راه اندازی صندوق ضدFUD توسط مدیرعاملKuCoin

1401/05/06
راه اندازی صندوق ضدFUD توسط مدیرعاملKuCoin

صندوق ضد FUD کوکوین پس از اتهامات مربوط به مشکلات نقدینگی صرافی راه اندازی شده است. به گفته جانی لیو، مدیر عامل صرافی کوکوین، هدف از راه اندازی صندوق ضد فومو کوکوین ردیابی و اقدامات قانونی علیه افرادی است که در حال انتشار شایعات نادرست برای صرافی می باشند.

 راه اندازی صندوق ضد فومو در مدت کوتاهی پس از مبادله بزرگ جانی لیو، مدیرعامل صرافی کوکوین در 23 جولای با حساب Otteroooo راه اندازی شده است. بر این اساس، Otteroooo کوکوین را متهم کرد که در معرض لونا قرار گرفته است. مدیرعامل کوکوین بلافاصله  این اتهامات را رد کرد. حساب Otteroooo نیز در حال حاضر از توییتر حذف شده است.

در ابتدای جولای 2022 نیز شایعه شد که صرافی ارز دیجیتال کوکوین به دلیل بحران نقدینگی حساب کاربران خود را مسدود کرده است، این شایعات در صورتی انجام شد که هیچ گزارشی از محدودیت یا توقف براداشت توسط کاربران صرافی ارائه نشده بود.

طبق اظهارات مدیرعامل صرافی کوکوین؛ صندوق ضد FUDیا فومو از سه بخش اساسی تشکیل شده است که اولین و اساسی ترین بخش آن آموزش است که شامل ارائه اطلاعاتی در خصوصFUD  و نحو استفاده از ابزارهای آنلاین و آفلاین برای شناسایی است.

همچنین مهمترین دلیل راه اندازی صندوق ضد فاد، پیگیری موثر و اقدام قانونی علیه افرادی است که آگاهانه FUD را گسترش می دهند. به گفته مدیر عامل کوکوین، گسترش FUD باعث وحشت می شود و به پروژه ها، کاربران و صنعت ارز دیجیتال آسیب جدی وارد می نماید.

بحران نقدینگی سال 2022

در طول ماه های می و ژوئن، قیمت بیت کوین از بالای 39000 دلار به زیر 18000 دلار کاهش یافت. در نتیجه، بسیاری از شرکت‌ های ارز دیجیتال با بحران نقدینگی مواجهه شدند و دارایی ‌های دیجیتال آنها تقریبا نیمی از ارزش خود را از دست داد. در واکنش به شرایط سخت مارکت دیجیتال، برخی از شرکت‌ ها برداشت ‌های خود را به حالت تعلیق درآورده و خدمات خود را محدود کردند.

سلسیوس یکی از شرکت های بزرگ حوزه دیجیتال نیز تحت تأثیر سقوط بازار در 12 ژوئن برداشت، انتقال و مبادله را متوقف کرد و در نهایت در 14 جولای اعلام ورشکستگی کرد. تری اروز کپیتال نیز تنها چند روز پس از سلسیوس اعلام ورشکستگی نمود.

وویجر دیجیتال، پلتفرم معاملات ارزهای دیجیتال نیز در 1 جولای برداشت و سایر خدمات خود به حالت تعلیق درآورد و سپس در اواسط ماه اعلام ورشکستگی کرد. صرافی FTX اخیرا اعلام کرده است که حاضر به تامین نقدینگی اولیه این شرکت برای جلوگیری از ورشکستگی است.

بابل فاینانس و بلاک فای از دیگر شرکت های بزرگ ورشکسته در چند ماه اخیر بوده اند. براساس نظر کارشناسان با ادامه روند مارکت نزولی احتمال اقدامات مشابهی از سوی شرکت های دیجیتال دیگر وجود خواهد داشت.

 

مطالعه اخبار ارزهای دیجیتال در بروز بودن در این مارکت بسیار مهم است. با آپدیت بودن اطلاعات شما در این بازار فرایند خرید ارز دیجیتال را میتوانید هوشمندانه انجام بدهید. مثلا با خرید تتر و نگهداری آن میتوانید در زمان مناسب خرید بیت کوین را از صرافی های خارجی انجام دهید و یا اینکه بصورت مستقیم از صرافی ارز دیجیتال ایرانی اینانس انجام دهید.


نظرات کاربران در مورد راه اندازی صندوق ضدFUD توسط مدیرعاملKuCoin
سوال امنیتی :4+95 = ?