راه اندازی خدمات دیجیتال بزرگترین بانک سرمایه گذاری آمریکای لاتین

1401/05/25
راه اندازی خدمات دیجیتال بزرگترین بانک سرمایه گذاری آمریکای لاتین

در میان اشتیاق بانک‌ های آمریکای لاتین و برزیل برای حضور در فضای ارزهای دیجیتال، شرایط نامطمئن اقتصادی نیز تقاضا برای مالکیت دارایی های دیجیتال در منطقه را افزایش داده است. از این رو، بدلیل افزایش تقاضا BTG Pactual، بزرگترین بانک سرمایه گذاری در آمریکای لاتین، خدمات کارگزاری دیجیتال خود را در روز سه شنبه 16 آگوست در این منطقه آغاز کرده است.

همچنین اعلامیه ارائه خدمات دیجیتال BTG Pactual بزرگترین بانک سرمایه گذاری، همزمان با راه اندازی خدمات صرافی ارز دیجیتال XPدر آمریکای لاتین بوده که احتمالا باعث رقابت این دو صرافی در این منطقه خواهد شد.

پلتفرم کارگزاری دیجیتال بانک سرمایه گذاری که Mynt نام دارد به عنوان یک محصول جداگانه وارد بازار خواهد شد. به گفته توسعه دهندگان، پلتفرم به دلیل قوانین نظارتی دارای برخی از محدودیت ‌های سپرده و برداشت وجوه است که بزودی با تنظیم مقررات مربوط رفع خواهد شد.

علاوه بر این، براساس اظهارات مدیر اجرایی، تیم توسعه همچنین در حال کار برای ادغام استیبل کوین در پلتفرم خود می باشد. وی از ارائه توضیحات بیشتر درخصوص نوع استیبل کوین و نوع پیوند آن خودداری کرده است. همچنین با پیوستن بزرگترین بانک سرمایه گذاری به مارکت دیجیتال آمریکای لاتین، احتمالاً بازیگران نهادی و بزرگ مالی بیشتری در این فضا شرکت خواهند کرد.

روند ارائه خدمات پلتفرم Mynt

پلتفرم Mynt برای شروع از پنج ارز دیجیتال بیت کوین، اتریوم، کاردانو، پولکادات و سولانا پشتیبانی خواهد نمود. براساس اظهارات مدیر اجرایی، این پلتفرم بزودی کوین های بیشتری را لیست خواهد نمود و البته این اقدام به تقاضای کاربران بومی و فرآیند ارزیابی پروژه بستگی خواهد داشت.

همچنین مدیر اجرایی صرافی Mynt از پیش بینی قیمت آتی ارزهای دیجیتال خودداری کرده و اظهار داشته که هنوز مشخص نیست که مارکت به پایین ‌ترین سطح رسیده‌ است یا نه با این حال، نوسانات ارزهای دیجیتال برای رسیدن به ثبات قیمتی و بلوغ مارکت ضروری است.

با این حال او در مورد چرخه نصف شدن یا هاوینگ بیت کوین و روند صعودی پس از آن اظهار نظر کرده است. به گفته وی؛ هاوینگ بیت کوین به یک افسانه افزایش قیمت بیت کوین تبدیل شده است. این افسانه در گذشته بدون شک مهم بوده اما احتمالا با مارکت نزولی کنونی چندان مهم نخواهد بود.

هاوینگ بیت کوین به طور میانگین، هر چهار سال یک بار، یعنی پس از گذشت 210 هزار بلاک در بلاک چین بیت کوین، میزان تولید بیت کوین های جدید به شکل ناگهانی نصف می ‌شود یا در واقع، پاداش اهدایی به ماینرها برای اضافه کردن یک بلاک به بلاک چین 50 درصد کاهش می ‌یابد. هاوینگ توسط ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین و با هدف کنترل تورم بیت کوین طراحی شده است.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد راه اندازی خدمات دیجیتال بزرگترین بانک سرمایه گذاری آمریکای لاتین
سوال امنیتی :2+40 = ?