ارز دیجیتال جاسمی کوین(Jasmy Coin) چیست؟

نوشته شده در : 1402/04/02

جاسمی کوین(Jasmy Coin)؛ یکی از بهترین ارزهای دیجیتال بازار! آیا تا الان با مفهوم اینترنت اشیاء یا به اختصار IoT برخورد کردین؟ ارز جاسمی کوین دقیقا در راستای بهره مندی کاربران از اینترنت اشیا یا IoT به وجود اومده که ویژگی های زیادی داره.

پروژه جاسمی یه پروژه بازار داده یا مارکت پلیس هست که در اون کاربران می تونن داده های تولید شده خودشون از دستگاه های اینترنت اشیاء رو به مشاغل و کسب و کارهای مختلف بفروشن. ارز JASMY توکن کاربردی بومی این پروژه هست که به عنوان روش پرداخت در پلتفرم داده جاسمی مورد استفاده قرار می گیره. شما می تونین بر روی این رمزارز سرمایه گذاری کرده و سود کسب کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله ارز دیجیتال جاسمی کوین چیست؟ اطلاعاتی درباره ارز دیجیتال جاسمی کوین یا Jasmy Coin به شما ارائه کنیم و به بررسی کاربردهای ارز JASMY بپردازیم و عملکرد پروژه جاسمی کوین رو مورد بررسی قرار بدیم. تا اگر قصد خرید ارز دیجیتال را دارید؛ این مورد را در نظر بگیرید.

ارز جاسمی کوین چیست؟

ارز جاسمی کوین چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که ارز دیجیتال جاسمی کوین چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که جاسمی کوین یا Jasmy Coin یه پروژه کریپتویی متعلق به شرکت ارائه دهنده اینترنت اشیاء(IoT) مستقر در توکیو هست. این پروژه توسط مدیران سابق شرکت سونی، مدیریت میشه. جاسمی کوین یه فضای امن و کاربر محور رو فراهم می کنه که در اون داده ها می تونن ذخیره یا مبادله بشن، همه این ها بر اساس ترجیحات صاحب داده هست. جاسمی با زیرساخت قدرتمند و پلتفرم بصری خودش اطلاعات متمرکز بر مصرف کننده رو تسهیل می کنه.

جالب اینجاست که بدونین جاسمی کوین یه پروژه ارز دیجیتال آینده دار هست که رمزارز بومی این پروژه با نماد JASMY شناخته میشه. جاسمی کوین مبتنی بر استاندارد ERC-20 و در شبکه بلاک چین اتریوم ساخته شده. این رمزارز می تونه توسط تعداد نامشخص افراد و کسب و کارها واسه انتقال توکن ها با استفاده از دستگاه های دیجیتال به عنوان مدرک مبادله ارزش یا پرداخت خدمات استفاده بشه. توجه داشته باشین که با محدود کردن قابلیت استفاده از اون، نشونه می تونه تعداد زیادی از اهداف رو داشته باشه.

مقاله پیشنهادی: تحولات حقوقی و قانونی مرتبط با ارزهای دیجیتال

هدف جاسمی کوین چیست؟

ارز دیجیتال جاسمی کوین(JasmyCoin) به پروتکل جاسمی، موسسه ای که پلتفرم های اینترنت اشیاء رو توسعه میده، قدرت میده و به عملکرد صحیح این سازمان کمک زیادی می کنه. همچنین جاسمی به جای هماهنگ کردن شبکه های دستگاه ها و داده ها از طریق سرورهای متمرکز، می خواد تمرکززدایی رو از طریق محاسبات لبه و ذخیره داده ها در IPFS یه شبکه ذخیره سازی غیرمتمرکز برای این فرایند فراهم کنه. اگه ارز دیجیتال جاسمی کوین بتونه به اهداف خودش دست پیدا کنه، می تونه رشد قیمتی چشمگیری رو تجربه کنه.

ارز JASMY چه کاربردهایی دارد؟

ارز JASMY چه کاربردهایی دارد؟

همونطور که گفتیم، ارز JASMY نوعی توکن دیجیتال هست که در بلاک چین اتریوم میزبانی میشه. از این رمزارز میشه برای انتقال توکن ها بین دستگاه ها و پرداخت خدمات شبکه استفاده کرد. ارز دیجیتال جاسمی کوین موارد استفاده مختلفی داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی کاربردهای ارز JASMY بپردازیم تا با این موارد آشنایی داشته باشین.

ارز JASMY به طور خاص برای اینترنت اشیاء ایجاد شده. ارز دیجیتال جاسمی کوین فضایی رو پیش بینی می کنه که در اون داده های شخصی می تونه به دارایی های شخصی تبدیل بشه. به عبارت دیگه، جاسمی مالکیت داده های شما رو به شما برمی گردونه. در واقع هدف ارز دیجیتال جاسمی کوین تحقق دموکراسی سازی داده ها از طریق یه مدل غیرمتمرکز هست که در اون داده ها به عنوان ذاتا متعلق به هر شخص محافظت میشن.

توجه داشته باشین که ارز دیجیتال جاسمی(JASMY) با توجه به نوع دستگاه از طرح سخت افزار ارائه می کنه و به عنوان لایه دوم حفاظت از امنیت داده عمل می کنه. تکنولوژی بلاک چین سنتی واسه اطمینان از امنیت داده ها در طول توسعه IoT یا اینترنت اشیا مورد استفاده قرار می گیره. این پروژه می خواد امنیت کنترل مداوم بر روی همه داده های مربوط به یه شخص رو در اولویت قرار بده.

مقاله پیشنهادی: ارزهای دیجیتال و نظام بانکی جهانی

ویژگی های مثبت ارز دیجیتال Jasmy

ویژگی های مثبت ارز دیجیتال Jasmy

ارز دیجیتال Jasmy مثل هر رمزارز دیگه ای در بازار کریپتو، ویژگی های مثبتی داره که باعث میشه تا مورد استقبال خیلی از سرمایه گذاران و معامله گران قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. در ادامه برخی از ویژگی های مثبت ارز دیجیتال Jasmy رو بررسی می کنیم:

  • ارز دیجیتال Jasmy اولین رمزارز مطابق با مقررات مرتبط با رمزارزها در ژاپن هست.
  • ارز دیجیتال جاسمی کوین در صرافی های مشهور کشور ژاپن لیست شده.
  • رمزارز جاسمی کوین از امن ترین ارزهای دیجیتال موجود واسه سرمایه گذاری محسوب میشه.
  • توکن جاسمی به عنوان ارز رمزنگاری شده رسمی، معادل سهام و اوراق بهادار مشابه در نظر گرفته میشه.

عملکرد جاسمی کوین چگونه است؟

حائز اهمیت هست که بدونین پروتکل جاسمی(Jasmy) زیرساخت های مورد نیاز رو واسه مالکان داده به وجود میاره تا این اجازه رو داشته باشن تا داده های خودشون رو به صورت امن ذخیره، تبادل، دسترسی و استفاده کنند. این کار رو توسط قدرت آخرین تکنولوژی بلاک چین پلتفرم اینترنت اشیاء خودش انجام میده. نکته قابل توجه این هست که ماژول های پایه قدرت برقراری ارتباط امن و کارآمد با ابزارهای IoT رو دارن. تعداد زیادی از برنامه ها به کاربران امکان مدیریت و استفاده از داده های خودشون رو در صورت نیاز میده.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله ارز دیجیتال جاسمی کوین چیست؟ اطلاعاتی درباره ارز دیجیتال جاسمی کوین یا Jasmy Coin به شما ارائه کنیم و به بررسی کاربردهای ارز JASMY بپردازیم و عملکرد پروژه جاسمی کوین رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، جاسمی کوین یه پروژه ارز دیجیتال آینده دار هست که رمزارز بومی این پروژه با نماد JASMY شناخته میشه. جاسمی کوین مبتنی بر استاندارد ERC-20 و در شبکه بلاک چین اتریوم ساخته شده. این رمزارز ویژگی های زیادی داره که باعث میشه تا منحصر به فرد بشه.


نظرات کاربران در مورد ارز دیجیتال جاسمی کوین(Jasmy Coin) چیست؟
سوال امنیتی :3+63 = ?