فروش یک جفت دمپایی به عنوان NFTتوسط قانونگذار اروپایی

1401/05/24
فروش یک جفت دمپایی به عنوان NFTتوسط قانونگذار اروپایی

استفان برگر، عضو پارلمان اروپا، اولین توکن غیرقابل تعویض، NFT خود که یک جفت دمپایی از برند برگولتن است را در بازار اوپن سی خواهد فروخت. به گفته وی؛ ارائه این NFT پس از تصویب اخیر قانون آتی ارزهای دیجیتال اروپا، MiCA اولین قدم در مسیر توسعه فن آوری اروپا پس از تصویب قانون اتحادیه اروپا خواهد بود.

استفان برگر، نماینده آلمانی پارلمان اروپا که وظیفه تسهیل پیشرفت بسته نظارتی بازارهای دارایی ‌های دیجیتال اتحادیه اروپا، MiCA را بر عهده دارد، این ابتکار تابستانی را برای ترویج توکن ‌سازی ارائه کرده است، وی امیدوار است این روند نیز همانند معرفی بازار سهام در قرن هفدهم موفقیت آمیز باشد.

در اواخر جولای نیز یکی از اعضای گروه محافظه کار حزب خلق اروپا نیز از دنبال کنندگان خود در توییتر خواست تا به حراجی در مارکت NFT اوپن سی بپیوندند. بدین ترتیب استفان برگر در روز دوشنبه، 15 اوت اعلام کرد کهNFT وی هم اکنون در بازار اوپن سی منتشر شده است.

NFT طراحی شده وی از برند مشهور برگولتن انتخاب شده که تصویری از یک جفت دمپایی مردانه است که یکی از آنها "bergo" و دیگری "ropa" نام دارد. این دمپایی ها تابستانی و مخصوص ساحل گردی طراحی شده است. این قانونگذار ارشد اتحادیه اروپا در وب سایت خود اظهار داشته است که درآمد حاصل از فروش آنرا صرف تبلیغ شنا خواهد کرد. به گفته وی آنچه دیروز قابل مبادله بوده امروز در بلاک چین توکن شده و در کیف پول ارز دیجیتال بصورت NFT در دسترس است.

روند توسعهNFTتحت مقرراتMiCA؛ اتحادیه اروپا

شیرین کاری NFT استفان برگر پس از پیشرفت قابل توجه پذیرش مقررات ارزهای دیجیتال اروپایی انجام شده است. در اوایل جولای، پارلمان اتحادیه اروپا، شورا و کمیسیون توافقی را برای اجرای قانون دیجیتال اروپا، MiCA در هر 27 کشور اتحادیه اروپا انجام داده اند.

استفان برگر همچنین نقش مهمی در تصمیم گیری حذف پیشنهاد ممنوعیت ارائه خدمات برای کوین های الگوریتم اثبات کار داشته است. ارائه و توسعه پیشنهاد رد شده به معنای ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال بزرگی مانند بیت کوین بوده است.

همچنین مقامات بروکسل در آن زمان اعلام کردند که این توافق نامه NFT ها را پوشش نمی دهد، به جز در مواردی که تحت دسته بندی دارایی های دیجیتال قرار گیرند. قانونگذاران اروپایی قرار بوده که با تاخیر در خصوص توسعه و پذیرش NFT تصمیم گیری نمایند که پیش دستی قانوگذار اروپایی موجب تسریع روند رسیدگی شده است و بزودی قرار است قانونگذاران اروپایی قوانین مربوطه را بررسی و ارائه نمایند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد فروش یک جفت دمپایی به عنوان NFTتوسط قانونگذار اروپایی
سوال امنیتی :8+80 = ?