بنیانگذاران تتر چه کسانی هستند؟

بنیانگذاران تتر چه کسانی هستند؟

نوشته شده در : 1401/08/16

ما سعی می کنیم در مقاله بنیانگذاران تتر چه کسانی هستند؟ اطلاعاتی در مورد استیبل کوین تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی تیم سازنده تتر بپردازیم و تاریخچه تتر رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا قبل از خرید تتر اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. بازار ارزهای دیجیتال نوعی بازار نوپا و نوظهور مالی هست که به دلیل رشدهای قیمتی زیادی که در سال های گذشته داشته، مورد استقبال سرمایه گذاران و معامله گران زیادی قرار گرفته و تونسته به یکی از محبوب ترین بازارهای مالی با حجم بازار بزرگ تبدیل بشه. به این ترتیب، شما نیز می تونین وارد بازار کریپتوکارنسی ها شده و با خرید و فروش رمز ارزها سود زیادی به دست بیارین. 

بهتره بدونین استیبل کوین ها نقش مهمی در بازار ارزهای دیجیتال بر عهده داره. منظور از استیبل کوین نیز رمز ارزی هست که دارای پشتوانه باشه و تحت تاثیر نوسانات بازار ارزهای دیجیتال قرار نگیره. مهم ترین استیبل کوین بازار نیز ارز دیجیتال تتر هست. برای استفاده از ارز دیجیتال تتر باید با بنیانگذاران این رمز ارز نیز آشنایی داشته باشین. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله بنیانگذاران تتر چه کسانی هستند؟ اطلاعاتی در مورد استیبل کوین تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی تیم سازنده تتر بپردازیم و تاریخچه تتر رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم.

آشنایی با رمز ارز تتر:

آشنایی با رمز ارز تتر

بهتره قبل از اینکه وارد بحث اصلیمون بشیم و بنیانگذاران تتر رو برای شما معرفی کنیم، اطلاعاتی در مورد استیبل کوین تتر برای شما ارائه کنیم تا با این رمز ارز آشنا بشین. تتر نوعی ارز دیجیتال هست که تفاوت های زیادی با بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بدون پشتوانه داره. این ارز دیجیتال نوعی استیبل کوین یا ارز دیجیتال پایدار هست که بهش کوین پایدار نیز گفته میشه. استیبل کوین ها پشتوانه ای مانند کالا یا دارایی دارن و قیمت اون ها به ارزش پشتوانه ای که دارن، وابسته هست. یعنی هر تغییری در ارزش پشتوانه روی ارز دیجیتال مورد نظر تاثیر زیادی می ذاره. پشتوانه تتر، دلار آمریکا هست و به همین دلیل استیبل کوین نامیده میشه.

شاید برایتان مفید باشد: ارز تتر چیست؟

تتر نوعی استیبل کوین مثل ارز دیجیتال دای هست که به صورت غیرمتمرکز فعالیت می کنه که با قیمت ثابت 1 دلار آمریکا رتبه خوبی بین سایر ارزهای دیجیتال داره. تتر یکی از رمز ارزهای مهم برای توسعه بلاک چین هست. این رمز ارز اکثرا با علامت انحصاری USDT با هدف نقل و انتقالات دارایی ها توسط یه شرکت هنگ کنگی ایجاد شد. هر معامله گر حرفه ای یا مبتدی برای انجام معاملات در سایر ارزهای دیجیتال به تتر نیاز داره. این استیبل کوین با سایر رمز ارزهای دیگه تفاوت زیادی داره و با ارزش یکسان و معادل با ارزهای فیات معامله میشه.

بررسی تاریخچه تتر

بررسی تاریخچه تتر

جالب اینجاست که بدون در زمان پیدایش تتر، تنها دو توکن توسط تیم سازنده های اون به بازار کریپتوکارنسی ها معرفی شد که توکن های USDT و EURT هستن. شرکت inFinex که مدیریت ارز دیجیتال تتر رو بر عهده داره، علاوه بر این توکن ها، توکن دیگه ای با پشتوانه طلا راه اندازی کرد که به اسم اختصاری XAUT شناخته میشه. این توکن مثل توکن های USDT یا EURT چندان معروف نیست. ولی یکی از انواع تترها محسوب میشه. توجه داشته باشین که ارز دیجیتال تتر از زمان راه اندازی تاکنون موفقیت های زیادی رو پشت سر گذاشته و همین موضوع باعث شده تا تتر محبوبیت زیادی رو به دست بیاره.

مقاله پیشنهادی: رقبای تتر کدامند؟

هنگامی که ارز دیجیتال تتر ظهور کردف فقط بر روی شبکه بلاک چین بیت کوین به کار گرفته میشد، ولی بعدا در شبکه بلاک چین سایر ارزهای دیجیتال مثل لایت کوین، دش و... نیز قرار گرفت. در حال حاضر تتر کاربرد وسیعی داره و در بسیاری از شبکه های بلاک چین استفاده میشه. تیم سازنده تتر استارتاپ ریل کوین یا Realcoin و صرافی ارز دیجیتال بیت فینکس هستن. اون ها ایده ای با اسم به اجرا در آوردن ارزهای دیگه روی شبکه بلاک چین بیت کوین رو اجرایی کردن و تتر نتیجه همکاری اون ها با هم هست. تیم سازنده تتر از پلتفرم Omni Layer کمک گرفتن تا تتر رو بر روی شبکه بلاک چین پیاده سازی کنند. بعد از گذشت زمان سازنده ها تتر رو به دلیل پایین اومدن نرخ کارمزد نثل و انتقال دارایی ها روی بلاک چین سایر رمز ارزها پیاده سازی کردن.

معرفی بنیانگذاران تتر

بنیانگذاران تتر چه کسانی هستند؟

استیبل کوین تتر برای اولین بار توسط ریو کالینز(Reeve Collins)، بروک پیرس(Brock Pierce و کریگ سلارس(Craig Sellars) راه اندازی شد. ریو کالینز رو میشه یکی از کارآفرینان موفق محسوب کرد که رزومه کاری درخشانی داره. قبل از راه اندازی این استیبل کوین اون موفق شده بوده تا چندین شرکت بزرگ و معتبر رو تاسیس و راه اندازی کنه. شبکه تبلیغات آنلاین Traffic MarketPlace فقط یکی از شرکت هایی هست که توسط کالینز تاسیس شده هست و بسیار شناخته شده.

یکی دیگه از بنیانگذاران تتر، شخصی به اسم بروک پیرس هست که یه متخصص در حوزه ارزهای دیجیتال هست که پروژه های زیادی رو در صنعت رمزنگاری با موفقیت به انجام رسونده. در سال 2014 پیرس مدیر بنیاد بیت کوین شد و فعالیت های زیادی رو در راستای بهبود و ارتقای بیت کوین انجام داد. کریک سلارس نیز یکی دیگه از بنیانگذاران تتر هست که بیش از شش سال عضو بنیاد Omni بود و مسئولین های زیاد رو بر عهده داشت.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله مقاله بنیانگذاران تتر چه کسانی هستند؟ اطلاعاتی در مورد استیبل کوین تتر برای شما ارائه کنیم و به بررسی تیم سازنده تتر بپردازیم و تاریخچه تتر رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. همونطور که گفتیم، در زمان پیدایش تتر، تنها دو توکن توسط تیم سازنده های اون به بازار کریپتوکارنسی ها معرفی شد که توکن های USDT و EURT هستن. شرکت inFinex که مدیریت ارز دیجیتال تتر رو بر عهده داره، علاوه بر این توکن ها، توکن دیگه ای با پشتوانه طلا راه اندازی کرد که به اسم اختصاری XAUT شناخته میشه.

 


نظرات کاربران در مورد بنیانگذاران تتر چه کسانی هستند؟
سوال امنیتی :2+51 = ?