شیباورس(Shibaverse) چیست و چه اهدافی دارد؟

1402/05/01

شیباورس(Shibaverse)؛ نوعی پروژه متاورسی بر بستر بلاک چین اتریوم! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این مفهوم به دست بیارین؟ آیا می دونین شیباورس چیست؟ پروژه شیباورس چه ویژگی هایی داره؟ اهداف شیباورس چیست؟ کسب درآمد از شیباورس چجوریه؟ چرا پروژه Shibaverse منحصر به فرد هست؟ به نظر شما شیباورس چه شکلیه؟ عملکرد شیباورس چجوریه؟ آیا باعث افزایش خرید شیبا توسط کاربران میشه؟

احتمالا همین چند سال گذشته، وقتی که واسه اولین بار اسم تکنولوژی متاورس در بلاک چین به کار گرفته شد، کسی فکرش رو نمیکرد که با چه سرعتی قابلیت ها و امکانات این فناوری بیشتر میشه. هم اکنون پروژه های متاورسی به یه موضوع داغ در حوزه بلاک چین تبدیل شدن. یکی از این پروژه ها که سروصدای زیادی نسبت به هم نوعان خودش به پا کرده، شیباورس هست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شیباورس یا Shibaverse بهتون ارائه کنیم، به بررسی ویژگی های شیباورس بپردازیم و اهداف پروژه شیباورس رو مورد بررسی قرار بدیم.

شیباورس چیست؟

شیباورس چیست؟

شاید این سوال واستون پیش بیاد که شیباورس چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که شیباورس یا Shibaverse نوعی پروژه متاورس جامعه محور هست که قصد داره دنیای مجازی روی فناوری بلاک چین ایجاد کنه. مهم ترین اهداف پروژه شیباورس شامل موارد مربوط به حوزه های سرگرمی و آموزشی هست. کاربران پروژه شیباورس این امکان رو دارن تا با کمک این پروتکل در جلسه ها و رویدادها شرکت کرده، در آکادمی شیبا درباره تکنولوژی های بلاک چین و متاورس آموزش دیده و به بازی و سرگرمی هایی با ویژگی کسب درآمد بپردازن.

جالب اینجاست که بدونین شیباورس نوعی پروژه سرگرمی و آموزشی متاورس هست که روی شبکه بلاک چینی اتریوم راه اندازی شده. هدف اون آوردن واقعیت مجازی، املاک دیجیتال، بازی های متاورسی و همچنین فرصت های شغلی آزاد رو به پروتکل شیبا اینو هست. توجه داشته باشین که شیباورس به وسیله شبکه شیباریوم پشتیبانی میشه. با وجود ویژگی های این شبکه بلاک چینی، کاربران می تونن انتظار رشد بالایی از این این پروژه در آینده داشته باشن. توکن اصلی این پروژه هم VERSE هست که واسه خرید زمین های مجازی در اون استفاده میشه.

شیباورس چه ویژگی هایی دارد؟

شیباورس چه ویژگی هایی دارد؟

همونطور که گفتیم، بیشتر پروژه های متاورس تصادفی هستن و از دنیای واقعی از بین رفتن. به همین دلیل شیباورس هم طراحی جالبی داره که از طرح های فعلی الهام گرفته شده. این قابلیت به کاربران کمک می کنه تا به صورت آزادانه در خونه رویایی خودشون قدم بزنن و احساس صمیمیت داشته باشن. شیباورس ویژگی های زیادی داره که باعث شده تا منحصر به فرد بشه. در ادامه برخی از ویژگی های شیباورس رو بررسی می کنیم:

  • یکی از ویژگی های شیباورس که باعث شده تا محبوبیت زیادیبه دست بیاره، برخورداری از کسب درآمد با بازی هاست. قابلیت P2E به عنوان یه ترند در دنیای بلاک چین، به صورت کامل روی این پروژه اجرا شده. کاربران می تونن با بازی کردن درآمد زیادی به دست بیارن.
  • یکی دیگه از ویژگی های شیباورس، امکان آموزش و کسب مهارت هست. دوره های آموزشی که در پروژه شیباورس برگزار میشن، هم واسه بچه ها و هم واسه بزرگسالان خیلی مفید و ارزشمند هستن.
  • توکن های NFT پروزه شیباورس فوق العاده هستن. شما می تونین در شیباورس اقدام به خرید و فروش توکن های غیرمثلی کنین.
  • یکی دیگه از ویژگی های شیباورس این هست که Shibaverse دارای فروشگاه های آنلاین، بازار خرید و فروش آیتم و البته فرصت های شغلی آزاد هست. در این دنیای مجازی اقتصاد همیشه در جریان هست.
  • استفاده از تکنولوژی VR یه شهر با جزئیات کامل و معماری واقع گرایانه رو در مقابل چشمای شما قرار میده.

مقاله پیشنهادی: شیباریوم Shibarium چیست؟

پروژه شیباورس چه اهدافی دارد؟

پروژه شیباورس چه اهدافی دارد؟

توجه داشته باشین که تیم سازنده پروژه شیباورس قصد دارن تا این پروژه انعکاسی از اکوسیستم شیبا باشه. اون ها انتظار دارن که علاقع مندان و کاربران جدیدی رو به سمت محصولات و خدمات شیبا جذب کنند. ایجاد فرصت های مالی واسه جامعه شیبا هم یکی دیگه از اهداف پروژه شیباورس هست. با جذب کاربران زیاد، افزایش قیمت توکن VERSE، انجام ایردراپ شیباسواپ و رونق بازی های کسب درآمدف فرصت های مالی جدید واسه اکوسیستم شیبا به وجود میاد. همچنین تیم سازنده پروژه منحصر به فرد شیباورس(ShibaVerse) قصد دارن با آموزش افراد جوان به روشی سرگرم کننده، به به جامعه کمک کنند تا آگاهی بیشتری پیدا کنند و در مورد نحوه ایمن بودن و استفاده مناسب از تکنولوژی شبکه های بلاک چینی، سفارش هایی رو داشته باشن.

آشنایی با توکن VERSE

توکن بومی پروژه شیباورس که با نماد VERSE شناخته میشه، نوعی توکن کاربردی مبتنی بر شبکه ERC20 هست که واسه خرید زمین، نسخه های ویژه شیبا و اجاره فضای معاملاتی ضروری هست. علاوه بر این، در مکانیسم انجام بازی های Play2Earn نقش مهمی داره. هربار که کاربر جدید بخواد یه زمین مجازی بخره، باید این توکن رو از بازار خریداری کنه تا واسه تهیه زمین ها ازش استفاده کنه. بعضی از این توکن ها بین سرمایه گذاران تقسیم میشن و بعضی هاشون هم به صندوق توسعه پروژه واریز میشن.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد شیباورس یا Shibaverse بهتون ارائه کنیم، به بررسی ویژگی های شیباورس بپردازیم و اهداف پروژه شیباورس رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، شیباورس یا Shibaverse نوعی پروژه متاورس جامعه محور هست که قصد داره دنیای مجازی روی فناوری بلاک چین ایجاد کنه. مهم ترین اهداف پروژه شیباورس شامل موارد مربوط به حوزه های سرگرمی و آموزشی هست.


نظرات کاربران در مورد شیباورس(Shibaverse) چیست و چه اهدافی دارد؟
سوال امنیتی :9+33 = ?