صرافی بیگ وان(BigOne) چیست؟

1402/04/05

صرافی بیگ وان(BigOne)؛ بهترین صرافی ارز دیجیتال برای ترید رمزارزها! آیا دوست دارین تا اطلاعاتی درباره این پلتفرم معاملاتی به دست بیارین؟ آیا می دونین صرافی بیگ وان چیست؟ صرافی بیگ وان چه مزایایی به همراه داره؟ امنیت بیگ وان چجوریه؟ نحوه کار با صرافی Bigone چگونه است؟ مراحل احراز هویت در صرافی بیگ وان کدامند؟ عملکرد پلتفرم معاملاتی بیگ وان چجوریه؟

صرافی های ارز دیجیتال به عنوان یکی از نقاط قوت بازار رمزارزها محسوب میشن. تعداد زیادی از افراد و سازمان ها در سراسر دنیا اقدام به خرید و فروش رمزارزها کردن و تبدیل به سرمایه گذاران و تریدرهایی شدن که به دنبال کسب سود از تغییرات قیمت های ارزها هستن. با افزایش تقاضا برای خدمات مربوط به ارزهای دیجیتال، صرافی های مختلفی به وجود اومدن. صرافی بیگ وان یکی از معروف ترین پلتفرم های معاملاتی در حوزه رمزارزهاست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله صرافی بیگ وان چیست؟ اطلاعاتی درباره صرافی بیگ وان یا BigOne به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای صرافی بیگ وان بپردازیم و عملکرد پلتفرم بیگ وان رو مورد بررسی قرار بدیم.

صرافی بیگ وان چیست؟

صرافی بیگ وان چیست؟

شاید این سوال واستون پیش اومده باشه که صرافی بیگ وان چیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که صرافی بیگ وان یا BigOne یکی از صرافی های معتبر و معروف در حوزه ارزهای دیجیتال هست که شما می تونین معاملات خودتون رو در این پلتفرم معاملاتی انجام بدین. این صرافی در سال 2017 میلادی راه اندازی شده و مقر اصلی اون در کشور سنگاپور قرار داره. با توجه به تلاش های خودش در ارائه خدمات و امکانات برتر به کاربران، صرافی بیگ وان تونسته جایگاه قوی تری در بازار به دست بیاره و خیلی سریع در بین جامعه ارزهای دیجیتال شناخته بشه.

جالب اینجاست که بدونین صرافی بیگ وان(BigOne) مجموعه گسترده ای از ارزهای دیجیتال و تراکنش های قابل انجام با اون هاست. این صرافی بیشتر از 200 ارز دیجیتال رو در پلتفرم معاملاتی خودش قرار داده به کاربران کمک می که تا اتریوم رو با سایر رمزارزها معامله کنند. این ارزهای دیجیتال معروف مثل بیت کوین و بایننس کوین تا ارزهای دیجیتال جدیدتر میشه به کاردانو اشاره کرد. همه این رمزارزها در صرافی بیگ وان معامله میشن. بیگ وان همچنین پلتفرمی کاربردی و پیشرفته، تجربه معاملاتی بهتری رو به کاربران خودش ارائه میده.

مقاله پیشنهادی: انواع صرافی های رمزارز

صرافی بیگ وان چه مزایایی به همراه دارد؟

صرافی بیگ وان چه مزایایی به همراه دارد؟

همونطور که گفتیم، صرافی بیگ وان(BigOne) یکی از پلتفرم های معاملاتی برتر در حوزه رمزارزهاست. این صرافی با حجم معاملات روزانه حدود1.3 میلیارد دلار، گزینه خوبی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال هست. پلتفرم معاملاتی بیگ وان مزیت های فوق العاده ای داره که باعث میشه تا به یکی از محبوب ترین صرافی های بازار تبدیل بشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در این بخش از مقاله به بررسی مزایای صرافی بیگ وان بپردازیم.

  • پشتیبانیاز انواع ابزارهای پیچیده واسه انجام معاملات رمزارزها.
  • پشتیبانی از انواع رمزارزها محبوب بازار ارزهای دیجیتال.
  • در ازای واریز وجه در این سایت هیچ کمیسیون یا کارمزدی دریافت نمیشه.
  • دارای توکن اختصاصی به اسم BIG.
  • دارای فناوری گرافیکی پیشرفته و ابزارهای معاملاتی قوی نسبت به سایر صرافی ها.
  • پشتیبانی از انواع جفت ارزها مثل BCH، EOS، ETH، ZEC و USDT.
  • دارای محیط گفتگوی آنلاین برای تبادل اطلاعات بین کاربران.
  • جابجایی بدون دردسر بین بخش های مختلف خرید و فروش جهانی.
  • پشتیبانی صرافی بیگ وام در بیشتر پیامرسان های پرکاربرد مثل تلگرام، فیسبوک، توییتر و.....

مقاله پیشنهادی: صرافی پولونیکس(Poloniex) چیست و چه مزایایی دارد؟

عملکرد پلتفرم بیگ وان چگونه است؟

صرافی بیگ وان نوعی پلتفرم آنلاین واسه خرید و فروش ارزهای دیجیتال هست. این صرافی سعی می کنه تا با کمک آخرین تکنولوژی ها، امنیت تراکنش ها و فعالیت های کاربران خودش رو تامین کنه. شما می تونین واسه انجام همه معاملات مربوط به رمزارزها مثل ترید، مارجین، اسپات و OTC از این صرافی استفاده کنین. همچنین سرویس های مربوط به دیفای و استیکینگ رو هم ارائه می کنند. در کنار این، می تونین با خرید وتوکن اختصاصی صرافی بیگ وان(BIG) سرمایه گذاری انجام بدین. توجه داشته باشین که بیگ وان یکی از حامیان پروژه پولکادات محسوب میشه.

امنیت صرافی بیگ وان چگونه است؟

امنیت صرافی بیگ وان چگونه است؟

به نظر شما آیا صرافی بیگ وان امن هست؟ بهتره بدونین صرافی BigOne ادعا داره که یکی از امن ترین و معتبرترین صرافی در بین سایر پلتفرم های معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال هست. این ادعا می تونه کاملا درست باشه و شما بتونین با استفاده از این صرافی معاملات خودتون رو انجام بدین. در اصل، از زمان شروع به کار این صرافی، هنوز مدرکی بر وجود نقص امنیتی در اون ارائه نشده. این مورد در کنار فلسفه وجودی این صرافی که برطرف کردن مشکلات در صرافی های ارز دیجیتال هست، نشون دهنده اهمیت امنیت برای گرداننده هاست.

نکته قابل توجه این هست که بیگ وان(BigONE) این پلتفرم رو به عنوان یه زیرساخت قابل اعتماد با تجربه معاملات در کلاس بالا، سریع، دسترسی راحت و کنترل امن رمزارزها یا ارزهای رمزنگاری شده معرفی می کنه. خبر خوب این هست که از زمان راه اندازی و تاسیس صرافی بیگ وان تا الان هیج مدرکی مبنی بر اینکه صرافی ارز دیجیتال بیگ وان دچار مشکلات امنیتی شده باشه، وجود نداره.

مقاله پیشنهادی: صرافی جمینی(Gemini Exchange) چیست؟

کارمزد صرافی BigOne چقدر است؟

با وجود اینکه صرافی ارز دیجیتال بیگ وان(BigOne) در زمان واریز وجه هزینه ای رو از کاربران دریافت نمی کنه، یا اینکه هزینه معاملات یک درصدی رو واسه کاربران و معامله گران بازار فراهم می کنه. ولی میشه گفت که این پلتفرم معاملاتی یکی از بالاترین کارمزدهای بردشت رو در بین صرافی های ارز دیجیتال دیگه از کاربران و مشتریان خودش دریافت می کنه که باید برطرف بشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله صرافی بیگ وان چیست؟ اطلاعاتی درباره صرافی بیگ وان یا BigOne به شما ارائه کنیم و به بررسی مزایای صرافی بیگ وان بپردازیم و عملکرد پلتفرم بیگ وان رو مورد بررسی قرار بدیم. همونطور که گفتیم، صرافی بیگ وان یا BigOne یکی از صرافی های معتبر و معروف در حوزه ارزهای دیجیتال هست که شما می تونین معاملات خودتون رو در این پلتفرم معاملاتی انجام بدین. صرافی بیگ وان مزایای زیادی به همراه داره که همین موضوع باعث شده تا مورد استقبال خیلی از تریدرها و معامله گران بازار رمزارزها قرار بگیره و محبوبیت زیادی به دست بیاره.

 


نظرات کاربران در مورد صرافی بیگ وان(BigOne) چیست؟
سوال امنیتی :4+92 = ?