاده می کند تا اطلاعات شما در امان باشد و ریسک هک و دزدی کردن ارزهای دیجیتال شما را به حداقل برساند. ویژگی دیگری که مورد توجه قرار می گیرد، سادگی و راحتی استفاده از این کیف پول است. با رابط کاربری ساده و قابل فهم ، هر کسی حتی بدون تجربه قبلی در این حوزه می تواند به راحتی از آن استفاده کند. همچنین، کیف پول OMG قابلیت اتصال به انواع دستگاه ها را داراست، از تلفن های هوشمند گرفته تا کامپیوترها و تبلت ها، بنابراین شما می توانید در هر زمان و مکانی به کیف پول خود دسترسی داشته باشید. در نهایت، قابلیت انتقال سریع و قابل اعتماد ارزهای دیجیتال نیز یکی از ویژگی های بارز کیف پول OMG است. به راحتی می توانید ارزهای خود را به دیگر کیف پول ها منتقل کنید و اطمینان حاصل کنید که تراکنش های شما به سرعت و با امنیت کامل صورت می گیرد. به طور کلی، کیف پول OMG با ترکیبی از امنیت، سادگی و قابلیت استفاده، یک انتخاب عالی برای نگهداری و مدیریت ارزهای دیجیتال است.

برترین کیف پول های OMG Network

تو این قسمت سعی کردیم که برای هر سطح سلیقه و نیازی، یه کیف پول مناسب قرار بدیم. امیدواریم که شما هم بتونین کیف پول مناسبی رو پیدا کنین.

کیف پول White-Label Wallet

از پلتفرم OMG به عنوان یه کیت برای توسعه کیف پول ها استفاده میشه و بهش اختصارا SDK میگن. این کیف پول تو سال 2018 ساخته و منتشر شده. همواره یکی از بهترین کیف پول ها برای نگهداری هر رمز ارزی، کیف پول های رسمی و انحصاری اونه. البته وایت لیبل چیزی فراتر از یه کیف پوله. این پلتفرم راه حل های ساده و متنوعی رو برای تراکنش های مالی در اختیار کاربراش گذاشته.

بعد از خرید اومیسه گو میتونین رمز ارز هاتون رو تو این کیف پول ذخیره کنین. علاوه بر اون بی هیچ دردسر و مشکلی به سراسر دنیا پول بفرستین. تو این کیف پول امکان استفاده از رمز ارز های فیات و کارت های اعتباری هم وجود داره. البته ایرانی ها نمیتونن از این مزیت استفاده کنن. در صورتی که صاحب کسب و کاری هستین و میخواین با سایر کشور ها تجارت کنین، این ولت میتونه گزینه خوبی براتون باشه.

کیف پول های لجر (Ledger Wallet)

کیف پول OMG چیست؟ | معرفی بهترین کیف پول اومیسگو

کمپانی های زیادی وجود دارن که تو حوزه ساخت و طراحی کیف پول های سخت افزاری فعالیت میکنن. یکی از معروف ترین اون ها، کمپانی فرانسوی لجر هستش. این شرکت از سال 2014 تو این حوزه مشغول به کار است. تا به الان مدل های زیادی از کیف پول های این کمپانی به بازار عرضه شدن که کیف پول لجر نانو اس (Ledger Nano S) و لجر نانو ایکس (Ledger Nano X) پر فروش ترین مدل ها هستن.

این دو مدل از نظر فناوری و امکانات بسیار به هم شباهت دارن. مهم ترین تفاوت های این کیف پول ها موارد زیر هستن:

  1. شکل ظاهری: همونطور که تو تصویر مشاهده میکنین، تفاوت بسیار جزئی بین این دو کیف پول وجود داره. صفحه نمایش مدل ایکس بزرگتره و رزولوشن اون نسبت به مدل اس بهتره.
  2. تعداد کیف پول ها: تو هر ولت سخت افزاری یه سری محدودیت ها برای نصب کیف پول وجود داره. شما به طور همزمان میتونین کیف پول 32 ارز مختلف رو روی لجر S نصب کنین. این میزان تو مدل ایکس به 100 کیف پول ارتقا پیدا کرده.
  3. قیمت: مهم ترین عاملی که باعث محبوبیت بیشتر کیف پول لجر نانو اس شده، قیمت بسیار پایین اونه. این مدل لقب اقتصادی ترین ولت سخت افزاری رو به خودش اختصاص داده و قیمتش فقط 60 دلاره. مدل ایکس هم در مقایسه با سایر رقبا، از قیمت مناسبی برخورداره ولی قیمتش دو برابره لجر نانو اس هستش.

بهترین کیف پول اومیسگو تو گروه والت های سخت افزاری، لجر ها هستن. این کیف پول ها تقریبا از همه ی ارز های دیجیتال پشتیبانی میکنن. در صورتی که مایل به استفاده از یه کیف پول سخت افزاری باشین، میتونین با توجه به بودجه و پولی که دارین، یکی از این دو مورد رو خریداری کنین.

کیف پول زنگو (ZenGo Wallet)

کیف پول OMG چیست؟ | معرفی بهترین کیف پول اومیسگو

دلیل معروفیت کیف پول زنگو اینه که تو ان کلید های حساب های کاربری حذف شدن. این اولین باریه که یه کیف پول بدون کلید (Keyless) ساخته شده. استفاده از این کیف پول بسیار ساده است. یکی از بزرگترین نگرانی های سرمایه گذار ها حفاظت از عبارات کلیدی حسابشونه. با استفاده از این کیف پول دیگه هیچ نگرانی و استرسی در این مورد ندارین. به جای اون تنظیمات امنیتی دیگه ای تعبیه شده که کارایی این کیف پول رو سریعتر و امن تر میکنه. همچنین میتونین با اطلاعات بیومتریک صورتتون وارد این کیف پول بشین.

این کیف پول از بیشتر رمز ارز ها از جمله بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، تزوس (XTZ)، بایننس کوین (BNB)، ارز اومیسگو (OMG) و. . . پشتیبانی میکنه. یکی از مزایای بسیار مهمی که تو این کیف پول وجود داره، محدودیت نداشتن واریز و برداشت هاست. یعنی هیچ حداقل و حداکثری برای تراکنش تو این کیف پول وجود نداره. علاوه بر اون تو این ولت امکان ترید و مبادله رمز ارز ها وجود داره. به این ترتیب به صرافی ها احتیاجی پیدا نمیکنین. زنگو از یه تیم پشتیبانی بسیار حرفه ای استفاده میکنه که به شکل 24 ساعت، در تمام ایام هفته به شما خدمات میدن.

کیف پول ایدوو (Eidoo Wallet)

کیف پول OMG چیست؟ | معرفی بهترین کیف پول اومیسگو

این کیف پول تو سال 2017 توسط یه تیم 25 نفره ساخته شده. تیم ایدوو در ابتدا اپلیکیشن این کیف پول رو روی سیستم عامل های اندروید و آی او اس توسه داده بودن، اما با افزایش توجه و علاقه مردم به این ولت، نسخه ی دسکتاپش منتشر شد. داشتن نسخه های متعدد از ویژگی های مثبت این کیف پوله. به این ترتیب شما میتونین با استفاده از دستگاه های مختلف به کیف پول و رمز ارزهاتون دسترسی پیدا کنین.

با استفاده از این کیف پول میتونین خیلی راحت و بی دردسر تو ICO ها و ایردراپ های مختلف شرکت کنین. ایدوو به نحوی طراحی شده که کاربر ها بیشترین امنیت ممکن رو داشته باشن. رمز عبور و کلید های خصوصی هر فرد در اختیار خودش قرار داره و به جای سرور های آنلاین کیف پول روی دستگاه کاربر ذخیره میشه. در مجموع Eidoo Wallet یه کیف پول عالی برای نگهداری توکن های شبکه اتریوم هستش.

کیف پول مای اتر والت (MyEtherWallet)

کیف پول OMG چیست؟ | معرفی بهترین کیف پول اومیسگو

یکی از بهترین گزینه ها برای ساخت کیف پول OMG و سایر توکن های ERC20، مای اتر ولت هستش. این کیف پول (همنطور که از اسمش معلومه) به طور اختصاصی از ETH و توکن های شبکه اتریوم پشتیبانی میکنه. کنترل کامل کلید های خصوصی تو این کیف پول به کاربر داده میشه. این کیف پول به شکل یه رابط کاربری تحت وب طراحی شده. البته یه افزونه برای مرورگر گوگل کروم داره. پیشنهاد ما اینه که برای امنیت بیشتر از نسخه تحت وب اون استفاده کنین. البته یه نسخه موبایلی هم از این کیف پول منتشر شده که استفاده ازش بسیار راحت تر و امنتر از نسخه های دیگه­اس.

با وصل کردن MyEtherWallet به کیف پول های سخت افزاری، میتونین رمز ارزهاتون رو به صرافی انتقال بدین. کیف پول هایی مثل لجر، ترزور، پرایویت کِی و. . . به راحتی به این کیف پول وصل میشن. بزرگترین ایرادی که میشه از مای اتر ولت گرفت، عدم پشتیبانی از رمز ارز های معروف دیگه است. مثلا شما نمیتونین لایت کوین رو تو این کیف پول ذخیره کنین و باید از یه کیف پول ارز دیجیتال دیگه استفاده کنین.

کیف پول اکسودوس (Exodus Wallet)

کیف پول OMG چیست؟ | معرفی بهترین کیف پول اومیسگو

یکی از کیف پول های چند ارزی که میتونه از بیش از 100 ارز دیجیتال پشتیبانی کنه، اکسودوس هستش. این کیف پول تو نسخه های متنوعی منتشر شده و به همین خاطر دست مخاطباش برای استفاده از اون کاملا بازه. با وجود اینکه پنج ساله این کیف پول ساخته شده، اما طرفدارای زیادی داره. حتی افراد معروف و مطرح دنیای کریپتوکارنسی ها مثل راجر ور و اریک ورهس از این کیف پول حمایت کردن.

امکان اتصال به والت های سخت افزاری از کاربردی ترین ویژگی های این کیف پوله. با ترکیب امنیت کیف پول سخت افزاری و سادگی و راحتی استفاده از اکسودوس، میتونین به بهترین شکل ممکن از رمز ارزهاتون حفاظت کنین. یکی از مزایای دیگه ای که تو اکسودوس وجود داره، مبادله ی توکن ها با یکدیگر هستش. با استفاده از ShapeShift بدون اینکه به صرافی ارز دیجیتال احتیاج داشته باشین، میتونین ارز هاتون رو تبادل کنین.

در صورتی که به دنبال امنیت زیاد و راحتی استفاده هستین، اکسودوس رو برای ساخت کیف پول OMG Network انتخاب کنین.

کیف پول تراست ولت (Trust Wallet)

کیف پول OMG چیست؟ | معرفی بهترین کیف پول اومیسگو

اگه به شکل حرفه ای تو بازار رمز ارز ها فعالیت میکنین و به دنبال کیف پولی با بیشترین امکانات ممکن هستین. همچنین در صورتی که تازه واردین و اطلاعات زیادی رو تو این حوزه ندارین، کیف پول تراست ولت میتونه یه انتخاب مناسب براتون باشه. Trust Wallet بیشتر از یه کیف پول ساده است و امکانات بسیاری زیادی رو در اختیارتون میزاره. با استفاده از این ولت میتونین از برنامه های غیر متمرکز بیشماری استفاده کنین.

همچنین قابلیت استیکینگ و سهام گذاری هم تو این کیف پول وجود داره. با استفاده از این مزیت میتونین رمز ارزهای مختلفتون رو سرمایه گذاری کنین و به ازای اون سود بگیرید. از نظر امنیت و اعتبار هم این کیف پول امتحانش رو پس داده. با توجه به اینکه تو سال 2018 مجموعه بایننس این کیف پول رو خریداری کرده، میتونین با خیالی آسوده به این ولت دیجیتالی اعتماد کنین.

امنیت و حفظ کلید های خصوصی تو این کیف پول تماما به اختیار کاربر گذاشته شده و تراست ولت هیچ دخالتی رو تو این مورد نداره. البته این به معنی امنیت صد درصدی سرمایه شما نیست. در صورتی که سهل انگاری کنین و گوشی موبایل شما با استفاده از یه بد افزار هک بشه، به احتمال زیاد کیف پولتون رو از دست میدین. به همین خاطر باید حواستون رو حسابی جمع کنین. در مجموع رابط کاربری ساده و جذاب در کنار ارائه بیشترین امکانات ممکن، تراست ولت رو به بهترین گزینه برای افراد آمتور و حرفه ای تبدیل میکنه.

آموزش ساخت کیف پول OMG Network در تراست ولت

با توجه به امکانات بیشمار و محبوبیت بسیار زیادی که کیف پول تراست والت داره، تصمیم داریم تا آموزش ساخت کیف پول OmiseGo رو تو این ولت، براتون بزاریم. البته یه محتوای تصویری هم در همین مورد تو سایتمون وجود داره. برای استفاده از اون میتونین به قسمت راهنمای استفاده از سایت مراجعه کنین. ممکنه که بعضی از شما کیف پول دیگه ای رو برای ارز دیجیتال OMG انتخاب کرده باشین. باید بگم که چون مراحل راه اندازی کیف پول های مختلف شباهت بسیار زیادی رو بهم دارن، میتونین از این آموزش برای ساخت کیف پول OmiseGo در سایر ولت های دیجیتالی استفاده کنین.

کیف پول OMG چیست؟ | معرفی بهترین کیف پول اومیسگو

البته کیف پول هایی وجود دارن که فقط با استفاده از یه آدرس ایمیل و رمز، آماده استفاده میشن. لازم بذکره که اگه تو هر کدوم از مراحل ساخت و نصب کیف پول ها مشکلی براتون پیش اومد، میتونین تو قسمت نظرات مطرحش کنین. ما سعی میکنیم که تو کمترین زمان ممکن یه راه حل براتون پیدا کنیم. همچنین ممکنه که بعضی از افراد این کیف پول و داشته باشن ولی نتونن ارز دیجیتال اومیسه گ رو توش پیدا کنن. به همین خاطر آموزشی رو برای اضافه کردن این ارز به تراست ولت تو قسمت بعدی این مقاله، قرار دادیم.

برای ساخت کیف پول اومیسگو تو تراست ولت، قبل از هر چیزی باید این کیف پول رو دانلود کنین. برای اینکار بهتره که از پلتفرم های معتبری مثل گوگل پلی و اپ استور استفاده کنین. همچنین سایت رسمی این کیف پول هم میتونه مرجع مناسبی برای نسخه های مختلف Trust Wallet باشه. توجه کنین که به هیچ عنوان از سایت های ناشناس، کانال های تلگرامی و منابع مشابه برای دانلود چنین برنامه های حساسی نباید استفاده بشه. چون ممکنه که به جای اپلیکیشن اصلی، یه نسخه تقلبی رو نصب کنین و به همین خاطر سرمایه تون رو از دست بدین.

بعد از نصب و اجرای این ولت تو دستگاهتون، صفحه ای مشابه عکس زیر بهتون نمایش داده میشه. همونطور که مشاهده میکنین، دو گزینه متفاوت به شما داده میشه. اولیش برای ساخت یه کیف پول جدید کاربرد داره و گزینه دوم برای بازیابی حساب قدیمی مناسبه. چون ما قصد ساخت کیف پول OMG رو داریم، گزینه ی CREATE A NEW WALLET رو انتخاب میکنیم.

آموزش ساخت کیف پول OMG Network در تراست ولت

در مرحله بعدی از آموزش ساخت کیف پول اومیسگو، دو تا لینک گذاشته شده که با زدن هر کدوم از اون ها به یه صفحه وب منتقل میشین. تو این صفحات نکاتی رو در مورد شرایط استفاده و امنیت کیف پول ها نوشته شده. برای اینکه بتونین از این کیف پول استفاده کنین، باید این نکات رو بپذیرین. به همین منظور تیکی که در مقابل عبارت I’ve read and… قرار گرفته رو فعال کنین. حالا گزینه ادامه براتون فعال میشه و با زدن اون به مرحله بعد منتقل میشین.

آموزش ساخت کیف پول OMG Network در تراست ولت

در گام بعدی از آموزش ساخت کیف پول اومیسه گو، باید یه نسخه پشتیبان از کیف پولتون تهیه کنین. تو این صفحه تراست ولت ازتون میخواد که 12 کلمه ای که تو صفحه بعدی بهتون نمایش داده میشه رو یادداشت کنید. همچنین تاکید میکنه که این عبارات تنها راه دسترسی مجدد به اکانتتون هستن. توجه کنید که اگه فرد دیگه ای به جز شما بتونه به این عبارت ها دسترسی پیدا کنه، به راحتی میتونه با استفاده از یه دستگاه دیگه وارد کیف پولتون بشه. به همین خاطر باید توجه ویژه ای به امنیت این عبارت ها بکنین.

آموزش ساخت کیف پول OMG Network در تراست ولت

تو قدم بعدی باید 12 کلمه ای که بهتون داده میشه رو به ترتیب یادداشت کنین. بدون اغراق باید بگیم که این مرحله از آموزش ساخت کیف پول امیسه گو حیاتی ترین قسمت اونه. بعد از این که کارتون رو تموم کردین گزینه Continue رو بزنید تا به مرحله تایید عبارات بازیابی حسابتون برین. همونطور که تو تصویر میبینین مجددا عبارات بازیابی بهتون نشون داده میشه و شما باید اونا رو با همون ترتیبی که بهتون داده شده بود، انتخاب کنین.

آموزش ساخت کیف پول OMG Network در تراست ولت

یعد از گذروندن این مرحله ساخت کیف پول OMG هم به پایان میرسه. البته این کیف پول هنوز آماده استفاده برای ذخیره ارز دیجیتال اومیسگو نیست. برای ذخیره ارز OmiseGo باید این ارز رو به تراست ولتتون اضافه کنین.

آموزش اضافه کردن OMG به تراست ولت

وقتی که به قسمت سرچ کیف پولتون و اسم ارز دیجیتال OMG رو سرچ کنین، مشاهده میکنین که هیچ ارزی رو براتون نمیاره. به همین خاطر باید به شکل دستی این ارز رو به تراست ولت اضافه کنین. برای اضافه کردن ارز به تراست والت  روی گزینه Add Custom Token بزنید. اگه نتونستین این گزینه رو پیدا کنین، کافیه که به انتهای لیستی که تو این قسمت وجود داره برید.

آموزش ساخت کیف پول OMG Network در تراست ولت

با زدن گزینه ی اضافه کردن ارز های سفارشی، صفحه ای مثل عکس پایین براتون باز میشه. تو این قسمت با اضافه کردن اطلاعات فنی ارز مورد نظرتون، میتونین اونو به تراست ولت اضافه کنین. قبل از هر چیزی باید شبکه ارز رو انتخاب کنید. با توجه به اینکه OMG روی شبکه اتریوم ساخته شده، باید Ethereum رو برای این قسمت انتخاب کنین. سپس باید Contract Address اون ارز رو بزنین.

آموزش ساخت کیف پول OMG Network در تراست ولت

برای Contract Address باید به سایت EtherScaner برید و اسم ارز دیجیتال OmiseGo رو سرچ کنین. همچنین میتونین عبارت OMG ETH Contract رو تو مرورگرتون سرچ و سایت اول رو باز کنید. با هر دو روش باید به صفحه پایین برسید. حالا کنترکت رو به کیف پولتون کپی کنین. معمولا بعد از وارد کردن این آدرس بقیه اطلاعات به طور خودکار تکمیل میشن. اما اگه این اتفاق نیافتاد، باید این اطلاعات رو به شکل دستی وارد کنین.

آموزش ساخت کیف پول OMG Network در تراست ولت

در نهایت با زدن گزینه Done که بالای این صفحه قرار گرفته، این ارز به کیف پولتون اضافه میشه. از الان به بعد وقتی که این ارز رو سرچ کنین OMG رو براتون میاره و میتونین از تراست ولت برای ذخیره این رمز ارز استفاده کنین.

جمع بندی

بعد از آشنا شدن با چیستی رمز ارز اومیسگو و آشنایی با بهترین کیف پول های اون، میتونین به راحتی رو این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کنین. برای خرید ارز OMG میتونین از صرافی ارز دیجیتال ایران بایننس استفاده کنید. امیدواریم که مطالب ارائه شده تونسته باشن که به بهترین شکل ممکن شما رو راهنمایی کنن.

سربلند و پر سود باشید.


نظرات کاربران در مورد کیف پول OMG چیست؟ | معرفی بهترین کیف پول اومیسگو یا اومیسه گو | آموزش ساخت کیف پول OMG Network
سوال امنیتی :1+31 = ?