معرفی سرمایه گذاران معروف ارز اتریوم

نوشته شده در : 1402/06/18

معرفی سرمایه گذاران معروف اتریوم؛ آیا دوست دارین با این افراد آشنا بشین؟ اصلا می دونین ارز دیجیتال اتریوم چیست؟ چرا افراد روی ارز دیجیتال اتریوم سرمایه گذاری می کنند؟ معروف ترین سرمایه گذاران معروف ارز اتریوم چه کسانی هستن؟ آیا شما هم قصد دارین روی ارز دیجیتال اتریوم(ETH) سرمایه گذاری کنین؟ به نظر شما قیمت اتریوم در آینده چجوری میشه؟ ایا رمز ارز اتریوم ارزش سرمایه گاری داره؟

هم اکنون دومین ارز دیجیتال با ارزش دنیا یعنی ارز اتریوم(Ethereum) توجه سرمایه گذاران و افراد رو خیلی زیاد به سمت خودش جلب می کنه. در دسامبر 2017 بود که اتریوم همراه با  خیلی از رمز ارزهای دیگه به بالاترین قیمت تاریخ خودش دست پیدا کرد و این مسئله در جذب سرمایه گذاران تاثیر زیادی داشت. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد خرید ارز دیجیتال اتریوم یا ETH بهتون ارائه بدیم، به معرفی سرمایه گذاران معروف اتریوم بپردازیم و ارزش سرمایه گذاری در اتریوم رو مورد بررسی قرار بدیم.

آشنایی با ارز دیجیتال اتریوم(ETH)

آشنایی با ارز دیجیتال اتریوم(ETH)

شاید واستون جالب باشه که بدونین ارز دیجیتال اتریوم(ETH) یکی از معروف ترین و برترین رمز ارزهای موجود در بازار کریپتوکارنسی هست که شما می تونین روی این رمز ارز سرمایه گذاری کنین. همونطور که گفتیم، اتریوم نوعی سیستم آزاد و عمومی مبتنی بر بلاک چین هست که دارای مرورگر، زبان برنامه نویسی و سیستم پرداخت مخصوص خودش هست. این ارز دیجیتال هیچ کنترل کننده واحد و مرکزی نداره و هزاران سیستم کامپیوتری به صورت داوطلبانه در گوشه و کنار دنیا اون رو مدیریت می کنند. این کاربران به اسم گره شناخته میشه و امنیت شبکه بر عهده اون هاست.

در ارز دیجیتال اتریوم هیچ خبری از ثبت و ذخیره داده ها بر روی یه سرور مرکزی و به صورت محرمانه نیست. همه اطلاعات و داده های موجود در شبکه به صورت کامل بین نودها توزیع شده و هر گره یه کپی از همه داده های بلاک چین در اختیار داره. ارز دیجیتال اتریوم از نظر ارزش بازار در رتبه 2 کریپتوکارنسی ها قرار داره. این رمز ارز قبلا مبتنی بر الگوریتم اثبات کار بود، ولی مدتی هست که به الگوریتم اثبات سهام مهاجرت کرده و استخراج اون ممکن نیست.

مقاله پیشنهادی: انواع ارزهای دیجیتال کدامند؟

آیا اتریوم یک سرمایه گذاری خوب است؟

توجه داشته باشین که مثل هر سرمایه گذاری دیگه ای، جواب به این سوال بستگی به اهداف مالی و تحمل ریسک بالا داره. ارز دیجیتال اتریوم با نماد اختصاری ETH می تونه نوسانات و تغییرات قیمتی زیادی داشته باشه و سرمایه شما رو در معرض خطر قرار بده. با این وجود، بدون شک به عنوان یه سرمایه گذاری ارزش تحقیق رو داره، چون فناوری های نوآورانه مختلف موجود و نوظهور که از اتریوم استفاده می کنند، ممکنه در آینده نقش های بزرگ تری هم در امور مالی غیرمتمرکز یا دیفای داشته باشه. بنابراین، اتریوم یه گزینه خوب واسه سرمایه گذاری هست.

معرفی سرمایه گذاران معروف اتریوم

معرفی سرمایه گذاران معروف اتریوم

همونطور که گفتیم، ارز دیجیتال اتریوم یکی از رمز ارزهای محبوب در بازار کریپتوکارنسی هاست که شما می تونین با سرمایه گذاری روی این رمز ارز سود زیادی به دست بیارین. افراد زیادی روی ارز دیجیتال اتریوم سرمایه گذاری کردن و سود زیادی از این سرمایه گذاری به دست اوردن. در ادامه برخی از معروف ترین سرمایه گذاران ارز دیجیتال اتریوم(ETH) رو واستون معرفی می کنیم:

  • جوزف لوبین(Joseph Lubin)

یکی از معروف ترین سرمایه گذاران اتریوم، شخصی به اسم جوزف لوبین یا Joseph Lubin هست. این شخص که تجربه زیادی در زمینه های مختلفی مثل مهندسی نرم افزار، رباتیک، Mashine Vision و شبکه های عصبی داره، یکی از افراد معروفی هست که با ارز دیجیتال اتریوم همراه شد. اون یکی از بنیانگذاران اتریوم و بنیانگذار شرکت ConsenSys هست. بر اساس شایعات زیادی که وجود داره، جو لوبین یکی از سرمایه گذاران برجسته فروش عمومی اتریوم بوده که چند سال پیش برگزار شد.

  • ریچارد شرمن(Richard Sherman)

یکی دیگه از معروف ترین سرمایه گذاران اتریوم، فردی به اسم ریچارد شرمن هست. این شخص مدافع تیم فوتبال آمریکایی هست. ریچارد شرمن خیلی زود شروع به سرمایه گذاری در رمز ارزها مثل بیت کوین و اتریوم کرد و این سرمایه گذاری برمی گرده به وقتی که هواداران از اون درخواست کردن که محصولات و کالاها رو از سایت رسمی اون با استفاده از رمز ارزهای متنوع بخرن. ریچارد باردها در موقعیت های مختلف ابراز داشته که کمی بیت کوین، اتریوم و ارز دیجیتال لایت کوین داره و به آینده رمز ارزها امیدوار هست.

  • برادران وینکلووس

برادران وینکلووس هم یکی دیگه از معروف ترین سرمایه گذاران ارز دیجیتال اتریوم هستن. این دو برادر به دلیل ارتباطی که با ارزهای دیجیتال دارن، در موقعیت های خیلی خبرسازی قرار گرفتن. با اینکه این برادرها بعد از شکایت از مارک زاکربرگ، بنیانگذار و مدیر عامل فیسبوک، واسه خودشون اسمی دست و پا کردن و ادعا می کردن که مارک ایده اون ها رو در ایجاد یه شبکه اجتماعی دزدیده.

  • ویتالیک بوترین(Vitalik Buterin)

یکی دیگه از معروف ترین سرمایه گذاران ارز دیجیتال اتریوم، ویتالیک بوترین هست. این شخص مغز متفکر پروژه اتریوم هست و میشه ادعا کرد که مهم ترین شخص در بازار ارزهای دیجیتال بعد از ساتوشی ناکاموتو هست. واقعیت آشکاری هست که ویتالیک مرد خیلی ثروتمندی هست و شخصی هست که سرمایه زیادی در بازار رمز ارزها داره. با اینکه اون هیچ وقت به صورت رسمی اعلام نکرده که چقدر اتریوم داره، ولی گزارش هایی مبنی بر انتقال 30 هزار اتریوم توسط اون به صرافی بیت استمپ وجود داره.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد ارز دیجیتال اتریوم یا ETH بهتون ارائه بدیم، به معرفی سرمایه گذاران معروف اتریوم بپردازیم و ارزش سرمایه گذاری در اتریوم رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، اتریوم یکی از معروف ترین رمز ارزهای موجود در بازار کریپتو هست که شما می تونین روی این رمز ارز سرمایه گذاری کنین. افراد زیادی روی این ارز دیجیتال سرمایه گذاری کردن. از جمله از این افراد میشه به ویتالیک بوترین، برادران وینکلووس، ریچارد شرمن، جوزف لوبین و... اشاره کرد.


نظرات کاربران در مورد معرفی سرمایه گذاران معروف ارز اتریوم
سوال امنیتی :2+82 = ?