پذیرش پرداخت بیت کوین در شرکت بریتانیایی Vaculug

1401/05/24
پذیرش پرداخت بیت کوین در شرکت بریتانیایی Vaculug

Vaculug، بزرگترین شرکت بریتانیایی تولیدکننده تایر مستقل اروپا، اکنون ارزهای دیجیتال را برای محصولات و خدمات خود می ‌پذیرد. براساس اظهارات مدیرعامل شرکت؛ هدف از این اقدام حرکت همگام شرکت با فن آوری بوده است. طبق بیانیه شرکت Vaculug، این شرکت به عنوان اولین شرکت بریتانیایی از این پس دو ارز دیجیتال پیشرو، بیت کوین و اتریوم را به عنوان وسیله پرداخت تایر و خدمات مرتبط خواهد پذیرفت.

شرکت Vaculug همچنین اعلام کرده است که قصد دارد قراردادهایی با قیمت ثابت در قالب‌ ارز دیجیتال به ازای هر کیلومتر و هر خودرو با مشتریان علاقمند به پرداخت در ارز دیجیتال امضا نماید. به گفته جیسون هامفریس، مدیر فن آوری اطلاعات Vaculug؛ بلاک چین برای آینده نیست و زندگی بشر کنونی تحت تاثیر این فن آوری است. 

طبق اظهارات وی همه شرکت‌ ها در آینده نزدیک ارزهای دیجیتال را خواهند پذیرفت و این شرکت مفتخر است که اولین شرکت بریتانیایی است این کار را انجام داده است. از نظر این مدیر ارشد؛ شرکت مشتری محوری همانند Vaculug، باید در مسیر فن آوری بوده و گزینه‌ های بیشتری از ارزهای فیات را به مشتریان خود ارائه نمایند. همچنین از آنجایی که پرداخت ‌های دیجیتال هزینه‌ های تراکنش را برای هر دو طرف کاهش می ‌دهد، گزینه با صرفه تری می باشد.

سام دانروس، مدیرعامل صرافی ارز دیجیتال Dunross که ارزهای دیجیتال شرکت را پردازش خواهد کرد، اظهار داشت که این صرافی مفتخر به اولین حضور در بریتانیا برای پرداخت های دیجیتال است و امیدوار است با ارائه پرداخت های امن این شرکت بریتانیایی در ادامه این مسیر یاری نماید. به گفته وی، صرافی با شرکت های امنیت سایبری از اسرائیل برای اطمینان از امنیت شبکه همکاری کرده است.

افزایش پرداخت های دیجیتال در سراسر جهان

علیرغم رکود اخیر مارکت ارزهای دیجیتال، تعداد کسب و کارهای پذیرنده پرداخت بیت کوین همچنان در حال رشد است. به عنوان مثال، ساعت‌ ساز سوئیسی TAG Heuer در اوایل سال جاری اعلام کرد که از طریق ادغام با Bitpay، ده‌ها ارز دیجیتال را می ‌پذیرد. طبق نظرسنجی شرکت خدمات مالی Deloitte و پردازشگر پرداخت پی پل؛ 85 درصد از سرمایه گذاران و صاحبان مشاغل این روش پرداخت را در اولویت قرار داده اند.

همچنین بر اساس یک بررسی از اواخر سال 2020 تا کنون، بیش از 2300 بیزینس در ایالات متحده بیت کوین را پذیرفته و تعداد زیادی از شرکت های جهانی از بیت کوین و سایر دارایی های دیجیتال برای اهداف سرمایه گذاری، عملیاتی و معاملاتی خود استفاده می کنند.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد پذیرش پرداخت بیت کوین در شرکت بریتانیایی Vaculug
  • با این وضع احتمال وضعیت بیتکوین بهتر شه به امید خدا

    باپذیرش پرداخت بیت کوین درشرکت vaculug وشرکتهای دیگر آینده ی بیت کوین وارزدیجیتال بهتر خواهد شد

سوال امنیتی :7+73 = ?