آیا یک رالی صعودی برای کاردانو(ADA) در راه است؟

نوشته شده در : 1403/03/24

جستجو

یکی از تحلیلگران کریپتو گفته است که قیمت کاردانو می تواند به زودی افزایش یافته و به 2 دلار برسد! خرید ارز دیجیتال یکی از راه های کسب درآمد از بالا و پایین شدن قیمت رمز ارزهاست. می توان با خرید و فروش ارز کاردانو نیز سود زیادی به دست آورد.
با اینکه کاردانو یکی از علمی ترین پروژه ها در دنیای کریپتو است، ولی قطعا آینده کاردانو به پتانسیل های این پروژه بستگی دارد. کاردانو به عنوان یک ارز دیجیتال با قابلیت های جدید در قالب یک دارایی قابل معامله به وجود آمده است. یک رالی صعودی برای کاردانو در راه است. در این مطلب، توضیحاتی درباره قیمت کاردانو(ADA) ارائه شده و به بررسی احتمال وارد شدن کاردانو به یک رالی صعودی پرداخته شده است.

پیش بینی قیمت کاردانو(ADA)

کاردانو یکی از ارزهای دیجیتال نسل سوم است که توجه بسیاری از تریدرها و معامله گران را به سمت خود جلب کرده است. کاردانو(ADA) اکنون در زمان نوشتن این مطلب با قیمت 0.43 دلار معامله می شود که نسبت به 24 ساعت گذشته بیش از 1.55 درصد افزایش یافته است.
بعضی از تحلیلگران و تریدرهای حرفه ای بازار رمز ارزها پیش بینی می کنند که قیمت کاردانو(ADA) احتمالا در یک روند صعودی قرار دارد. با این حال، ممکن است تا پایان سال 2025 در بین سطح حمایت 0.5 دلار و سطح 1 دلار که محدوده مقاومت خیلی مهمی برای کاردانو است، نوسان داشته باشد. اگر تمام ارتقاهای کاردانو با موفقیت اجرا شوند، احتمالا قیمت کاردانو سطح مقاومت 1 دلاری را در اوایل سال 2026 بازیابی کند و روند صعودی را ادامه دهد. بعد از شناخت انواع روش های خرید ارز دیجیتال می توان معاملات پرسودی انجام داد.
پیش بینی قیمت ارز دیجیتال کاردانو(ADA) برای سال 2024 نشان می دهد که کاردانو پتانسیل رسیدن به حداکثر قیمت 1.14 دلار را دارد. به شرطی که افزایش چشمگیری در تقاضا برای ارز دیجیتال وجود داشته باشد. از سمت دیگر، تریدرها باید حداقل قیمت 0.454 دلار را با میانگین قیمت بازار حدود 0.90 دلار انتظار داشته باشند.

آیا کاردانو وارد یک رالی صعودی شود؟!

نکته قابل توجه این است که کاردانو(ADA) یکی از ارزهای دیجیتال است که همچنان شاهد انتظارات صعودی از سوی تحلیلگران ارز دیجیتال است. به ویژه یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال معقتد است که قیمت کاردانو می تواند تا 2 دلار افزایش یابد و دلیل آن را ارتقای چانگ می داند.
در پستی در X این تحلیلگر ارز دیجیتال انتظارات خود را برای قیمت کاردانو فاش کرد و گفت که از اینجا می تواند بیش از 300 درصد رشد کند. سباستین توضیح داد که دلیل این امر هاردفورک آینده کاردانو است که باعث ایجاد هیجان در جامعه رمز ارزها شده است. تحلیلگر ارز دیجیتال به ارتقاهای قبلی شبکه کاردانو اشاره می کند که تمام آنها در پاسخ به افزایش قیمت کاردانو منجر شده اند.
یکی از نمونه های قابل توجه افزایش قیمت کاردانو در پاسخ به ارتقاء شبکه، هیجان پیرامون هارد فورک آلونزو در سال 2021 است. ارتقاء تمام گره های کاردانو را به نسخه 9.0 منتقل می کند. با این حال، حداقل 70 درصد از تمام اپراتورهای گره باید قبل از انجام ارتقا به نسخه جدید ارتقا دهند. در حال حاضر انتظار می رود که ارتقای شبکه در اوت 2024 انجام شود. ارتقا چانگ کاردانو در حال حاضر در حال افزایش است،چ ون سرمایه گذاران به سمت آن نگاه می کنند. انتظار می رود این ارتقاء به کاربران کمک کند تا کنترل بیشتری در مورد حاکمیت شبکه به میان بیاورند. برخی از تغییرات عمده ای که از ارتقاء انتظار می رود،سیستم حکومتی پیشرفته، خزانه داری و بودجه سالانه خواهد بود. مسئله ای که اخیرا در بازار ارز دیجیتال در مورد اتریوم مطرح است این است که آیا قیمت اتریوم می تواند به 4 هزار دلار برسد؟

جمع بندی و نتیجه:
در این مطلب، توضیحاتی درباره قیمت کاردانو(ADA) ارائه شده و به بررسی احتمال وارد شدن کاردانو به یک رالی صعودی پرداخته شده است. همانطور که گفته شد، کاردانو یکی از ارزهای محبوب در بازار کریپتو است که نوسانات شدیدی دارد. یکی از تحلیلگران کریپتو معتقد است که قیمت کاردانو می تواند تا پایان سال 2024 به 2 دلار برسد. این تحلیلگر به ارتقای جدیدی شبکه کاردانو تاکید می کند.

لینک مقاله: https://coincodex.com/crypto/cardano/price-prediction/

 

نظرات کاربران در مورد آیا یک رالی صعودی برای کاردانو(ADA) در راه است؟
سوال امنیتی :9+48 = ?