صرافی پولونیکس(Poloniex) چیست و چه مزایایی دارد؟

نوشته شده در : 1402/04/02

به دنیای ارزهای دیجیتال خوش اومدین؛ جایی که پولونیکس(Poloniex) یکی از بهترین صرافی ها به شمار میاد! اینجا جایی هست که به جای تکاپوی پول های کاغذی و طلا، دنیایی پر از کوین ها و توکن ها وجود داره. صرافی پولونیکس، همون جادوگری هست که شما رو به دنیایی از رمزارزها وارد می کنه و هرچه می خواهین، می تونین در این دنیای دیجیتال و رمزنگاری شده انجام بدین.

همه ما به دنبال راحتی و سهولت در انجام معاملات رمزارزها هستیم و پولونیکس مثل یه میزبان بزرگ هست که با ارائه خدمات حرفه ای، ما رو در همه معاملات ارزهای دیجیتال همراهی می کنه. با یه کلیک ساده، شما می تونین به دنیای تجارت رمزارزها پا گذاشته و با همه اون ارزهای جذاب و فناوری های پیشرفته آشنا بشین. از خریدو فروش ارزهای معروف گرفته تا معاملات فیوچرز، پولونیکس همه رو در اختیار شما قرار میده. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله صرافی پولونیکس چیست؟ اطلاعاتی درباره صرافی پولونیکس یا Poloniex به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای صرافی پولونیکس بپردازیم و نحوه کار با این صرافی ارز دیجیتال رو به شما یاد بدیم.

صرافی پولونیکس چیست؟

صرافی پولونیکس چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که صرافی پولونیکس چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که پولونیکس یا Poloniex یکی از صرافی های با سابقه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هست که در سال 2014 و در روزهای اوج گیری رمزارزها در آمریکا راه اندازی شد. این پلتفرم معاملاتی توسط شخصی به اسم تریستان دی آگوستا تاسیس شد. در حال حاضر، دفتر مرکزی این صرافی در ایالات دلاویر آمریکا قرار داره و یه صرافی محبوب و پرطرفدار با بیش از 100 هزار تراکنش در هر روز محسوب میشه. شما می تونین با استفاده از این صرافی اقدام به خرید و فروش رمزارزهای مورد نظر خودتون کنین.

پولونیکس(Poloniex) یکی از صرافی های ارز دیجیتال خیلی محبوب در بین تریدرها و معامله گران هست. این پلتفرم معاملاتی به خیلی از تریدرهای تازه کار، اصول مبادله ارزهای دیجیتال رو یاد داده و به اون ها روش های کسب سود زیاد به ازای هر رمزارز رو آموزش داده. مقر اصلی این صرافی در کشور ایالات متحده آمریکا قرار داره. از اونجایی که این صرافی در آمریکا ثبت شده، خوشبختانه پولونیکس تحت نظر مقررات سخت گیرانه این کشور قرار داره. کاربران برای فعالیت در این صرافی باید احراز هویت انجام بدن.

مقاله پیشنهادی: انواع صرافی های رمزارز

صرافی پولونیکس چه مزایایی به همراه دارد؟

صرافی پولونیکس چه مزایایی به همراه دارد؟

همونطور که گفتیم، صرافی پولونیکس بستری برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هست که شما می تونین با استفاده از این صرافی معاملات خودتون رو انجام بدین. این صرافی مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث شده تا مورد استقبال تریدرها و معامله گران زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره. ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایای صرافی پولونیکس بپردازیم.

  • یکی از مزایای صرافی پولونیکس این هست که در این پلتفرم معاملاتی برای تریدرهای حرفه ای امکان انجام معاملات مارجین فراهم شده.
  • در صرافی پولونیکس به تریدرها و معامله گران حرفه ای سرویس های اضافه تری مثل وام ارائه میشه. کاربران می تونن وام پولونیکس رو توسط ربات های وام، مثل Aivren که توسط صرافی ارائه میشه، به صورت خودکار انجام بدن.
  • یکی دیگه از مزایای صرافی پولونیکس این هست که پشتیبانی مناسب از کاربران این امکان رو بهشون میده که اگه به راهنمایی تیم پشتیبان نیاز داشته باشن، از طریق گزینه های مختلفی مثل ایمیل، چت مستقیم و تیکت سوال های خودشون رو بپرسن و کمک بگیرن.
  • رابط کاربری صرافی پولونیکس(Poloniex) خیلی ساده هست و تریدرها و معامله گران می تونن به راحتی معامله های خودشون رو در این صرافی انجام بدن. طراحی سایت رسمی صرافی پولونیکس جوری هست که حتی تریدرهای مبتدی هم می تونن خیلی راحت با این صرافی کار کنند.
  • یکی دیگه از مزایای صرافی پولونیکس این هست که این پلتفرم معاملاتی به غیر ای کارمزد انجام تراکنش ها، هیچ کمیسیون یا پورسانتی از معاملات کاربران دریافت نمی کنه. در حالی که سایر صرافی ها علاوه بر کارمزدهای مربوط به خودشون، پورسانتی هم از کاربران می گیرن.

مقاله پیشنهادی: صرافی ارز دیجیتال بیتمکس(BitMex) چیست؟

کارمزد تراکنش ها در پولونیکس چقدر است؟

کارمزد تراکنش ها در پولونیکس چقدر است؟

به نظر شما کارمزد تراکنش ها در پولونیکس چقدر است؟ بهتره بدونین میزان کارمزد تراکنش ها در صرافی ارز دیجیتال پولونیکس(Poloniex) با توجه به ارزش معاملات مشخص میشه. رویه کلی در صرافی پولونیکس به این شکل هست که هرچقدر ارزش معاملات بالاتر باشه، درصد کارمزد کاهش پیدا می کنه. حداکثر میزان کارمزد در این صرافی، 0.155 درصد هست و کارمزد از هر دو طرف تراکنش یعنی میکر و تیکر گرفته میشه. توجه داشته باشین که میکر کسی هست که سفارش اولیه اون در صرافی وجود داره و تیکر کسی هست که سفارشی بر اساس سفارش میکر تنظیم کرده. کامزد دریافت شده از تیکر، خیلی بیشتتر از کارمزد گرفته شده از میکر هست.

مقاله پیشنهادی: صرافی ارز دیجیتال بک اکس BKEX چیست؟

امنیت صرافی Poloniex

صرافی Poloniex یبار مورد هک قرار گرفته. به همین دلیل سوال های زیادی درباره امنیت این صرافی وجود داره. هکر این صرافی با وجود یه باگ در سیستم تونست مقدار زیادی بیت کوین از پلتفرم به سرقت ببره. اون فهمید که اگه همزمان مقدار زیادی ارز دیجیتال رو از حساب خودش برداشت و پردازش کنه، می تونه بیشتر از میزان واقعی وجوه موجود در حساب خودش، رمزارز برداشت کنه.

مثلا تصور کنین به عابربانک مراجعه می کنین و بیشتر از پول موجود در حساب بانکی خودتون، پول می گیرین. با این وجود، صاحب صرافی پولونیکس چند ماه بعد از این هک، با افزایش میزان کارمزد معاملات و کمک شخصی خودش تونست رمزارزهای سرقت شده رو جبران کنه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله صرافی پولونیکس چیست؟ اطلاعاتی درباره صرافی پولونیکس یا Poloniex به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای صرافی پولونیکس بپردازیم و نحوه کار با این پلتفرم معاملاتی رو به شما یاد بدیم. همونطور که گفتیم، پولونیکس یا Poloniex یکی از صرافی های با سابقه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هست که در سال 2014 و در روزهای اوج گیری رمزارزها در آمریکا راه اندازی شد. این پلتفرم معاملاتی مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث شده تا مورد استقبال تریدرها و معامله گران زیادی قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.


نظرات کاربران در مورد صرافی پولونیکس(Poloniex) چیست و چه مزایایی دارد؟
سوال امنیتی :4+46 = ?