دلایل افزایش قیمت اتریوم کلاسیک در 30روز گذشته

دلایل افزایش قیمت اتریوم کلاسیک در 30روز گذشته

نوشته شده در : 1401/05/24

با افزایش بیش از 150 درصدی اتریوم کلاسیک در ماه گذشته، کارشناسان اظهار داشته اند قیمت اتریوم کلاسیک یک همبستگی مثبت آماری معنادار با رشد اتریوم داشته است. به ویژه اینکه  قیمت اتریوم نیز بیش از 65 درصد در دوره مذکور افزایش یافته است.

طبق داده های کوین مارکت کپ، این آلت کوین در ماه گذشته با قیمت 14.8 دلار معامله می شد که قیمت همزمان با انتشار خبر به 43.81 دلار رسیده است. همچنین در طول 30 روز گذشته انباشت شاخص قدرت نسبی اتریوم کلاسیک، RSI و شاخص جریان پول، MFI به طور پیوسته افزایش یافته است. در زمان انتشار، شاخص قدرت نسبی اتریوم کلاسیک در سطح 72.90 بوده و شاخص جریان پول آن روی 77 مشاهده شده است.

به گفته مساری؛ فعالیت معاملاتی شبکه اتریوم کلاسیک در 29 جولای در اوج خود بوده و بین 27 تا 29 جولای، توکن حجم معاملات خود را به بالاترین حد روزانه رسانده است. پس از رکورد 29 جولای، فعالیت معاملاتی بیش از 75 درصد در شبکه کاهش یافته و در زمان انتشار به 995.99 میلیون رسیده است.

علاوه بر این، عرضه توکن ‌های اتریوم کلاسیک در آدرس ‌هایی با موجودی بیش از 10 میلیون دلار در 30 روز گذشته رشد قابل‌ توجهی داشته است. یک ماه پیش، این آدرس ها دارای 69 میلیون اتریوم کلاسیک بوده اند. همچنین با شناسایی 26843 آدرس تا 13 آگوست، آدرس های فعال در شبکه اتریوم کلاسیک در 30 روز 8 درصد رشد کرده اند. مجموع آدرس های موجود در شبکه در روز دوشنبه 15 آگوست معادل 2.433.746 آدرس فعال بوده است.

همچنین طبق داده های مساری، نرخ هش و میانگین سختی شبکه در ماه گذشته افزایش یافته است. از 14 جولای، نرخ هش و سختی استخراج در شبکه اتریوم کلاسیک به ترتیب 80درصد و 43درصد افزایش یافته است.

نزدیکتر شدن ادغام اتریوم و تاثیرات آن بر اتریوم کلاسیک

اتریوم کلاسیک در سال 2016 پس از یک اختلاف نظر در جامعه اتریوم متولد شد. چیزی که ما اکنون به عنوان اتریوم می شناسیم، به یک بلاک چین جدید فورک شده و نسخه اصلی اتریوم ایجاد شده است. اکنون با نزدیکتر شدن ادغام اتریوم افزایش بیشتری می یابد.

به گفته کارشناسان با نزدیکتر شدن زمان ادغام اتریوم احتمالا اتریوم کلاسیک از اتریوم پیروی نخواهد کرد و به یک مدل ماینینگ متفاوت روی خواهد آورد. ادغام اتریوم، بلاک چین را به یک سیستم اثبات سهام پایدارتر تبدیل خواهد کرد و قیمت اتریوم کلاسیک افزایش بیشتری خواهد یافت.

طبق تخمین کارشناسان؛ اتریوم کلاسیک بین 219.77 تا 265.86 دلار در سال 2028 معامله خواهد شد. همچنین میانگین هزینه آن در طول یک سال حدود 226.12 دلار پیش بینی می شود.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد دلایل افزایش قیمت اتریوم کلاسیک در 30روز گذشته
سوال امنیتی :2+61 = ?