درآمد تتر از کجاست؟

1401/08/26
درآمد تتر از کجاست؟

ما سعی می کنیم در مقاله درآمد تتر از کجاست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی درآمد تتر بپردازیم و جنجال هایی درباره تتر رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بدونین که تتر درآمد خودش رو از کجا در میاره. ممکنه اسم ارزهای دیجیتال رو به صورت گذرا شنیدین و یا سرمایه گذاری باشین که مشتاقین تا بخشی از پول خودتون رو بر روی یکی از ارزهای دیجیتال به امید سوددهی بالا سرمایه گذاری کنین. در هر صورت دنیای ارزهای دیجیتال وسیع و متنوع هست. همین موضوع نیز عرصه قابل توجهی رو برای استراتژی های عالی درآمد ارائه میده. ولی به طور همزمان مشکلات خطرناک زیادی برای سرمایه گذاران مشتاق برای حرکت وجود داره که باید از این مشکلات دور بمونین.

بازار کریپتوکارنسی ها شامل ارزهای دیجیتال زیادی هست که هر کدوم از اون ها ویژگی ها و کاربردهای خاص خودشون رو دارن و با توجه به این موارد مورد استقبال خیلی از افراد قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن. همچنین رمز ارزهای موجود در بازار عملکرد متفاوتی دارن و از یه جایی درآمد دارن. یکی از این رمز ارزها، تتر هست که برای خودش درآمد زیادی داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله درآمد تتر از کجاست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی درآمد تتر بپردازیم و جنجال هایی درباره تتر رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم.

شاید برایتان مفید باشد: مدیریت سرمایه با تتر

اشنایی با ارز دیجیتال تتر

درامد تتر از کجاست

تتر نوعی ارز رمزنگاری شده یا ارز دیجیتال هست که قیمت اون همیشه ثابت و برابر با 1 دلار آمریکا هست و بهش استیبل کوین گفته میشه. همچنین این ارز دیجیتال با نماد USDT نشون داده میشه. همچنین ارز دیجیتال تتر نوعی رمز ارز مبتنی بر بلاک چین هست که برای خودش بلاک چین اختصاصی نداره و بر روی بلاک چین های دیگه فعالیت می کنه. در حال حاضر ارز دیجیتال تتر بر روی 11 شبکه بلاک چین مختلف وجود داره که می تونین با استفاده از این شبکه های اقدام به معامله تتر کنین. از جمله از این شبکه ها می تونیم به شبکه اتریوم، ترون، پالیگان، سولانا، آوالانچ، بیت کوین، اومنی و.... اشاره کنیم.

مقاله پینشهادی: تتر چگونه از تمرکززدایی مالی حمایت می کند؟

ارز دیجیتال تتر توسط معامله گران و سرمایه گذارانی به کار گرفته میشه که می خوان ارزش سرمایه خودشون رو از نوسانات شدید قیمت ارزهای دیجیتال حفظ کنند. همچنین شبکه اومنی اولین بلاک چینی بود که معاملات تتر بر روی اون انجام گرفت. بعدها به دلیل کاربردی بودن تتر و نیاز سایر پلتفرم ها به یه استیبل کوین قوی، تتر به سایر شبکه ها مهاجرت کرد. ارز دیجیتال تتر به طور خاص در گروه استیبل کوین های وثیقه ای قرار می گیره. یعنی یه ارز فیات مثل دلار آمریکا از تتر پشتیبانی می کنه. تتر در سال 2014 با اسم RealCoin راه اندازی شد و در ماه نوامبر توسط شرکت تتر به اسم تتر تغییر نام داد.

درآمد تتر از کجا بدست می آید؟

درآمد تتر از کجا بدست می آید؟

شاید این سوال برای شما پیش بیاد که درآمد تتر از کجاست؟ بهتره بدونین ارز دیجیتال تتر توسط شرکت آیفینکس عرضه بازار کریپتوکارنسی ها شده و درآمد قانونی این شرکت به جز درآمد که می تونه از دستکاری بازار به دست بیاره، از دو جا تامین میشه که این دو راه عبارت هستن از کارمزدهای بیتفینکس و سود پشتوانه ذخیره شده در حساب های بانکی که باعث میشه تا قیمت تتر همیشه ثابت بمونه. صرافی Bitfinex به عنوان درگاهی برای دسترسی به تترهای جدید عمل می کنه. برای سایر صرافی ها که از تتر پشتیبانی می کنند، این رمز ارز یه منبع مهم تامین نقدینگی هست. با استفاده از صرافی بیت فینکس میشه تترها رو به پول نقد تبدیل کرد و می تونه از چند جا کارمزد دریافت کنه.
برای خرید مستقیم ارز دیجیتال تتر از صرافی بیت فینکس، کاربران و معامله گران باید دلار واقعی رو به حساب های بانکی این صرافی واریز کنند. از طرف دیگه صرافی بیت فینکس اصلی ترین و بهترین جایی هست که کاربران این امکان رو دارن تا تترهای خودشون رو به دلار واقعی تبدیل کنند. برای واریز و برداشت دلار واقعی در صرافی بیت فینکس باید 0.1 دلار کارمزد پرداخت بشه. همچنین برداشت تتر از بیت فینکس هم نیازمند پرداخت کارمزد هست. این درآمدی هست که شرکت آیفینکس از طریق صرافی بیت فینکس به دست میاره، نه خود تتر. به غیر از این شرکت آیفینکس با ذخیره مقدار زیادی دلار در بانک ها سود بانکی زیادی به دست میاره.

مقاله پیشنهادی: 6 واقعیت مهم در مورد تتر

جنجال هایی درباره تتر

جنجال هایی درباره تتر

استیبل کوین تتر به عنوان یکی از مرموز ترین بازیگران حوزه کریپتوکارنسی ها محسوب میشه. بارها در مقالاتی ادعا شده که این تشکیلات می تونه با دستکاری عرضه تتر بر قیمت ارز دیجیتال بیت کوین و سایر رمز ارزها تاثیر بذاره. یکی از این مقالات ادعا می کنه که تتر در رشد شدید بیت کوین به 20 هزار دلار در اواخر سال 2017 نقش داشته. طبق این ادعا، شرکت آیفینکس واحدهای تتر بدون پشتوانه ایجاد کرده و با اون بیت کوین خریده و باعث رشد مصنوعی قیمت ارز دیجیتال بیت کوین شده.

در تاریخ آوریل 2019 دفتر دادستان کل نیویورک ارز دیجیتال تتر رو مجرم خوند و اون رو متهم کرد که برای جبران زیان های خودش 850 میلیون دلار از پشتوانه تترها رو برداشته. ادعایی که صرافی Bitfinex اون رو رد کرده. مدتی بعد یکی از وکیل های شرکت آیفینکس به صورت رسمی اعتراف کرد که فقط 74 درصد از واحدهای تتر پشتوانه دلار واقعی دارن. زمانی که خبر اتهامات منتشر شد، کابران این صرافی دارایی های خودشون رو به ارزش حداقل 90 میلیون دلار از کیف پول های بیت فینکس خارج کردن.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله درآمد تتر از کجاست؟ اطلاعاتی در مورد ارز دیجیتال تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی درآمد تتر بپردازیم و جنجال هایی درباره تتر رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بدونین که تتر درآمد خودش رو از کجا در میاره. همونطور که گفتیم، درآمد قانونی این شرکت به جز درآمد که می تونه از دستکاری بازار به دست بیاره، از دو جا تامین میشه که این دو راه عبارت هستن از کارمزدهای بیتفینکس و سود پشتوانه ذخیره شده در حساب های بانکی که باعث میشه تا قیمت تتر همیشه ثابت بمونه.

 


نظرات کاربران در مورد درآمد تتر از کجاست؟
سوال امنیتی :2+36 = ?