مجموعه NFT گربه های جهش یافته چیست؟

1401/06/09


ما سعی می کنیم در مقاله مجموعه NFT گربه های جهش یافته چیست؟ اطلاعاتی در مورد مجموعه گربه های جهش یافته برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های مجموعه NFT گربه های جهش یافته بپردازیم و نحوه خرید NFT گربه های جهش یافته رو برای شما یاد بدیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و با این مجموعه NFT آشنایی داشته باشین.

بهتره بدونین امروزه روش های زیادی برای سرمایه گذاری و کسب درآمد وجود داره که هر کدوم از روش ها به دلیل داشتن ویژگی ها و مزایای خاص خودشون مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن. از جمله از این روش ها می تونیم به سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال و سرمایه گذاری و خرید توکن های NFT اشاره کنیم. همچنین شما نیز می تونین در این بازارها سرمایه گذاری کرده و سود به دست بیارین.

جالب اینجاست که بدونین بازار توکن های غیر مثلی یا NFT یکی از بهترین بازارهای سرمایه هست که ویژگی ها و مزایای زیادی به همراه داره و شما می تونین با وارد شدن به این بازار و خرید و فروش NFT ها سودهای زیادی به دست بیارین. همچنین توکن های NFT نیز توکن های غیر قابل تعویض هستن که شما نمی تونین این توکن ها رو با هم معاوضه کنین، بلکه فقط می تونین این توکن ها رو بخرین و اون ها رو بفروشین و سود به دست بیارین. نکته قابل توجه این هست که توکن های NFT به دلیل منحصر به فرد بودن، محبوبیت زیادی کسب کردن و همین موضوع نیز باعث شده تا افراد مشهور و سلبریتی های زیادی وارد این بازار بشن.

با گسترش بازار توکن های غیر مثلی و افزایش محبوبیت این بازار، مجموعه های NFT زیادی به وجود اومدن که هر کدوم ویژگی ها و خصوصیات خاص خودشون رو دارن. به همین منظور ما سعی می کنیم در مقاله مجموعه NFT گربه های جهش یافته چیست؟ اطلاعاتی در مورد مجموعه Mutant Cats NFT ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های مجموعه NFT گربه های جهش یافته بپردازیم و نحوه خرید NFT گربه های جهش یافته رو برای شما یاد بدیم. البته برای اینکه اطلاعات بیشتری در مورد اینکه NFT چیست بدانید به مقاله ای با همین نام در سایت اینانس مراجعه کنید.

مجموعه NFT گربه های جهش یافته چیست؟

مجموعه NFT گربه های جهش یافته

اگه در بازار توکن های غیر مثلی فعالیت داشته باشین، احتمالا اسم مجموعه NFT گربه های جهش یافته رو شنیده باشین و خواستین که اطلاعاتی در مورد این مجموعه به دست بیارین و شاید این سوال برای شما نیز پیش اومده باشه که مجموعه NFT گربه های جهش یافته چیست؟ بهتره بدونین گربه های جهش یافته یا همون Mutant Cats یکی از محبوب ترین و جذاب ترین پروژه های دنیای امروز توکن های غیر مثلی یا NFT هاست. بهتره بدونین در سال های اخیر و مدتی پیش، توکن های غیر قابل تعویض یا NFT ها انقلابی ترین و جذاب ترین نوآوری ها در تکنولوژی بلاک چین شناخته شدن و محبوبیت زیادی به دست آوردن. جوری که در مدت زمان کمی تونستن تا میلیون ها دلار سرمایه رو به راحتی جذب صنعت بلاک چین کنند.

جالب اینجاست که بدونین مجموعه NFT گربه های جهش یافته از پروژه های توکن های غیر مثلی یا یونیک در بین سایر مجموعه های NFT هستن. همچنین این مدل از دارایی دیجیتالی به صورت مستقل در هر نوع خود با یه الگوریتم مستقل و مخصوص ایجاد میشه. به این ترتیب مجموعه NFT گربه های جهش یافته کاملا منحصر به فرد و بدون همتا هستن. نکته قابل توجه این هست که شاید در نگاه اول به تصاویر این توکن ها تفاوت خاصی در ذهن شما به وجود نیاره، ولی اینجوری نیست و هر کدوم از توکن های NFT موجود در مجموعه گربه های جهش یافته علاوه بر الگوریتم خاصی که پشت خودشون دارن، تفاوت های ظاهری زیادی دارن که نشونگر ویژگی ها و مشخصات اون هاست و باعث میشه هر کدوم از اون ها قیمت های متفاوتی داشته باشن.

مجموعه Mutant Cats NFT از نظر مفهومی نوعی رمان یا داستان هست و فروش سریع اولین مجموعه از توکن های NFT گربه های جهش یافته، اثباتی بر قدرت جذب سرمایه و مخاطب اون ها در بازار کنونی توکن های غیر مثلی هست و امروزه فروش هفتگی 600 هزار دلاری این مجموعه به صورت روزانه و کف قیمت 0.42 اتریومی اون نشون دهنده وضعیت فوق العاده خوب معامله و سرمایه گذاری اون در بازار هست.

ویژگی های مجموعه NFT گربه های جهش یافته چیست؟

ویژگی های مجموعه NFT گربه های جهش یافته

همونطور که گفتیم، با افزایش بازار توکن های غیر مثلی مجموعه NFT های زیادی به وجود اومدن که هر کدوم به دلیل داشتن ویژگی ها و خصوصیات خاص خودشون مورد استقبال قرار می گیرن و محبوبیت زیادی به دست میارن. مجموعه گربه های جهش یافته نیز ویژگی های زیادی دارن که در این قسمت از مقاله مجموعه NFT گربه های جهش یافته چیست؟ به بررسی ویژگی های مجموعه NFT گربه های جهش یافته می پردازیم.

• محدود بودن

یکی از ویژگی های مجموعه NFT گربه های جهش یافته که باعث میشه تا مورد استقبال سرمایه گذاران و افراد زیادی قرار بگیرن و محبوبیت زیادی به دست بیارن این هست که تعداد اون ها محدود هست. بهتره بدونین به صورت کلی حدود 9999 توکن NFT در این مجموعه قرار داره. به عبارت دیگه، مجموعه گربه های جهش یافته از 9999 آواتار تشکیل شده که همین موضوع باعث میشه تا قیمت اون ها بالا باشه.

• چشم های درشت و رنگی

یکی دیگه از ویژگی های مجموعه NFT گربه های جهش یافته که باعث میشه تا منحصر به فرد بشن و به یکی از جذاب ترین مجموعه توکن های غیر مثلی تبدیل بشن این هست که چشم های درشت و رنگی دارن. همونطور که در تصویر بالا نیز هر گربه دارای شکل چشم متفاوت هست و باعث میشه تا با هم فرق داشته باشن.

• لباس های خاص و پاره شده

یکی دیگه از ویژگی های مجموعه NFT گربه های جهش یافته این هست که هر کدوم دارای لباس های خاص و پاره شده هستن. این موضوع نیز باعث میشه تا جذابیت اون ها افزایش پیدا کنه. همچنین هرچقدر لباس این گربه های جذاب باشه، محبوبیت اون ها نیز بیشتر مبشه و قیمت اون ها بالا میره.

ماهیت NFT گربه های جهش یافته چیست؟

ماهیت NFT گربه های جهش یافته

بهتره قبل از اینکه بحث ماهیت NFT گربه های جهش یافته رو شروع کنیم، اطلاعاتی در مورد توکن های غیر مثلی یا بی همتا برای شما ارائه کنیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین. بهتره بدونین کلمه NFT مخفف عبارت Non-Fungible Token به معنی توکن غیر مثلی هست که به اون ها توکن های غیر قابل تعویض نیز گفته میشه. همچنین توکن های غیر قابل تعویض در دسته ارزهای دیجیتال نیز جا می گیرن و برخلاف سایر توکن ها مثل اتریوم و بیت کوین، هر کدوم از اون منحصر به فرد هستن. به همین دلیل، توکن های غیر مثلی به صورت یک به یک با سایر توکن ها هستن و همین موضوع نیز باعث میشه تا تقاضا برای خرید اون ها بیشتر بشه و قیمت اون افزایش پیدا کنه.

جالب اینجاست که بدونین NFT گربه های جهش یافته یا Mutant Cats NFT، از 9999 آواتار گربه تشکیل شده که به واسطه یه بیماری مرموز تحول پیدا کردن. به دنبال این قضیه خصوصیت های عجیبی مثل چشم های غول آسا و درست، پوستی همراه به اشعه و لجن رادیواکتیو نیز به اون ها اضافی شده که باعث میشه تا منحصر به فرد بشن و ظاهری جذاب داشته باشن. علاوه بر زیبایی ظاهری، این گربه های مزایای زیادی نیز به همراه دارن که شما می تونین با خرید این گربه ها از این مزایا نیز برخوردار بشین. از جمله از این مزایا می تونیم به قابلیت استیکینگ NFT گربه های جهش یافته اشاره کنیم. این موضوع نیز سبب میشه تا سرمایه گذاران و افراد زیادی این گربه ها رو بخرن و اون ها رو برای بلند مدت در اختیار داشته باشن و سود به دست بیارن.

شاید برای شما سوال پیش اومده باشه که چرا ظاهر این گربه ها زیبا نیست و یا دارای ویژگی های عجیب و فریب و زشت هستن؟ در نگاه اول به این مجموعه اولین چیزی که به ذهن میرسه، تغییرات جهشی گربه هاست که اون ها رو از حالت یه گربه عادی خارج کرده. در دنیای امروزه چنین تغییراتی مانند دارا بودن چشم های اضافی یا توده های چرک و عفونت یکی از عوارض اصلی تماس با مواد رادیواکتیو هست.

مزایای توکن های گربه های جهش یافته کدامند؟

 توکن های گربه های جهش یافته

در بخش های قبلی نیز گفتیم که NFT های موجود در پروژه گربه های جهش یافته مزایای زیادی به همراه دارن که همین موضوع باعث میشه تا تقاضا برای خرید اون ها افزایش پیدا کنه و قیمت اون ها زیادی بشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله مجموعه NFT گربه های جهش یافته چیست؟ برخی از مزایای توکن های گربه های جهش یافته رو برای شما مورد بررسی قرار بدیم تا با این مزایا آشنا بشین.

• یکی از مزایای توکن های گربه های جهش یافته که باعث میشه تا تقاضا برای خرید اون ها زیاد بشه و قیمتشون افزایش پیدا کنه، دسترسی داشتن و حقوق رای دهی در سازمان مستقل غیر متمرکز گربه های جهش یافته هست. به عبارت دیگه، شما می تونین با خرید این توکن ها در مورد توسعه و گسترش این مجموعه رای بدین و بابت این کار پاداش به دست بیارین.

• یکی دیگه از مزایای توکن های گربه های جهش یافته که باعث میشه تا سرمایه گذاران و افراد زیادی به دنبال خرید این NFT های جذاب باشن این هست که سوددهی بالایی دارن. از اونجایی که تعداد NFT های موجود در مجموعه گربه های جهش یافته محدود هست، با افزایش تقاضا برای خرید این توکن ها قیمتشون بالا میره و باعث میشه تا سرمایه گذاران و دارنده ها سود زیادی به دست بیارن.

• یکی دیگه از مزایای توکن های جهش یافته این هست که به ازای هر NFT گربه جهش یافته که افراد در اختیار دارن، 10 عدد توکن FISH به اون ها به صورت روزانه به عنوان پاداش داده میشه. شما نیز می تونین با خرید گربه های جهش یافته این پاداش رو به دست بیارین و با فروش اون ها سود کسب کنین.

• یکی دیگه از مزایای توکن های جهش یافته، قابلیت استیکینگ NFT گربه های جهش یافته و ایردراپ هاست. به این ترتیب شما می تونین با خرید توکن های گربه های جهش یافته، اون ها رو در پلتفرم های مربوطه استیک یا سپرده گذاری کنین و سود به دست بیارین. پیشنهاد میکنیم برای مطالعه بیشتر مقاله 6 روش کسب درامد از NFT رو هم میتونین بخونین.

نقشه راه پروژه گربه های جهش یافته چیست؟

نقشه راه پروژه گربه های جهش یافته

نوبت این رسیده تا در این قسمت از مقاله مجموعه Mutant Cats NFT چیست؟ اطلاعاتی در مورد نقشه راه پروژه گربه های جهش یافته برای شما ارائه کنیم تا اطلاعاتی در این زمینه داشته باشین و بتونین با نقشه راه و اهداف این مجموعه آشنا بشین. همونطور که در بخش های قبلی نیز برای شما ارائه کردیم، این مجموعه مزایای زیادی به همراه داره و شما می تونین با خرید توکن های NFT موجود در پروژه گربه های جهش یافته، از این مزایا بهره مند بشین. از جمله از این مزایا می تونیم به دریافت روزانه توکن های FISH به عنوان پاداش اشاره کنیم. به عبارت دیگه، شما می تونین با خرید و نگهداری NFT های موجود در مجموعه گربه های جهش یافته، توکن های FISH رو به عنوان پاداش به دست بیارین.

همونطور که گفتیم، توکن های NFT موجود در مجموعه گربه های جهش یافته و توکن های FSIH کاربردهای زیادی دارن که از جمله از این کاربردها می تونیم به سیستم رای دهی برای توسعه این پروژه و کسر کردن مالکیت توکن های غیر مثلی اشاره کنیم. علاوه بر این، این توکن های اسم برده شده کاربردهای زیادی به غیر این کاربردها نیز دارن که باعث میشه تا مورد استقبال قرار بگیرن. همچنین مدتی پیش تیم توسعه دهنده مجموعه گربه های جهش یافته، نقشه راهی برای این پروژه منتشر کرد و در اون اشاره شده که در آینده ای نزدیم توکن های NFT و توکن های FISH با هم ترکیب میشن و این توکن ها برای تولید مثل مورد استفاده قرار می گیرن و می تونین با استفاده از ترکیب توکن های گربه های جهش یافته و توکن FISH توکن جدیدی بسازین.

جالب اینجاست که بدونین با وجود اینکه هنوز جزئیات موضوع استیکینگ و ایردراپ مشخص نیست، احتمالا تولید مثل کردن و ساخت NFT های جدید به دو NFT گربه های جهش یافته و یا یک Mutant Cat و مقداری توکن FISH نیاز داره. همچنین طبق اعلام تیم توسعه دهنده مجموعه گربه های جش یافته، برای اینکه بتونین این توکن ها رو استیک کرده و سود به دست بیارین، باید مقداری توکن FISH نیز برای پرداخت کارمزدها در اختیار داشته باشین.

سرمایه گذاری در پروژه گربه های جهش یافته چگونه است؟

سرمایه گذاری در پروژه گربه های جهش یافته

شاید بعد از به دست اوردن اطلاعاتی در مورد پروژه گربه های جهش یافته و بررسی مزایای این توکن ها، دوست داشته باشین تا شما نیز اقدام به خرید توکن های NFT موجود در مجموعه گربه های جهش یافته کنین. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله مجموعه Mutant Cats NFT نحوه سرمایه گذاری در پروژه گربه های جهش یافته رو برای شما یاد بدیم. بهتره بدونین سرمایه لازم برای خرید توکن های NFT موجود در مجموعه گربه های جهش یافته از طریق خرانه سازمان DAO تامین میشه که به صورت مستقیم با استفاده از درآمدهای خرید توکن گربه های جهش یافته تغذیه میشه.

اگه شما قصد سرمایه گذاری در پروژه گربه های جهش یافته رو دارین، باید ابتدا وارد یکی از پلتفرم ها یا بازارهای خرید و فروش NFT بشین. البته توجه داشته باشین که بازار یا پلتفرم انتخابی شما از مجموعه گربه های جهش یافته پشتیبانی کنه. بهتره بدونین پلتفرم اوپن سی یکی از محبوب ترین بازارهای خرید و فروش NFT هست که از این مجموعه نیز پشتیبانی می کنه و شما می تونین با وارد شدن به این پلتفرم و ساخت حساب کاربری، اقدام به خرید و سرمایه گذاری در پروژه گربه های جهش یافته کنین. همچنین باید از کیف پولی استفاده کنین که از توکن های NFT و شبکه ERC20 پشتیبانی کنه. علاوه بر این، برای اینکه بتونین هزینه خرید این NFT ها رو پرداخت کنین، باید مقداری ارز دیجیتال اتریوم بخرین و اون ها رو به ولت خودتون انتقال بدین.

جالب اینجاست که بدونین کف قیمت NFT های موجود در مجموعه گربه های جهش یافته حدود 0.42 اتریوم هست که این میزان در حال نوسان هست. توجه داشته باشین که همه NFT های موجود در این مجموعه به فروش رفتن و شما برای خرید نمی تونین به صورت مستقیم از پلتفرم خرید انجام بدین، بلکه باید به دارنده NFT مورد نظر خودتون درخواست خرید ارسال کنین و بعد از توافق معامله خودتون رو انجام بدین.

تولید مثل گربه های جهش یافته:

تولید مثل گربه های جهش یافته

شاید برای شما سوال پیش بیاد که آیا گربه های جهش یافته تولید مثل نیز می کنند؟ بهتره بدونین NFT های موجود در مجموعه Mutant Cats و توکن های FISH ویژگی ها و کاربردهای زیادی دارن که از جمله از این کاربردها می تونیم به تولید مثل گربه های جهش یافته و تولید NFT های جدید اشاره کنیم. به عبارت دیگه، طبق نقشه راه منتشر شده توسط تیم توسعه دهنده مجموعه گربه های جهش یافته، در آینده ای نزدیک شاهد ادغام توکن های NFT و توکن های FISH برای تولید مثل کردن و ایجاد توکن های جدید، مینت کردن گربه ها و دریافت ایردراپ ها برای رسسیدن به نقاط عطف استیکینگ خواهیم بود.

جالب اینجاست که بدونین با اینکه جزئیات این موضوع یعنی تولید مثل یا ایجاد توکن های NFT جدید اعلام نشده، احتمال اینکه تولید مثل کردن و ایجاد توکن های NFT جدید به NFT2 گربه های جهش یافته، به مقداری توکن FISH نیاز داره. به عبارت دیگه برای اینکه بشه توکن هایی شبیه به NFT موجود در مجموعه گربه های جهش یافته درست بشه و به این مجموعه اضافی بشه، باید مقداری توکن FISH در اختیار باشه. با توجه به توضیحاتی که برای شما ارائه کردیم، می تونیم این نتیجه رو بگیریم که یکی از کاربردهای توکن های FISH پرداخت هزینه های مربوط به ساخت توکن جدید هست. به این ترتیب، با احقاق این موضوع، تقاضا برای خرید توکن FISH بیشتر میشه و ممکنه قیمت اون رشد قابل چشمگیری رو تجربه کنه.

مزایده NFT چیست؟

یکی از راه های خرید و فروش توکن های غیر مثلی، شرکت در مزایده هایی هست که در پلتفرم های مختلف انجام میشه. معمولا فروشنده قیمتی رو از قبل برای توکن خودش تعیین می کنه، ولی خریدارها می تونن پیشنهادهاشون رو برای فروشنده بفرستن. سپس بعد از اینکه توافق کردن، می تونن معامله و خرید و فروش های خودشون رو انجام بدن. همچنین باید برای شرکت در مزایده ها مقداری ارز دیجیتال اتریوم در اختیار داشته باشین.

ارزشمندی گربه های جهش یافته:

ارزشمندی گربه های جهش یافته

اگه بخواهیم سه ماه اخیر رو با هم مقایسه کنیم، متوجه میشیم که مجموعه NFT گربه های جهش یافته همیشه یکی از 15 توکن غیر مثلی برتر هست. این مجموعه با پروژه های مطرح و شناخته شده ای مثل آزوکی، میمون های کسل و پنگوئن های تپل و... از نظر حجم معاملات و فروش در حال رقابت هست. همچنین خرید و نگهداری این کلکسیون ریسک کمتری داره. همچنین این مجموعه از نظر ظاهری به کلکسیون Cool Cats شباهت زیادی داره. بنابراین، اگه قصد سرمایه گذاری کم ریسکی رو دارین، توکن های NFT موجود در مجموعه گربه های جهش یافته می تونه گزینه مناسبی برای این کار محسوب بشه.

جمع بندی و نتیجه:

ما سعی کردیم در مقاله مجموعه NFT گربه های جهش یافته چیست؟ اطلاعاتی در مورد مجموعه Mutant Cats برای شما ارائه کنیم و به بررسی ویژگی های مجموعه NFT گربه های جهش یافته بپردازیم و نحوه سرمایه گذاری در پروژه گربه های جهش یافته رو برای شما یاد بدیم.

همونطور که گفتیم، مجموعه NFT گربه های جهش یافته از پروژه های توکن های غیر مثلی یا یونیک در بین سایر مجموعه های NFT هستن. همچنین گربه های جهش یافته هر کدوم دارای برخی ویژگی ها و خصوصیات متفاوتی هستن که باعث میشه تا منحصر به فرد بشن و هر کدوم جذابیت خاص خودشون رو داشته باشن. کف قیمت این گربه های نیز حدود 0.42 اتریوم هست که ممکنه با گذشت زمان این رقم بیشتر بشه.


نظرات کاربران در مورد مجموعه NFT گربه های جهش یافته چیست؟
سوال امنیتی :8+75 = ?