ارائه بلیط های NFTبایننس برای هواداران باشگاه ایتالیایی لاتزیو

1401/05/09
ارائه بلیط های  NFTبایننس برای هواداران باشگاه ایتالیایی لاتزیو

صرافی ارز دیجیتال بایننس در روز جمعه 29 جولای اعلام کرد که بلیط های NFT بازی های یکی از تیم های برتر فوتبال ایتالیا، لاتزیو را در فصل آینده مسابقات قهرمانی سریa ایتالیا برعهده خواهد داشت. دارندگان توکن های ان اف تی بایننس از تخفیف های ویژه ای بهره مند خواهند شد.

توکن ‌های NFT برای بازدید از استادیوم المپیکو، بزرگترین مرکز ورزشی رم و تماشای بازی ‌های خانگی تیم لاتزیو مورد استفاده خواهند بود. همچنین علاوه بر دسترسی به ورزشگاه، دارندگان بلیت 10 درصد تخفیف برای خرید از فروشگاه لاتزیو و 20 درصد تخفیف دیگر برای خرید بلیت ‌های بازی لیگ اروپا خواهند داشت.

علاوه بر تخفیف‌ ها، خریداران بلیت ‌های دیجیتال امکان شرکت در قرعه کشی توکن‌ های طرفداران را خواهند داشت. براساس اعلامیه بایننس؛ طرفداران لاتزیو برای خرید بلیط باید یک حساب کاربری در بایننس داشته و به پلتفرم توکن فن یا توکن طرفداری بایننس رجوع نمایند.

به گفته صرافی ارز دیجیتال بایننس؛ بلیط هایNFT ارائه شده به حل برخی از مشکلات سیستم توزیع بلیط سنتی کمک خواهند نمود.
صرافی بایننس اسپانسر اصلی تیم ایتالیایی لاتزیو است که قرارداد حمایت مالی 30 میلیون یورویی خود را با این باشگاه در  پاییز سال گذشته امضاء کرده است. دو طرف برای یک دوره اولیه دو ساله با امکان تمدید یک سال به توافق رسیده اند.

توسعه خدمات NFT بایننس پس از همکاری با کریستیانو رونالدو

ابتکار خرید بلیط NFT پس از اعلام همکاری بایننس با کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی فوتبال در ماه ژوئن گسترش یافته است. بایننس از طریق این قرار داد  وارد یک همکاری انحصاری و چند ساله NFT شده است و همچنین این فوتبالیست مشهور قصد دارد چندین مجموعه NFT را برای طرفدان خود منتشر نماید. اولین مجموعه ان اف تی رونالدو اواخر سال جاری منتشر خواهد شد که شامل طرح هایی از شگفتی های کریستیانو رونالدو خواهد بود.

طبق اظهارات مدیر اجرایی بایننس، از آنجایی که NFT بایننس بخشی از اکوسیستم بزرگتر بایننس است، می توان به راحتی با استفاده از آن ارز دیجیتال خریداری نمود یا کیف پول بایننس خود را در همان پلتفرم شارژ کرد.

به گفته وی؛ بخش NFT بایننس بهترین گزینه برای دسترسی به یک بازار NFT با کاربری آسان و کارمزد پایین است. Binance NFT بزرگترین بازار متمرکز NFT جهان است که کاربران دیجیتال می توانند مجموعه متنوعی از آیتم‌ های درون بازی، متاورسی، آثار هنری و موارد دیگر را با کارمزد معاملاتی ثابت تنها 1 درصد جستجو و معامله نمایند.

به منظور کسب اطلاعات بیشتر در حوزه متاورس و آشنایی با آن پیشنهاد می کنیم مقاله متاورس چیست را مطالعه نمایید.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد ارائه بلیط های NFTبایننس برای هواداران باشگاه ایتالیایی لاتزیو
سوال امنیتی :6+36 = ?