پلن بی Plan B کیست؟

1401/08/30
پلن بی Plan B کیست؟

ما سعی می کنیم در مقاله پلن بی Plan B کیست؟ اطلاعاتی در مورد پلن B برای شما ارائه کنیم و به بررسی پیش بینی های Plan B بپردازیم و مدل های ارائه شده توسط پلن B رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و با یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال آشنا بشین. بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا و نوظهور هست که به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار گرفته و تونسته به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی با حجم بازار بزرگ تبدیل بشه. شما می تونین وارد این بازار شده و با خرید و فروش ارزهای دیجیتال سود زیادی به دست بیارین.

هم اکنون تحلیلگران زیادی در بازار ارزهای دیجیتال مشغول به فعالیت و آنالیز بازار هستن که هر کدوم از اون ها با توجه به دانش و تجربه هایی که دارن، وضعیت کلی بازار و ارزهای دیجیتال رو تجزیه و تحلیل می کنند و دیتاها و داده های خوبی رو در مورد ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین در اختیار معامله گران و سرمایه گذاران بازار قرار میدن. در این میان بیشتر پیش بینی ها بسیار نوسانی بوده و در خیلی وقت ها نمیشه اون ها رو یه تحلیل قوی در رابطه با قیمت و آینده ارز دیجیتال محسوب کرد که بشه روی اون حساب باز کرد. یکی از این تحلیلگران، پلن بی هست. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله پلن بی(Plan B) کیست؟ اطلاعاتی در مورد پلن B برای شما ارائه کنیم و به بررسی پیش بینی های Plan B بپردازیم و مدل های ارائه شده توسط پلن B رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم.

شاید برایتان مفید باشد: آموزش کامل استراتژی های معاملاتی ارزهای دیجیتال

پلن بی کیست؟

پلن بی کیست؟

اگه در بازار ارزهای دیجیتال فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم پلن بی یا Plan B رو شنیدین و خواستین تا اطلاعاتی در مورد این تحلیلگر به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که پلن بی کیست؟ ما می تونیم در پاسخ به این سوال بگیم که پلن بی یکی از معروف ترین تحلیلگران در حوزه ارزهای دیجیتال هست که شهرت خودش رو بیشتر برای توسعه مدل های انباشت به جریان(Stock-to-Flow) بیت کوین و انباشت به جریان ایکس(S2FX) به دست آورده. مدل انباشت به جریان نشون دهنده مقدار ارز دیجیتال بیت کوین هست که سالانه در برابر عرضه کل 21 میلیون توکن وارد بازار میشه.

مقاله پیشنهادی: پیشنیازهای معاملات ارزهای دیجیتال چیست؟

جالب اینجاست که بدونین پلن بی(Plan B) سرمایه گذار ارزهای دیجیتال، تحلیلگر مالی و طرفدار حوزه کریپتوکارنسی هست که در فضای آنلاین ناشناس مونده و هویت واقعیش ناشناخته هست. اطلاعات کمی در مورد پلن بی وجود داره، ولی به صورت کلی بر اساس مصاحبه هایی که انجام شده و اطلاعاتی در وبسایت رسمی اون منتشر شده، ادعا می کنه که یه سرمایه گذاری نهادی هلندی با 25 سال تجربه در بازارهای مالی هست. او همچنین سابقه مالی حقوقی و کمی و همیشه شیفته مدل سازی ریسک و بازده بوده. در مارس 2019 نیز اون مدل سهام به جریان ارز دیجیتال بیت کوین(S2F) رو ایجاد کرد که در اون کمیابی برای تعیین کمیت ارزش ارز دیجیتال بیت کوین استفاده کرد.

معرفی برخی از پیش بینی های Plan B:

معرفی برخی از پیش بینی های Plan B:

مقاله پیشنهادی: راه های دوام آوردن در بازار خرسی

همونطور که گفتیم، پلن بی یکی از معروف ترین تحلیلگران در حوزه ارزهای دیجیتال هست که شهرت خودش رو بیشتر برای توسعه مدل های انباشت به جریان(Stock-to-Flow) بیت کوین و انباشت به جریان ایکس(S2FX) به دست آورده. این تحلیلگر پیش بینی های مختلفی رو درباره قیمت بیت کوین انجام داده. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله پلن بی کیست؟ به معرفی برخی از پیش بینی های Plan B بپردازیم.

• پیش بینی قیمت بیت کوین در 20 ژوئن 2021

یکی از پیش بینی های Plan B درباره قیمت بیت کوین، تخمین قیمت بیت کوین در 20 ژوئن 2021 هست. پلن بی در این تاریخ در صفحه توییتر خودش قیمت بیت کوین رو پیش بینی کرد و این متن رو منتشر کرد:

«دلیل اساسی تری نیز وجود داره که ما شاهد ضعف در ماه ژوئن و احتمالا جولای هستیم. بدترین سناریوی من برای سال 2021: اوت> 47 هزار، سپتامبر> 43 هزار، اکتبر> 63 هزار، نوامبر> 98 هزار، دسامبر> 135 هزار.» او در ادامه توییتر خودش گفت: منتظر بمونین تا بهترین حالت من رو ببنین! یه نکته: بهترین حالت دسامبر 450 هزار دلار هست. در ادامه اما همه چیز خوب پیش رفت، ماه آگوست و سپتامبر و اکتبر پیش بینی ها دقیق در آب در اومد، ولی در ماه های نوامبر و دسامبر که پلن بی به ترتیب پیش بینی کرده بود که قیمت بیت کوین به 98 هزار دلار و 135 هزار دلار میرسه، پیش بینی جور دیگه ای رقم خورد و بیت کوین از 69 هزار دلار در ماه نوامبر بالاتر نرفت و کندل ماهانه نوامبر روی قیمت 56 هزار دلار و کندل ماهانه دسامبر روی قیمت 46 هزار دلار بسته شد.

• پیش بینی قیمت بیت کوین در حال حاضر

یکی دیگه از پیش بینی های Plan B، پیش بینی قیمت بیت کوین در حال حاضر هست. پلن بی در تاریخ 14 فوریه در توییتر خودش نوشت هر دو مدل S2F و رگرسیون لگاریتمی به 100 هزار دلار شدن بیت کوین در سال 2023 اشاره می کنند. پلن بی همچنان با مدل S2F خودش معتقده بیت کوین در مسیر 100 هزار دلار شدن قرار داره و تا زمانی که قیمت بیت کوین زیر خط سفید در نمودار باشه، موقعیت خرید هست. پلن بی منتظر 100 هزار دلار شدن بیت کوین تا سال 2023 هست، در اصل از نظر اون امکان داره تا سال 2023 قیمت بیت کوین دچار افت و خیزهای زیادی بشه که این هیچ مشکلی در مسیر 100 هزار دلار شدن قیمت بیت کوین وارد نمی کنه.

مدل های ارائه شده توسط پلن B کدامند؟

 پیش بینی قیمت بیت کوین در حال حاضر توسظ پلن بی

پلن بی از 3 مدل استفاده می کنه که همگی اون ها S2F هستن. این سه مدل عبارت هستن از:

• یکی از مدل ها در بازار کالا مورد استفاده قرار می گیره و هدف اون استخراج قیمت با توجه به جریان عرضه کالا و به صورت سنتی هست.

• مدل دوم مبتنی بر سیگنال های زنجیره ای هست.

• مدل سوم، مدل طبقه بندی هست که برای پیدا کردن کمترین قیمت بیت کوین به کار میره.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله پلن بی Plan B کیست؟ اطلاعاتی در مورد پلن B برای شما ارائه کنیم و به بررسی پیش بینی های Plan B بپردازیم و مدل های ارائه شده توسط پلن B رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و با یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال آشنا بشین. همونطور که گفتیم، پلن بی یکی از معروف ترین تحلیلگران در حوزه ارزهای دیجیتال هست که شهرت خودش رو بیشتر برای توسعه مدل های انباشت به جریان(Stock-to-Flow) بیت کوین و انباشت به جریان ایکس(S2FX) به دست آورده.


نظرات کاربران در مورد پلن بی Plan B کیست؟
سوال امنیتی :1+83 = ?