صرافی غیرمتمرکز جی ام ایکس(GMX) چیست؟

نوشته شده در : 1402/06/19

صرافی غیرمتمرکز جی ام ایکس(GMX)؛ یکی از پلتفرم های معاملاتی غیرمتمرکز ارزهای دیجیتال! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی در مورد این صرافی به دست بیارین؟ آیا می دونین صرافی ارز دیجیتال جی ام ایکس چیست؟ صرافی GMX چه ویژگی هایی داره؟ صرافی GMX از چه ارزهای دیجیتالی پشتیبانی می کنه؟ کارمزدهای پلتفرم جی ام ایکس چقدر هست؟ آیا صرافی GMX امن هست؟

یکی از مفاهیمی که بازار رمز ارزها رو تا حد زیادی به خودش اختصاص داده، اصطلاح پلتفرم و صرافی های غیرمتمرکز یا دکس هست. بیشترین جایی که از این پلتفرم ها استفاده میشه، صرافی های ارز دیجیتال هست. پروتکل غیرمتمرکز مسئله ای هست که رمز ارزهای زیادی رو در زیرمجموعه خودش قرار داده. جی ام ایکس هم یکی از صرافی های غیرمتمرکز در بازار کریپتو هست. به همین دلیل ما می خواهیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی غیرمتمرکز GMX بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های صرافی GMX بپردازیم و امنیت پلتفرم معاملاتی جی ام ایکس رو مورد بررسی قرار بدیم تا بتونین در این پلتفرم اقدام به خرید و فروش رمز ارزها کنین.

صرافی GMX چیست؟

صرافی GMX چیست؟

آیا می دونین صرافی GMX چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که صرافی جی ام ایکس یا GMX یکی از صرافی های غیرمتمرکز در بازار ارزهای دیجیتال هست که میشه معامله های اسپات و دائمی رو در اون انجام داد. در این پلتفرم نحوه کار به صورت بازارسازی و اهرمی هست که کاربران می تونن از این دو روش تراکنش ها و معاملات خودشون رو بدون تاثیر قیمت و مبادلات رمز ارزها رو با کارمزدهای پایین انجام بدن. این صرافی واسه اینکه اطلاعات خودش رو در زمینه خرید GMX، قیمت اون و قیمت سایر رمز ارزها بروز نگه داره، اون ها رو در چین لینک دریافت می کنه.

جالب اینجاست که بدونین صرافی غیرمتمرکز جی ام ایکس(GMX) در سپتامبر 2021 ایجاد شد و نوعی پلتفرم معاملات قرارداد دائمی واسه رمز ارزهای مشهور و پرطرفدار هست. شما در صرافی GMX می تونین رمز ارزها رو به شکل دائمی معامله کنین. در این حالت شما هیچ رمز ارزی رو نمی خرین یا نمی فروشین. در عوض شما وثیقه لازم واسه ترید رو سپرده گذاری می کنین و پوزیشن های خرید و فروش ارز دیجیتال باز می کنین. در زمان تسویه حساب، سود معاملات فروش با تتر و سود معاملات خرید با رمز ارزی دومی به کاربران پرداخت میشه.

مقاله پیشنهادی: صرافی غیرمتمرکز دودو(DODO) چیست و چه مزایایی دارد؟

صرافی GMX چه ویژگی هایی دارد؟

صرافی GMX چه ویژگی هایی دارد؟

همونطور که گفتیم، صرافی جی ام ایکس(GMX) نوعی صرافی غیرمتمرکز و دائمی هست که به کاربران این اجازه رو میده تا رمز ارزهای محبوبی مثل بیت کوین و اتریوم رو به صورت مستقیم از طریق کیف پول های دیجیتالی خودشون معامله کنند. این صرافی تونسته محبوبیت زیادی در بین کاربران فعال بازار رمز ارزها به دست بیاره. در ادامه برخی از ویژگی های صرافی GMX رو بررسی می کنیم:

  • پشتیبانی 24 ساعته

یکی از ویژگی های صرافی GMX که باعث شده تا مورد استقبال کاربران و تریدرها زیادی قرار بگیره این هست که دارای پشتیبانی 24 ساعته هست. اگه در حال خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی جی ام ایکس بودین و با مشکلی روبرو شدین، نیاز نیست نگران عقب افتادن کارتون باشین، با وجود پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته، شما می تونین سوال های خودتون رو از تیم پشتیبان صرافی GMX بپرسین و مشکلات خودتون رو برطرف کنین.

  • عدم نیاز به احراز هویت

عدم نیاز به احراز هویت هم یکی دیگه از ویژگی های مثبت صرافی ارز دیجیتال GMX هست. از اونجایی که صرافی جی ام ایکس به صورت غیرمتمرکز فعالیت می کنه، شما می تونین بدون نیاز به احراز هویت و فقط با اتصال کیف پول خودتون به این صرافی، معاملات خودتون رو انجام بدین. در حالی که در صرافی های متمرکز شما حتما باید احراز هویت انجام بدین تا بتونین از خدمات این صرافی ها استفاده کنین.

  • قابلیت سواپ رمز ارزها

یکی دیگه از خصوصیات صرافی GMX، قابلیت سواپ ارزهای دیجیتال هست. این صرافی به کاربران این امکان رو میده تا رمز ارزهای مورد نظر خودشون رو در این صرافی به همدیگه تبدیل کرده و اون ها رو سواپ کنند. سواپ رمز ارزها شامل کارمزدهایی میشه که شما باید این کارمزدها رو پرداخت کنین. برای اینکه بتونین سواپ ارزهای دیجیتال رو انجام بدین، باید کیف پول خودتون رو به این صرافی متصل کنین.

مقاله پیشنهادی: صرافی غیرمتمرکز تورسواپ(ThorSwap) چیست؟

کسب درآمد در صرافی GMX چگونه است؟

کسب درآمد در صرافی GMX چگونه است؟

صرافی ارز دیجیتال جی ام ایکس یه جایگزین مطمئن واسه صرافی های متمرکز در حوزه Web3 هست. این پلتفرم به شما این امکان رو میده تا از طریق تامین نقدینگی درآمد کسب کنین یا با انجام معاملات ارز دیجیتال سود به دست بیارین. واسه انجام معاملات اهرمی هم نیازی به حساب کاربری یا احراز هویت نیست. رابط کاربری جذاب و کارمزدهای پایین هم از مزایای دیگه این صرافی هست. علاوه بر این، شما می تونین از طریق استیک کردن توکن GMX درآمد کسب کنین. توجه داشته باشین که این توکن توسط هیچ سرمایه ای پشتیبانی نمیشه و قیمت اون فقط بر اساس عرضه و تقاضا تعیین و مشخص میشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما خواستیم در این مطلب، توضیحاتی در مورد صرافی غیرمتمرکز GMX بهتون ارائه بدیم، به بررسی ویژگی های صرافی GMX بپردازیم و امنیت پلتفرم معاملاتی جی ام ایکس رو مورد بررسی قرار بدیم تا بتونین در این پلتفرم اقدام به خرید و فروش رمز ارزها کنین. همونطور که گفتیم، صرافی جی ام ایکس یا GMX یکی از صرافی های غیرمتمرکز در بازار ارزهای دیجیتال هست که میشه معامله های اسپات و دائمی رو در اون انجام داد.


نظرات کاربران در مورد صرافی غیرمتمرکز جی ام ایکس(GMX) چیست؟
سوال امنیتی :8+60 = ?